Замовник звернувся до нас з метою просування сайту в ТОП-1 за запитами всіх груп послуг, які надає компанія.
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Клієнт мав запущені кампанії у Ads та бажав домогтися зниження вартості заявки до рівня не вище 10 євро.
Контекстна реклама
Сайт з букінгу квест-кімнат в Барселоні
Іспанія
Зниження ціни за заявку на 87%
Зменшення вартості заявок та збільшення їх кількості
Зниження вартості заявки до рівня не вище 10 євро
На старті ми мали раніше працюючу рекламну кампанію із загальними ключами та кампанію з брендовими запитами за франшизою.
Далі ми налаштували:
Налаштування нової рекламної кампанії з загальними ключами ми проводили на базі тих конверсійних ключових слів та пошукових запитів, що взяли з кампанії, що працювала раніше.
Також пропрацювали ключі іспанською та англійською мовами за новими квест-кімнатами замовника. Налаштували GTM, аналітику, цілі.
Під час ведення РК замовник додав нові квест-кімнати, послуги з проведення тімбілдінгу та подарункові сертифікати.
У зв’язку з цими нововведеннями ми:
У пошукових кампаніях:
Деякі приклади оголошень, що ми запустили для клієнта:
Рис. 1 – Приклади креативів реклами квест-кімнат
Пізніше ми провели експеримент з розширенням геотрагетингу з Барселони на всю Каталонію. Це призвело до значного зростання трафіку та кількості заявок.
Рис. 2 – Динаміка зростання трафіку та заявок після проведення Експерименту
За підсумками роботи кожного місяця ми виключали міста з вартістю заявки вище 10 євро.
Влітку 2019 року ще раз розширили семантичне ядро та доналаштували пошукові кампанії каталонською мовою з опрацюванням всіх можливих розширень.
Зараз всі кампанії працюють з інтелектуальними стратегіями призначення ставок:
Варто зазначити, що до інтелектуальних стратегій в РРС-фахівця та власника бізнесу спочатку було упереджене ставлення, бо статистика кампаній спочатку була гірше, ніж при ручному призначенні ставок. Та при найменшому коливанні ціни конверсії вище 10 євро клієнт вимагав повернутися до призначення ставок вручну.
Постійні внесення змін на початковому етапі не давали стратегіям навчитися. Але з часом ми вийшли на стабільну роботу кампаній. Обидві сторони залишилися задоволені отриманим результатом.
Рис. 3 – Поквартальна порівняльна таблиця роботи кампаній
З таблиці видно, як зростала кількість переходів, в результаті приріст склав + 213%.
Рис. 4 – Динаміка зростання конверсій та їх вартості
За час роботи з замовником ми досягли зниження вартості заявки з 34,61 до 4,53 євро. Підсумкова вартість заявки склала 13% від початкової.
Сьогодні ми прийшли до такої структури акаунту:
На даному етапі співпраці з клієнтом при додаванні нових квестів ми проводимо роботи з доналаштування груп, оновлюємо креативи та розширення.
За погодженням клієнта тестуємо новий функціонал Ads.
Замовник звернувся до нас з метою просування сайту в ТОП-1 за запитами всіх груп послуг, які надає компанія.
Замовник звернувся до нас з метою просування сайту в ТОП 1-10 за ключовими словами в пошуковій системі Google
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.