Замовник звернувся до нас з метою просування сайту в ТОП-1 за запитами всіх груп послуг, які надає компанія.
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Замовнику необхідно було підвищити видимість свого проекту в пошукових системах й залучити цільову аудиторію до пріоритетних категорій послуг на сайті.
SEO (пошукове просування)
Сайт з бустінгу онлайн-ігор
США
Збільшення відвідуваності сайту в 2,4 рази за 4 місяці
Розвиток сайту в органічній видачі
Зростання показників трафіку, зростання видимості, продаж ордерів на сайті
Просування англомовного бізнесу вимагає розуміння менталітету іноземних користувачів, яких необхідно конвертувати в клієнтів. Ринки України та Заходу відрізняються, тому при комплексному SEO-просуванні потрібне глибоке вивчення специфіки ніші.
За рахунок високої вартості запитів просування в конкурентних нішах за високочастотними запитами невигідне. Це найбільш використовувані ключові слова для пошуку та зазвичай позначають загальні поняття: гра, купити гру, купити онлайн гру і т. д.. Під такими запитами мають на увазі товар чи послугу, які зазвичай надають багато компаній в регіоні.
Пробитися на перші позиції за такими ключами практично неможливо. При цьому є ймовірність злити бюджет на просування, тому що трафік з пошукових систем приходитиме нецільовий.
Фокусування на НЧ-запитах дозволить привести платоспроможних клієнтів на сайт замовника, і навіть якщо їх буде 10 чоловік, то вони будуть більш схильні до здійснення покупки на відміну від нецільової аудиторії, яка буде перевершувати за кількістю.
У цьому кейсі розповімо про стратегію підвищення видимості сайту замовника в пошукових системах й про те, як правильно розставити акценти при пошуковій оптимізації.
На сайті клієнта надаються послуги бустінгу акаунтів в онлайн-іграх. За реальні гроші гравці можуть зробити замовлення на отримання:
Майданчик співпрацює з гравцями високих рівнів, які й виконують ці завдання.
Таким чином гравці нижчих рівнів отримують доступ до предметів та івентів, які вони самі не змогли б пройти або отримати.
В англомовному середовищі такий вид діяльності популярний (швидко та легально), тому в проекта, що просувається, з самого початку є вже розкручені конкуренти.
До того як звернутися в ITForce, у клієнта був невдалий 2-місячний досвід робіт по SEO. На початок просування (листопад 2020) органічний трафік на сайт був мінімальним.
Рис. 1 – Головна сторінка
Основне завдання від клієнта – розвиток сайту в органічній видачі.
Щоб розуміти, як просувати проект у вузькій ніші, потрібно знати й розуміти логіку пошуку, особливості конкурентів. Проведений аудит дозволив скласти список рекомендацій для входу в нішу та розвитку.
Для аналізу ми взяли таких конкурентів:
Ми проаналізували відвідуваність цих ресурсів, топові сторінки за трафіком та ключові слова. В ході аналізу виявили, що найбільше трафіку та замовлень приходить за товарними запитами (напр., buy the exotic lament sword, buy dark aether camo). При цьому для ігор Call of Duty та Apex актуальні інформаційні статті. З цього ми зрозуміли, що таким способом можна також залучити навколоцілевий трафік на сайт, що просувається.
З’явилася необхідність в інформаційному блозі. Якщо користувачі бачитимуть корисність в розміщених текстах, то й замовлення зроблять на тому ж сайті.
Конкуренти використовують невеликі тексти в якості опису для сторінок товарів. Але ПС Google оцінює релевантність текстового контенту за авторитетністю, релевантністю та корисністю для читача. У тексті потрібно розкрити тему, що позначиться на обсязі.
Для блогу має значення грамотна внутрішня перелінковка.
В процесі аудиту розкриваються помилки, про які замовники не знають й навіть не підозрюють.
Рис. 2 – Некоректний рендеринг вмісту
Рис. 3 – Мікророзмітка допомагає сформувати сніпет, що привертає увагу
Насправді, перераховані помилки зустрічаються на більшості проектів. Але сайт повинен бути корисним для людей та зрозумілим для пошукових систем. Чим швидше виправити помилки, тим швидше піде зростання трафіку й замовлень, як це сталося в нашому випадку.
На момент старту робіт за проектом трафік у клієнта був мінімальним. За рахунок впровадження рекомендацій розробленого нами аудиту та виправлення технічних помилок, відвідуваність почала зростати:
Рис. 4 – Зростання трафіку в листопаді-грудні 2020
Пошукова оптимізація приносить свої результати й до сьогодні:
Рис. 5 – Зміна відвідуваності за листопад 2020-березень 2021
Кількість користувачів зросла в 1,5 рази при порівнянні періоду лютий-березень 2021 з попереднім:
Рис. 6 – Приріст користувачів в 1,5 рази
Відвідуваність в порівнянні грудня 2020 та березня 2021:
Рис. 7 – Приріст користувачів у 2,36 рази
Результати від оптимізації не виявляться на наступний день. Але якщо слідувати рекомендаціям, зростання плавно почне відбуватися з наступного місяця. У висококонкурентних нішах перші зрушення можуть бути видні й через кілька місяців.
Успіх в SEO залежить від готовності рухатися вперед, довіряти команді й співпрацювати з нею. Наш клієнт зацікавлений в просуванні проекту так само сильно, як і ми. Тому зростаємо плавно й в одній команді.
Комплексне просування дало нам стійке зростання відвідуваності сайту клієнта, кількості замовлень й позицій в пошуку.
Пошукова оптимізація допомагає сайту просунутися на перші позиції видачі, але досягти цього можна швидше, ніж за кілька місяців – варто починати оптимізувати сайт ще на етапі розробки. Тоді ТОП буде набагато легше зайняти.
Ми знаємо що робити – звертайтеся!
Замовник звернувся до нас з метою просування сайту в ТОП-1 за запитами всіх груп послуг, які надає компанія.
Замовник звернувся до нас з метою просування сайту в ТОП 1-10 за ключовими словами в пошуковій системі Google
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.