Пошукове просування для сайту з бустінгу онлайн-ігор

3 хвилини
phone скриншот трукост
квадрат трукост
truecost
https://truecost.gg/
Triple Triple Badge for the best price - Experience to raise your account level
Задача:
Підвищення видимості проєкту в пошукових системах та залучення цільової аудиторії на пріоритетні категорії послуг на сайті
https://truecost.gg/
Клієнт:
Ринок:
США
Відвідувачів
8 775
Зростання зі старту робіт
+181%

Просування англомовного бізнесу вимагає розуміння менталітету іноземних користувачів, яких необхідно конвертувати в клієнтів. Ринки України та Заходу відрізняються, тому при комплексному SEO просуванні потрібне глибоке вивчення специфіки ніші.

За рахунок високої вартості запитів просування в конкурентних нішах за високочастотними запитами невигідне. Це найбільш використовувані ключові слова для пошуку та зазвичай позначають загальні поняття: гра, купити гру, купити онлайн гру і т. д.. Під такими запитами мають на увазі товар чи послугу, які зазвичай надають багато компаній в регіоні. Пробитися на перші позиції за такими ключами практично неможливо. При цьому є ймовірність злити бюджет на просування, тому що трафік з пошукових систем приходитиме нецільовий.

Фокусування на НЧ-запитах дозволить привести платоспроможних клієнтів на сайт замовника, і навіть якщо їх буде 10 чоловік, то вони будуть більш схильні до здійснення покупки на відміну від нецільової аудиторії, яка буде перевершувати за кількістю.

У цьому кейсі розповімо про стратегію підвищення видимості сайту замовника в пошукових системах й про те, як правильно розставити акценти при пошуковій оптимізації.


1. Про клієнта

На сайті клієнта надаються послуги бустінгу акаунтів в онлайн-іграх. За реальні гроші гравці можуть зробити замовлення на отримання:

  • артефактів;
  • унікальної броні та зброї;
  • проходження локацій та ін..

Майданчик співпрацює з гравцями високих рівнів, які й виконують ці завдання. Таким чином гравці нижчих рівнів отримують доступ до предметів та івентів, які вони самі не змогли б пройти або отримати. В англомовному середовищі такий вид діяльності популярний (швидко та легально), тому в проекта, що просувається, з самого початку є вже розкручені конкуренти.

До того як звернутися в ITForce, у клієнта був невдалий 2-місячний досвід робіт по SEO. На початок просування (листопад 2020) органічний трафік на сайт був мінімальним.

Truecost main page

Рис. 1 - Головна сторінка

Основне завдання від клієнта - розвиток сайту в органічній видачі.


2. Аналіз ніші

Щоб розуміти, як просувати проект у вузькій ніші, потрібно знати й розуміти логіку пошуку, особливості конкурентів. Проведений аудит дозволив скласти список рекомендацій для входу в нішу та розвитку.

Для аналізу ми взяли таких конкурентів:

  • lfcarry.com;
  • skycoach.gg;
  • carrysquad.com;
  • blazingboost.com.

Ми проаналізували відвідуваність цих ресурсів, топові сторінки за трафіком та ключові слова. В ході аналізу виявили, що найбільше трафіку та замовлень приходить за товарними запитами (напр., buy the exotic lament sword, buy dark aether camo). При цьому для ігор Call of Duty та Apex актуальні інформаційні статті. З цього ми зрозуміли, що таким способом можна також залучити навколоцілевий трафік на сайт, що просувається.

З'явилася необхідність в інформаційному блозі. Якщо користувачі бачитимуть корисність в розміщених текстах, то й замовлення зроблять на тому ж сайті.

Конкуренти використовують невеликі тексти в якості опису для сторінок товарів. Але ПС Google оцінює релевантність текстового контенту за авторитетністю, релевантністю та корисністю для читача. У тексті потрібно розкрити тему, що позначиться на обсязі. Для блогу має значення грамотна внутрішня перелінковка.


3. Аудит сайту

В процесі аудиту розкриваються помилки, про які замовники не знають й навіть не підозрюють.

  • Наприклад, рендеринг сайту - це процес обробки й відтворення вмісту сайту. На етапі аудиту з'ясувалося, що на сайті, що просувається, не завантажуються JS-скрипти, тому під час заходу на основний домен все виглядало так:

Truecost win boost

Рис. 2 – Некоректний рендеринг вмісту

  • Відсутність тега canonical, який дозволяє уникнути дублюючого контенту. З його допомогою пошукова система розрізняє ту сторінку, яку потрібно індексувати серед кількох зі схожим або ідентичним вмістом.
  • Відсутність файлу robots.txt. У ньому прописані інструкції для пошукового робота - про те, які сторінки й файли сайту дозволено індексувати.
  • Відсутність XML-карти сайту. У ній прописаний список сторінок, доступних для індексації.
  • Оптимізація швидкості завантаження. Якщо сторінка завантажується довше 2-3 секунд, користувач в 90% випадків покине її.
  • Відсутність мікророзмітки для Контактів та Картки товару. Вона призначена для того, щоб повідомити більше інформації про сайт пошуковому боту, й задіяна у формуванні сніпету у видачі.

Truecost SEO microdata

Рис. 3 – Мікророзмітка допомагає сформувати сніпет, що привертає увагу

  • Відсутність Description та H1 на деяких сторінках сайту.

Насправді, перераховані помилки зустрічаються на більшості проектів. Але сайт повинен бути корисним для людей та зрозумілим для пошукових систем. Чим швидше виправити помилки, тим швидше піде зростання трафіку й замовлень, як це сталося в нашому випадку.


Результат

На момент старту робіт за проектом трафік у клієнта був мінімальним. За рахунок впровадження рекомендацій розробленого нами аудиту та виправлення технічних помилок, відвідуваність почала зростати:

Truecost SEO traffic growth

Рис. 4 – Зростання трафіку в листопаді-грудні 2020

Пошукова оптимізація приносить свої результати й до сьогодні:

Truecost website traffic

Рис. 5 – Зміна відвідуваності за листопад 2020-березень 2021

Кількість користувачів зросла в 1,5 рази при порівнянні періоду лютий-березень 2021 з попереднім:

Truecost SEO User growth

Рис. 6 – Приріст користувачів в 1,5 рази

Відвідуваність в порівнянні грудня 2020 та березня 2021:

Truecost User growth

Рис. 7 – Приріст користувачів у 2,36 рази

Результати від оптимізації не виявляться на наступний день. Але якщо слідувати рекомендаціям, зростання плавно почне відбуватися з наступного місяця. У висококонкурентних нішах перші зрушення можуть бути видні й через кілька місяців.


Висновок

Успіх в SEO залежить від готовності рухатися вперед, довіряти команді й співпрацювати з нею. Наш клієнт зацікавлений в просуванні проекту так само сильно, як і ми. Тому зростаємо плавно й в одній команді. Комплексне просування дало нам стійке зростання відвідуваності сайту клієнта, кількості замовлень й позицій в пошуку.

Пошукова оптимізація допомагає сайту просунутися на перші позиції видачі, але досягти цього можна швидше, ніж за кілька місяців - варто починати оптимізувати сайт ще на етапі розробки. Тоді ТОП буде набагато легше зайняти.

Ми знаємо що робити - звертайтеся!

ITFORCE TEAM
Inna Starkova
Інна
Head of PM Department
Александр Ковалев
Олександр
SEO-спеціаліст

«Хочете так само? Залиште заявку»

Отримайте безкоштовну консультацію та оцінку просування бізнесу
Ваш запит надіслано

    Надіслати