Пошуковий маркетинг та платна реклама для виробника парфумованих виробів

6 хвилин
phone скриншот поетрі 2
квадрат поетрі
poetryhome
https://poetryhome.ua/
Poetry Home – Офіційний сайт бренду люксових ароматів
Задача:
Контекстна реклама для підвищення рівня продажів
poetryhome.ua
Клієнт:
Ринок:
Україна
Дохід
+264%
SEO-трафік
+6180
Видимість сайту
1,69
TOP Company by Clutch
Eugene Yadrentsev
Project Manager, Poetry Home
Full review on Clutch.co
Перш за все команда ITForce почала з налаштування нашого акаунта Google Ads та рекламних кампаній. Потім вони визначили основні ключові слова для запуску пошукових кампаній і додали мінус-слова. Також команда ITForce підготувала оголошення та налаштувала пошукові й торгові кампанії. Після завершення налаштувань команда розпочала супровід акаунта Google Ads.
Згідно зі звітами Google Analytics, дохід, отриманий з Google Ads, склав 27% від загального доходу компанії. Транзакції з Google Ads становлять 32% від усіх наших транзакцій. Середня ціна за ліда — 5$. З google/cpc ми отримали 70% трафіку на наш сайт.

Вони завжди відкриті до комунікації та доступні. Я постійно отримую різні пропозиції щодо розвитку акаунта. І що для мене дуже важливо — усі завдання виконуються у встановлені терміни.
Вони не лише пропонують нові інструменти Google Ads, але й намагаються давати поради для досягнення ще кращих результатів. І, звісно, дуже швидко реагують на всі мої запитання.

Опис робіт

Case study in English

Співпраця з замовником, який працює у люксовому сегменті, завжди виклик для кожної команди. Чому? Аудиторія, якій було б цікаво придбати певні товари, завжди вузька, а налаштування реклами також спрямоване на те, щоб звузити аудиторії.

Таким чином, майстерність команди полягає у виборi найефективнiших типiв РК та правильних налаштуваннях кабінету.

Наш клієнт виробляє парфумовані вироби для дому та бізнесу.


1. Про клієнта

Poetry Home — виробник парфумованих товарів класу люкс. Компанія працює на ринку України з 2018 року. Це найбільш відомий бренд у Києві. Втім, одним з завдань для нашої команди було — популяризувати фірму по всій країні.

На сайті компанії представлені наступні товари:

  • свічки;
  • дифузори;
  • парфуми;
  • спреї;
  • саше;
  • мило, гелі, лосьйони, бомбочки для ванної.

Головна сайту poetryhome

Рис. 1 - Головна сторінка сайту

Окрім самої продукції, компанія Poetry Home поширює філософію ароматів. Наприклад, клієнти можуть замовити аромат для власного бренду або аромат для якогось заходу. Колектив Poetry Home вивчає компанії та розробляє унікальну ароматизовану айдентику: окрім самого запаху ще й брендування - тобто, яким чином аромат бренду буде поширюватися.

Співпрацювати з компанією Poetry Home наша команда почала у липні 2021 року з послугою налаштування контекстної реклами у Google.


2. Аналіз конкурентів

Аналіз конкурентів та ніші завжди передує виконанню будь-яких робіт з просування.

Особливість бізнесу нашого клієнта полягає в тому, що за багатьма категоріями пошук Google та ТОП-10 переповнений агрегаторами та великими інтернет-магазинами. Тож ми маємо справу з гіперконкурентною нішею.

Основні конкуренти poetryhome

Рис. 2 - Наші конкуренти — це здебільше великі онлайн та офлайн магазини

Наш клієнт — це той, хто готовий заплатити за якість та бренд продукту більше, хоча й вводить в пошукову строку найпоширенішi запити.


3. Налаштування рекламних кампаній

Налаштування контекстної реклами здебільшого завжди демонструє швидкий результат та ідеально підходить для реклами будь-якого товару чи послуги. Особливістю даної рекламної моделі є плата за кожний клік на оголошення (pay per click).

Клієнт звернувся до нашої команди з конкретним побажанням: досягти показника вартості ліда у розмірі 10-15% від замовлення. Перед початком робіт показники в інтернет-магазині парфумованих товарів були наступні:

Вили трафіку сайту poetryhome

Рис. 3 - Як видно на скриншоті, платного трафіку не було взагалі

Спочатку наша команда склала план робіт та виокремила поетапні задачі при налаштуванні кабінету та запуску рекламних оголошень. Серед них: збір семантики, підбір мінус-слів, налаштування рекламного кабінету тощо.

На старті співпраці були налаштовані пошукові кампанії за типами товарів, кампанії з динамічними пошуковими оголошеннями, торгові (пізніше розумні торгові) та брендові РК, ремаркетинг та КМС. Рекламні кампанії ми запускали двома мовами: російською та українською.

У зв'язку з тим, що конкурентами є великі маркетплейси, після місячного тестового періоду відмовилися від просування за загальним ключовими словами та від кампанії з динамічними пошуковими оголошеннями.

Рекламні оголошення для
Рекламне оголошення для
Рекламне оголошення на

Рис. 4 - Приклади об’яв

В процесі ведення акаунту тестували відеокампанії, Discovery.

Ролик на відеокампанію за участі співачки Тіни Кароль.

Також торгові РК були сегментовані за типами товарів та гео показів (бренд більш відомий у Києві, відповідно, робили поділ РК на Київ та інші регіони). До Нового року було налаштовано кампанії для реклами корпоративних подарунків. Останньою налаштованою рекламною кампанією була Performance Max.

Співпраця за послугою налаштування контекстної реклами продовжується по сьогодні.


4. Пошукова оптимізація

Після ефективного запуску РК у Google Ads з липня 2021 року клієнт вирішив співпрацювати з нами по іншій послузі — пошукова оптимізація інтернет-магазину. З жовтня 2021 року до проєкту приєдналися команда SEO-спеціалістів. 

Спільно з клієнтом було сформовано основні цілі та очікування від SEO просування:

  1. Збільшити обсяги органічного трафіку.
  2. Збільшити глибину перегляду / часу / % конверсії.
  3. Поліпшити показник видимості сайту.
  4. Збільшити динаміку позицій сайту.
  5. Збільшити динаміку обсягів брендових / комерційних запитів.

Показники перед

Рис. 5 - Показники перед початком робіт з оптимізації

На початку був проведений стандартний технічний аудит.


4.1 Техаудит

Виконання аудиту ми проводили за допомогою сервісів:

  • Screaming Frog — вишукує помилки на сайті;
  • Apollon — призначений для пошуку дублів;
  • Search Console — знаходить проблеми з індексацією та дублями сайту;
  • PageSpeed Insights — перевіряє швидкість завантаження сайту;
  • Ahrefs — аналізує зовнішні посилання конкурентів та потрібен для побудови посилкової стратегії;
  • Schema.org — перевіряє мікророзмітку на сайті.

За результатами аудиту наша команда виявила критичні помилки та сформувала рекомендації щодо їхнього усунення. Так, наприклад, були проблеми з тегом Canonical. Це такий тег, який повідомляє пошуковій системі, що сторінка не є дублем. Програміст вносить тег у код кожної сторінки, після чого всі сторінки сайту будуть вказувати самі на себе як канонічна сторінка.

Індексація сторінок poetryhome

Рис. 6 - Через проблеми ізданим тегом 75% сторінок не було проіндексовано

Розв'язання проблеми з тегом також залежало від CMS. Наша команда рекомендувала у разі неможливості виправити ситуацію самостійно, змінити CMS на більш лояльну для seo-просування. Порадившись з програмістами клієнта, ми вирішили залишити CMS, але мониторіти, щоб данні налаштування залишилися без змін.

Також через canonical з'явилось багато неіснуючих сторінок. Рішення: налаштувати правильну генерацію урлів. Отож, виправлення цієї проблеми вже підвищило трафік сайту.

Сайт Poetry Home має дві мови: російську та українську. У зв'язку із цим сайт потребує додавання атрибуту hreflang, який вказує на посилання на сторінки сайту різними мовами, завдяки чому не виникає дублів сторінок. Файл robots.txt, який повідомляє пошуковим роботам, які сторінки потрібно і не потрібно індексувати, на сайті був оптимізований, однак потребував доопрацювання.

Після переїзду сайту з www на адресу без www з'явилось багато сторінок з 301-м редиректом. Щоб виправити проблему з редиректами на сайті, необхідно, щоб сторінка одразу посилалася на потрібний url. Для того, щоб такі помилки не траплялися на сайті, рекомендуємо завжди залишати внутрішній редирект на сайті.

Невірні посилання на сайті

Рис. 7 - Потрібно виправити усі посилання на правильні

Після перевірки швидкості завантаження сторінок у Search Console алгоритм рекомендував збільшити швидкість саме для мобільних пристроїв.

Перевірка швидкості

Рис. 8 - Сканування швидкості

Задля покращення швидкості було проведено цілий пул робіт з кодом та контентом. Щодо покращення юзабіліті сайту, серйозних зауважень не було, структура та зовнішній вигляд були з самого початку оптимізовані. Серед незначних рекомендацій:

  • розмітка на окремих сторінках;
  • відсутні або не відображаються окремі зображення;
  • перелінковка у блозі;
  • помилки у текстових даних.

Помилки у SEO сайту poetryhome

Рис. 9 - Як видно зі скриншоту, помилки незначні

Окрім зазначених вище проблем, наші SEO спеціалісти рекомендували виправити циклічні посилання, дублі, та мікророзмітку, зокрема: розмітку блогу, хлібні крихти та FAQ на сторінці рефіли.


4.2 Метадані

Як відомо, метадані відіграють дуже важливу роль у пошуковій оптимізації та SEO-просуванні. Їх сканують пошукові роботи, завдяки чому вони мають уявлення про інформацію, що індексується. З іншого боку, кожному користувачі легше знайти потрібний йому контент.

Так, після проведення технічного аудиту, було виявлено 95 дублів Title. Тег Title або назва повідомляє пошуковому алгоритму про те, що передається у повідомленні. Дублі тегу на товарах та сторінках пагінації виникли внаслідок того, що на товарах не використовується шаблон для заповнення метаданих.

Після затвердження семантики сеошники ITForce прописали унікальні метадані із входженням ключових слів на всі категорії. В шаблоні даних ми використовували мову liquid.

Аналіз метаданих poetryhome

Рис. 10 - Аналіз метаданих

Так само були не оптимізовані зображення, хоча вони можуть слугувати додатковим джерелом трафіку. Атрибут Alt повинен бути змістовним та описувати картинку, складатися із 3 – 5 слів, але не більше 250 символів (адже дійсно складно описати картинку двома словами) та по можливості містити ключовий запит.

Аналіз метаданих

Рис. 11 - Аналіз метаданих зображень

Перевірку вже запроваджених метаданих краще робити за допомогою розширення SEO META 1 CLICK в інтернет-магазині Google Chrome.


4.3 Формування посилальної маси

Після запровадження усіх рекомендацій наша команда почала поступово нарощувати масу посилань.

Серед головних вимог до розміщення посилань:

  1. Розміщення лише на трастових форумах.
  2. Розміщувати пости лише на тематичних ресурсах.
  3. Відвідуваність ресурсу від 1000/міс.
  4. DR (рейтинг) ресурсу від 20.
  5. Сторінки, на яких розміщено пост, мають бути в індексі.
  6. Навколоанкорний текст має бути максимально природним і вливатися у спільну тему на форумах.
  7. Доменні зони переважно: /ua/com/com.ua. Дозволяються ще /net /info /org /su /biz. Важливо, щоб переважав трафік з України.
  8. Не використовувати посилання, які були у попередніх звітах з крауд-посилань.
  9. Публікацію всіх посилань розбити на 2 тижні (помірне розміщення).

Брендові запити було опрацьовано ще до роботи з нами, на початку роботи головний акцент ставився на високочастотні (ВЧ) запити у категорії. Сайт зростає, тому можна легко просунути ключі з частотністю 1 000+. Зокрема, через хороші поведінкові фактори на сайті.

Загалом тактика просування інтернет-магазину парфумованих виробів заснована на використанні алгоритму MUM від Google, який на загальні (вони ж частотні) запити надає більш релевантний й різноманітний контент. За загальними запитами можна було рухатися за допомогою максимально докладних статей, які відповідають на запитання користувача та підвищують довіру користувача до нашого сайту.


5. Результати

Щодо контекстної реклами, то запущені рекламні кампанії демонстрували свою ефективність з перших днів після запуску:

  • дохід компанії Poetry Home зріс на 264,59%;
  • транзакції на 162,99%;
  • коефіцієнт транзакцій на 189,11% у разі зростання витрат на 50,68%.

Найефективніше працюють розумні торгові та брендова РК.

Транзакції на poetryhome

Рис. 12 - Збільшення рівня транзакцій

Загалом у результаті SEO просування збільшився трафік та продажі по комерційних запитах, тобто окремі товари в інтернет-магазині. Хоча на початку клієнт акцентував увагу саме на брендовому трафіку. Непоганий трафік надходить і з блогу для особливо конкурентних запитів.

Видимість сайту була 0.12, стала – 1.69. Кількість ключів, за якими ранжується сайт, було 6К, стало 14,44К.

Зростання видимості poetryhome

Рис. 13 - Результати пошукової оптимізації

Отож, весь комплекс робіт з просування (налаштування та запуск контекстної реклами + seo оптимізація + ведення соцмереж + колаборації з зірками) демонструє позитивну динаміку збільшення продажів в інтернет-магазині Poetry Home.

Робота з замовником — власником магазину Poetry Home, продовжується за обома послугам: пошукова оптимізація інтернет-магазину та запуск контекстної реклами в Google.

ITFORCE TEAM
Богдана Конопако
Богдана
PM-менеджер
Тетяна Томенко
Тетяна
Head of PPC Department
Анна Бугай
Анна
SEO-спеціаліст

«Хочете так само? Залиште заявку»

Отримайте безкоштовну консультацію та оцінку просування бізнесу
Ваш запит надіслано

    Надіслати