Пошукове просування для сайту гідравлічного обладнання

7 хвилин
phone скриншот моторімпекс
квадрат моторімпекс
motorimpex
https://motorimpex.ua/ua/
Гідравлічне обладнання від лідера з продажів гідравліки в Україні
Задача:
Мета звернення — залучення зацікавлених у співпраці інженерів, які розробляють ексклюзивні проєкти гідравлічних, змащувальних та пневматичних систем
motorimpex.ua
Клієнт:
Ринок:
Україна
Трафік
10056
Запитів в ТОП-1
159
Видимість
46%
TOP Company by Clutch
Денис
Founder
За другий рік співпраці з нашим партнером ‘ITForce’ все залишилось стабільним.
Ми комплексно вирішуємо завдання із seo-просування та оновлення структури сайту. Маємо постійну підтримку та отримуємо пропозиції щодо покращення нашої присутності в органічній видачі пошукових систем. Дякую спеціалістам, які ведуть наш проєкт, за прискіпливу увагу до нашого проєкту💪🏻

Опис робіт

Добре продумана стратегія SEO здатна значно покращити видимість сайту в пошукових системах, що призводить до зростання відвідуваності ресурсу цільовими користувачами. Й з рештою — залученням й отриманням нових клієнтів.

Причини, через які пошукова оптимізація сайту важлива:

  1. ключові запити — підбір ключів, які чітко характеризують діяльність компанії та допомагають формувати якісний контент. Користувачам такий комплекс дає можливість отримувати релевантну інформацію на їх запити, а сайту — займати високу позицію у пошуковій видачі;
  2. структура сайту — правильно організована структура веб-проєкта забезпечує ефективну індексацію сайту пошуковиками, а також полегшує сканування контенту;
  3. URL-адреси - коректне налаштування людинозрозумілих УРЛів допомагає зробити сканування зручнішим для пошукових роботів та прискорити індексацію сторінок;
  4. метатеги надають пошуковим системам інформацію про сторінку, їх коректне налаштування сприяє правильній індексації;
  5. швидкість завантаження сайту впливає на позиції розташування веб-проєкта в пошукових системах та на досвід користувачів.

SEO може якісно скоротити витрати на рекламу шляхом підвищення позицій сайту в видачі та залучення цільових користувачів в. Внаслідок використання інструментів пошукової оптимізації сайт отримує конкурентну перевагу над іншими ресурсами у ніші.


Про клієнта

Наш замовник — компанія Motorimpex, яка займається проєктуванням, виробництвом та продажем гідравлічного обладнання в Україні.

Клієнт до нас звернувся у листопаді 2022, щоб замовити просування сайту в пошуку. Перед нами стояло завдання підвищити позиції сайту та залучити цільових користувачів.

Перелік послуг, котрі надає компанія Motorimpex:

  • створення гідросистем під індивідуальні характеристики клієнтів;
  • модернізація поточних гідравлічних систем;
  • підбір деталей при проєктуванні нових гідросистем;
  • заміна деталей при виході їх із ладу на наявному обладнанні.

Команда Motorimpex спеціалізується на реалізації унікальних рішень під нестандартні запити клієнтів та втілює в життя стабільні в роботі та прості у використанні проєкти. Також Motorimpex реалізує експериментальні проєкти з гідравліки, запроваджуючи нові технології та процеси, які сприяють розвитку промисловості України.

Першим кроком для досягнення поставлених перед нами цілей був аналіз ніші та основних конкурентів замовника.


Аналіз ніші та конкурентів

Компанія Motorimpex працює у достатньо вузькій, спеціалізованій та глибоко технічній ніші. Це яскраво відображає сайт, на якому представлені не тільки деталі та товари, а й інженерні рішення для нестандартних запитів.

Аналіз ніші надав нам можливість:

  • ознайомлення з ТОПом видачі;
  • ознайомлення з основними конкурентами, їх поведінкою за останній рік (вік сайту, кількість сторінок в індексі, середня відвідуваність тощо);
  • формування чіткого плану просування проєкту на основі зібраної інформації.

Далі ми провели аналіз сайтів-конкурентів, який надав такі дані:

  • вік доменів конкурентів варіюється від 4 до 6 років;
  • пріоритетних движків немає, оскільки сайти конкурентів розташовані на різних CMS;
  • в індексі Google конкуренти мають від 230 до 50 000+ сторінок;
  • 1 400-13 500 користувачів відвідують сайти-конкуренти щомісяця;
  • від 280 до 8 000 - кількість ключових фраз, за якими ранжуються сайти конкурентів;
  • 66% сайтів конкурентів мають блог (це місце, яке дає змогу вести користувачів на сайт навіть за інформаційними запитами);
  • основні соцмережі конкурентів — Facebook, Instagram, YouTube.

Motorimpex, як компанія, яка розробляє новітні унікальні проєкти, сама прагне відповідати високим стандартам своєї продукції. Тож в процесі роботи нас повідомили про плани щодо редизайну та оновлення сайту. Замість рекомендацій з юзабіліті для старого сайту наша спеціалістка почала консультувати замовника щодо нового дизайну, який готується за усіма SEO-стандартами. Станом на квітень 2023 ще ведуться роботи з розробки нового дизайну.

Аналіз конкурентів дав змогу оцінити поведінкові фактори користувачів та їх взаємодію з сайтом. На основі отриманої інформації ми запропоновували наступне:

  1. Оптимізувати сторінку Контакти:
  • додати форму зворотного зв’язку на сторінку;
  • поставити мітку на Google мапі;
  • зробити єдиний email з урахуванням поточного домену та прописати його в Контактах та футері сайту.
  1. Додати онлайн-консультанта на сайт.
  2. Оптимізувати основні сторінки:
  • в каталог товарів та меню додати можливість пошуку товарів;
  • додати інформацію про наявність товарів, сортування;
  • можливість додавання товару до “Обраного”;
  • вказати ціну у форматі “Вартість від ***** грн”.
    1. Оптимізувати функціонал “В закладки” на картці товару.
    2. Додати окрему сторінку з детальною інформацією про умови доставки та оплати, повернення товару, акції та знижки, гарантії.
    3. Розробити та оформити сторінку FAQ (часті питання).

Сайт клієнта отримує трафік за запитами середньої та низької частотності. Тобто клієнти нашого замовника — це користувачі, котрі дуже добре обізнані в темі.

Компанія-замовник спеціалізується на розробці індивідуальних інженерних рішень, та не варто нехтувати комерційними запитами на готові деталі та товари. Спираючись на аналіз конкурентів, команда ITForce надала рекомендацію додати кошик на сайт. Цей функціонал дозволяє конкурентам спростити шлях свого користувача та покращити поведінковий фактор, що є важливим й для Motorimpex як компанії, котра піклується про комфорт зацікавленої аудиторії.


Техаудит сайту промислового обладнання

Проведений технічний аудит сайту клієнта виявив наступні проблеми:

  • помилки в карті сайту (сторінки 301, 404, сторінки з атрибутом noindex);
  • мовні версії сайту (тег hreflang налаштований некоректно);
  • знайдені сторінки з кодами відповідей 301, 403 та 404;
  • низька швидкість завантаження окремих сторінок;
  • помилки в мікророзмітці Product;
  • сторінки з помилками в коді мікророзмітки;
  • заповнені поля meta name="keywords" (Google не використовує цей тег);
  • помилки в URL-адресах (посилання на Головну в хлібних крихтах, меню хедера та футера);
  • відсутність прописаних ЛЗУ (натомість в URL-адресах наявні пробіли, нижні підкреслення, літери у верхньому регістрі, кирилиця тощо);
  • помилки в сторінках з пагінацією;
  • не налаштовані сторінки з 410 кодом відповіді;
  • відсутній шаблон заповнення метаданих.

Всі знайдені помилки на сайті ми зафіксували, надали кожній статус пріоритетності виконання, описали й передали на реалізацію групі програмістів Motorimpex. Частина задач буде реалізована з вивантаженням нового дизайну, бо клієнт має в планах й оновлення двигуна сайту.

Motorimpex — яскравий приклад компанії, яка на українському ринку представляє низку європейських виробників найвищого ґатунку. Асортимент, який має компанія, дуже ретельно підібраний та широкий, може закрити потреби будь-якого вибагливого споживача. На цій перевазі ми базували збір семантичного ядра. Шляхом великої кількості товарних позицій ми маємо змогу охопити велику кількість ключових слів.

Послідовність збору семантичного ядра підпорядкована визначеними та погодженим принципам:

        • основні категорії товарів (найчастотніші сторінки);
        • бренди товарів;
        • сторінки типу “категорія+бренд” та пропрацювання фільтрів в пріоритетних категоріях.

    Сайт клієнта має 40 000+ сторінок, тому робота над семантичним ядром триває надалі, спираючись на погоджені принципи її формування. За потреби в процесі роботи ми розширюємо семантику — якщо бачимо, що потрібно зробити новий фільтр, то створюємо чи розділяємо присутній за необхідністю.

    Надалі зібрану семантику ми використовуємо для створення контенту для сайту клієнта. А також для написання текстів з активним посиланням на сайт клієнта, котрі розміщуємо на зовнішніх майданчиках з метою залучення нових відвідувачів.

    Етапи роботи зі створення контенту:

        • складання ТЗ з урахуванням зібраної семантики для копірайтера на написання оптимізованих текстів;
        • опрацювання ТЗ копірайтером та розробка контенту;
        • узгодження написаних текстів з клієнтом;
        • розміщення контенту на сайті замовника та на зовнішніх майданчиках.

    Метадані

    Для товарів та сторінок, сформованих за принципом Категорія+Бренд, ми розробили шаблон заповнення метаданих. Для категорій метатеги ми прописали вручну. Всі підготовлені метатеги узгоджуються з клієнтом та впроваджуються програмістами Моторімпекс. Далі ми відправляємо сторінки на переіндексацію.

    Сервіси, які ми використовуємо в роботі:

        • ScreamingFrogSEOSpider - для виявлення технічних помилок;
        • Serpstat - для аналізу та збору ключових запитів;
        • Ahrefs - для роботи з посилальним профілем;
        • SERanking - для моніторингу позицій.

    Стратегія лінкбілдингу для сайту промислового обладнання

    У роботі з лінкбілдингом зважаємо на те, що маємо справу з вузькоспецалізованою тематикою. Тож не всі ресурси нам підходять для розміщення зворотних посилань.

    Тобто підбір майданчиків займає трохи більше часу, ніж в середньому це відбувається з інтернет-магазинами широких ніш.

    Основні конкуренти нашого клієнта мають різні типи посилань. Свою стратегію лінкбілдингу ми створювали з урахуванням цього фактору. SEO-спеціалістка провела аналіз сайтів, які посилаються на конкурентів, й склала список доменів на аутріч та крауд-маркетинг.

    Для природності посилального профілю ми використовуємо різні типи посилань (dofollow/nofollow, анкорні/безанкорні тощо). Важливо, аби динаміка була поступовою, не різкою. Адже різкий сплеск вхідних посилань може спричинити посилальний вибух та накладання на сайт санкцій від пошуковиків.

    Чинники вибору посилань, на які ми спирались під час розробки стратегії лінкбілдингу:

        • ресурси з великою кількістю трафіку (понад 500 відвідувачів на місяць);
        • якісні ресурси з високим DR;
        • nofollow-посилання мають становити 40% від усієї кількості посилань;
        • регіональна відповідність ресурсу (перевагу надаємо доменним зонам .com, .ua, .com.ua);
        • відповідна тематичність домену чи сторінки.

    Тепер поглянемо на результати нашої роботи.


    Результати

    Роботи з пошукової оптимізації тривають, ми продовжуємо пропрацьовувати семантику. Далі контролюватимемо редизайн й вже працюватимемо з оновленим сайтом.

    Замовник впроваджує рекомендації для оптимізації сайту, надані спеціалістами ITForce. У разі, якщо в клієнта виникають питання, ми зазвичай проводимо спільний кол, обговорюємо порядок денний та приходимо до спільної думки щодо проєкту. Отже, поглянемо на результати пошукового просування сайту Motorimpex.

    Видимість та кількість ключових запитів в ТОП-10

    Видимість — це показник, який візуалізує долю видимості сайту в пошуку за показами чи кліками, який він отримує за певними ключовими словами.

    Видимість та позиції сайту

    Рис. 1 - Видимість та позиції сайтів

        • 20 - середня позиція сайту за всіма пошуковими запитами (тобто в середньому сайт клієнта показується наразі на другій сторінці Google);
        • 2,101 прогнозує сервіс приріст трафіку;
        • 45,7 видимість сайту (доля показу сайту у видачі за всіма наявними на сайті ключовими словами);
        • 7 - сайт клієнта показується у 7 з усіх можливих елементів пошуку (Google Зображення, верхня та нижня реклама, посилання з сайту, результати Google Maps, блоки з відповідями, Google My Business);
        • 60% ключів з ТОПу містить сайт клієнта (майже ⅔ всіх можливих запитів).

    Тепер подивимось на позиції запитів в ТОП.

    Позиції ключових запитів

    Позиції запитів motorimpex

    Рис. 2 - Позиції запитів

        • 159 запитів посідають 1 місце у пошуку (за 159 запитами сайт замовника виводиться першим на першій сторінці видачі Google);
        • 186 запитів розділяють 2-3 місця першої сторінки (за цими посиланнями найчастіше переходять користувачі);
        • 243 запита належать до ТОП 4-10 видачі (це перша сторінка Google);
        • 173 ключових слів ранжуються у ТОП 11-100.

    Загалом сайт клієнта ранжується у Google за 982 запитами на 10 сторінках видачі. Й 16,2% всіх запитів виводяться першими на першій сторінці пошуку.

    Лінкбілдинг для сайту гідравлічного обладнання

    Через певні технічні моменти з боку клієнта ситуація з нарощуванням зворотних посилань була складна й ми поступово налагоджуємо та впроваджуємо стратегію лінкбілдингу.

    Кількість зворотних

    Рис. 3 - Кількість зворотних посилань на сайт клієнта

    Результати нашої роботи з нарощування зворотних посилань на сайт клієнта за останні 30 днів:

        • 284 - кількість посилаючихся на сайт доменів;
        • 3 978 сторінок зі зворотними посиланнями;
        • 33 рейтинг домену клієнта.

    Наразі ми коригуємо побудовану стратегію під сьогоднішні реалії та технічну спроможність сайту клієнта.

    Трафік з пошуку

    Трафік загалом за весь період співпраці (листопад 2022 - березень 2023):

    Трафік за листопад 2022 -

    Рис. 4 - Трафік за листопад 2022 - березень 2023

    За весь період співпраці (5 місяців) сайт здобув:

        • 10 056 користувачів;
        • 3 748 досягнутих цілей;
        • 22,53% коефіцієнт конверсії цілі;
        • 3,22 сторінки в середньому переглядає користувач за сеанс;
        • 3:16 хвилин середня довжина сеансу.

    Тепер порівняємо трафік на сайт за березень 2023 та листопад 2022 (це перший місяць співпраці).

    Трафік до та після SEO сайту

    Рис. 5 - Трафік до та після SEO-просування сайту промислового обладнання

        • 1 923 користувачів на місяць на старті робіт (листопад 2022) й 3 015 користувачів на березень 2023;
        • 56,79% приріст користувачів;
        • 63,96% приріст нових користувачів на сайт;
        • 91,1% досягнутих цілей;
        • 2,98 сторінок переглядає користувач за сеанс.

    Тобто, за 5 місяців співпраці бачимо, що нам вдалось залучити на сайт майже 64% нових користувачів та збільшити середню довжину перебування відвідувача на сайті. А також досягти на 91% більше цілей, ніж на початку просування.

    Протягом співпраці ми розробили та планомірно впроваджуємо стратегію з розширення посилальної маси, включаючи сабміти, крауд та вічні посилання.

    Мета, котру перед нами ставив клієнт — залучення нових користувачів та замовників на сайт, виконується успішно. Наразі маємо висхідну кількість відвідувачів сайту (63,96%). Сайт клієнта ранжується за 588 запитами в ТОП-10, причому за 159 ключами сайт замовника займає першу позицію у видачі.

    Ми коригуємо вибрану стратегію, підлаштовуючи її під потреби замовника, розширюємо семантичне ядро згідно з пріоритетними категоріями товарів, котрі надає клієнт.

    Наш основний орієнтир на наступні періоди — охоплення нових ключових слів у ніші та інформаційних запитів. Також в планах маємо опрацювання англійської версії сайту.

    Наразі ми продовжуємо працювати за розробленою стратегією SEO-просування до того, як відбудеться редизайн, адже клієнт також має намір оновити версію CMS сайту. Надалі дивитимемось, чи зможемо ми в новій версії вносити зміни, які нам необхідні, а також контролювати сам редизайн, аби не втратити трафік.

ITFORCE TEAM
Каріна Арбузова
Каріна
PM-менеджер
Пошукове просування для сайту гідравлічного обладнання - картинка 6
Ксенія
Head of SEO Department
Пошукове просування для сайту гідравлічного обладнання - картинка 7
Алла
SEO Team Lead

«Хочете так само? Залиште заявку»

Отримайте безкоштовну консультацію та оцінку просування бізнесу
Ваш запит надіслано

    Надіслати