Пошукова оптимізація для компанії Oxytec

6 хвилин
phone скриншот оксітек
квадрат оксітек
oxytec
https://www.oxytec.com/de/
oxytec – UV-C Ozon Luft- und Wasserreinigung
Задача:
Популяризація компанії на ринку Європи та залучення трафіку на сайт
www.oxytec.com
Клієнт:
Ринок:
Німеччина
Трафік
3500
Зростання зі старту робіт
+495%
Нових користувачів
+139%

Компанія Oxytec займається розповсюдженням і встановленням обладнання для очищення, дезінфекції та стерилізації води, повітря, різних поверхонь.

Перевага клієнта в тому, що у нього широкий вибір очисних систем і фільтрів. Також є міжнародні філії у 8 країнах Європи: Австрія, Бельгія і Нідерланди, Німеччина, Чехія, Італія, Шрі-Ланка, Болгарія і штаб-квартира в Швейцарії. Очисні системи для виробничих приміщень здатні очистити повітря, звільнити від запахів і відкладень кіптяви як кухню в будинку, так і приміщення харчового виробництва. Клієнт також надає системи очищення забруднень повітря на основі плазмових технологій.

У нашому кейсі розповімо про те, як пошукова оптимізація забезпечує йому щомісячний приріст користувачів, що приходять з органічного пошуку.

Клієнт вже прийшов до нас з готовим сайтом, наповненим неоптимізованими текстами, незаповненими або нерелевантними до тексту метатегами і множинними технічними проблемами.

Для кожного нового проекту ми визначаємо план дій індивідуально. У перший місяць було вирішено провести наступні роботи:

  • технічний аналіз, аналіз юзабіліті сайту;
  • складання файлу з рекомендаціями щодо виправлення помилок;
  • аналіз конкурентів та ніші;
  • проробка, збір семантичного ядра;
  • кластеризація запитів;
  • складання ТЗ для написання оптимізованого контенту;
  • складання та розміщення метаданих для пріоритетних сторінок сайту і ін..

1. Аналіз сайту і рекомендації щодо поліпшення

Заходячи на сайт з Пошуку, користувач очікує знайти відповідь на своє питання. Контент повинен повністю задовольняти інформаційні потреби й бути експертним. Якщо це так, цілком ймовірно, що користувач не обмежиться переглядом тільки однієї сторінки. Щоб досягти такого рівня залученості, ресурс повинен бути зручним в навігації, мати структуроване меню, надавати посилання на інші статті того ж порталу в межах тексту.

В процесі SEO-оптимізації ми провели технічний аудит. Помилки, які ми виявили, підлягають виправленню:

  • URL сторінки з великої літери. Цей фактор не прямим чином впливає на ранжування сторінок сайту. Але URL-адреса є регістрозалежною і сторінки з однаковою назвою (напр. /HOME і /home) ранжуватимуться не за бажанням клієнта, а за бажанням Google. Для відвідувачів сайту такі дублі можуть стати причиною закрити сайт. Особливо якщо зміст таких сторінок відрізняється.
  • Оптимізація сторінок пагінації. Пагінація - це поділ всього вмісту сайту на категорії, підкатегорії і інші логічні блоки за допомогою нумерації, алфавіту знизу сторінки з контентом.

Кейс SEO Oxytec пагинация

Рис. 1 - Ось як пагінація реалізована на сайті клієнта

Пагінація потрібна для структурування вмісту сайту. Вона спрощує сприйняття інформації, так як видається контент порційно, а не увесь відразу. Уявіть, що у вас в руках величезний сувій: поки ви його увесь розгорнете, він стане громіздким і абсолютно непридатним для читання.

А тепер візьміть книгу, відкрийте і подивіться - адже її читати легше? Те ж саме працює і для інтернет-порталів, контент яких розбивається на підрозділи, що забезпечує не тільки зручність, але і покращує загальні показники швидкості завантаження.

  • Рекомендації для файлу robots.txt. Він вказує пошуковим краулерам, які сторінки можна сканувати, і які ні.
  • Помилка 404. Сайт клієнта містив сторінки, які не могли відобразитися або не існували. Їх потрібно було або видалити, або змінити їх вміст.
  • Рекомендації зі зміни вмісту в тегах Title. Він використовується для формування назви сторінки в Пошуку.
  • Метаописи. Невеликий опис вмісту сторінки, з якого формується сніпет для показу в Пошуку. Це створено більше для клієнтів, ніж для пошукових систем. Дані в метатегах дають зрозуміти, яка інформація чекає користувача на сторінці, якщо він клацне посилання. Тому писати занадто незрозумілою немає сенсу, пишіть зрозумілий для людини текст. І бажано створювати унікальні описи, уникаючи шаблонів.

Оптимальна кількість знаків для метаопису - не більше 160 символів.

  • Тег H1. Містить в собі назву сторінки. Повинен бути лише один тег на кожній сторінці, що містить унікальну назву. Наявність дублів або відсутність тега в коді сторінки може знизити позиції.
  • Мікророзмітка і хлібні крихти. Мікророзмітка допомагає пошуковим системам краще зрозуміти, про що ваш контент і, тим самим, підвищити його релевантність. Для магазину товарів це рейтинг, ціна; для книги - автор, рейтинг і т. п.; для сторінки контактів - адреса, телефон. Хлібні крихти потрібні, щоб користувач міг зрозуміти, де він зараз перебуває. Вони ж дозволяють вийти в головне в меню/на головну сторінку за 1-2 кліка.
  • Оптимізація швидкості завантаження. Це завдання завжди позначається пріоритетом "терміново". Це важливий фактор ранжування для пошукових систем: низька швидкість завантаження сторінок значно впливає на показник відмов. Оптимальний час - 2-3 секунди.

Дотримуючись рекомендацій, вдасться поліпшити не тільки продуктивність сайту, але і збільшити його пошуковий рейтинг, і, відповідно, трафік. Все це можна спробувати зробити самому, але для цього обов'язково потрібен досвід або кваліфікація. Тому власники бізнесу звертаються за рекомендаціями і їх імплементацією до агентств просування.

Пошукова оптимізація відбувається поетапно, відразу все здійснити не вийде.

Клієнту потрібно одночасне просування за 6 мовами, але наша думка така: не варто намагатися перевернути гори, варто починати з менших цілей, домагатися результатів і впроваджувати робочі стратегії у процесі просування. Так ми узгодили з замовником, що спочатку будемо оптимізувати сайт для користувачів з Італії, Англії та Німеччини до отримання відчутних результатів. А потім вже і для інших мов.

Початковий план замовника був завоювати всю Європу в ідеалі без прив'язки до геолокації. Наприклад, за допомогою німецької версії сайту підкорити всі країни Європи, де є дана мовна група (Німеччина, Австрія, Швейцарія, Ліхтенштейн і т. п.). Але для отримання віддачі від вкладень в SEO не через рік, а раніше, потрібно робити прив'язку до геолокації (вказувати країну в метаданих, мати адресу представництва в конкретній країні та ін.).


2. Збір семантичного ядра

Кожен сайт надає якогось роду контент, створений для людей, який повинен задовольняти їх пошуковий запит. Текст повинен бути структурованим і зрозумілим для сприйняття. Тематика статей повинна збігатися з тематикою проекту.

Щоб пошукові системи знайшли контент, він повинен бути:

  • експертним. Текст, написаний фахівцем у своїй темі, цінується високо. Щоб матеріал вийшов читабельним, потрібно його структурувати;
  • наповненим ключами. У тексті обов'язково повинні бути присутніми слова, які люди вписують в пошуковий рядок, тобто запити;
  • повинен містити посилання. Внутрішня перелінковка сприяє збільшенню часу, проведеному на сайті, і кількості переглянутих сторінок, що підвищує рейтинг в Пошуку.

Семантичне ядро - набір слів та фраз, які описують тематику сайту. Для кожного проекту СЯ розробляється окремо на основі вже існуючої інформації на сайті та статей конкурентів. Створюється список запитів, за якими можна знайти сайт клієнта. Це завдання вирішується за допомогою таких програм, як Serpstat, Google Trends та ін.. Основна частина ключів для проекту нашого клієнта - низькочастотні.

Семантичне ядро ​​ми створили для запитів на німецькій та англійській мовах. В ході робіт провели чистку і додаткову кластеризацию. Попередній аналіз запитів показав, що на італійській, французькій та іспанській мовах релевантних запитів немає (тому що ніша вузькоспеціалізована), а це означає, що користувачі в цих країнах шукають дану послугу англ. мовою. Було вирішено на вищевказані регіони просувати англомовну версію сайту.

Ми перевели всю семантику на вищезгадані мови, і використовуємо запити з частотністю для просування певних версій на відповідний регіон.


3. Аналіз та нарощування посилального профілю

На основі аналізу конкурентів створюється стратегія лінкбілдінгу. Аналіз посилального профілю вказує значення, до яких потрібно прагнути, і подає ідеї сайтів, за допомогою яких можна наростити власну кількість посилань. Робочі стратегії лінкбілдінга дозволили клієнту вже в перший місяць збільшити трафік на 40% в порівнянні з попереднім місяцем.

Оптимальні значення сайту замовника на основі опрацювання посилального профілю конкурентів:

  • кількість анкорних посилань - 25%;
  • кількість безанкорних - 75%;
  • % лінків, що ведуть на головну сторінку (home page) - 30;
  • % лінків з домену .de - 20;
  • з .com - 50.

Підсумкове завдання - збільшення кількості доменів та сторінок, які посилаються на просувний сайт. Мета - підвищити авторитетність і позицію в результатах пошуку.

У компанії Oxytec такі конкуренти:

  1. kuntze.com
  2. ozonetech.com
  3. pfaudler-messtechnik.de
  4. ozomat.de

Аналіз показав такі дані про конкурентів:

  • розбиття зворотних посилань за атрибутом dofollow та nofollow;
  • кількість нових посилань за 30 днів;
  • відсоток крауда та статей.

На основі цієї інформації з'ясували, що для періоду 30 днів необхідно домогтися розміщення 17 крауд посилань і 6 інформаційних статей.


4. Метадані

Ми помітили, що у клієнта на сайті відсутні метадані. Це інформація про вміст сторінки. Туди входять теги Title та Description.

Title - назва сторінки, які ПС використовує для виведення користувачеві в результатах.

Description - тег містить в собі опис контенту, розміщеного на сторінці. Якщо він не заповнений, пошуковик сам обере інформацію з тексту і виведе її в якості короткого опису.

Прямого впливу на ранжування ця інформація не має, але вона впливає на рішення користувача відвідати сайт. А поліпшення поведінкових факторів поліпшить рейтинг.

Google має власні рекомендації щодо заповнення метаданих:

  • кожен опис має бути унікальним;
  • максимум релевантної інформації.

Кейс SEO Oxytec сниппет

Рис. 2 - Пошуковий сніпет Оxytec у видачі Google


5. Результати

SEO не має миттєвого ефекту, це копітка робота, яка вимагає плану. Поліпшення юзабіліті сайту і контенту сприяє поступовому підвищенню позиції сайту в пошуковій видачі і приводить більше користувачів.

Наша робота з проектом почалася з лютого 2020. Але перші результати оптимізації проявилися вже в березні. За час ведення проекту приріст трафіку в порівнянні березень-листопад склав 76%. Динаміка збільшення відвідувачів сайту позитивна, кожен місяць відвідуваність зростає, тому співпраця триває і донині.

Кейс SEO Oxytec показатели

Рис. 3 - Порівняння показників за березень 2020 і листопад 2020

Зміна динаміки відвідуваності:

Кейс SEO Oxytec посещаемость

Рис. 4 - Зміна динаміки відвідуваності (порівняння березень 2020 і листопад 2020)

Хоча перші зміни були помітні ще в березні, головне не зупинятися і продовжувати оптимізацію. Інакше перші результати швидко зійдуть нанівець.

Кейс SEO Oxytec все показатели

Рис. 5 - Поліпшення показників за березень 2020 у порівнянні з місяцем до початку ведення проекту (лютий 2020)

Нижче ви можете побачити, як змінювалася ситуація з кількістю користувачів до початку роботи з проектом і в поточний період. На сайті клієнта теги Google Analytics з'явилися в листопаді 2019 року, наші результати вимірюються з березня 2020 по червень 2020 включно.

Порівняння періодів листопад 2019 - лютий 2019 і березень 2020 - червень 2020:

Кейс SEO Oxytec трафик

Рис. 6 - Збільшення кількості органічного трафіку в 6 разів (порівняння рівних періодів до початку ведення кампаній і після)

Основна частина користувачів приходить з Німеччини та Італії. Мови, якими вони користуються - переважно англійська, італійська та німецька.

Робота з клієнтом триває і щомісячний план робіт залишається колишнім:

  • розміщення оптимізованого контенту;
  • редагування семантичного ядра;
  • нарощування посилального профілю;
  • складання рекомендацій з оптимізації окремих елементів сайту.

Висновки

Використання чіткої стратегії пошукового просування для нашого закордонного клієнта щомісяця збільшує приплив нових користувачів і кількість часу, проведеного на сайті. Ми постійно складаємо рекомендації і стежимо за якістю вмісту сайту, так як це один з основних аспектів успішного виведення у ТОП.

SEO може розтягнутися на місяці, наш клієнт це розуміє і хоче довгострокового ефекту від просування. Разом ми просуваємося до перших позицій у рейтингу. І багаторазове поліпшення показників це тільки підтверджує. Але, це далеко не межа!

ITFORCE TEAM
Пошукова оптимізація для компанії Oxytec - картинка 2
Юлія
Project-менеджер
Александр Ковалев
Олександр
SEO-спеціаліст

«Хочете так само? Залиште заявку»

Отримайте безкоштовну консультацію та оцінку просування бізнесу
Ваш запит надіслано

    Надіслати