Налаштування Google Ads для відновлення рівня продажів

5 хвилин
phone скриншот скважина
квадрат скважина
skvagina
https://skvagina.com.ua/ua/
Купити насоси та все обладнання для свердловин — інтернет-магазин «Свердловина»
Задача:
Налаштування та оптимізація контекстної реклами
skvagina.com.ua
Клієнт:
Ринок:
Україна
Конверсій
4871
Вартість конверсії, грн
143,35
Коефіцієнт конверсії
3,9%

Перевага налаштування реклами гугл в тому, що оголошення показуються тій аудиторії, яка вже цікавиться певною темою та товаром та готова до його купівлі.

Оптимізація налаштувань кампаній є ключовим фактором для підвищення ефекту від контексту. Регулярний аналіз та коригування параметрів налаштувань сприяють забезпеченню максимального охоплення цільової аудиторії та підвищенню кількості цільових дій.

Оптимізація контекстної реклами дозволяє:
  • Збільшити кількість кліків: чим релевантніше оголошення й чим точніше воно відповідає запиту користувача, тим більше кліків отримає рекламодавець.
  • Зменшити вартість за клік: постійний аналіз та тестування сприяють встановленню оптимального бюджету та ключових слів, що дозволяє знизити витрати.
  • Підвищити кількість конверсій: оптимізація налаштувань (ключових та мінус-слів, географічних та демографічних параметрів аудиторії тощо) дозволяють збільшити кількість цільових дій (дзвінки, продажі тощо).
  • Поліпшити ROI та ROAS: оптимізація налаштувань сприяє отриманню максимальної віддачі від інвестицій у рекламу.

В поточному кейсі працюватимемо саме з налаштуванням та оптимізацією рекламних кампаній в Google Ads.

Про клієнта

Основна діяльність компанії — продаж складників для буріння свердловин, їх облаштування та створення автономних систем водопостачання чи поливу. Асортимент компанії пропонує розв'язання задач водозабезпечення.

Переваги skvagina.com.ua:

  • Офіційна гарантія на весь товар.
  • Співпраця з заводами та офіційними імпортерами продукції.
  • Зручна та швидка доставка протягом 48 годин (Нова Пошта, Автолюкс, Делівері, Meest).
  • Індивідуальний підхід — комплексне вирішення кожного завдання від клієнтів.
  • Широкий асортимент продукції за низькими цінами (є регулярні знижки та акції).
  • Швидка обробка замовлення й кваліфікована допомога у підборі обладнання.

Налаштування Google Ads

До співпраці з ITForce клієнт вже мав досвід роботи з контекстною рекламою Google.

В нашу агенцію власник skvagina.com.ua звернувся через зміну підрядників. Ми розпочали співпрацю над проєктом перед розпалом сезону, тому швидкість та ефективність дій були пріоритетом. За мету ми мали якнайшвидший вихід на попередній рівень продажів.

Перед початком весняного сезону 2024 році було критично важливо якнайшвидше навчити алгоритми кампаній, щоб забезпечити максимальний приплив цільового трафіку на ресурс. Для виконання цього завдання необхідно мати достатній бюджет на рекламу, який на початку робіт становив 4 000 грн на день. Далі з розвитком акаунту та масштабуванням реклами бюджет на контекстне просування збільшився.

Першим завданням перед налаштуванням та запуском кампаній у Google Ads було створення нового рекламного акаунту, адже власник інтернет-магазину змінив форму оплати в акаунті.

Також на початок роботи з акаунтом клієнта ми зробили:

  1. Налаштували передачу конверсій Купівля та Замовлення в 1 клік в Google Analytics.
  2. Налаштували мету на замовлення дзвінка Бінотел.
  3. Пов'язали акаунти Google Ads та Google Analytics.
  4. Імпортували цілі Купівля та Бінотел-дзвінок, Замовлення дзвінка.
  5. Пов'язали акаунти Google Merchant Center та Google Ads.
  6. Налаштували торгову рекламну кампанію та DSA, додали розширення та мінус-слова.
  7. Підготували всі налаштування для запуску Performance Max.
  8. Відфільтрували товари зі списку в торговій кампанії та PMax.
  9. Додали мінус-слова до торгової РК.
  10. Налаштували кліки на месенджери та форми консультації.

Гео запуску налаштованої реклами — Україна. Графік показу — з 8.00 до 20.00. Спочатку всі РК ми налаштували на всі товари асортименту, потім впровадили сегментування по категоріях товарів та гео показів.

Вигляд оголошень в мережі:

оголошення skvagina

Рис. 1 - Приклади налаштованих оголошень

Далі зі збором статистики запустили Performance Max з сегментацією по пріоритетних категоріях товарів.

Тестування нічної кампанії

Для підвищення ефективності та досягнення бажаного результату ми запропонували клієнту тестово запустити кампанію на всі актуальні ТОП-товари в нічний період з 20.00 до 8.00. Тип кампанії - Performance Max. Цілі кампанії — покупка та замовлення дзвінка. Цінність конверсії Дзвінок ми проставляли вручну, ґрунтуючись на середній цінності конверсії в покупку та кількості користувачів, які здійснюють дзвінок. Цінність покупки при цьому передавалась через систему ecommerce.

За 5 днів роботи нічна РК показала вкрай задовільний результат:

Результати роботи нічної

Рис. 2 - Результати роботи нічної РК

Беремо перші 7 днів, результати:

  • 475 кліків на оголошення;
  • 192,62 грн вартість конверсії;
  • 3,59 грн середня ціна за клік;
  • 1,86% коефіцієнт конверсії;
  • 1161% ROAS.

Тобто приблизно кожна 9-та взаємодія з оголошенням вночі призводила до конверсії, що свідчить про надзвичайно високу ефективність налаштованої тестової рекламної кампанії. Вартість цільової дії при цьому становила 192,62 грн. А рентабельність інвестицій сягнула 1161%. Зазначимо, що спочатку клієнт мав сумніви щодо потенціалу нічного трафіку, проте тестова нічна кампанія показала себе достатньо добре. Отже, ми взяли її в роботу та надалі працювали над масштабуванням рекламних показників.

Планові оптимізаційні роботи рекламних кампаній періоду співпраці зі skvagina.com.ua:

  • Робота з пошуковими запитами. Нецільові додані до списку мінус-слів.
  • Опрацювання рекомендацій системи для підвищення показника якості облікового запису.
  • Коригування стратегій призначення ставок та бюджетів за необхідності.
  • Вимкнення неефективних кампаній, груп оголошень, ключових слів за потреби.
  • Додавання цільових запитів до списку ключових слів.
  • Вимкнення неефективних гео.
  • Pmax: сегментація рекламних кампаній, додавання тем пошуку.
  • Зупинка неефективних груп DSA.
  • Активація покращення зображень в Google Merchant Center.

З липня 2024 ми активно працювали над збільшенням кількості лідів, зосередившись на досягненні ціни за лід у діапазоні 250-300 грн. Цінними лідами для клієнта є покупки, здійснені через кошик та вхідні дзвінки. Протягом наступного періоду ми оптимізували налаштування рекламних кампаній для залучення на сайт саме тієї аудиторії користувачів, яка найбільш ймовірно здійснить ключову дію. Все це сприяло підвищенню рекламних показників.

Результати налаштування реклами

Для початку проаналізуємо обсяг трафіку, який нам вдалось залучити на сайт за період співпраці зі skvagina.com.ua.

Кількість відвідувачів з кожного джерела трафіку:

Кількість відвідувачів

Рис. 4 - Ключові події в джерелах трафіку

Якщо ми подивимось на кількість конверсій, які наразі є ключовими подіями на сайті, то канал платної реклами приносить 3 920 ключових подій. Й це більше за кількість конверсій з органіки.

Тобто канал SEO приводить більше цільового трафіку на сайт, тоді як контекстна реклама (PPC) надає більше конверсій. Що є свідченням вірно налаштованих рекламних оголошень для визначеної цільової аудиторії. Саме тому комплексне просування є більш ефективним.

Результати роботи реклами за квітень-червень 2024:

Кампанії в акаунті в

Рис. 5 - Кампанії в акаунті в червні/квітні 2024

  • 122 879 кліків на оголошення;
  • 3,9% коефіцієнт конверсії;
  • 4 870,81 конверсій;
  • 143,35 грн вартість конверсії.

Робота реклами по кожній кампанії з урахуванням сегментації:

Ефективність рекламних

Рис. 6 - Ефективність рекламних кампаній

Найбільш ефективною з урахуванням кількості конверсій (938,35) та вартості конверсії (100,59 грн) є РК Performance Max на певну категорію товару.

Нічна кампанія й надалі надає стабільний результат: вартість конверсії знаходиться на середньому рівні в акаунті: 149,69 грн при середній ціні за дію 143,35 грн.

Кампанія Performance Max - Всі товари на певне гео має найнижчу ціну за конверсію 73,14 грн з найвищим коефіцієнтом конверсії в акаунті 8,08%. Тобто кожен 12й клік на оголошення завершився цільовою дією. Загалом сегментація кампанії Performance Max за пріоритетними категоріями товарів виявилась достатньо результативною в акаунті клієнта — кожна кампанія приносить значну кількість конверсій з прийнятною середньою ціною за конверсію (окрім 2х певних категорій товарів). DSA та Shopping виконують свою функцію та за 3 місяці роботи принесли 100+ цільових дій кожна.

Ми успішно досягли KPI, встановлених клієнтом — налаштовані рекламні кампанії сприяли збільшенню кількості продажів в розпал сезону та продовжують приносити щомісячний дохід. Вартість за конверсію в кожній налаштованій кампанії залишається нижчою за критично допустимий рівень, і ми продовжуємо вносити коригування в налаштування реклами, щоб досягнути оптимального CPA.

Ми аналізуємо та коригуємо стратегії призначення ставок та бюджети. Проводимо роботу з пошуковими запитами, й на основі нецільових запитів розширюємо список мінус-слів. Регулярно опрацьовуємо рекомендації системи, щоб покращити показник якості облікового запису. Перевіряємо товари в Merchant Center та за потреби призупиняємо неефективні в кампаніях Performance Max та групах у пошукових кампаніях. Виключаємо неефективні гео й здійснюємо подальше сегментування кампаній Performance Max.

ITFORCE TEAM
ЮЛИЯ МАЗОРЕНКО
Юлія
Project-менеджер
Тетяна Томенко
Тетяна
Head of PPC Department

«Хочете так само? Залиште заявку»

Отримайте безкоштовну консультацію та оцінку просування бізнесу
Ваш запит надіслано

    Надіслати