Замовник звернувся до нас з метою залучення зацікавлених у співпраці інженерів, які розробляють ексклюзивні проєкти гідравлічних, змащувальних та пневматичних систем.
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Клієнт самостійно проводив розсилки, але крім промо іншими інструментами емейл-маркетингу не користувався. До нас звернувся за поліпшенням результату від емейл-маркетингу.
Email-маркетинг
Магазин з доставки квітів
Канада
Збільшення доходів за рахунок святкової email-розсилки в 27 та 23 рази
Збільшити прибуток за допомогою емейл-розсилок
Зростання продажів на свята в результаті впровадження проморассилок
У святкові дні компанії розсилають добірки товарів та знижки, починаючи за кілька днів до дня Х. Так вони повідомляють свою базу контактів про прийдешні знижки, дають користувачам можливість визначитися з подарунком й замовити його. Багато хто віддає перевагу в якості подарунка оформляти доставку квітів, щоб висловити свою вдячність та порадувати близьких людей.
У святкові дні (Різдво, 8 березня, День Подяки, Новий Рік) конкуренція у квіткових магазинів загострюється, частина покупців відсіюється. Людям потрібно нагадувати про себе.
У такі періоди email-розсилка – це must-have для магазину з квітами, і в цьому кейсі ви дізнаєтеся, як ми добилися приросту заробітків клієнта в свята в 27 та 23 рази!
Наша співпраця з клієнтом, який володіє магазином квітів в Канаді, почалося не з сфери емейл-розсилки. Замовник співпрацював з ITForce ще з контекстною рекламою та SEO.
У магазині клієнта є можливість придбати авторський букет. Асортимент кольорів великий, є ексклюзивні сорти. Купити й заплатити за композицію можна онлайн: букет привезуть додому при необхідності. Регіон роботи магазину – Канада.
Клієнт самостійно проводив розсилки, але крім промо іншими інструментами емейл-маркетингу не користувався. Клієнтська база – 6535 адрес.
Розсилка раніше проводилася в іншому сервісі, тому потрібно було й перенести базу, й переконатися, що всі, хто відписався, не отримають розсилку. Ми виділили цих користувачів в окрему групу й виключили її з наступної розсилки.
Рис. 1 – Скріншот виключення
Попередні розсилки клієнта виглядають інформативно й мають приємний дизайн. У тілі листа розміщено багато букетів, що правильно – клієнтам важливо бачити асортимент, й при бажанні купити квіти, вибравши букет прямо в листі.
Ось приклади попередніх розсилок для наочності:
Рис. 2 – Приклади попередніх розсилок клієнта
Розсилка хороша, але перевантажена зайвим текстом й елементами. Змінити розсилку потрібно було так, щоб користувач бачив більше букетів та не відволікався від вибору композиції.
Клієнт прийшов до нас в перших числах грудня з метою запустити Різдвяну проморозсилку.
Різдво в Канаді відзначають 25 грудня, а користувачі повинні були отримати листи раніше на 3-5 днів. Довелося попрацювати, щоб переробити концепцію листів та запустити 2 розсилки за 2 тижні.
Завданням було не тільки збільшити прибуток, але й повернути старих клієнтів (нагадати їм про себе, зацікавити повернутися).
Наша робота вимірювалася такими показниками:
Розсилка на свята відрізняється від інших днів. Візуальна частина листа повинна наштовхувати людину на думки про свято, давати йому святковий настрій. Серія листів повинна бути об’єднана однією ідеєю й графічним оформленням.
Щоб розігріти користувачів, ми підготували 2 листи для розсилки 11 та 18 грудня. Ті, хто забув про свято, згадають й встигнуть спланувати свої витрати та купити букет.
У розсилці на 11.12 ми помістили добірку актуальних композицій. А в листі на 18.12 показали популярні товари за останні 2 тижні.
Рис. 3 – Розсилка 11.12 та 18.12
У шаблон внесли елементи для асоціації з новорічним періодом й переробили шаблон листа:
Що вийшло в результаті, дивіться вище на рис. 3.
Ми зробили наголос на візуальній частини листа, орієнтуючись на ЦА – жителі США та Канади. Збільшення асортименту квітів підвищило дохід від розсилки в 23 рази!
Новорічний період асоціюється у користувачів з подарунками. Ми переробили шаблон листа та прибрали всі відволікаючі елементи. Але й конкуренти в цей час намагаються піднести клієнтам щось особливе.
Використовуйте чіткий заклик й намагайтеся персоналізувати ваше звернення. Нагадайте клієнтам про себе, лояльні користувачі обов’язково повернуться.
Опрацюйте шаблон та дизайн розсилки. Це дозволило нам окупити витрати в 27 разів!
Дані | Показник |
База контактів | 6266 |
Листів відправлено | 12 368 |
Листів прочитано | 2938 (23,75%) |
Переходів | 264 (9%) |
Зробили покупки | 69 (26%) |
Конверсія листа | 2,3% |
Прибуток (+ наші послуги, + витрати на сервіс) | *27,2 рази |
Рис. 4 – Звіт за розсилкою від 11.12
Рис. 5 – Звіт за розсилкою від 18.12
Показник конверсії 26% перевершив всі наші очікування.
Рис. 6 – Статистика (дані за розсилками за грудень)
Пізніше клієнт також звернувся до нас із завданням наростити продажі до Дня Закоханих.
Інтервал розсилки ми вирішили залишити тим самим (2 листи були надіслані з різницею в 3-4 дні). Але шаблон листів потрібно було переробити відповідно до атмосферою свята: романтика, любов, пристрасть.
Ось що вийшло:
Рис. 7 – Листи до Дня Валентина
У хедер ми додали заклик купити розкішний букет та пов’язали це з основним посилом свята: дарувати любов близьким. Це допомогло збільшити доходи в порівнянні з витратами в 23 рази!
Дані | Показник |
База контактів | 6266 |
Листів відправлено | 12 966 |
Листів прочитано | 2196 (16,9%) |
Переходів | 167 (7,6%) |
Зробили покупки | 40 (24%) |
Конверсія листа | 1,8% |
Прибуток (+ наші послуги, + витрати на сервіс) | *23,4 рази |
Рис. 8 – Скріншот статистики розсилки за 04.02.21
Рис. 7 – Скріншот статистики розсилки за 12.02.21
Рис. 10 – Статистика (дані за лютий)
На відміну від Нового Року, до якого всі готуються заздалегідь, день Св. Валентина іноді застає зненацька. Цим й пояснюється зниження показників лютневої розсилки. Все ж таки, Новий Рік вважається основним святом.
Незважаючи на це, показники перевищують середні по емейл-маркетингу за 2019 рік.
Святкові дні – одні з кращих приводів для створення не перевантаженою тематичної розсилки.
Користувачі з нетерпінням чекають знижок, але їм потрібно нагадувати про себе, зацікавлювати їх. Наш кейс показує, як опрацювання візуала й посилу може принести збільшення прибутку в 27 та 23 разів відповідно.
Не потрібно спамити базу контактів, підготуйте 2-3 лаконічних листи з бажаним асортиментом товарів й результати перевершать всі ваші очікування.
Замовник звернувся до нас з метою залучення зацікавлених у співпраці інженерів, які розробляють ексклюзивні проєкти гідравлічних, змащувальних та пневматичних систем.
Замовник звернувся до нас з метою збільшення продажів шляхом оптимізації поточних рекламних кампаній та налаштування нових.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.