Будьте обережні! Шахраї видають себе за рекрутерів ITForce і пропонують роботу в неіснуючих офісах у Дніпрі та Полтаві. Актуальні вакансії: work.ua та robota.ua

Як отримати зворотні посилання з сайтів .gov?

Зворотні посилання .gov

Отримання якісних посилань з авторитетних джерел — ключове завдання лінкбілдингу. Зворотні посилання .gov надходять із сайтів федеральних та місцевих державних установ, які мають довіру та авторитет в очах пошукових систем та користувачів. Подібні посилання сприяють підвищенню рейтингу сайту в пошуку.

Водночас зворотні посилання .gov є найскладнішими типами посилань для створення — вони вимагають часу та зусиль.

Сьогоднішня стаття особливо стане в пригоді тим спеціалістам, які займаються SEO та лінкбілдингом на західних маркетах. Проте для українського ринку перелічені методи також працюють, й в поточній статті ми наводимо приклади.

Ми промоніторили основні джерела, які висвітлюють методи отримання посилань з сайтів .gov, й наводимо декілька способів. Досвідчені спеціалісти напевно їх чудово знають та використовують у своїй практиці. Для новачків же стаття надасть нові ідеї для роздумів та покаже, що для отримання посилання .gov потрібна наполегливість та час.

Починаємо.


1. Цінність зворотних посилань .gov

Зворотні посилання .gov – це безкоштовні зворотні посилання, які надходять із сайтів із доменами верхнього рівня (TLD) .gov.

Усі федеральні та державні урядові установи та департаменти використовують домен .gov. Це дуже авторитетні домени, які мають високий link juice (вага сайту). Через це зворотні урядові посилання мають високу якість й дуже позитивно впливають на SEO.

Link juice — це термін, який використовується для опису цінності або авторитету, який одна сторінка передає іншій через посилання.

Коли сайт посилається на інший сайт, він ділиться своєю вагою з пов’язаним сайтом. Це передане значення може покращити видимість сайту-одержувача в результатах пошуку.

Link juice або вага сайту залежить від кількох факторів, зокрема:

  • авторитет домену сайту посилання;
  • актуальність змісту;
  • кількість посилань на сторінці посилання — якщо сторінка посилається на багато інших сайтів, вага посилань розподіляється між цими посиланнями.

2. Переваги посилань з сайтів .gov

Високий авторитет домену

Домен .gov зарезервований для федеральних та державних установ, будь-хто не може створити сайт на цьому домені. Домен .gov сигналізує пошуковим системам та користувачам, що сайти .gov є авторитетними та надійними джерелами.

Коли авторитетні сайти з високим DR діляться посиланнями на ваш сайт, ці зворотні посилання діють як підтвердження правдивості та актуальності контенту. А це один із ключових факторів, який пошукові системи враховують при присвоєнні сайту рейтингу в результатах пошуку. Зворотне посилання із сайту .gov, як-от CDC.gov або Noaa.gov, може мати величезний вплив на рейтинг SERP.

Надійність

Небагато сайтів мають таку довіру та повагу, як сайти з доменом .gov. Користувачі та пошукові системи сприймають їх як надійні джерела інформації. Зворотне посилання .gov служить підтвердженням якості вебресурсу, що підвищує довіру до сайту та, як наслідок, його рейтинг у пошуку.

Кібербезпека

Хакери часто намагаються атакувати державні сайти. Реєстрація домену .gov забезпечує додатковий захист від цих кіберзлочинів. Усі сайти .gov мусять використовувати додаткові інструменти (спеціальні паролі, розширену перевірку даних тощо). Ці інструменти виявляють хакерську активність та зупиняють її до того, як станеться будь-яка шкода. Цей захист захищає системи .gov та важливу інформацію в них.

Легітимність

Зворотні посилання .gov зустрічаються рідко через суворі стандарти та процеси, пов’язані з розміщенням на подібних вебресурсах. Коли агентства використовують домен .gov, громадяни вірять, що отримують там офіційні державні послуги. Вони знають, що цій компанії можна довіряти. Позначка .gov повідомляє відвідувачам, що вони перебувають на справжньому сайті цих послуг. Жодна інша приватна чи фальшива група не може мати таку веб-адресу .gov. Ця легітимність змушує більше людей використовувати ці державні сайти та покладатися на них.

Природний авторитет

Державним сайтам не потрібно боротися за своє місце в пошукових рейтингах. Вони природно займають найвищі позиції завдяки довірі, авторитету та актуальності. Завдяки цьому громадянам легко знайти домен .gov. Це забезпечує більшу кількість відвідувачів державних сайтів порівняно з використанням .com або іншого розширення домену.

Цей природний авторитет є корисним для SEO, оскільки:

  • Контент є унікальним та його часто неможливо знайти в іншому місці.
  • Завдяки своїй інформаційній цінності вони мають широку мережу вхідних посилань.
  • Користувачі та пошукові системи довіряють інформації, яку надають ці сайти.
  • Якщо державний сайт посилається на ваш сайт, він передає велику кількість посилань.

3. Типи зворотних посилань .gov

Хоча всі зворотні посилання .gov мають авторитет, певні типи можуть бути потужнішими за інші.

Домени .gov — це домени верхнього рівня, які використовуються не лише урядом США. Федеральні урядові установи та відомства на кшталт Державний департамент США чи Федеральне бюро розслідувань (ФБР), використовує домен .gov. Уряди та департаменти штатів (Департамент транспорту штату Нью-Йорк чи Рада бухгалтерів Каліфорнії) теж використовують домен .gov. Навіть місцеві урядові організації використовують домен .gov.

На відміну від інших популярних доменів, таких як .com, для домену .gov існують обмеження. За даними General Services Administration USA, станом на 2014 рік налічувалось біля 5 300 активних доменів .gov.

Зворотні посилання .gov також підлягають значному державному контролю. Щоб зареєструвати новий домен .gov, необхідно дотримуватися певних правил, політик та вказівок.

Усі сайти, які закінчуються на .gov, мусять підтвердити, що вони працюють від імені справжніх державних органів. Щоб отримати домен .gov, існує процес затвердження. General Services Administration USA перевіряє заявки на отримання домену .gov. Вони гарантують, що лише справжні публічні програми та інформаційні служби можуть використовувати .gov. Ця перевірка захищає домен .gov. Коли ви відвідуєте сайт .gov та обмінюєтеся даними з ним, ви можете бути впевнені, що ним керують законні державні установи. Суворий процес .gov спрямований на те, щоб підроблені сайти не видавали себе за офіційні.

Розберемо 3 типи сайтів, які мають домен .gov.


4. Федеральні сайти .gov

Зворотні посилання з федеральних сайтів .gov – це найпотужніші зворотні посилання, оскільки вони надходять із сайтів із найвищим авторитетом домену.

Зворотні посилання з

Рис. 1 – Зворотні посилання з федеральних сайтів .gov (джерело)

CDC чи NASA є загальновизнаними, й зворотне посилання з подібних урядових сайтів є вкрай потужним. Однак отримати такі типи зворотних посилань .gov особливо складно через високі стандарти та суворі правила, які регулюють сайти федерального уряду.


5. Державні сайти .gov

Приклад державних сайтів .gov – сайт штату Каліфорнія.

Приклад державних сайтів

Рис. 2 – Приклад державних сайтів .gov (джерело)

Ці зворотні посилання дещо менш цінні через те, що державні сайти зазвичай не оновлюються часто. Пошукові системи віддають перевагу сайтам із регулярним оновленням вмісту. Однак державні зворотні посилання .gov все ще високо цінуються та можуть підвищити ефективність вашого сайту в результатах пошуку.


6. Місцеві сайти .gov

Найбільш доступні в цій темі місцеві сайти .gov, такі як сайти міських рад або місцевих публічних бібліотек.

Місцеві сайти .gov

Рис. 3 – Місцеві сайти .gov (джерело)

Пошукові системи можуть розглядати їх як менш цінні в контексті глобальних або національних пошукових запитів. Проте локальні зворотні посилання .gov є так само потужними, як й федеральні. Натомість з локальних ресурсів отримати зворотний лінк легше.


7. Як знайти державні сайти, які відповідають вашій ніші

Побудова локальних посилань – це стратегія, яка зосереджена на створенні зворотних посилань із сайтів у тій сфері, що й ваш бізнес. Це можуть бути сайти місцевих новин, блоги спільнот та урядові сайти міста чи округу. Мета полягає в тому, щоб підвищити релевантність вашого сайту для локальних пошукових запитів, що може сприяти покращенню його видимості в результатах локального пошуку.

Існує кілька ефективних стратегій пошуку сайтів .gov, які відповідають вашій ніші з метою створення посилань.

Пошук в Google

Почніть із пошукового запиту site:.gov, щоб відобразити в результатах лише державні сайти:

Видача за пошуковим

Рис. 4 – Видача за пошуковим запитом

Далі уточніть пошук, додавши цільові ключові слова своєї ніші. Наприклад, site:.gov «renewable energy» видасть сторінки .gov, пов’язані з сектором відновлюваної енергетики:

Видача за пошуковим

Рис. 5 – Видача за пошуковим тематичним запитом

Перегляньте, чи відкриті знайдені сторінки для зовнішніх ресурсів та чи є можливість залишити на сайті зворотне посилання. Пошукайте сторінки ресурсів, офіційні публікації у блозі чи розділи загальнодоступної інформації, які відповідають вашій галузі.

Аналіз конкурентів

Ahrefs допоможе виявити, які урядові сайти мають посилання на контент, схожий на ваш. Якщо сайт .gov містить посилання на одного з ваших конкурентів, є ймовірність, що їх також зацікавить ваша пропозиція.

Наприклад, якщо виборча комісія Південної Кароліни посилається на вашого конкурента, є шанс, що вони також зможуть послатися на ваш сайт. Й для цього необхідно розробити якісний, авторитетний контент, який буде переконливішим, ніж вміст конкурента.

Аналіз конкурентів в Ahrefs

Рис. 6 – Аналіз конкурентів в Ahrefs (джерело)

Довідники державних установ

Вивчення каталогів державних установ може зайняти багато часу. Проте він також може призвести до виявлення нішевих сайтів, безпосередньо пов’язаних із вашою нішею.

Ось кілька прикладів державних довідників:

ChatGPT та пошук сайтів .gov

Використання AI сьогодні — тренд. Тож можна долучити до пошуку потрібних сайтів й помічника зі штучним інтелектом. Запитати ChatGPT надати список відомих державних установ або допомогти визначити сайти .gov у вашій ніші. А далі перевірити точність урядових сайтів, запропонованих ChatGPT.


8. Способи отримання зворотних посилань .gov

Наводимо 11 способів отримання лінків .gov. Здебільшого прикладами зворотних посилань є закордонні сайти, та й українських реалій ми знайшли пару джерел.


9. Биті посилання на сайтах місцевих органів влади

Сайти місцевих органів влади, як правило, більш доступні, ніж федеральні. Персонал, відповідальний за підтримку цих сайтів, може бути більш відкритим до комунікації порівняно з федеральними сайтами.

  • За допомогою Screaming Frog SEO Spider знайдіть биті посилання — шукайте помилки 404 або застарілий вміст, який не є актуальним та не відповідає запитам аудиторії.
  • Визначте або створіть відповідний контент: підготуйте вміст, який може слугувати заміною тому, де посилання пошкоджене. Ваш варіант контенту мусить бути якісним, релевантним та цінним для аудиторії сайту.
  • Зв’яжіться з контактною особою з ресурсу (як шукати контактні email-адреси на сайтах, п. 3.1). Представте свій контент як ресурс, який може замінити непрацююче посилання.
  • Орієнтуйтесь на суспільство — напишіть, яким чином створений вміст приносить користь місцевій громаді. Сайти місцевих органів влади частіше посилаються на ресурси, які безпосередньо впливають на їх виборців.
  • Якщо ви не отримаєте відповіді, надішліть повторний мейл чи зв’яжіться з іншими контактними особами сайту (пошукайте їх у Facebook, LinkedIn тощо). Урядовий персонал має багато обов’язків та обмежені ресурси, можливо, ваш лист ще навіть не відкрили для прочитання.
  • Моніторинг — після створення посилання на місцевому сайті .gov відстежуйте нові можливості для виправлення битих посилань. Чим більше ви можете допомогти сайту підтримувати його контент в актуальному стані, тим більше вас сприйматимуть як надійний ресурс.

Для локальних компаній, які обслуговують певні території, місцеві зворотні посилання .gov можуть покращити рейтинг місцевих пошукових систем та збільшити трафік ефективніше, ніж посилання з федерального сайту.


10. Список посилань за сторінок ресурсів .gov

Розміщення на ресурсній сторінці урядового сайту підвищить довіру та видимість вашого сайту. Однак подібне розміщення вимагає особливого підходу.

Ось цей приклад сторінки колекцій на сайті 3D-моделювання National Institute of Allergy and Infectious Diseases:

Список посилань за

Рис. 7 – Список посилань за сторінок ресурсів .gov (джерело)

На сторінці представлено 3D-моделі від різних партнерів.

Як знайти подібні списки:

  • site:.gov + your city/region + “resource”;
  • site:.gov + your city/region + “directory”;
  • site:.gov + your city/region + “business directory”;
  • site:.gov + your city/region + “community”.

Для того, щоб й ваша колекція була представлена ​​на урядовому сайті, контент має відповідати місії агентства та пропонувати цінність його аудиторії. Для NIAID це може буди внесок у медичні дослідження, інформація про охорону здоров’я чи інноваційні технології охорони здоров’я.

Далі для потрапляння в списки місцевих компаній зазвичай потрібно подати запит на розміщення на сторінці та підтвердити, що ви є місцевим підприємством. Наявність надійних та рецензованих досліджень або визнаного досвіду у галузі може мати значення.

Або ж такий приклад — понад 10 коворкінг-організацій мають зворотні посилання на сторінку міської влади San Diego’s Startup Ecosystem.

Зворотні посилання зі

Рис. 8 – Зворотні посилання зі сторінки міської влади

Чим також можна скористатися.

Або ще варіант – Long Beach, California — Links to Major Local Employers. Раптом ваша організація займається працевлаштуванням у Лонг-Біч. Тоді ви можете попросити розмістити її поряд з Boeing чи Southern California Edison у цьому списку та отримати зворотне посилання.

Посилання зі сторінки

Рис. 9 – Посилання зі сторінки міської влади

Якщо у вашому місті немає подібної сторінки з великими роботодавцями, зателефонуйте своїм обранцям та запропонуйте створити її. Місцеві органи влади пишаються регіональними компаніями. Пошукайте на сайті списки каталогів та з’ясуйте, чи є можливість подати запит на включення до них. Якщо процес не є прозорим, знайдіть номер телефону та зверніться по допомогу.

*Зверніть увагу, що цей підхід найкраще підходить для локальних компаній.

Як отримати зворотні посилання .gov від місцевого уряду:

  • Зайдіть на сайт уряду вашого міста чи округу. Шукайте департаменти, комісії та офіси, присвячені економічному розвитку, місцеві компанії.
  • Подивіться, чи можете ви знайти принаймні одну компанію, яка вже має зворотне посилання на сайті компанії. Ви будете посилатися на цей факт у наступному кроці.
  • Зверніться з проханням про зворотне посилання. Багато державних установ надають контактне ім’я, адресу електронної пошти та номер телефону. От і скористайтесь цим.

11. Партнерство з державною установою

Налагодження партнерства з державними установами щодо зворотних посилань .gov пов’язано зі своїми проблемами. Урядові організації в першу чергу стурбовані служінням суспільним інтересам, тому ваш вміст або послуги мають відповідати їхнім місіям, щоб розглядатися як партнерство.

Державні, регіональні чи місцеві органи влади запускають різні ініціативи для своїх громадян або компаній. Вивчаючи ці можливості, ви можете отримати зворотні посилання з доменів .gov.

Наприклад, місто Irwindale співпрацює з освітніми сайтами та компаніями, щоб допомогти шукачам роботи та учням підвищити кваліфікацію. На заміну вони надають хороші посилання на постачальників курсів.

Посилання постачальника

Рис. 10 – Посилання постачальника курсів на сторінці .gov (джерело)

Для того, щоб знайти уряди, які співпрацюють в вашій ніші, використовуйте оператори:

  • site:.gov “partners” industry;
  • site:.gov “partners” niche;
  • site:.gov “partners” industry country/city/county/region;
  • site:.gov inurl:partners.

Завдяки цьому ви зможете знайти будь-які державні установи, пов’язані з вашою галуззю або цільовим місцем розташування. Знайшовши партнерські розділи на державних сайтах, ви можете потрапити на їхній сайт із посиланням на ваш сайт. Та пам’ятайте, що навіть якщо вас не згадують у цьому розділі, ви можете використовувати його як початок розмови, щоб знайти інші способи отримати зворотні посилання.


12. Проведіть дослідження у своїй ніші

Проведення дослідження у вашій ніші має величезний потенціал для отримання зворотних посилань .gov. Особливо ефективним підхід вийде для галузей промисловості, які природно узгоджуються з інтересами та сферами діяльності державних установ (охорона здоров’я, освіта, екологія, державна політика тощо).

Проте не в усіх галузях промисловості такий підхід буде можливим через інвестиції в дослідження, їх обсяг та складні вимоги. Тобто не кожен сектор здатен легко створити контент, який би залучав державні сайти. Для цих галузей економічно ефективнішими можуть бути інші стратегії створення зворотних посилань .gov.

Наприклад, Supply Chain Management Market statistics містить зворотне посилання від Міністерства економіки та промисловості Ізраїлю.

Зворотне посилання від

Рис. 11 – Зворотне посилання від Міністерства економіки та промисловості Ізраїлю (джерело)

У тому числі з інших авторитетних сайтів, таких як TechCrunch, VentureBeat та інших.

Посилання з авторитетних

Рис. 12 – Посилання з авторитетних сайтів

Це приклад того, як проведення якісних досліджень може заробити цінні зворотні посилання .gov та створити можливості комунікації з урядовими установами.


13. Напишіть про державну установу

Створюючи вміст, який демонструє роботу урядової установи, ви не тільки робите їм рекламу, але й створюєте основу для залучення потенційних зворотних посилань .gov на ваш сайт.

Визначте державні установи, які відповідають вашій ніші. Дізнайтесь, які ініціативи, дослідження чи громадські програми вони впроваджують. Знайдіть теми, які можна висвітлити у своїй статті. Далі створіть вміст, який інформуватиме та буде ціннісним для читача.

Після публікації статті зверніться до урядового сайту, вичерпно напишіть, як ваш контент позитивно підкреслює їхню роботу та пропонує їм додаткове охоплення читачів.

Стаття про держустанову зі

Рис. 13 – Стаття про держустанову зі зворотним посиланням .gov (джерело)

Наприклад, вище на скриншоті одразу 3 сайти отримали посилання від Міністерства цифрової трансформації України.

Як підвищити шанси на успішну відповідь:

  1. Додайте цитати галузевих експертів або лідерів спільноти, щоб додати своїй статті довіри.
  2. Переконайтеся, що контент висвітлює державну установу в позитивному світлі. Урядові департаменти частіше посилаються на вміст, який демонструє їхні успіхи.
  3. Так, ваша основна мета – отримати зворотне посилання .gov, та подумайте й про цінність, яку ви можете запропонувати. Це може бути додаткове поширення в соцмережах чи демонстрація контенту установи в майбутніх матеріалах.

Наведений приклад говорить про те, що метод працює і на українському ринку — в Україні також цілком реально отримати зворотне посилання .gov з урядового сайту.


14. Напишіть про політика

Висвітлення діяльності політика чи проведення інтерв’ю також здатні допомогти отримати зворотні лінки .gov. Оберіть персону, чиї ініціативи чи політика перетинаються з вашою нішею, і подбайте про те, щоб контент, який ви створюєте, залишався актуальним та цінним для вашої аудиторії. Вміст має бути нейтральним та неупередженим, щоб він міг зацікавити тих, хто не є вашою основною аудиторією.

Слід прагнути висвітлити позитивні сторони роботи політика. Незалежно від того, чи це успішна політика, залучення спільноти чи підтримка ініціативи, представлення цих основних моментів у вигідному світлі збільшує ймовірність того, що вони поділяться вашим вмістом.

Після публікації свого вмісту зв’яжіться безпосередньо з офісом політика чи командою ЗМІ та запитайте, чи готові вони поділитися вашим створеним контентом.

Стаття про політика зі

Рис. 14 – Стаття про політика зі зворотним посиланням .gov (джерело)

Вище на скриншоті бачимо приклад подібного посилання на інтерв’ю міністра охорони здоров’я України для журналу «Управління закладом охорони здоров’я» від Цифрового видавництва Експертус.

Писати про політика з наміром отримати зворотне посилання на .gov — передбачає створення якісного, неупередженого контенту, який не лише відповідає інтересам вашої аудиторії, але й відповідає суспільному іміджу та цілям політика.


15. Напишіть гостьовий пост для урядових блогів

Цей метод отримання зворотного посилання є складнішим, ніж гостьовий допис на інших типах сайтів.

Скористайтеся пошуком Google, щоб знайти можливості розміщення гостьових публікацій, які можуть допомогти створити зворотні посилання .gov. Використовуйте такі запити, як:

  • site:.gov «write for us»;
  • site:.gov «contribute»;
  • site:.gov inurl:write;
  • site:.gov inurl:contribute;
  • site:.gov inurl:blog «author»;
  • site:.gov inurl:blog «contributor»;
  • site:.gov inurl:blog «author» seo тощо.

Пошук гостьової

Рис. 15 – Пошук гостьовий пост для урядових блогів

Наведені запити можуть допомогти знайти урядові блоги, які активно шукають співавторів. Шукайте сторінки, які містять вказівки щодо подання для запрошених авторів, часто під назвою «Write for Us» або «Contribute».

Подивіться на аудиторію урядового блогу та типи вмісту, який там публікується. Ваша ідея контенту мусить бути переконливою, пропонувати свіжий погляд та відповідати темам та цілям блогу. Створений контент також має надавати чітку цінність для аудиторії. Також корисно провести деякі дослідження щодо авторів, щоб зрозуміти, кому знайдені урядові дозволяють публікувати гостьову статтю.

Урядові сайти віддають перевагу контенту від визнаних галузевих експертів. Додайте ваші документи, досвід та будь-які попередні публікації, які демонструють вашу експертизу. Процес розгляду вашої заявки може зайняти час, тож наберіться терпіння. Переконайтеся, що ваша пропозиція суворо відповідає всім вимогам щодо змісту, форматування та подачі, наданим на урядовому сайті. Відхилення від цих рекомендацій може призвести до автоматичної відмови.

Рекомендуємо також погуглити ім’я знайдених авторів статей — таким чином ви можете легко знайти ще більше урядових сайтів, які приймають гостьові пости. Цим слід скористатися. Шукаючи в Google зовнішніх співавторів, ви можете легко та швидко знайти набагато більше можливостей розміщення гостьових публікацій на своєму власному сайті.

Після розміщення вашої публікації продовжуйте взаємодіяти з державною установою, коментуючи її публікації та ділячись їхнім вмістом.

Гостьові дописи на урядових сайтах корисні не лише для отримання зворотного посилання .gov, вони також необхідні для зміцнення довіри, сприяння стосункам та затвердженням себе як авторитету у своїй галузі. Створення цінного, оригінального вмісту – єдиний спосіб досягти цього.


16. Коментуйте урядові блоги

Авторитет державних блогів можна використати на користь собі шляхом коментування статей на урядових сайтах (звісно, якщо на ресурсі передбачена можливість залишити комент).

Як знайти сайти, де можна залишити коментар:

  • site:.gov “post a comment”;
  • site:.gov “comments closed”;
  • site:.gov “you must be logged in”;
  • site:.gov “(your niche keyword)”;
  • site:.gov “forum”.

Доступний коментар в

Рис. 16 – Доступний коментар в урядовому блозі

Наприклад, за допомогою оператора вище можна знайти блог, де є можливість залишити коментар під статтею.

Далі слід спостерігати за обговореннями, робити свій внесок у розмови, ділитись досвідом. Й колись під час обговорення органічно залишити посилання на свій вебресурс.
Так собі метод, та якщо подібна можливість існує, слід її протестувати. Зауважте, що коментування урядових блогів — історія довга: для отримання довіри необхідно мати свою власну історію життя на ресурсі, щоб мати серед спільноти та модераторів авторитет.


17. Благодійний захід

Вартісна процедура, та ми в інтернеті знайшли принаймні 1 приклад отримання авторитетних зворотних посилань з багатьох надійних джерел (включаючи пресу): Milwaukee Public Market організовував благодійну вечерю:

Публікація про

Рис. 17 – Публікація про благодійний захід (джерело)

Що дало їм зворотні посилання на .gov та інших якісних сайтах:

Дані про зворотні
Дані про зворотні
Дані про зворотні

Рис. 18 – Дані про зворотні посилання

Однак благодійні заходи потребують значних інвестицій для ефективності + витрат на промоушен у різних джерелах (онлайн та офлайн). Так, результати можуть бути чудовими з погляду створення якісних зворотних посилань для вашого сайту, та зважайте й на доцільність такого заходу для вашого бізнесу (можливо, слід пошукати партнерів або відкласти подібну кампанію на майбутнє).


18. Станьте спонсором на державній події

Ще один спосіб отримати зворотні посилання .gov – це взяти участь в урядових заходах. Уряди проводять різноманітні заходи цілий рік, й багато з них пропонують брендам спонсорство для участі в них.

Спонсорство на держподії

Рис. 19 – Спонсорство на держподії (джерело)

Багато з них мають можливість домовитися про зворотне посилання зі свого сайту або, знову ж таки, використати це як початок розмови, щоб знайти інші способи отримати зворотні посилання з державного сайту.

Для пошуку спонсорованих заходів можна використовувати такі оператори сайтів Google:

  • site:.gov sponsored event;
  • site:.gov event sponsorship;
  • site:.gov sponsor event.

Наприклад, ось що видав Google на запит site:.gov sponsored event:

Пошукова видача за запитом

Рис. 20 – Пошукова видача за запитом

Далі слід детально ознайомитись з видачею — чи надають сайти можливість спонсорства для сторонніх організацій, якими є вимоги тощо, та зв’язатися з контактними особами для уточнення інформації та отримання відповіді щодо власного спонсорства.
Можна змінити операторів відповідно до своїх потреб, галузі та місця розташування. Й так, це теж вартісний спосіб отримання зворотного посилання, який вимагає й часових витрат.


19. Пропонуйте стипендії

Ще один спосіб заробити зворотні посилання з сайту .gov — це пропонувати стипендію.

Побудова посилань на стипендії є дуже популярною завдяки своїй ефективності та якості зворотних посилань, які можна отримати з освітніх доменів. Однак багато державних сайтів також згадують про можливості отримання стипендій для своїх громадян. Наприклад, EducationUSA має список організацій, які пропонують стипендії.

Перелік організацій, які

Рис. 21 – Перелік організацій, які надають стипендії від EducationUSA

Кожна з організацій, яка надає стипендію, містить зворотне посилання з сайту.

Зворотне посилання для

Рис. 22 – Зворотне посилання для організації, яка надає стипендію

Отже, якщо ви готові запропонувати стипендію, ця стратегія може для вас спрацювати. Вам просто потрібно знайти державні сайти, які рекламують стипендії на своїх сайтах. Для цього ви можете використовувати такі оператори:

  • site:.gov scholarship;
  • site:.gov inurl:scholarship;

Й далі діяти за тою ж схемою — напряму запитати контактних осіб, чи можливе внесення вашого сайту до переліку організацій, які надають стипендії. А далі узгодити всі деталі та отримати лінк .gov.


Висновок

Зворотні посилання .gov несуть великий авторитет та довіру. Подібні посилання складно отримати, та все ж можливо, починаючи зі створення контенту про державні установи до безпосереднього спілкування з урядовцями та навіть використання благодійних заходів на свою користь.

Кожна стратегія має свої нюанси, але вони враховують релевантність, якість та залучення. Й пам’ятайте, що отримання зворотного посилання — не є самоціллю, це допоміжний засіб лінкбілдингу. Зворотні посилання уряду є потужними, й водночас вони мусять бути частиною ширшої, добре зваженої стратегії побудови посилань, яка включає суміш джерел посилань. Баланс різних посилань в профілі сайту допоможе переконатися, що ваш посилальний профіль є природним та ефективним, й не отримує редфлег від пошукових систем.

Отримайте більше користі

Ви отримаєте від нас найкращий контент, який допоможе вашому бізнесу зростати.
Ваш запит надіслано

    Підписатись

    Просувайтеся з нами — залиште заявку просто зараз

    Отримайте безкоштовну консультацію та оцінку просування бізнесу
    Ваш запит надіслано

      Надіслати