
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Спливаючі вікна вважаються дієвим інструментом залучення користувачів. А багато відвідувачів сайтів навпаки ненавидять поп-апи та одразу їх закривають, бо ті вискакують в невідповідний момент або не несуть корисності.
Мета створення pop-up банерів - підштовхнути користувача до подальшої взаємодії з сайтом, зацікавити його зробити потрібну дію.
При впровадженні такого елемента на свій сайт виникає безліч підводних каменів, на які важливо вчасно звернути увагу.
Далеко не на всіх ресурсах можна наштовхнутися на спливаючі вікна, але їх наявність може збільшити вашу базу контактів. Про те, як використовуються спливаючі форми, де розміщуються, і з яких елементів складаються, і поговоримо далі.
В середньому, показ pop-up вікна відбувається через 5+ секунд після відкриття сайту читачем.
Головне завдання – привернути увагу і змусити користувача зробити задану дію.
Наприклад, заповнити контактну форму або подивитися/купити товар.
Є багато функцій pop-up вікон, але ми виділимо 3 основні:
1. Залучення підписників, клієнтів. Ваше повідомлення повинно містити заклик до дії, який описує, що саме користувач отримає, якщо поділиться своєю адресою електронної пошти.
Гарним стимулом будуть знижки, корисний контент, подарунки. Тут важливий релевантний обмін і чіткий CTA.
Рис. 1 – Приклад бонусу за підписку
2. Утримання відвідувачів сайту. Користувач закриє сторінку, якщо не знайде потрібної інформації на сайті. Щоб запобігти виходу потенційного клієнта, деякі сайти використовують заклики залишитися і подивитися інші товари, ексклюзивні пропозиції, нагадування про кинутий кошик і т. д..
Рис. 2 – Спроба утримати клієнта
3. Взаємодія, комунікація з читачами. Діє, як додаткова можливість дізнатися вашу ЦА краще (питання, чати, пропозиції вітаються).
Рис. 3 – Різні формати взаємодії з читачем
Усі pop-up форми можна розділити на кілька видів, відштовхуючись від часу показу:
Рис. 4 – У якості плюшки в цьому прикладі виступає послуга безкоштовної доставки на наступне замовлення
Рис. 5 – Вікно по натисканню. Після введення даних можна повернутися до споживання контенту з того місця, де зупинилися
Pop up вікна можуть знаходитися в будь-якій частині сайту:
Рис. 6 – Два спливаючих вікна (одне закриває інше)
Рис. 7 – Pop-upи зліва і справа або не закривають контент взагалі, або роблять це по мінімуму
Рис. 8 – Від стилю виконання спливаючого вікна може залежати реакція читача
Спливаюче вікно можна помістити в будь-яку частину сторінки та наповнити потрібним для вас вмістом.
Незважаючи на те, що поява додаткового банера на сторінці часто викликає роздратування замість захоплення, вона дає можливість поліпшити продуктивність сайту, збільшити кількість нових клієнтів, покупок, підписок, завантажень.
Переваги pop-up вікон:
1. Можливість швидко привернути увагу. Будь-який елемент, який з’являється на сторінці, мимоволі перетягує на себе погляд користувача.
2. Дозволяють збільшити кількість переходів. Якщо вам потрібно зібрати аудиторію для вебінару або познайомити читачів з новою книгою, то спливаюче вікно стане головним інструментом для поліпшення цих показників.
Рис. 9 – Запрошення дізнатися більше про вебінар з контент-маркетингу
3. Додаткова реклама для товарів, бренду; зменшення часу відгуку на звернення. Деякі інтернет-магазини розміщують посилання на свої товари у спливаючих вікнах всередині сайту. Але туди можна вписати та посилання на технічну підтримку, щоб користувачі могли безпосередньо зв’язатися зі співробітником сайту.
Рис.10 – Реклама телевізора з власного асортименту в інтернет-магазині техніки
Недоліки:
Створити спливаюче вікно можна самостійно з використанням HTML, CSS, JavaScript. Ми дамо кілька порад, які допоможуть вирішити, яке оформлення і текст найкраще спрацюють.
1. Стиль та оформлення. Візуал допомагає схилити відвідувачів до виконання необхідної дії. Кращим рішенням буде дотримуватися фірмових кольорів бренду й використовувати їх при оформленні банера. Використовуйте логотип або картинку, відповідну тематиці спливаючого вікна.
Рис. 11 – Використання фірмових кольорів в шапці спливаючого вікна (праворуч знизу) викликає відчуття цілісності сторінки
2. Підберіть правильний CTA. Користувачі оцінять що-небудь значуще. Для покупки підійде знижка або безкоштовний подарунок, книга або методичка.
Рис. 12 – Одразу зрозуміло, яка величина знижки
Заклик до дії має бути чітким, із зазначенням розміру знижки. Користувач не буде підписуватися не розуміючи, що саме він може отримати. Можливо, пропозиція абсолютно не цікавить клієнта, і ще одна зайва підписка йому не потрібна. Дайте йому те, що інші не дадуть.
Рис. 13 – Форма виглядає непогано, але незрозумілі ні діапазон знижок, ні перелік товарів, на які знижки будуть поширюватися
Рис. 14 – Повноекранна форма з пропозицією індивідуального плану дій по збільшенню трафіку від Ніла Пателя. Дуже приваблива пропозиція!
3. Креативність. Більшість спливаючих банерів повторюють один одного: оформлення та текст змінюються, але при цьому сказати, що ці елементи сильно відрізняються – не можна. Замість тривіальних повідомлень “підпишіться на наші оновлення”, проявіть увагу до відвідувачів сайту: персоналізуйте пропозицію, додайте інтерактивності у pop-up.
Рис. 15 – Виберіть зручний для себе час дзвінка від фахівця
4. Нудні однотипні вікна мало кому цікаві, але деякі типи сайтів не можуть запропонувати щось ексклюзивне. Наприклад, для новинних агрегаторів це буде звичайна підписка на свіжі новини. Тоді можна пограти з оформленням. Для кожної ідеї потрібно індивідуальне виконання. Подумайте, що потрібно вашим потенційним клієнтам і здійсніть це.
5. Надійний спосіб дізнатися, як відреагує ваша аудиторія на спливаюче вікно – перевірити відгук за допомогою тесту. Показуйте два різних варіанти виконання і різні пропозиції, і рахуйте конверсійність форми. Залишайте той варіант, який проявить себе краще. Як показують дослідження, експериментувати тут можна та потрібно.
Були часи, коли при вході на сайт доводилося закривати відразу кілька спливаючих вікон. З того часу багато хто терпіти не може нав’язливу рекламу, особливо коли вона несподівано вискакує посеред читання вмісту сайту.
Для боротьби з нав’язливими поп-апами пошукові системи розробили ряд стандартів, завдяки яким на багатьох сайтах спливаючі повідомлення блокуються на рівні браузера.
З лютого 2018 року Google Chrome закриває від показу майже всі повідомлення, за винятком кількох видів. Це ще один крок компанії в напрямку поліпшення користувацького досвіду. Так, це досить агресивний метод, але Google категорично проти ресурсів, завалених рекламою, і яка заважає споживати контент.
За участю 100000+ осіб проводяться дослідження і виявлені 13 найбільш нав’язливих видів реклами.
До них відносяться:
Але вам не обов’язково жертвувати таким інструментом залучення клієнтів на догоду пошуковикам. При розміщенні спливаючих форм варто бути обережними, подивіться як це роблять в Chicago Tribune. Банер не займає велику площу, але він помітний і не заважає читанню.
Рис. 16 – Святкова знижка на підписку
У назві статті лунало запитання: корисні чи шкідливі спливаючі вікна? Однозначно вони корисні, але тільки при правильному виконанні. Пропозиція повинна зацікавлювати користувача, а не змушувати око сіпатися.
Впровадження спливаючих вікон може збільшити кількість контактів і конверсій у 2 і більше разів. З повноекранними банерами та місцем розміщення варто бути обережним, так як це може подобатися вам, але не вашій ЦА. А адже на неї й потрібно орієнтуватися. Тому потрібно впроваджувати різні варіанти спливаючих вікон, стежити за реакцією аудиторії, і пропонувати їм не тільки красиву картинку, але і чітку і, разом з тим привабливу пропозицію.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.