
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Новий рік почався, потрібно дивувати підписників новим контентом. А де брати ідеї для публікацій, якщо свій список ви вже спустошили?
Відмінність успішних блогів та пабліків у тому, що контент там різноплановий й цікавий для читача. Якщо вам здається, що запас ідей для нових матеріалів вичерпався, то в цій статті ми зібрали джерела та ідеї, з яких й самі беремо натхнення.
Контент - це в першу чергу ваша візитна картка. Люди підписуються не тільки на паблік, теми яких їх цікавлять, а й часто на співтовариства, які просто цікаво читати. Це дозволяє набрати аудиторію серед користувачів, чий портрет частково/повністю відрізняється від вашої ЦА.
Читайте нижче, які ідеї допоможуть вам урізноманітнити публікації в блозі компанії та де можна знайти нові теми.
По суті, невичерпне джерело нових ідей. Люди люблять обговорювати наболілі теми й говорять про це простою мовою. Почитайте пости з цікавої вам тематики, знайдіть відповідні форуми й там обов’язково натрапите на ідею. Може бути, вона і сама вас відвідає. Цілком ймовірно, що з питань часто обговорюваних на форумі можна створити свою статтю або розширити існуючий матеріал.
Рис. 1 – У блогах профільних компаній завжди повно ідей для контенту
Бути конкурентом для інших компаній у своїй ніші можна і за допомогою постингу статей на теми, які або перегукуються, або пропонують новий контент за темою. Вивчаючи та знаходячи теми, які спрацювали у конкурентів, подумайте, як саме ви можете використовувати їх на своєму порталі.
Знайдіть топові компанії у вашому сегменті бізнесу і регулярно читайте їх, щоб розуміти, яку інформацію використовують вони для залучення уваги.
Також можна скористатися підказкою з Ahrefs – вбити адресу потрібного сайту-конкурента й у вкладці “Топ-сторінки” подивитися, які статті набрали щонайбільше трафіку:
Рис. 2 – Аналіз “Топ-сторінок” в Ahrefs
Проклікайте найближчих конкурентів або найавторитетніші сайти й візьміть їх ідеї собі. Перетворіть, доповніть, покращіть, nf викладіть у себе.
Робочий спосіб знайти те, що цікавить користувачів – проаналізувати те, що вони шукають в пошуку, пов’язане з вашою тематикою. У таких сервісах як Вордстат та Serpstat можна ввести слово і подивитися статистику запитів, що включають це слово.
Рис. 3 – Статистика за запитом “seo просування” в Seprstat
Рис. 4 – Динаміка популярності запиту “робота на дому”
Якщо у вас запущена реклама, то можна подивитися звіт “Пошукові запити” в акаунті Google Ads. З його допомогою можна знайти популярні запити та якраз нову тему для контенту.
Рис. 5 – У колонці Кліки показано кількість кліків для кожного запиту (чим цифра більше, тим популярнішим є запит)
Якщо ви вивчаєте своїх конкурентів, то напевно проводили аналіз посилального профілю. У його результатах можна знайти сторінки на які найбільше посилаються. Тематику таких сторінок можна використовувати як основу для написання власного контенту.
Наприклад, в Ahrefs можна знайти сторінки на сайті, на які посилаються найбільше (Best by Links). І побачити докладний звіт по сторінках
Рис. 6 – Вкладка “Best by Links” в Ahrefs
Або використовувати Serpstat, Netpeak Checker, Majestic, Search Console.
Ваша аудиторія знає, що їй потрібно. Поцікавтеся і складіть список того, що хочуть знати ваші читачі. Це добре працює для блогерів в Інстаграмі, які під виглядом опитувальника черпають нові ідеї для постів.
Рис. 7 – Підписники можуть підкинути масу нових ідей для постів
Читати коментарі, відповіді своїх фоловерів дуже важливо, адже там теж повно ідей, питань. І на них потрібно відповісти.
На відміну від інших джерел, до сітуативного маркетингу можна вдатися тільки при настанні тієї самої події з якою можна зв’язати пост. На практиці видно, що зв’язок вашого продукту і бізнесу з будь-яким приводом (які раз у раз виникають на рівному місці) – справа фантазії та бажання.
Ось вам кілька прикладів, в яких імениті компанії (Ford, Guinness і ін.) використовують пандемію як засіб маркетингу і залучення нових клієнтів, підписників.
Так що не бійтеся пов’язувати інформацію з подіями у світі. Використання інфоприводів наблизить вас до аудиторії й покаже, що ви в курсі подій навколо.
Якщо ви працюєте в B2B-сегменті, швидше за все у вас є кейси, якими варто поділитися. Це не повинен бути сухий текст про графіки та цифри. Можливо це буде статистика розбавлена курйозними ситуаціями або ж ви випробували абсолютно нові техніки маркетингу, про які мало говорять. Діліться своїм досвідом, познайомте читача з вами ще більше – ваші зусилля оцінять.
У будь-яку тему можна заглибитися і знайти те, про що ви ще ніколи не розповідали. Складіть за допомогою таблиці списки тем статей за напрямками. Якщо тема дуже велика, наприклад, SEO-просування, то краще її розбити на підрозділи. Вже в цих пунктах варто прописувати аспекти та додавати ідеї про що можна писати текст. Для пошукової оптимізації такими розділами можуть бути внутрішня і зовнішня оптимізація.
SEO | Внутрішня оптимізація | Структура сайту |
|
Семантичне ядро |
|
||
Контент |
|
||
Метатеги |
|
||
Юзабіліті |
|
||
Перелінковка |
|
||
Метадані |
|
||
Комерційні фактори (КФ) |
|
||
Аналіз посилального профілю |
|
||
Зовнішня оптимізація | Стратегія лінкбилдингу |
|
З 4ї колонки можна написати десятки статей: можуть бути сотні варіацій.
Склавши такий список у вас буде місце, де подивитися, прикинути, що ще можна опрацювати.
Партнерські проєкти дуже поширені як форма співпраці й взаємного просування між різними компаніями. Запросіть до себе в блог експерта в галузі з іншої компанії та запропонуйте йому написати партнерський матеріал. Або візьміть інтерв’ю і викладіть відео з відповідями на ваші запитання від експерта. Це може бути все що завгодно: від спільного вебінару до навчальних відео або майстер-класів від відомих у своїй ніші людей.
Це ще і додатково підтягне трафік шанувальників такої особи на ваш ресурс або канал в Youtube.
Якщо дочитали до цього місця, то швидше за все ви ще не знайшли ресурс з якого черпати нові ідеї. Не переживайте, іноді необхідно брати паузу і думати про те в якому напрямку розвивати свій блог далі або ж розвиватися самому.
Ось кілька ідей для контенту якщо ви не знаєте, що можна запостити:
Ми закликаємо до різноманітності, унікальності. Ви можете бути популярні за власний формат контенту, щотижневі дайджести та подарунки, регулярні відео, які показують ваші робочі процеси. І багато іншого.
Поділіться в коментарях власними ідеями та джерелами натхнення
Ідея може прийти в будь-який час, в будь-якому місці. Користуйтеся вищенаписаним і впроваджуйте нові формати. Використовуйте доступні інструменти роботи, щоб урізноманітнити свій контент і намагайтеся глибше розібратися в темі.
Не поспішайте з випуском матеріалу. Якість краще кількості. Докладний матеріал написаний “російською” мовою буде читатися найкращим чином.
Бажаємо успіхів!
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.