замовити дзвінок
+38 (044) 358-48-00
  • UA
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
149
1

Просування допису — це вид платної реклами на Facebook, котра просуває наявну публікацію з професійної або бізнес-сторінки.

Опція професійного акаунту стала доступною й в Україні 1 листопада 2022. Тобто сьогодні кожен може зробити буст свого допису в мережі.

Кнопка Просування допису допомагає розширити охоплення опублікованого контенту — це означає, що допис побачить більше людей, ніж ви маєте в підписниках. І це цілком може бути ваша цільова аудиторія, адже реклама через кнопку має певні налаштування таргетингу.

З'ясуємо:

  • що таке та як працює кнопка Просування допису для професійних акаунтів;
  • чи доцільно нею користуватися;
  • у яких випадках кнопка Просування допису допоможе.

Тож давайте розбиратись.


Що таке Просування допису в Facebook

Кнопка Просування допису — це кнопка, яка з’являється під усіма публікаціями у Facebook та Instagram, коли у користувача налаштований бізнес чи професійний акаунт.

Кнопка Просування допису під постом у Фейсбук

Рис. 1 – Кнопка Просування допису під постом у Фейсбук

Простими словами, Просування допису — швидка та проста реклама допису в мережі Meta.

Вимоги до дописів, котрі можна просувати:

  • допис має бути публічним (формат для друзів, певних друзів тощо не підлягають просуванню через кнопку);
  • допис, створений власноруч (не репост);
  • допис, котрий має або фото, або відео (якщо публікація містить й фото, й відео одночасно, то такий допис не підлягає просуванню);
  • допис, створений протягом останніх 90 днів або раніше, якщо він відповідає вимогам Фейсбук.
  • Вимоги для просування допису
  • Вимоги для просування допису
  • Вимоги для просування допису

Рис. 2 – Вимоги для просування допису

Після натискання кнопки Просування допису Facebook пропонує створити нову рекламну кампанію поточної публікації. Й тоді ваша публікація матиме позначку Реклама.

Мета кнопки Просування допису — зробити так, щоб обрана публікація з’явилася в стрічках Facebook тих, хто не є вашою аудиторією.

Як правило, подібні кампанії у Facebook заточені на охоплення та взаємодії. Тобто, на отримання реакцій, коментарів та поширень. Після того, як користувач позначить бажані налаштування (націлювання, бюджет, тривалість кампанії та спосіб оплати), допис відобразиться в стрічці новин користувачів, які відповідають вибраним параметрам таргетингу. Але. Це не означає, що більшість із цих користувачів здійснить саме ту дію, котру ви від них очікуєте.

Facebook вивчає поведінку користувачів соцмережі та використовує ці дані, щоб створити правильну аудиторію для реклами. І це залежить не лише від інтересів та демографічних даних користувачів, а й від їх поведінки на платформі. В залежності від обраної мети Фейсбук шукатиме тих користувачів, котрі вже здійснювали обрані вами дії на платформі й спробує охопити спочатку їх.


Різниця між кнопкою Просування допису Facebook та кабінетом Facebook Ads

Дописи, прорекламовані за допомогою кнопки Просування допису, більш обмежені в певних індивідуальних налаштуваннях, ніж повноцінна реклама через кабінет Facebook Ads Manager.

Розберемо основні відмінності просування допису через кнопку та кабінет.


1. Мета просування публікації професійного акаунта

Допис в мережі просувається з певною метою. Тобто потрібно розуміти, що саме ви очікуєте від реклами, щоб не злити гроші. Чи це підвищення впізнаваності, охоплення, нові підписки, телефонні дзвінки, перехід на сайт тощо. І який саме контент ви збираєтесь промотувати, яку інформацію він несе для користувача, чи зреагують вони на ваш рекламний допис.

Кнопка Просувати допис у професійному акаунті працює на 3 цілі:

  • підвищення взаємодії;
  • збільшення кількості відвідувачів сайту;
  • отримання більше викликів.

Цілі реклами для кнопки Просування допису та цілі реклами з Facebook Ads Manager

Рис. 3 – Цілі реклами для кнопки Просування допису та цілі реклами з Facebook Ads Manager

Мета кнопки професійного акаунту полягає в тому, щоб покращити видимість допису та залученість (лайки, коментарі та поширення). А якщо ви вказуєте URL-адресу чи телефон, то можна вести користувачів на сайт чи обрати отримання дзвінків.

Реклама через кабінет Facebook працює на кілька цілей, включаючи упізнаваність, трафік, взаємодія, ліди, просування додатка, продажі.


2. Оголошення-публікація, котра просуватиметься

Для реклами через кабінет для бізнес-сторінки зазвичай створюються окремі оголошення, котрі надалі просуваються. Тобто це — саме оголошення, створені певним чином (заголовок та текст з ключовими словами, фото чи відео, CTA, кнопка), на певну аудиторію (з вибраними інтересами, демографічним та географічним принципом), а не дописи з профілю. Також для реклами доцільно скористатися прикладами оголошень-конкурентів, відвідавши Бібліотеку оголошень Фейсбук.

Для реклами через кнопку можна використати вже наявні публікації, а можна створити нову, спрямовану на визначену вами ціль.

Публікації з кнопкою Просувати допис професійного акаунта можна показувати у 3 місцях:

  • Facebook;
  • Instagram;
  • Messenger.

В той час, як реклама, оформлена за допомогою Facebook Ads Manager, може ще показуватися на сайтах партнерської мережі Фейсбук – Audience Network.

Основні відмінності між запуском реклами через кнопку та кабінет:

Відмінності між просуванням через кнопку та Facebook Ads Manager

Рис. 4 – Відмінності між просуванням через кнопку та Facebook Ads Manager

Тобто бачимо, що реклама через Facebook Ads Manager має набагато більше можливостей, аніж просування через кнопку. Також вона буде більш деталізована, а рекламодавець матиме можливість обрання розкладу показу реклами. Але й сторінки в нас різни: бізнес та професійна.


Переваги та недоліки кнопки Просувати допис

Переваги просування через кнопку Facebook:

  • Простота використання. Кнопка проста у використанні, вона дозволяє майже миттєво запустити рекламу будь-якому користувачу з професійною сторінкою.
  • Підвищення охоплення. Органічне охоплення Facebook скорочується з кожним роком й у 2022 становило 4,32%. Кнопка Просування допису дозволить показати вашу публікацію більшій кількості людей.

Наприклад, ми знайшли дослідження Socialinsider щодо охоплення соцмереж:

Охоплення в Фейсбук та Інстаграм 2021-2023

Рис. 5 – Охоплення в Фейсбук та Інстаграм 2021-2023 

Дослідження вказує, що охоплення в соцмережах падає з року в рік. І якось його потрібно підвищувати, інакше навіщо створювати контент?

Недоліки просування публікації через кнопку Facebook:

  • Відсутність стратегії. Тут потрібно орієнтуватись на цілі, котрі передбачає кнопка (взаємодія, трафік, дзвінок). Цілі Продажі кнопка не має. Проте на публікацію можна прив’язати кнопку Замовити як CTA під час налаштування. Тобто можна обрати ціль просування — Трафік (перехід на сайт) й додати на публікацію кнопку, щоб спрямовувати користувачів на сайт, де й можна оформити замовлення. Та пам’ятаймо, що не кожен відвідувач справді здійснить замовлення.
  • Обмежені можливості оптимізації. При рекламі через кабінет рекламодавець має можливість обрання та тестування кількох аудиторій з різними параметрами, й подальшу оптимізацію налаштувань реклами. Для кнопки Просування допису такої можливості немає. І для тестування аудиторій потрібно буде створювати окрему публікацію зі своїми опціями аудиторій. Й вже тоді робити висновки про ефективність публікацій та обраних аудиторій.

Крім того, кнопка Просування допису не дозволяє виключати певних користувачів з аудиторій (наприклад, ваших же підписників). У Ads Manager таке можливе.


3. Коли доцільно використовувати кнопку Просувати допис

Ми вважаємо, що найдоцільніше використовувати рекламу публікації за допомогою кнопки Просування допису для професійного акаунта для підвищення охоплення. Наводимо деякі приклади доцільних ситуацій та зазначимо, що це — лише референси з інфоприводами, котрі можуть використовуватися для бусту, і не обов’язково наведені креативи створені за допомогою кнопки.

  • Підвищення впізнаваності, зацікавленості та нагадування про себе — промотування допису допоможе бути сторінці на виду, особливо, якщо ви маєте якісь постійні акції або міняєте спецпропозиції кожен тиждень, + такі нагадування легко шерити.

Підвищення впізнаваності

Рис. 6 – Підвищення впізнаваності

На прикладі вище при натисканні кнопки Відкрити меню користувача перенаправляє у розділ Меню на сайті.

  • Одноразові події, пропозиції та акції — для одноразових заходів часто не потрібні повномасштабні рекламні кампанії. Можна створити окремий допис та запустити на нього рекламу. Так інформація про подію розповсюдиться та залучить більше людей.

Одноразова акція

Рис. 7 – Одноразова акція

Задача подібних публікацій — поінформувати якнайбільшу аудиторію про подію.

  • Оновлення функціонала сторінки — наприклад, ви оформили магазин у Фейсбук, тож доречно про це розповісти підписникам й не тільки, й за допомогою кнопки спрямувати користувачів на відвідання магазину.

Тобто просування через кнопку як варіант підходить для тих, хто вже знає свою аудиторію у Фейсбук чи вона, наприклад, одна. Виходячи з переваг та недоліків кнопки та наведених вище прикладів, кнопкою зручно та доцільно користуватися для просування якихось окремих публікацій — коли є потреба прорекламувати щось одномоментно (просунути допис з важливою інформацією, нагадати про себе тощо). Тобто те, що, умовно кажучи, не потрібно крутити 24/7 та рекламодавець не має потребі тестувати різні аудиторії чи креативи.

Кабінет Facebook Ads Manager має більше можливостей для запуску реклами, як то мета просування допису чи можливості обрання аудиторій. Також рекламу через кабінет зручно налаштовувати, маючи саме бізнес-сторінку. А для професійного акаунта підійде й просування через кнопку.


Як просунути допис у Фейсбук за допомогою кнопки Просування допису

Покроково пройдемося всіма етапами просування.

  1. Заходимо на свою сторінку в Facebook в браузері чи мобільному застосунку.
  1. Обираємо допис, котрий збираємось промотувати. Це може бути наявна публікація чи нова, створена спеціально для реклами.

Допис для просування через кнопку Фейсбук

Рис. 8 – Допис для просування через кнопку Фейсбук

Далі натискаємо кнопку Просувати допис й приймаємо умови згоди — Політику щодо недискрімінації.

Прийняття умов політики щодо недискримінації

Рис. 9 – Прийняття умов політики щодо недискримінації

  1. Обираємо ціль просування.

Цілі реклами для кнопки Просування допису

Рис. 10 – Ціль просування через кнопку Просування допису

Facebook за замовчанням пропонує ціль Автоматична, та можна обрати будь-яку іншу з запропонованих.

Наприклад, якщо ви маєте сайт чи контактний телефон та маєте намір щось продати, доречно обрати мети Збільшити кількість відвідувачів сайту чи Отримувати більше викликів.

  1. Активуємо чи ні повзунок Рекламний матеріал Advantage+.

Рекламний матеріал Advantage+

Рис. 11 – Рекламний матеріал Advantage+

  1. Обираємо кнопку CTA, редагуємо її назву та обираємо сайт (за потреби).

Обрання кнопки CTA та її назви

Рис. 12 – Обрання кнопки CTA та її назви

Перевіряємо, чи відповідає обрана кнопка нашій меті реклами та чи вірно ми вказали URL-адресу сайту, на котрий вестимемо користувачів.

  1. Визначаємо свою аудиторію за всіма параметрами або обираємо вже збережену.

Детальний таргетинг аудиторії для реклами

Рис. 13 – Обрання аудиторії для реклами

Зауважимо, що доцільно й навіть потрібно заходити у вкладку Детальний таргетинг та обирати своїх користувачів за параметрами. Бо чим точніше ви визначите бажаного клієнта, тим краще старгетується алгоритм Фейсбук на подібних людей, котрі з більшою долею ймовірності зроблять очікувану дію.

  1. Встановлюємо загальний бюджет на рекламу публікації.

Дивимося, що нам автоматично підібрала Meta та коригуємо за потреби.

Бюджет на рекламу публікації

Рис. 14 – Бюджет на рекламу публікації

За замовчуванням тривалість показу реклами становить 7 днів, можна погодитися з цією цифрою, а можна встановити згідно зі своїми потребами.

Щодо бюджету: можна почати з меншого бюджету, наприклад, $1-3 та охопити 1000 користувачів на день. А обравши $10, наприклад, можна охопити в день умовно 10 000 осіб й швидше зрозуміти ефективність реклами. Орієнтуватися потрібно лише на свої фінансові можливості та мету просування.

  1. Додаємо платіжні дані (країна, валюта, часовий пояс, дані платіжної картки, з котрої списуватимуться гроші тощо).

Платіжні дані для реклами

Рис. 15 – Платіжні дані для реклами

  1. Попередній перегляд реклами.

Система одразу прорахує приблизну кількість користувачів, яких охопить наша реклама, а також скільки охоплень та взаємодій за день ми зможемо отримати.

Попередній перегляд реклами

Рис. 16 – Попередній перегляд реклами

  1. Натискаємо кнопку Просувати допис й з часом дивимось на результат.
  1. Під дописом зліва є кнопка Переглянути статистику та оголошення.

Статистика допису

Рис. 17 – Статистика допису

Далі можна натиснути See Profile Insights й перейти на Професійну інформаційну панель за детальною статистикою.

Статистика допису на Професійній інформаційній панелі

Рис. 18 – Статистика допису на Професійній інформаційній панелі

Розширена статистика містить дані про аудиторію, які можна використовувати надалі для наступних реклам дописів або повноцінної рекламної кампанії через Facebook Ads Manager.


Висновок

Facebook націлений на взаємодію з публікаціями, оскільки це означає, що користувачі отримують гарний досвід й проводять більше часу на платформі.

Просування дописів за допомогою кнопки – це не те саме, що запуск рекламних кампаній через Facebook Ads Manager. Якщо є потреба в збільшенні охоплення та взаємодій, підвищенні обізнаності, інформуванні про якусь одноразову подію, то доцільно скористатися саме кнопкою.


SEO для Facebook банер

SEO для Facebook

Вічнозелений контент банер

Вічнозелений контент для Інстаграм

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.