
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Просування допису — це вид платної реклами на Facebook, котра просуває наявну публікацію з професійної або бізнес-сторінки.
Опція професійного акаунту стала доступною й в Україні 1 листопада 2022. Тобто сьогодні кожен може зробити буст свого допису в мережі.
Кнопка Просування допису допомагає розширити охоплення опублікованого контенту — це означає, що допис побачить більше людей, ніж ви маєте в підписниках. І це цілком може бути ваша цільова аудиторія, адже реклама через кнопку має певні налаштування таргетингу.
З'ясуємо:
Тож давайте розбиратись.
Кнопка Просування допису — це кнопка, яка з’являється під усіма публікаціями у Facebook та Instagram, коли у користувача налаштований бізнес чи професійний акаунт.
Рис. 1 – Кнопка Просування допису під постом у Фейсбук
Простими словами, Просування допису — швидка та проста реклама допису в мережі Meta.
Вимоги до дописів, котрі можна просувати:
Рис. 2 – Вимоги для просування допису
Після натискання кнопки Просування допису Facebook пропонує створити нову рекламну кампанію поточної публікації. Й тоді ваша публікація матиме позначку Реклама.
Мета кнопки Просування допису — зробити так, щоб обрана публікація з’явилася в стрічках Facebook тих, хто не є вашою аудиторією.
Як правило, подібні кампанії у Facebook заточені на охоплення та взаємодії. Тобто, на отримання реакцій, коментарів та поширень. Після того, як користувач позначить бажані налаштування (націлювання, бюджет, тривалість кампанії та спосіб оплати), допис відобразиться в стрічці новин користувачів, які відповідають вибраним параметрам таргетингу. Але. Це не означає, що більшість із цих користувачів здійснить саме ту дію, котру ви від них очікуєте.
Facebook вивчає поведінку користувачів соцмережі та використовує ці дані, щоб створити правильну аудиторію для реклами. І це залежить не лише від інтересів та демографічних даних користувачів, а й від їх поведінки на платформі. В залежності від обраної мети Фейсбук шукатиме тих користувачів, котрі вже здійснювали обрані вами дії на платформі й спробує охопити спочатку їх.
Дописи, прорекламовані за допомогою кнопки Просування допису, більш обмежені в певних індивідуальних налаштуваннях, ніж повноцінна реклама через кабінет Facebook Ads Manager.
Розберемо основні відмінності просування допису через кнопку та кабінет.
Допис в мережі просувається з певною метою. Тобто потрібно розуміти, що саме ви очікуєте від реклами, щоб не злити гроші. Чи це підвищення впізнаваності, охоплення, нові підписки, телефонні дзвінки, перехід на сайт тощо. І який саме контент ви збираєтесь промотувати, яку інформацію він несе для користувача, чи зреагують вони на ваш рекламний допис.
Кнопка Просувати допис у професійному акаунті працює на 3 цілі:
Рис. 3 – Цілі реклами для кнопки Просування допису та цілі реклами з Facebook Ads Manager
Мета кнопки професійного акаунту полягає в тому, щоб покращити видимість допису та залученість (лайки, коментарі та поширення). А якщо ви вказуєте URL-адресу чи телефон, то можна вести користувачів на сайт чи обрати отримання дзвінків.
Реклама через кабінет Facebook працює на кілька цілей, включаючи упізнаваність, трафік, взаємодія, ліди, просування додатка, продажі.
Для реклами через кабінет для бізнес-сторінки зазвичай створюються окремі оголошення, котрі надалі просуваються. Тобто це — саме оголошення, створені певним чином (заголовок та текст з ключовими словами, фото чи відео, CTA, кнопка), на певну аудиторію (з вибраними інтересами, демографічним та географічним принципом), а не дописи з профілю. Також для реклами доцільно скористатися прикладами оголошень-конкурентів, відвідавши Бібліотеку оголошень Фейсбук.
Для реклами через кнопку можна використати вже наявні публікації, а можна створити нову, спрямовану на визначену вами ціль.
Публікації з кнопкою Просувати допис професійного акаунта можна показувати у 3 місцях:
В той час, як реклама, оформлена за допомогою Facebook Ads Manager, може ще показуватися на сайтах партнерської мережі Фейсбук – Audience Network.
Основні відмінності між запуском реклами через кнопку та кабінет:
Рис. 4 – Відмінності між просуванням через кнопку та Facebook Ads Manager
Тобто бачимо, що реклама через Facebook Ads Manager має набагато більше можливостей, аніж просування через кнопку. Також вона буде більш деталізована, а рекламодавець матиме можливість обрання розкладу показу реклами. Але й сторінки в нас різни: бізнес та професійна.
Переваги просування через кнопку Facebook:
Наприклад, ми знайшли дослідження Socialinsider щодо охоплення соцмереж:
Рис. 5 – Охоплення в Фейсбук та Інстаграм 2021-2023
Дослідження вказує, що охоплення в соцмережах падає з року в рік. І якось його потрібно підвищувати, інакше навіщо створювати контент?
Недоліки просування публікації через кнопку Facebook:
Крім того, кнопка Просування допису не дозволяє виключати певних користувачів з аудиторій (наприклад, ваших же підписників). У Ads Manager таке можливе.
Ми вважаємо, що найдоцільніше використовувати рекламу публікації за допомогою кнопки Просування допису для професійного акаунта для підвищення охоплення. Наводимо деякі приклади доцільних ситуацій та зазначимо, що це — лише референси з інфоприводами, котрі можуть використовуватися для бусту, і не обов’язково наведені креативи створені за допомогою кнопки.
Рис. 6 – Підвищення впізнаваності
На прикладі вище при натисканні кнопки Відкрити меню користувача перенаправляє у розділ Меню на сайті.
Рис. 7 – Одноразова акція
Задача подібних публікацій — поінформувати якнайбільшу аудиторію про подію.
Тобто просування через кнопку як варіант підходить для тих, хто вже знає свою аудиторію у Фейсбук чи вона, наприклад, одна. Виходячи з переваг та недоліків кнопки та наведених вище прикладів, кнопкою зручно та доцільно користуватися для просування якихось окремих публікацій — коли є потреба прорекламувати щось одномоментно (просунути допис з важливою інформацією, нагадати про себе тощо). Тобто те, що, умовно кажучи, не потрібно крутити 24/7 та рекламодавець не має потребі тестувати різні аудиторії чи креативи.
Кабінет Facebook Ads Manager має більше можливостей для запуску реклами, як то мета просування допису чи можливості обрання аудиторій. Також рекламу через кабінет зручно налаштовувати, маючи саме бізнес-сторінку. А для професійного акаунта підійде й просування через кнопку.
Покроково пройдемося всіма етапами просування.
Рис. 8 – Допис для просування через кнопку Фейсбук
Далі натискаємо кнопку Просувати допис й приймаємо умови згоди — Політику щодо недискрімінації.
Рис. 9 – Прийняття умов політики щодо недискримінації
Рис. 10 – Ціль просування через кнопку Просування допису
Facebook за замовчанням пропонує ціль Автоматична, та можна обрати будь-яку іншу з запропонованих.
Наприклад, якщо ви маєте сайт чи контактний телефон та маєте намір щось продати, доречно обрати мети Збільшити кількість відвідувачів сайту чи Отримувати більше викликів.
Рис. 11 – Рекламний матеріал Advantage+
Рис. 12 – Обрання кнопки CTA та її назви
Перевіряємо, чи відповідає обрана кнопка нашій меті реклами та чи вірно ми вказали URL-адресу сайту, на котрий вестимемо користувачів.
Рис. 13 – Обрання аудиторії для реклами
Зауважимо, що доцільно й навіть потрібно заходити у вкладку Детальний таргетинг та обирати своїх користувачів за параметрами. Бо чим точніше ви визначите бажаного клієнта, тим краще старгетується алгоритм Фейсбук на подібних людей, котрі з більшою долею ймовірності зроблять очікувану дію.
Дивимося, що нам автоматично підібрала Meta та коригуємо за потреби.
Рис. 14 – Бюджет на рекламу публікації
За замовчуванням тривалість показу реклами становить 7 днів, можна погодитися з цією цифрою, а можна встановити згідно зі своїми потребами.
Щодо бюджету: можна почати з меншого бюджету, наприклад, $1-3 та охопити 1000 користувачів на день. А обравши $10, наприклад, можна охопити в день умовно 10 000 осіб й швидше зрозуміти ефективність реклами. Орієнтуватися потрібно лише на свої фінансові можливості та мету просування.
Рис. 15 – Платіжні дані для реклами
Система одразу прорахує приблизну кількість користувачів, яких охопить наша реклама, а також скільки охоплень та взаємодій за день ми зможемо отримати.
Рис. 16 – Попередній перегляд реклами
Рис. 17 – Статистика допису
Далі можна натиснути See Profile Insights й перейти на Професійну інформаційну панель за детальною статистикою.
Рис. 18 – Статистика допису на Професійній інформаційній панелі
Розширена статистика містить дані про аудиторію, які можна використовувати надалі для наступних реклам дописів або повноцінної рекламної кампанії через Facebook Ads Manager.
Facebook націлений на взаємодію з публікаціями, оскільки це означає, що користувачі отримують гарний досвід й проводять більше часу на платформі.
Просування дописів за допомогою кнопки – це не те саме, що запуск рекламних кампаній через Facebook Ads Manager. Якщо є потреба в збільшенні охоплення та взаємодій, підвищенні обізнаності, інформуванні про якусь одноразову подію, то доцільно скористатися саме кнопкою.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.