ROAS (Return on Ad Spend) – це маркетинговий показник, який використовується для оцінки ефективності рекламних кампаній. Він показує, скільки грошей ви заробили на кожен долар, витрачений на рекламу. Тобто ROAS вимірює окупність інвестицій у рекламу (детальніше про ROAS).
tROAS (target Return On Ad Spend) – стратегія призначення ставок “Цільова рентабельність витрат на рекламу” в Google Ads.
Стратегія tROAS фокусується на загальній вартості конверсій. Система прогнозує, скільки коштуватиме кожна конверсія, і встановлює ставки таким чином, щоб отримати максимальний прибуток з кожного продажу.
Вище наведено кілька способів підрахунку ROAS для налаштування Google Ads, залежно від того, якими та якою кількістю даних ви оперуєте, або ви можете замовити контекстну рекламу у нас, і ми будемо вести акаунт з урахуванням ваших цілей та оптимізації.