Збільшення трафіку в 2,5 рази за 5 місяців для сайту послуг

4 хвилини
phone скриншот візаглобал
квадрат візаглобал
visaglobal
https://visaglobal.com.ua/uk/
VisaGlobal - Візовий експерт. Візи в США. Візи в Америку
Задача:
Збільшення відвідуваності сайту та обсягу замовлень послуги
visaglobal.com.ua
Клієнт:
Ринок:
Україна
Трафік
+152%
Видимість запитів
8879
Замовлень
+247%
Кейс клиент визы
Володимир
Co-Founder
Користувалися послугами ITForce протягом кількох місяців.
Зокрема замовляли налаштування контекстної реклами та SEO-просування. У компанії добре поставлено процес роботи та звітності за кожен рух.
Результатами задоволені і звертатимемося ще. Помітно зросла відвідуваність сайту та позиції у пошуковій системі. Рекомендуємо.

Ніша, в котрій працює клієнт, вузька. І при цьому досить конкурентна - через скасування візового режиму України з країнами ЄС основні гравці у візовій тематиці перекваліфікувалися на роботу з іншими ринками. Ніша вимагає ретельної праці та чітко вивіреної стратегії просування через особливість тематики.


Що було

Вже під час складання КП та первинного технічного аудиту сайту ми визначили основні проблеми, що заважають сайту замовника просуватися коректно:

  • безліч проблем в технічній галузі проекту;
  • недоліки в контентній частині;
  • практично повну відсутність зовнішнього посилального профілю.

Ці помилки істотно впливали на відвідуваність - у порівнянні з конкурентами вона була вкрай низькою.

Початок робіт (червень 2019 роки) - 40-50 користувачів на добу.

Visa Global 1

Рис. 1 - Дані на початку робіт (Google Analytics)

Автоматичні сервіси Ahrefs, Serpstat та SreamingFrogSeoSpider допомогли з аналізом ніші та аудитом веб-проекту. Вручну SEO-спеціаліст переглянув головні сторінки сайту, включаючи код, на предмет частих помилок. Після цього ми склали список рекомендацій програмісту для виправлення знайдених проблем.


Хід робіт

Які помилки показав детальний технічний аудит:

  • проблеми з метаданими.

На багатьох сторінках відсутні теги Title та Description, а на наявних вони були не оптимізовані під ключі.

  • відсутність або неоптимізований контент на сторінках, що вже були.

Контент на категоріях послуг був значно переспамлен КС. На підкатегоріях ж тексти були присутні тільки для галочки, без оптимізації під цільові запити.

  • недопрацьована структура.

На сайті не вистачало додаткових сторінок (з типами віз, розбиттям за країнам, розділів "Новини", "Інформація про співпрацю" та ін.), що додатково могли б приводити ЦА за цільовими та навколоцільовими запитами.

  • проблеми з OnPage оптимізацією:
  1. неполадки з відображенням української версії сайту;
  2. погано налаштований шлях конверсії;
  3. об'єкти на сторінках або наїжджали один на одного, або некоректно відображалися.
  • слабкий контрольний профіль.

За фактом, його взагалі не було - посилальну масу ми будували буквально з нуля.

  • відсутність перелінковки на безлічі сторінок, де вона була необхідна.
  1. відсутність контекстної перелінковки на сторінках категорій;
  2. невірна реалізація - існуюча перелінковка вела на неважливі сторінки, потрібні ключові слова не використовувалися, також зустрічалися посилання на зовнішні ресурси.
  • проблеми з URL.

Безліч дублів через додавання слешів, некоректне відображення мовних версій з наявністю параметрів в URL.

  • низька швидкість завантаження сайту (особливо для мобільних);
  • незакриті зовнішні посилання на сайті;
  • наявність битих посилань.

Особливо на сторінках з 404 відповіддю. Всі непрацюючі посилання на сайті замінили на робочі.

Зараз сніппет з мікророзміткою виглядає так:

Visa Global 2

Рис. 2 - Новий вигляд сніппету

Після виправлення виявлених помилок пішов перший зріст трафіку:

Visa Global 3

Рис. 3 - Зріст після перших впроваджень (Google Analytics)

Сайт належить до вузької тематики, тому аналіз основних конкурентів ніші з оформлення віз допоміг нам з контентною частиною пошукової оптимізації.

Інформація з Ahrefs та Serpstat дала зрозуміти, що сайт, котрий ми просуваємо, має:

  • невелике семантичне ядро;
  • недостатньо оптимізовані тексти;
  • дуже слабкий посилальний профіль.

Наприклад, в цій ніші тексти на основних категоріях зазвичай складаються з 5000 - 10000 символів. Наш сайт містив тексти кількістю до 3000 символів. Потрібно було розширити семантику проекту та написати нові оптимізовані тексти для категорій.

Вихідна семантика була мала. Вона торкалася тільки надчастотних ключів, що відповідали сторінці. Середньо- та низькочастотні ключові слова взагалі не використовувалися. Для збору повної семантики ми використовували KK. Щоб максимально опрацювати СЯ, SEO-фахівець зібрав й пошукові підказки.

Т. ч. нове розширену семантичне ядро включало великий спектр високо-, середньо- та низькочастотних запитів. Вийшло близька 1000 запитів.

Visa Global 4

Рис. 4 - Тренд зростання видимості ключових запитів, Serpstat

На основі нового СЯ ми склали детальні ТЗ для копірайтера. Після узгодження ТЗ та готових текстів із замовником, дійшли до перелінковки.

Visa Global 5

Рис. 5 - Тренд видимості, дані Serpstat

Аналіз посилальної маси головних конкурентів в ніші показав, скільки гостьових постів нам потрібно, крауд-посилань та інших типів посилань для впевненого просування.

Сайти з ТОПу мали мінімальну кількість донорів від 100 (за Ahrefs), в той час як наш сайт мав їх до 10 штук.

Донорів ми підбирали за показниками з різних «пузомірок», - а саме: користувалися даними з Ahrefs, Serpstat, Similarweb, Checktrust. Орієнтувалися на тематичність донора та його ГЕО.

Тобто, йшли зрозумілим та логічним алгоритмом SEO-просування з коригуванням на тематику сайту та виділений бюджет.

Головне - витримувати динаміку, як в текстових факторах, так і в посилальних.

Visa Global 6

Рис. 6 - Динаміка посилального профілю (дані Ahrefs)

Зростання було хвилеподібним бо на кожну зміну пошукові алгоритми реагували дуже швидко, але потім йшло коригування.

Visa Global 7

Рис. 7 - Зростання показів сайту у видачі та кліки (Google Search Console)

Підсумкові роботи з зовнішнього просування:

  • крауд-маркетинг - розмістили посилання на форумах, в тематичних блогах, та на інших порталах з нашою ЦА;
  • аутріч на тематичних сайтах про подорожі, туризм, візи і т. д .;
  • розмістили посилання в статтях відповідної тематики на сайтах-донорах;
  • веб 2.0 для побудови 2 і 3 рівней посилального профілю.

На шляху оптимізації будь-якого проекту зустрічаються труднощі та певні перешкоди. Наш проект з оформлення віз не виняток.

Проблеми, що вплинули на підсумковий результат:

  • проблеми з пошуком копірайтера, що розбирається в тематиці сайту (тексти повинні були відповідати урядовим законам та при цьому бути оптимізованими для продажу та просування);
  • складності узгодження текстів із замовником (кожне ТЗ та написаний текст клієнт особисто перевіряв на актуальність інформації в тексті, бо тематика сфери досить специфічна);
  • низький бюджет на зовнішнє просування;
  • нерозуміння багатьох процесів в пошуковій оптимізації з боку замовника (на думку клієнта, ми писали ТЗ за зібраними ключами та закуповували посилання. У той час як аналіз ніші, створення стратегії, збір семантики - процеси часовитратні).

Всі ці труднощі вплинули на результат, що ми отримали.

Отже, що ж ми зробили згідно затвердженої клієнтом стратегії просування:

  • заповнили сайт добре оптимізованим контентом;
  • впровадили перелінковку;
  • вірно наростили кількість посилань.

Результати

Деякі результати стали помітні в перші ж місяці, бо для першого поштовху було достатньо тільки внутрішньої оптимізації.

В кінцевому підсумку зростання трафіку склало 152%:

Visa Global 8

Рис. 8 - Порівняння даних за перший та останній місяці (червень - жовтень, дані Google Analytics)

Також нам вдалося збільшити залученість користувачів:

Visa Global 9

Рис. 9 - Показники залученості відвідувача

Пошукове просування - одна з найефективніших, але трудомістких та дорогих послуг.

У рамках робіт з SEO ми реалізували головне завдання клієнта - збільшили пошуковий трафік в 2,5 рази. Це склало 100-110 користувачів на добу, незважаючи на всі труднощі й перешкоди. Склали план дій для подальшого просування, за яким сьогодні розвиваємо сайт.

Бажаєте таких самих результатів? Звертайтеся до наших фахівців та замовляйте SEO-просування вашого сайту!

ITFORCE TEAM
Збільшення трафіку в 2,5 рази за 5 місяців для сайту послуг - картинка 2
Олена
Project-manager
Збільшення трафіку в 2,5 рази за 5 місяців для сайту послуг - картинка 3
Вадим
SEO-спеціаліст

«Хочете так само? Залиште заявку»

Отримайте безкоштовну консультацію та оцінку просування бізнесу
Ваш запит надіслано

    Надіслати