SEO для інтернет-магазину текстилю

3 хвилини
phone скриншот текстайл
квадрат текстайл
tekstail
https://tekstail.com.ua/ua/
Домашній текстиль | інтернет магазин штор Стайл Інтер'єр
Задача:
Підвищення видимості ресурсу в органічному пошуку та залучення релевантного трафіку
tekstail.com.ua
Клієнт:
Ринок:
Україна
Трафік
+23%
Запитів в ТОП-3
+1150%
Замовлень
+1150%

Сьогодні просування інтернет-магазину - це не тільки проведення заходів з просування, але й планомірно вибудована стратегія, генерування ідей, втілення котрих приносить максимум результату.

Наші SEO-фахівці окрім впровадження вироблених гіпотез шукали додаткові засоби збільшення видимості проекту за більшою кількістю запитів.


Що було

Первинний технічний аудит сайту визначив основні причини, що впливають на відсутність пошукового трафіку:

  • відсутність технічної оптимізації;
  • переспам текстів;
  • відсутність внутрішньої перелінковки;
  • наявність великої кількості 404 помилок;
  • великий недобір ключових слів в категоріях;
  • відсутність фільтрів для НЧ запитів;
  • мала кількість зовнішніх посилань у порівнянні з конкурентами.

Ці чинники заважали природному росту видимості ресурсу в пошукових системах. Результат - дефіцит трафіку та конверсій. Сайт практично не ранжирувався ні за якими ключами, відвідання сайту були випадковими та все за низькочастотними запитами.

20-30 користувачів на добу - така середня відвідуваність у травні 2018 р. (початок робіт).

Кейс_шторы_1

Рис. 1 - Дані Google Analytics

Ми вивчили бізнес-нішу проекту, з котрою працювали. І в першу чергу приступили до проведення аудиту.


Хід робіт:

Після технічного аудиту стали зрозумілі основні проблеми веб-проекту:

  • велика кількість 404 помилок;
  • дублі метаданих;
  • відсутність деяких метаданих;
  • не налаштовані ЛПУ сторінок;
  • помилки в карті сайту sitemap.xml;
  • закриті стилі у файлі robots.txt;
  • низька швидкість завантаження сайту;
  • помилки у відображенні мобільної версії.

Після усунення технічних помилок пішло перше зростання трафіку:

Кейс_шторы_2

Рис. 2 - Початок зростання трафіку після виправлення технічних помилок

Сайт належить до вузькоспеціалізованої тематики. Тому крім виправлення технічних помилок необхідно було обрати вірну стратегію просування. Для цього ми вивчили основних лідерів в ніші. Аналіз показав їх переваги, на підставі котрих ми склали документ програмісту з переліком робіт для виправлення. У підсумку ми:

  • додали CTA-кнопку "купити";
  • характеристики карток товарів додатково представили у вигляді схематичних малюнків;
  • розробили банер переваг сайту та УТП;
  • ввели блоки з товарною перелінковкою;
  • створили блог.

Вихідна семантика проекту була дуже обмеженою.

SEO-спеціаліст зібрала повне семантичне ядро, що включало весь спектр високо-, середньо-, та низькочастотних запитів. Вийшло близька 1500 ключових фраз.

На підставі аналізу структури конкурентів та оновленого ядра проекту ми запропонували замовнику створити ряд нових посадкових сторінок та ввести фільтр за характеристиками для низькочастотних запитів.

Сайт містив переспамлені тексти з вкрай вузькою кількістю ключів. З урахуванням розширеної семантики ми переписали тексти для основних сторінок.

Після додавання блогу на майданчик написали корисні статті з ідеями дизайну інтер'єру, порадами щодо правильного вибору штор та ін..

Оскільки клієнт займається пошиттям і оптовим продажем штор, ми прийняли рішення розробити посадкові сторінки за цими напрямками - створили сторінки зі слайдером портфоліо з різними видами штор.

В ході роботи над проектом ми зосередилися на таких діях:

Роботи з внутрішньої оптимізації:

  • усунули технічні помилки;
  • розширили семантику;
  • створили нові посадкові сторінки;
  • розробили окремі посадкові сторінки під фільтри;
  • впровадили комерційні фактори;
  • оптимізували метадані та тексти;
  • налаштували індексацію.

З зовнішнього просування:

  • крауд-маркетинг - розмістили посилання на форумах, в тематичних блогах, та на інших порталах з необхідною ЦА;
  • аутріч на тематичних сайтах про ремонт, дизайн і т.д .;
  • розмістили посилання в статтях на відповідних тематиці сайтах-донорах.

Проведені роботи над сайтом прості та всім відомі. Головне - планомірно розвивати проект. Пошукові алгоритми постійно удосконалюються, те ж саме стосується й сайтів.

Підсумкова видимість ресурсу на всі запити, які потрапили в ТОП-3:

Кейс_шторы_3

Рис. 3 - Загальна видимість ресурсу за всіма запитами

Ми регулярно моніторимо нові можливі ключові слова та додаємо їх до ядра - що й сталося 20.09.2018 (стрибок на графіку).

Зростання видимості ресурсу в пошукових системах в Google Webmaster:

Кейс_шторы_4

Рис. 4 - Зростання показів сайту у видачі та кліки


Результати

Ефект здійснених над проектом робіт спостерігався вже з перших місяців. Це надихнуло нас та замовника на подальшу реалізацію всіх планів.

Після впровадження запланованих робіт органічний трафік та конверсії зросли.

Кейс_шторы_5

Рис. 5 - Динаміка зростання органічного трафіку Google Analytics

Результат через 7 місяців SEO-робіт:

  • відвідуваність ресурсу зросла на 1 026%.

Що склало приблизно 200-250 користувачів на добу з пошукових систем.

Кейс_шторы_5

Рис. 6 - Порівняння даних Google Analytics

Пошукове просування - одна з найефективніших, але трудомістких та дорогих послуг. В рамках робіт з SEO ми впоралися з головним завданням клієнта - збільшили пошуковий трафік в 11 разів. Для подальшого просування склали план дій, згідно якого сьогодні розвиваємо сайт.

Бажаєте таких самих вражаючих результатів? Замовляйте в нас SEO-просування свого сайту!

ITFORCE TEAM
SEO для інтернет-магазину текстилю - картинка 2
Юлія
Project-менеджер

«Хочете так само? Залиште заявку»

Отримайте безкоштовну консультацію та оцінку просування бізнесу
Ваш запит надіслано

    Надіслати