Хід робіт:
Для збільшення продажів за певним типом товару «алкоголь в тетрапаках» були налаштовані 3 рекламні кампанії:
- за найпопулярнішими алкогольними напоями у тетрапаках;
- за конкретним напоєм «віскі у тетрапаках»;
- за найменш популярними алкогольними напоями в тетрапаках;
В якості метода сплати за рекламу був обраний тип «Сплата за покази». Максимальна ставка за клік за трьома кампаніями - $ 0,30.
Для показу РК були обрані наступні плейсменти: стрічка Facebook та стрічка Instagram. Формат оголошень - карусель (для демонстрації всіх позицій, що необхідно продати).
В якості цільової аудиторії обрані:
- подарунок;
- лікеро-горілчані вироби;
- день народження;
- магазин безмитної торгівлі;
- бармен.

Бюджет на початковому етапі на весь термін дії РК становив - $300;
При запуску кампанії вартість кліка становила $0,08 та протягом тижня була знижена на $0,02.
Рекомендації з креативів:
- використання формату карусель для показу найпопулярніших позицій та демонстрації асортименту;
- текст на зображенні не повинен перевищувати 30%;
- заголовки робити короткими та актуальними для потенційних клієнтів. Виносити більш конкретну інформацію: вартість, знижки, дати. Такі оголошення привертатимуть увагу;
- не зловживати емодзі;
- додавати заклик до дії.
Результати
По закінченню місяця кількість трафіку від таргету по відношенню до загальної кількості трафіку зросла на 60%, а кількість замовлень на сайті на 51%. Витрачено при цьому $225.
Звернення до цього джерела трафіку та якісне опрацювання цільової аудиторії принесли велику кількість дешевого трафіку.
А також найбільшу кількість замовлень з найнижчою вартістю замовлення, що дорівнює $ 0,78.
Як бачимо, вірне налаштування таргетованої реклами у Facebook та Instagram дає відмінний ефект!