Завданням було отримати максимальну кількість клієнтів за найнижчою ціною.
Рішення почати роботу ми прийняли після вивчення кейсів компанії та ознайомлення з її рейтингами на різних фриланс-платформах. Також, перед тим як змінити поточних підрядників, ми попросили провести аудит реальної ситуації з очікуваним планом робіт.
Перед стартом роботи ми детально визначили цілі: яких позицій хочемо досягти в SEO, яка максимальна вартість клієнта для кампаній, який бюджет і скільки клієнтів ми хочемо отримати. Протягом тижня хлопці налаштували кампанію, і ми розпочали роботу. За Google Ads результат отримали миттєво. З SEO довелося трохи почекати. Але коли трафік пішов, ми отримали більше клієнтів, ніж очікували.
Ми проводили щотижневі дзвінки для обговорення статусів проєкту. Але за потреби всі хлопці були онлайн і готові відповісти на будь-які запитання.
Я абсолютно задоволений результатами нашої роботи. Я отримав заплановану кількість клієнтів дешевше, ніж розраховував. За всіма ключовими запитами ми вийшли на перші позиції у видачі Google.
Що було
При технічному аудиті ми виявили безліч помилок, які в подальшому необхідно було усунути.
Основні проблеми сайту на момент початку робіт:
- у зовнішній оптимізації: наявність великої кількості посилань з регіону .ru, тоді як регіональна приналежність сайту відноситься до .ua;
- неоптимізований текст на сторінках категорій основних послуг: велика кількість нерелевантних ключів в тексті, що в результаті приводило до проблеми нерелевантності сторінок;
- опрацьованим структура сайту: невелика кількість категорій послуг в порівнянні з конкурентами.
Також в ході робіт з аналізу з'ясувалося, що компанія мала старий сайт, який після ребрендингу не використовувався. Ми вирішили скористатися ним як донором для отримання посилальної ваги старого сайту.
Хід робіт
Пул основних робіт над сайтом, що було зроблено для досягнення результатів за максимально короткий період.
Шляхи швидкого отримання SEO-трафіку ведуть до фільтрів і санкцій від пошукових систем. А для досягнення стабільних результатів без надійного фундаменту в просуванні не обійтися. З перших днів роботи над проектом ми почали активно аналізувати основних конкурентів в ніші в плані зовнішніх даних.
Детальний аналіз ніші та конкурентів:
- аналіз базових показників сайту;
- аналіз пошукового трафіку;
- аналіз технічного боку сайтів;
- аналіз контенту конкурентів;
- порівняльний аналіз конкурентів;
- SWOT-аналіз.
Надалі це дозволило сформувати стратегію просування та визначити бюджет для зовнішньої оптимізації.
Також провели детальний аналіз нашого сайту за зовнішніми даними. SEO-аудит сайту показав наступні проблеми:
- посередня швидкість завантаження сайту для мобільної версії та PC;
- відсутність налаштованих основних дзеркал на сайт;
- відсутність хлібних крихт;
- дублі сторінок за верхніми та нижніми регістрами сайту;
- метатеги - було потрібне точкове коригування метаданих на сторінках сайту;
- наявність битого контенту;
- відсутність мікророзмітки OpenGraph для соціальних мереж;
- неоптимізовані зовнішні посилання на сторінках сайту.
Сьогодні сніпет з оновленими метаданими виглядає так:
Рис. 1 - Новий сніпет проекту
Потрібно відзначити, що ми змогли закласти першооснову, на якій можна було б далі будувати стратегію просування. На жаль, не всі помилки з рекомендацій були виправлені.
- Аналіз посилального профілю нашого сайту:
Рис. 2 - Динаміка зростання зворотних посилань з початку робіт
Стратегія нарощування посилального профілю полягала в поступовому плавному зростанні обсягу зовнішніх посилань.
- Створення семантичного ядра та кластеризація запитів:
Рис. 3 - Кількість ключових фраз за рік до початку збору семантичного ядра та розширення структури
Після правильно зібраної розширеної семантики й угруповання запитів сайт став краще ранжуватися пошуковими системами.
Наступним кроком ми допрацювали структуру сайту для повноцінного охоплення всіх цільових запитів, підібраних виходячи з аналізу конкурентів і їх семантики.
- Формування структури сайту, виходячи з аналізу конкурентів та зібраного семантичного ядра:
Рис. 4 - Приклад сформованої структури сайту
Однак, повноцінно реалізувати цей варіант структури на сайті не вдалося через відсутність наданих конкретних послуг та відмови клієнта щодо впровадження.
Проміжний підсумок після першого місяця роботи - ми змогли збільшити кількість органічного трафіку в цілому на 20%:
Рис. 5 - Результат робіт першого місяця над проектом
Результати:
За 5 місяців роботи над проектом клієнта ми домоглися таких результатів:
- Зростання органічної трафіку:
Рис. 6 - Швидке збільшення динаміки відвідуваності від початку просування
Відвідуваність сайту склала близько 1500-4000 користувачів щодня. З середини березня ми бачимо різкий сплеск відвідуваності - ймовірно, це пояснюється продовженим карантином і бажанням людей підтягти англійську, перебуваючи в самоізоляції.
- Приріст трафіку в порівнянні з попереднім періодом:
Рис. 7 - Відвідуваність в порівнянні з попереднім періодом
Графік показує значний приріст пошукового трафіку.
Підсумки робіт з зовнішньої оптимізації:
- Динаміка нарощування посилальної маси:
Рис. 8 - Динаміка зростання посилальної маси до кінця робіт над проектом
З графіка ми бачимо активне зростання посилаються на сайт сторінок з моменту старту наших робіт над проектом клієнта.
- Динаміка зростання трафіку, ключових слів та вартості (дані Ahrefs):
Рис. 9 - Динаміка зростання органічного трафіку
Рис. 10 - Зростання органічних ключових слів
Кількість ключів, що ранжується в топ-3, виросла з 53 до 96.
Навіть в такому конкурентному бізнес-ніші послуг, як курси англійської мови, успіх реальний, якщо працювати над пошуковим просуванням по чіткої стратегії.