Хід робіт:
Співпраця з замовником триває вже понад рік. За цей час були налаштовані ряд кампаній в пошуковій мережі для пріоритетних категорій товарів, частина з котрих була припинена через низьку ефективність. На момент налаштування Web push повідомлень в акаунті працювали 5 кампаній в пошуковій мережі + Ремаркетинг. Ефективність рекламних кампаній відстежували за допомогою звіту з електронної торгівлі в акаунті Google Analytics. Створення Web-push повідомлень та настроїти їх відправлення проводилися за допомогою сервісу розсилки SendPulse. Зміст повідомлень (текст, зображення і т.д) створювалося індивідуально, згідно з інформацією на сайті, на котру бажали звернути особливу увагу користувачів. Перед початком розсилки необхідно було зібрати підписників - користувачі, що дали свою згоду на отримання повідомлень (в код сайту необхідно вставити спеціально згенерований в акаунті SendPulse рядок коду):
Перша розсилка була запущена через тиждень після початку формування списку підписників. На момент першої розсилки цей список складався 549 осіб. Зміст Web-push повідомлень містив інформацію про наявність категорії товарів на сайті за «суперцінами»:
Результати
На сьогодні пройшло 6 місяців з моменту запуску першої розсилки. Середня кількість розсилок в місяць - 1-2, в залежності від наявності акційних пропозицій та свят. Дані щодо підписників:
За цей час Web-push повідомлення були створені для ознайомлення підписників з новими надходженнями товарів на сайт, початком розпродажу, зміною ціни і т. д .. Ефективність розсилки за минулий період:

Разом, витрати клієнта не збільшилися, а ми отримали додатковий канал транзакцій - push-повідомлення. Найкращим способом розсилка спрацювала в Чорну п'ятницю та під час новорічної акції - 37 та 31 замовлення відповідно. В загальній кількості це дало замовнику додаткові здійснені продажі від нового каналу просування контекстною рекламою.
Бажаєте таких самих результатів?
Звертайтеся до наших фахівців!