PPC для інтернет-магазину сумок та аксесуарів

2 хвилини
phone скриншот клатч
квадрат клатч
sara
https://sara.com.ua/
Сумки українського виробництва
Задача:
Впровадження Web-push повідомлень для отримання максимальної кількості цільового трафіку
sara.com.ua
Клієнт:
Ринок:
Україна
Транзакцій
+138
Нових користувачів
+45

Хід робіт:

Співпраця з замовником триває вже понад рік. За цей час були налаштовані ряд кампаній в пошуковій мережі для пріоритетних категорій товарів, частина з котрих була припинена через низьку ефективність. На момент налаштування Web push повідомлень в акаунті працювали 5 кампаній в пошуковій мережі + Ремаркетинг. Ефективність рекламних кампаній відстежували за допомогою звіту з електронної торгівлі в акаунті Google Analytics. Створення Web-push повідомлень та настроїти їх відправлення проводилися за допомогою сервісу розсилки SendPulse. Зміст повідомлень (текст, зображення і т.д) створювалося індивідуально, згідно з інформацією на сайті, на котру бажали звернути особливу увагу користувачів. Перед початком розсилки необхідно було зібрати підписників - користувачі, що дали свою згоду на отримання повідомлень (в код сайту необхідно вставити спеціально згенерований в акаунті SendPulse рядок коду): Клатчи_1 Перша розсилка була запущена через тиждень після початку формування списку підписників. На момент першої розсилки цей список складався 549 осіб. Зміст Web-push повідомлень містив інформацію про наявність категорії товарів на сайті за «суперцінами»: Клатчи_2 Час розсилки був обраний з урахуванням часу перебування максимального трафіку на сайті. Статистика першої розсилки: Клатчи_3


Результати

На сьогодні пройшло 6 місяців з моменту запуску першої розсилки. Середня кількість розсилок в місяць - 1-2, в залежності від наявності акційних пропозицій та свят. Дані щодо підписників: Клатчи_4 За цей час Web-push повідомлення були створені для ознайомлення підписників з новими надходженнями товарів на сайт, початком розпродажу, зміною ціни і т. д .. Ефективність розсилки за минулий період: Клатчи_5 Без додаткових витрат за допомогою Web-push повідомлень вдалося отримати 138 транзакцій. Кількість нових користувачів склала 45 осіб. Приклади push-повідомлень:

Кейс клатчи

Разом, витрати клієнта не збільшилися, а ми отримали додатковий канал транзакцій - push-повідомлення. Найкращим способом розсилка спрацювала в Чорну п'ятницю та під час новорічної акції - 37 та 31 замовлення відповідно. В загальній кількості це дало замовнику додаткові здійснені продажі від нового каналу просування контекстною рекламою.

Бажаєте таких самих результатів?

Звертайтеся до наших фахівців!

ITFORCE TEAM
ЮЛИЯ МАЗОРЕНКО
Юлія
Project-менеджер

«Хочете так само? Залиште заявку»

Отримайте безкоштовну консультацію та оцінку просування бізнесу
Ваш запит надіслано

    Надіслати