Контекстна реклама для сайту товарів для здоров'я

3 хвилини
phone скриншот стор4ю 2
квадрат стор4ю
store4u
https://store4u.com.ua/
Товари для здоров'я
Задача:
Налаштування Розумної торгової кампанії для підвищення ефективності
store4u.com.ua
Клієнт:
Ринок:
Україна
Транзакцій
+27%
Вартість кліка
-35%
Вартість транзакції
-16%
TOP Company by Clutch
Володимир
Owner
Співпрацювати з цією компанією по Google Ads почав більше року тому. Нам оптимізували та продовжують оптимізувати нашу контекстну рекламу (відключили непрацюючі оголошення, додали мінус слова,…), налаштували низку нових кампаній. Відвідування та дохід почали зростати відразу після налаштування стандартної торгової кампанії. Після цього була запущена розумна торгова кампанія, в результаті за період їх роботи відвідуваність мого сайту зросла в 3 рази, а витрати на рекламу тільки в 2 рази.
Щодо техпідтримки, то вона оперативна, і не раз відповідали навіть у неурочний час. Приємно та несподівано було отримати на Новий Рік від них подарунок).
На даний момент ми розширили нашу співпрацю і тепер спеціалісти працюють з нами з SEO-просування. Співпрацю почали лише цього місяця, тому про результати поки що нічого не готовий сказати.

Хід робіт:

У жовтні 2018р. ми вже розповідали, як налаштовували Google Shopping для цього клієнта та які результати отримали за підсумками роботи стандартної торгової кампанії.

Завжди приємно мати довірливі відносини з клієнтами, тому що саме довіряючи нам, наш клієнт погодився піти далі в нашому прагненні збільшити ефективність його рекламної кампанії, та дав згоду на налаштування Розумній торгової компанії.

Перед тим, як запропонувати клієнту налаштувати Розумну торгову кампанію, ми переконалися, чи дотримані такі обов'язкові умови для запуску Smart Google Shopping:

  • мінімум 20 конверсій в стандартній Google Shopping за останні 45 днів;
  • на сайті встановлений глобальний тег та в ремаркетингу зібрана аудиторія мінімум зі 100 користувачами;
  • в акаунті Google Ads налаштоване відстеження конверсій з динамічною цінністю. Т. я. основне джерело продажів у клієнта - Кошик сайту, то до акаунту Google Ads ми імпортували найбільш цінну для нас конверсію “Транзакція”.

Основні переваги Розумній торгової кампанії, про котрі говорить Google, та котрі допомогли нам в переконанні клієнта:

  • збільшення ефективності та впізнаваності за рахунок залучення нових користувачів;
  • можливість збільшення кількості транзакцій;
  • об'єднання торгових оголошень та ремаркетингу для збільшення охоплення користувачів у Пошуковій та Медійній мережах, YouTube та Gmail;
  • можливість витрачати бюджет максимально ефективно за рахунок автоматичного визначення ставок.

1) Перевірка/оптимізація фіда даних.

На етапі налаштування стандартної торгової кампанії був створений фід у форматі Google Таблиці, що на практиці виявилося не дуже зручним.

Магазин містить більше 1500 позицій товарів, асортимент оновлюється досить часто, додаються/видаляються товари, можуть змінюватися ціни. Всі зміни такого характеру доводилося вносити в ручному режимі, що часто вимагало значних витрат часових ресурсів.

З цієї причини було прийнято рішення змінити формат фіда з Google Таблиці на формат xml, що дає можливість вивантажувати дані в онлайн режимі за необхідними категоріям, наявністю в магазині, з максимально актуальною інформацією щодо самого товару.

Крім цього, завдяки фіду даних в форматі xml, ми отримали повніший опис товару (стовпець Description), т. я. до цього опис товару заповнювався вручну та багато характеристик товару в силу людського фактора нівелювалися.

При генерації фіда у форматі xml поле Description заповнюється безпосередньо інформацією щодо товару з сайту, а це дає можливість створювати більш докладний опис для товару та покривати більшу кількість запитів користувачів, що можуть викликати покази нашого оголошення.

2) Цінність конверсії ми визначаємо за допомогою звіту з електронної торгівлі в акаунті Google Analytics.

Звіти з електронної торгівлі містять відомості про покупки, що були скоєні на вашому сайті. В них ви знайдете докладну інформацію щодо товарів та транзакцій, середню вартість замовлень, коефіцієнти транзакцій, час до завершення купівлі та інші корисні дані.

Щоб в Google Analytics з'явилися дані з електронної торгівлі, необхідно зробити наступне:

  1. включити електронну торгівлю у звітах Google Analytics;
  2. налаштувати передачу даних щодо купленого товару через кошик сайту до звіту аналітики. Для цього краще звернутися за допомогою до веб-розробника.

На основі даних звіту з електронної торгівлі система отримує дані щодо цінності транзакцій.

3) Створили Розумну торгову кампанію в акаунті Google Ads.

Початковий обсяг бюджету та % цільової рентабельності інвестицій були рекомендовані системою при створенні кампанії на основі даних про цінність конверсії.

З часом навчання системи при необхідності бюджет збільшувався.


Результати

Google рекомендує одразу відключати всі стандартні торгові кампанії при запуску Розумної, пояснюючи це тим, що розумні торгові кампанії в рамках облікового запису мають пріоритет над стандартними, а також над медійними кампаніями з ремаркетингу. Нам було важливо не втратити кількість отриманих транзакцій та трафік під час навчання Розумній торгової кампанії.

З цієї причини місяць в нас працювали обидві кампанії:

Кейс_эко_продукты_1

Під кінець першого місяця роботи Розумної торгової кампанії було прийнято рішення зупинити роботу стандартної торгової кампанії.

У загальному підсумку Розумна торгова кампанія за 2 місяці праці дала нам більш ефективні результати, ніж стандартний Шопінг за 7 місяців:

Кейс_эко_продукты_2

  • кількість транзакцій збільшена на 26,7%;
  • вартість кліку знизилася на 34,6%;
  • вартість транзакції знизилася на 15,5%.

Контекстна реклама - швидкий та дієвий інструмент просування. Клієнт залишився задоволений результатом в повній мірі.

ITFORCE TEAM
ЮЛИЯ МАЗОРЕНКО
Юлія
Project-менеджер
Контекстна реклама для сайту товарів для здоровя - картинка 2
Євгенія
PPC-спеціаліст

«Хочете так само? Залиште заявку»

Отримайте безкоштовну консультацію та оцінку просування бізнесу
Ваш запит надіслано

    Надіслати