Таргетована реклама — ідеальний інструмент для просування спортивного харчування та дієтичних добавок. Вона дозволяє таргетуватись на аудиторію, яка цікавиться здоровим способом життя, спортом та правильним харчуванням.
Завдяки можливості налаштувати рекламу на конкретні інтереси, географічні регіони та демографічні характеристики, ми можемо донести нашу унікальну торгову пропозицію до точної аудиторії, обходячи конкурентів і будуючи міцні відносини з нашими клієнтами.
Клієнт
Співпраця з клієнтом триває з початку 2024 року. Мета звернення — збільшення кількості потенційних клієнтів.
Компанія пропонує споживачам спортивне харчування та вітаміні комплекси, які допомагають досягати спортивних цілей. Доставка замовлень здійснюється Новою поштою.
Переваги компанії клієнта:
- Продукція рекомендована чемпіонами.
- Гарантована бездоганна якість товарів.
- Використання органічних інгредієнтів.
- Миттєва доставка по Україні Новою поштою.
- Можливість обміну та повернення товару згідно до ст. 9 Закону України про захист прав споживачів.
- Бонус -5% знижка за реєстрацію на сайті.
З цією інформацією ми розпочали роботу над налаштуванням таргетованої реклами.
Хід робіт
На першому етапі ми створили рекламний кабінет та сформували детальний каталог продукції для реклами. Аудит ринку та конкурентів дав розуміння потреб аудиторії, яка цікавиться спортивним харчуванням. Таким чином ми дізнались, що банер — основне джерело інформації про продукт для українських споживачів. Тобто рекламний банер мусив містити максимум інформації про товар. Надалі ми адаптували дизайн банерів, щоб максимально ефективно доносити до аудиторії ключові переваги продуктів клієнта.
На другому етапі ми налаштували рекламні кампанії на узгоджені з клієнтом пріоритетні товари. Для цього ми використали широку аудиторію споживачів, які вже раніше купували товари нашого клієнта, та користувачів, які проявляли інтерес до схожих продуктів у соцмережах (LAL-аудиторія). Далі зі збором аудиторії ми погодили запуск ретаргетингу.
Загальні цілі налаштованих рекламних кампаній:
- Залучення потенційних клієнтів.
- Збільшення числа дзвінків/заявок.
- Збільшення цільового трафіку на сайт.
- Популяризація бренду.
Параметри налаштованих РК:
- Геотаргетинг: Україна.
- Розклад: 24/7.
- Пристрої: мобільні та десктопи.
- Бюджет: динамічний, початкова сума 1 000$.
- УТП: виробник Німеччина, використання брендової сировини, наявність додаткових німецьких сертифікатів якості, команда з-понад 60 топових атлетів.
Завдяки таким налаштуванням, ми змогли досягти широкого охоплення аудиторії в Україні та забезпечити безперервну роботу реклами. Використання УТП клієнта дозволило нам виділитися серед конкурентів та залучити потенційних клієнтів.
Роботи першого місяця співпраці містили:
- написання текстів для рекламних банерів;
- написання заголовків до креативів;
- налаштування аудиторій для реклами;
- зібрання користувачів Інстаграм та відвідувачів сайту для аудиторії ретаргетингу;
- запуск налаштованих рекламних кампаній.
Результати першого тижня/місяця роботи креативів:
Рис. 1 - Результати першого місяця роботи креативів (ціль — Додавання в кошик)
- 28 завершених продажів загалом;
- ROAS товарів 0,9-7,57 (що складає 90-757%).
Показник ROAS свідчить про неоднорідність ефективності різних рекламних каналів та продуктів. Далі поточну РК ми переналаштували на ціль “Покупка”.
Результати роботи РК на всі товари, LAL-аудиторія:
Рис. 2 - Результати роботи РК на всі товари, LAL-аудиторія
- 18 продажів;
- ROAS 7,8-11,3 (тобто 780-1130%).
18 завершених продажів при показнику ROAS від 7,8 до 11,3 свідчать про те, що кожна інвестована в рекламу гривня принесла власнику компанії від 7,8 до 11,3 гривень прибутку. Результат вказує на те, що рекламні кампанії були налаштовані правильно і принесли очікувану віддачу.
Дані щодо ефективності аудиторії ретаргетингу:
Рис. 3 - Результати роботи ретаргету
- 4 покупки;
- 10,32 ROAS (1032%).
Попри відносно невелику кількість продажів показник ROAS свідчить про високу віддачу від вкладених інвестицій в кампанію, націлену на аудиторію ретаргетингу. Користувачі, які вже раніше проявляли інтерес до продукту (відвідували сайт, додавали товар у кошик тощо), є найбільш цінною аудиторією і з більшою ймовірністю здійснюють покупку після повторного контакту з креативами. Тобто це перспективна група для опрацювання та масштабування реклами.
Загальні показники всіх працюючих РК:
- 50 покупок;
- 299 додавань до кошика;
- 5,62 середня ROAS (562%).
- 303,58 грн — середня ціна за покупку.
Налаштовані рекламні креативи ефективно привертають увагу потенційних клієнтів та спонукають їх до взаємодії з продуктом. Кожне 6 додавання до кошика призвело до купівлі товару, а це майже 17% від усієї кількості конверсій. Дохід від продажів, отриманих завдяки таргету, в середньому перевищує витрати на рекламу в 5,62 раза, що свідчить про загальну ефективність рекламних кампаній впродовж першого місяця роботи.
Відсоток додавань до кошика є високим, й відсоток конверсії можна оптимізувати. То надалі ми зосередились саме на оптимізаційних заходах з підвищення ефективності РК.
Також ми мали змогу спрямовувати потенційних клієнтів в Дірект, де досвідчені менеджери опрацьовували запити та надавали консультації. Цей канал комунікації вже довів свою ефективність — через нього було успішно здійснено значну кількість продажів.
Оптимізаційні роботи наступних періодів
Оптимізація рекламних кампаній:
- перегляд та зміна цілей реклами ("Додавання в кошик" на "Покупка");
- запуск нових рекламних кампаній з різними цілями (продажі, підвищення впізнаваності, збільшення конверсій);
- перезапуск рекламних кампаній (ретаргетинг);
- вимкнення неефективних рекламних кампаній та рекламних груп;
- масштабування ефективних кампаній;
- додавання нових товарів до існуючих кампаній;
- запуск нових/акційних пропозицій/товарів.
Оптимізація бюджетів:
- постійна оптимізація ставок та бюджетів;
- вимкнення неефективних груп рекламних кампаній;
- розподіл бюджетів на результативні групи та рекламні кампанії.
Оптимізація креативів:
- регулярна оптимізація візуальних елементів (банерів);
- заміна неефективних банерів;
- розробка нових креативів для оновлення рекламних кампаній;
- створення нових креативів та їх тестування (включаючи рілси з блогерами/інфлюєнсерами);
- заміна банерів для певних товарів.
Оптимізація та аналіз аудиторій:
- постійний аналіз та оптимізація аудиторій;
- тестування різних сегментів аудиторії та різних аудиторій (автоматична, Advantage+ з товарами з фіда);
- створення нових релевантних аудиторій.
Інше:
- налаштування нового рекламного кабінету;
- постійний моніторинг показника ROAS;
- аналіз конверсій (додавання в кошик, покупки);
- аналіз поведінки користувачів на сайті;
- підключення нових платіжних систем (PayPal).
Щоб забезпечити точність оцінки результативності рекламних кампаній, ми щотижня проводили ретельний аналіз даних з Google Analytics 4, зіставляючи їх з інформацією з Business Manager. Для цього ми прописали UTM-мітки та перевірили коректність відображення даних в Аналітиці.
Цільова аудиторія
На першому етапі ми детально сегментували цільову аудиторію, виокремлюючи групи, що відповідають різним категоріям товарів. Зокрема, ми фокусувалися на активних користувачах, які приділяють увагу своєму здоров'ю та зовнішньому вигляду. Для аудиторії чоловіків ми створювали сегменти, орієнтовані на людей, які цікавляться спортом, тренуваннями та спортивним харчуванням. Крім того, ми використовували інтереси аудиторії, що відповідають асортименту клієнта, щоб максимально точно визначити потенційних покупців. Для автоматизації процесу ми також застосовували аудиторії Advantage+ від Facebook.
Ретельна сегментація товарів за рекламними групами та кампаніями дозволила нам виявити найбільш перспективні позиції та оптимізувати рекламні бюджети. Наші спостереження показали, що використання Advantage+ рекламних кампаній є найбільш ефективним способом досягнення цільової аудиторії.
А/В тестування різних варіантів банерів показало, що найкраще конвертуються оголошення, які чітко виділяють основні переваги товару. Цей висновок дозволяє нам створювати більш ефективні рекламні матеріали та підвищувати клікабельність.
Харчові та спортивні добавки — ніша, яка підлягає жорстким регулюванням від Meta. Платформа встановлює вимоги до певних товарів, яких ми маємо дотримуватись при підготовці рекламних оголошень. Через особливості ніші рекламні кампанії можуть бути призупинені або заблоковані без попереднього повідомлення рекламодавцю. Це створює додаткові труднощі для оптимізації та планування наших рекламних активностей. Через можливі блокування та зміни в політиці Meta, прогнозувати результати кампаній складно. З огляду на специфіку ніші та постійні зміни в правилах рекламних платформ наша рекламна стратегія наразі є гнучкою, ми стежимо за останніми оновленнями політики Meta та оперативно адаптуємо нашу стратегію до нових вимог.
Клієнт активно співпрацює з нами й розглядає наші пропозиції щодо оптимізації таргетованої реклами. Ми регулярно обговорюємо різні варіанти та пояснюємо причини наших рекомендацій. Ми раді, що більша частина наших пропозицій знаходить своє втілення в проєкті, та остаточне рішення завжди залишається за клієнтом.
Результати таргетованої реклами для товарів спортивного харчування
На листопад 2024 в акаунті клієнта працювало 8 РК. Поглянемо на їх результати роботи:
Рис. 5 - Результати роботи реклами за листопад 2024
- 2 146 додавань до кошика;
- 516 покупок загалом;
- 162,35 ₴ середня вартість покупки;
- 11,2 середній ROAS (1120%).
Товари клієнта мають попит, про що говорить велика кількість додавань до кошика та завершених покупок. Конверсія з додавання в покупку становить близько 24%, тобто приблизно чверть додавань до кошика завершується покупкою. 11,2 - це високий показник ROAS, який свідчить про ефективність рекламних зусиль. Кожен вкладений в рекламу долар приносить 11,2 долара доходу.
Маємо порівняльні дані щодо обох періодів для розгляду:
Рис. 6 - Порівняльні дані за січень 2024 та листопад 2024
Дані з рекламного кабінету за січень та листопад 2024:
Рис. 7 - Порівняльні дані за січень 2024 та листопад 2024 (Facebook Ads)
- +474,33% додавань до кошика;
- +719,05% кількість покупок;
- -20,82% вартість покупки;
- +2,7 ROAS (270%, різниця між періодами).
Налаштовані оголошення привертають увагу користувачів та спонукають їх до детального ознайомлення з продукцією магазина. Значне зростання кількості покупок (719%) прямо свідчить про високу ефективність рекламних кампаній й вірно виокремлені сегменти цільових користувачів. Реклама не тільки привертає увагу, але й перетворює потенційних клієнтів на реальних. Водночас збільшення кількості покупок призвело до зменшення середньої вартості однієї покупки на майже 21%. Витрати на рекламу при цьому зросли на 548%. Зростання витрат на рекламу є обґрунтованим, враховуючи значний приріст продажів.
Таргетована реклама досягла мети — кількість продажів збільшилась. Водночас нам вдалось знизити вартість покупки. Ми відстежуємо важливі KPI клієнту та продовжуємо працювати над тим, щоб наші рекламні кампанії були ще більш персоналізованими та ефективними. Таким чином ми досягнемо максимальної рентабельності інвестицій та забезпечимо стійке зростання бізнесу.