Таргетована реклама для компанії, що займається організацією свят

3 хвилини
phone скриншот смайл
квадрат смайл
instagram
https://www.instagram.com/smileysfamily/
Праздники в Израиле • Smileys
Задача:
Пошук нових клієнтів шляхом налаштування таргетованої реклами
www.instagram.com
Клієнт:
Ринок:
Ізраїль
Охоплення
28196
Лідів
156
TOP Company by Clutch
Lucy Somka
Owner
Full review on Clutch.co
ITForce надав послуги з маркетингу та реклами в соціальних мережах для компанії з організації сімейних заходів. Команда прагнула генерувати ліди, використовуючи Meta Pixel Helper та Google Ads для таргетованої та контекстної реклами.

Наш клієнт з Ізраїлю, тож перед нами стояла амбітна мета вийти на нові ринки та співпрацювати з різними людьми, поведінкову психологію яких нам було потрібно вивчати. До того ж, компанія займається організацію здебільше дитячих заходів, тож момент висвітлення у рекламі дітей також потребував додаткового опрацювання. Про все детальніше — у нашому кейсі.


1. Про клієнта

Smileys Family — компанія, що займається організацію івентів в Ізраїлі. Здебільше мова йде про дитячі свята, такі як День народження. Серед послуг, що надає клієнт:

  • декорування заходу;
  • оформлення фотозон;
  • співпраця з аніматорами;
  • розважальна програма;
  • дитячий грим тощо.

Робота компанії розрахована на російськомовне населення, відповідно сторінки у соціальних мережах Фейсбук та Інстаграм оформлені російською, запуск таргету здійснювався також російською.

Организация детских

Рис. 1 - Сторінка компанії в Instagram

Компанія замовника вперше прибігла до запуску реклами, тому перед її запуском ми повністю налаштовували рекламний кабінет.


2. Хід робіт

Клієнт звернувся до команди ITForce за послугою налаштування та запуску таргетованої реклами в соціальних мережах у листопаді 2021 року, розраховуючи на підняття попиту на послуги компанії у грудні, тобто напередодні новорічно-різдвяних свят.

SMM-спеціалісти почали роботу з проєктом зі складання плану робіт на перший місяць:

  1. Перевірка коректного налаштування рекламного кабінету, Пікселя, підв'язки всіх сторінок.
  2. Збір потенційно цільових аудиторій у рекламному кабінеті.
  3. Підготовка рекламних креативів.
  4. Підготовка рекламних кампаній з різними цілями (Залучення, Повідомлення).
  5. Запуск таргетованої реклами.
  6. Тестування та масштабування рекламних кампаній.
  7. Регулярний моніторинг рекламних кампаній.
  8. Щомісячна звітність.
  9. Підготовка плану робіт наступного місяця.

Перед тим, як приступати до створення креативів чи збору аудиторій, наша команда проаналізувала конкурентів.

Конкуренты smileysfamily
Конкуренты smileysfamily
Конкуренты smileysfamily
Конкуренты smileysfamily

Рис. 2 - Рекламні оголошення конкурентів

Серед спільних рис можна виокремити: яскраві креативи, демонстрація костюмів, емоції щасливих дітей. Ми вирішили, що наші креативи будуть так само демонструвати наші переваги та вже багатий досвід роботи у цій сфері. Важливо, жоден з конкурентів не використовував додатковий бонус у вигляді знижки в подарунок. Це стало нашою УТП.

Запуск таргету в даній ніші дуже цікавий. По-перше, ніша достатньо конкурентна, по-друге, впливає висока вартість за послугу. Це не товар, який просто придбати на сайті за один клік. Батьки, що задумалися провести дитині, наприклад, іменини, почнуть готуватися заздалегідь та дізнаються прайс у всіх компаній.

Водночас дана ніша має багато інструментів для просування, активну залучену аудиторію батьків, яскравий контент.

KPI за послугою таргетована реклама в Інстаграмі ми вважали будь-які взаємодії з рекламним оголошенням, адже усе це демонструє інтерес до компанії, а найбільш цінним було почате листування.

Наступним етапом став аналіз нашої цільової аудиторії. У результаті дослідження ми дійшли висновку, що свята актуальні для дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. Приймають рішення щодо формату свята, як правило, мами. За даними аналізу конкурентів, татки практично не беруть участь в організації таких заходів.

Після тестування виявили, що найкраще відпрацьовує Аудиторія 1 - Батьки.

Ми створили look-alike аудиторію на основі портретів користувачів, які залишили заявку з критеріями «схожості» 1%. Також створили аудиторію для ретаргету на відвідувачів Instagram-акаунту, за винятком тих, хто вже написав.

Першою запустили РК з метою Залучення. Кампанія була направлена на підвищення інтересу аудиторії в соціальних мережах. А також запустили РК з метою Повідомлення для отримання перших запитів від зацікавлених користувачів. Також ми додали бонус за раннє бронювання у вигляді знижки -10%, шоу у подарунок, фотозона у подарунок. Під кожний креатив був свій бонус. Це і стало вирішальним фактором та додатковою мотивацією для людей, щоб залишити заявку тут і зараз.

Креативи smileysfamily

Рис. 3 - Креатив на рекламну кампанію

На рекламних оголошеннях ми використовували у якості заклику до дії фразу «У вашої дитини день народження і ви хочете влаштувати їй незабутнє свято?». Так ми таргетувалися на людей, у дітей яких незабаром день народження.

Креативи націлені на
Креативи реклами smileysfamily

Рис. 4 - Креативи, націлені на батьків іменинників

Тож для першого місяця сформували унікальну пропозицію та використали до кожного свята додатковий бонус у вигляді знижки в подарунок.

Креатив smileysfamily на Новий

Рис. 5 - Креатив на новорічну РК

Після першого місяця роботи, що включали тестові запуски та вже оптимізовані кампанії, ми отримали позитивні результати.


3. Результати просування

За перший місяць активного запуску таргетованої реклами за чітко оговореним бюджетом нам вдалося вийти на такі показники:

  • покази: 48 118 разів;
  • охоплення 12 496 користувачів;
  • 84 початих листувань;
  • вартість ліда 3,35$.

Перший місяць співпраці

Рис. 6 - Результати першого місяць співпраці

Найкраще спрацювали оголошення: Фіксики та Дід Мороз, націлені на Аудиторію 1.

Робота з клієнтом продовжилась. Наша команда оновила креативи, посили, ми відійшли від новорічно-різдвяних свят. Проаналізувавши результати РК, ми їх оптимізували та підібрали нові аудиторії у рекламному кабінеті.

У результаті ще за півтора місяця ми вийшли на наступні показники:

  • покази: 112 641 разів;
  • охоплення 28 196 користувачів;
  • 156 початих листувань;
  • вартість ліда 4,23$.

Результат за весь період

Рис. 7 - Результати після 2,5 місяців співпраці

Отож, робота за проєктом продовжується. Клієнт дотримується наших рекомендацій, і наша команда завжди оперативно реагує на зміни чи прохання клієнта. У результаті таргетована реклама у Facebook та Instagram демонструє позитивні результати!

Ми й надалі плануємо продовжувати тестувати нові аудиторії та оновлювати креативи, щоб збільшувати кількість лідів за оптимальною ціною.

Цікавитесь просуванням свого бізнесу у соціальних мережах? Замовляйте консультацію з нашею SMM Team Lead. Вона розкаже, як найкраще привернути увагу у соцмережах та яку стратегію просування обрати саме вашій фірмі.

ITFORCE TEAM
Богдана Конопако
Богдана
PM-менеджер
Марина Величко
Маріна
SMM-спеціаліст

«Хочете так само? Залиште заявку»

Отримайте безкоштовну консультацію та оцінку просування бізнесу
Ваш запит надіслано

    Надіслати