English version of the case study
Таргетована реклама відрізняється точністю налаштування рекламних оголошень на цільову аудиторію. У якій би ніші ви не працювали, реклама в соціальних мережах принесе вам максимум конверсій в найкоротший термін. До того ж ви можете постійно відслідковувати результативність своїх рекламних кампаній та відключати неефективні та надалі оптимізувати чинні рекламні кампанії.
З таким завданням звернувся до нас клієнт влітку 2021 року. За допомогою таргетованої реклами замовник хотів протестувати різні аудиторії та знайти оптимальний регіон для просування свого продукту. Складність розробки рекламної стратегії полягала в самому продукті та ніші, в котрій працює клієнт.
1. Про клієнта
Клієнт - розробник NFT-проєкту. За допомогою розрахованої на багато користувачів гри, яка доступна по всьому світу, клієнт поширює NFT-токени.
NFT-токен простими словами — це правоволодіння унікальним фізичним чи віртуальним активом, на кшталт електронного сертифіката. У нашому випадку, NFT-токенами були різні віртуальні та унікальні собаки у цій грі. Собака — головний герой гри. Користувачі можуть їх купувати, вирощувати, грати з ними, збирати різні колекції, продавати щось схоже з тамагочі, який піддали диджиталізації.
Замовник звернувся до нас за послугою запуску таргетованої реклами NFT-проєкту з метою отримання максимально можливої кількості реєстрацій на сайті гри за найнижчою ціною. Наша команда мала протестувати різні аудиторії по всьому світу і виділити ті регіони, де конверсія мала б меншу вартість.
2. Хід робіт
Після підписання договору про співпрацю ми почали розробляти стратегію просування. Перша труднощі, з якою зіткнулася наша команда — це аналіз ніші та конкурентів.
NFT — дуже молода ніша. Вона пов'язана з криптовалютою, оскільки оплата продаж NFT-товарів відбувається саме в криптовалюті (наприклад, Bitcoin, Ethereum). У різних країнах існують обмеження щодо реклами та поширення будь-якої інформації, пов'язаної з криптовалютою. Компанії змушені приховувати справжнє посилання в рекламних оголошеннях, тому аналізувати конкурентів було дуже складно. І все ж таки, нам вдалося визначити, які креативи використовують конкуренти найчастіше.
Рис. 1 - Це кадри з ігор чи презентація персонажа
Ми рекомендували дизайнеру проєкту (це був виконавець із боку клієнта) використовувати яскраві креативи із зображенням героїв гри, тобто собак, або показати загальний інтерфейс гри. Також використовувати простий заклик до реєстрації у грі.
Рис. 2 - Приклади креативів клієнта
Знову ж таки, через обмеження у цій сфері ми не могли використовувати всілякі слова та символи, пов'язані з криптовалютою. Тому максимально намагалися змістити акцент на саму гру.
Рис. 3 - Приклад рекламного оголошення
SMM-спеціаліст проєкту підготувала план робіт з просування.
Перший етап полягав у запуску рекламних кампаній з метою «Трафік на сайт» на різні аудиторії для збирання «теплої» аудиторії з подальшою метою використання цієї аудиторії в кампаніях з метою «Конверсії».
Ми підготували три аудиторії за інтересами:
- Біткоїни (Біткойн, Віртуальна валюта, Електронний гаманець, Інвестиції, Цифрова валюта, Криптовалюта, Litecoin, Blockchain.info або Майнінг (криптовалюти).
- Онлайн-ігри (PC Gamer, Онлайн-казино, Азартні ігри, Спортивні ставки, Азартні онлайн-ігри, Онлайн-ігри, Ігри для мобільних пристроїв, Казино, Геймер, Відеоігри або Ігровий комп'ютер).
- Любителі собак (Породи собак, Виставка собак, Собаки, Собачий корм, Собаки або Домашні тварини).
Ці аудиторії ми тестували у різних країнах: США, Німеччина, Великобританія, Австралія, Нова Зеландія, Канада.
Рис. 4 - Приклади різних креативів для рекламної реклами
Після чого ми зібрали аудиторії відвідувачів сайту, а також схожі на тих, хто вчинив конверсійну дію.
На другому етапі ми запустили рекламну кампанію з метою «Конверсії» на аудиторії, які вже були на сайті, з метою отримання реєстрацій.
Проблема, з якою ми зіткнулися — найчастіше, відсутність у користувачів розуміння, що пропонує сайт. У рекламних оголошеннях ми просували гру, на якій можна заробити, але коли користувачі переходили на сайт, вони реєструвалися, але далі не грали. Багато користувачів просто не розуміли цінності від покупки NFT-токену.
Все ж таки нам вдалося досягти поставленого завдання — відібрати регіони, в яких конверсії за реєстрацію вийшли за найнижчою ціною.
3. Реклама NFT-проєкту та криптовалюти: складності ніші
Щоб запустити таргетовану рекламу на будь-який товар або послугу, пов'язану з криптовалютою — вам потрібно отримати дозвіл Facebook. Дуже детально ця процедура описана в Правилах рекламної діяльності.
Основна вимога майданчика: доведіть, що ви працюєте легально. І тоді ви зможете просувати криптовалюту за допомогою таргетованої реклами.
Багато компаній, які хочуть рекламувати криптовалюту та пов'язану з нею діяльність, вважають за краще робити це не безпосередньо, а за допомогою новин, ігор та інших дозволених форматів.
Рис. 5 - При рекламі наступних позицій дозвіл не потрібний
У нашому випадку склалася подвійна ситуація. З одного боку, технології на основі блокчейну (NFT) рекламувати не забороняється, а з іншого боку наші користувачі могли заробити в грі тільки криптовалюту. Відкрито говорити про це ми не могли.
Також у Facebook є перелік спеціальних сертифікатів, ліцензій та реєстрацій, які необхідно мати під час запуску реклами у певній країні. Нагадаємо, що наше завдання полягало в тестуванні аудиторій та визначенні найнижчої ціни за конверсію. Відповідно, наш клієнт не міг мати всі необхідні ліцензії.
Рис. 6 - Приклад необхідних реєстрацій та ліцензій
Відповідно, ми не могли використовувати слова та будь-які символи, пов'язані з криптовалютою, майнінгом, трейдингом.
Рис. 7 - Заборонено використовувати значки біткоїну
На банерах ми використовували звичайні золоті монети та головних героїв гри — різних персонажів собак.
Через це випливала друга складність: нерозуміння користувачів. Вони переходили на сайт з нашої реклами, починали реєстрацію, а далі, щоб створити свого власного собаку, необхідно заплатити власником двох інших собак за «народження цуценя». Ці особливості гри ми ніяк не могли транслювати.
4. Результати
За перший звітний період співпраці (середина липня — кінець серпня 2021 року) ми налаштували шість рекламних кампаній за згаданими вище інтересами в таких країнах: США, Малайзія, Індія, Німеччина та Індонезія.
Найбільш висока ціна за реєстрацію опинилася в США, тому ми вирішили відключити РК. А також відключили кампанію на Німеччину через зниження бюджету.
Країни із найнижчою ціною за реєстрацію — Індонезія, Індія та Малайзія. Запущена рекламна кампанія в Індонезії працювала найдовше і запускалася найчастіше.
Рис. 8 - Ефективність кампаній 1 – 31 серпня 2021 року
За этот период удалось достигнуть таких показателей:
- Охоплення: 282 633;
- Покази: 626 141;
- Унікальних кліків: 5 772;
- Реєстрацій: 1 889.
Після аналізу попередніх РК ми вирішили оновити банери та підвищити бюджет у найбільш результативних кампаніях.
Протягом наступного місяця SMM-спеціалісти також налаштували шість рекламних кампаній у таких країнах: Малайзія, Індонезія, Канада, Нова Зеландія, Австралія та Німеччина.
Рекламні кампанії в Австралії та Новій Зеландії виявилися дорожчими за решту, їх довелося призупинити. Аналогічно було припинено РК у Німеччині. Виявилося, що Німеччина — найдорожча країна на кліки незалежно від ніші. Найнижча ціна за реєстрацію знову була в Індонезії й прийнятна в Малайзії.
Рис. 9 - Ефективність кампаній 1 – 30 вересня 2021 року
За цей період вдалося досягти таких показників:
- Охоплення: 91 654;
- Покази: 244 025;
- Унікальних кліків: 2 706;
- Реєстрацій: 814.
Таким чином, за два місяці реклами NFT-проєкту ми дізналися, які регіони найбільш вигідні для отримання лідів.
Незважаючи на специфіку даної ніші, ми заглибилися в правила для рекламодавців Facebook і наш рекламний акаунт жодного разу не блокували. Ми вважаємо це також досягненням (таргетологи зрозуміють :-))
У перспективі можна розвивати сторінку в Instagram, вести на неї трафік та отримувати ще більше підписок, і, як наслідок, — реєстрацій на сайті. Крім цього, продовжувати запускати таргетовану рекламу на обрані аудиторії в найбільш відповідних регіонах.