Замовник звернувся до нас з метою просування сайту в ТОП-1 за запитами всіх груп послуг, які надає компанія.
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Замовник бажав підвищити продажі послуг та навчального курсу, а також збільшити число лояльних клієнтів та цільових підписників аккаунта
SMM-просування
Косметолог
Харків
52 цільових підписника, 3 реєстрації на курс
Збільшення продажів первинних та повторних, лояльності цільової аудиторії, числа підписників, кількості лайків та репостів
Ведення сторінки в Інстаграм + таргетована реклама
SMM-просування включає в себе не тільки створення постів та сторіс. Це комплексний процес, що спрямований на залучення цільових відвідувачів і їх конвертацію в клієнтів.
Чому важливо, щоб профіль соцмережі виглядав привабливо? Користувачів набагато легше підштовхнути до співпраці, якщо вони:
У кейсі ви побачите, як, керуючись цими принципами, нам вдалося збільшити охоплення окремих публікацій у 30 разів від початкового показника.
Наш клієнт володіє косметологічним кабінетом у Харкові. Б’юті-індустрія розвивається стрімкими темпами, тому велика кількість спеціалістів відкривають салони та косметологічні кабінети. Однак не всі власники мають медичну освіту, що є у замовника, з котрим ми співпрацювали з SMM-просування.
І цю інформацію потрібно вказувати в профілі, так як кваліфікація лікаря викликає довіру у відвідувачів. Фактор наявності освіти для багатьох грає більш значущу роль, ніж практичний досвід.
Велике значення має спектр послуг. Список ґрунтується на вміннях самого фахівця. Але при відвідуванні профілю Інстаграм потенційні клієнти бажають відразу дізнатися, які процедури доступні на вибір.
Послуги кабінету:
Раніше клієнт вів профіль самостійно, і візуал сторінки був розрізнений. Нам потрібно було розробити єдиний стиль, щоб привести аккаунт замовника до одноманітності. Це сприятливо впливає на сприйняття відвідувачів профілю: якщо сторінка сподобалася їм виглядом і змістом, вони швидше підпишуться і запишуться на прийом.
Також замовник проводить косметологічні курси для підвищення кваліфікації, про що ми теж повідомляли в постах.
Завдання першого тижня ведення проекту – підготовка акаунта Інстаграм для нових підписників.
Для того, щоб нова аудиторія, яка прийде через рекламу, захотіла підписатися на акаунт. Зацікавити важливо з перших секунд перегляду сторінки.
Для цього ми провели підготовчі роботи:
Рис. 1 – Оновлена шапка профілю Інстаграм
На замітку: вказуйте в історіях інформацію першої необхідності – ціни, адресу, сертифікати, відгуки, послуги. Зацікавлені підписники хочуть дізнатися цю інформацію відразу і при необхідності продовжити пошук фахівця, замість того, щоб чекати відповіді в Директ.
Рис. 2 – Хайлайтс в профілі
Публікації, які були раніше в профілі, не відповідали трендам нинішнього ведення Інстаграм. Пости необхідно викладати по максимуму наповнюючи їх потрібним для цільової аудиторії контентом.
Ми склали документ, в якому детально розписали всі побажання по фотографіях і показали приклади (референси) для фотографа клієнта.
Поки фотограф робив знімки, використовували ті фото, що надав замовник. І розбавили стрічку профілю фотографіями з фотостоків. Всі фото підбирали в одному стилі, щоб створити візуальну єдність для публікацій.
Клієнт висловив побажання, щоб в поточному звітному періоді ми згадували про декілька акцій кабінету краси. Для цього ми викладали пости з текстом на фото. Деякі користувачі вважають за краще дивитися пости на сторінці у вигляді сітки, і фото з текстом дозволяє їм дізнатися вміст публікації, не клікаючи на неї.
Рис. 3 – Фото з написом
Пости ми розділили на:
У актуальних сторіс ми розробили прайс-лист в стилі сайту.
Сторіс завжди на очах: наявність актуальних цін у швидкому доступі дозволяє користувачам відразу оцінити всі вигоди та не питати (тобто не чекати відповіді) про ціни.
Рис. 4 – Прайс після редизайну
Подивіться, як змінився візуал профілю після роботи з ним: до (ліворуч) – після (праворуч).
Рис. 5 – Візуал профілю
Якщо це акаунт для роботи, то краще наповнювати його тільки постами на робочу тематику. Загальна кольорова палітра і фотографії крупним планом працюють краще, так як дозволяють очам плавно пересуватися по постам.
Такий підхід в сукупності з таргетованою рекламою дозволив збільшити кількість взаємодій (лайк, репост, коментар) з 0 до 388 за 30 днів! А про те, яку ми вибрали аудиторію, читайте нижче.
Тепер прийшла черга таргетованої реклами. З її допомогою ми націлилися на потрібну аудиторію, що дозволило ефективно витрачати бюджет на просування. Всього запустили 11 кампаній.
В основі кожної рекламної кампанії (РК) лежить індивідуально розроблений портрет клієнта.
На послугу ламінування вій були запущені дві РК (одна з метою Повідомлення та друга з метою Трафік).
Аудиторія – жінки 18-45, Харків, +30 км які раніше цікавилися доглядом за обличчям, послугами косметолога, нарощуванням вій і подібними інтересами.
Обидві рекламні кампанії для послуги Мезотерапія (одна з метою Повідомлення і 2-а з метою Трафік) в інтересах яких був присутній догляд за дітьми, материнство, сім’я, і інші, так як цільова цієї аудиторії старшого віку і повинна мати передумови для такої процедури.
Радіус і вікові рамки для послуги мезотерапії відрізняються, тому що мезотерапія покликана омолодити, поліпшити зовнішній вигляд, а зайняті сімейні жінки не горять бажанням їздити на процедури через усе місто через брак часу.
Основна мета рекламних кампаній – залучення нових підписників на сторінку. Ми запустили рекламну кампанію, яка була спрямована на пошук учнів на курс підвищення кваліфікації.
Цільові публікації, релевантний контент і єдність стилю оформлення дозволили досягти відмінних результатів за місяць:
Рис. 6 – Статистика охоплень (листопад 2020 – грудень 2020)
Рис. 7 – Статистика Інстаграм за 7 днів. Відмінний результат, правда?
Рис. 8 – Статистика рекламних кампаній щодо навчання
Загалом ми витратили 150,64$ на рекламу.
Навіть за короткий проміжок часу можна домогтися гарних результатів. Ми створили красивий, інформативний профіль, який залучає цільових підписників.
Налаштували таргетовану рекламу на правильну аудиторію, що зацікавлена в послугах нашого клієнта. Якість аудиторії у клієнта в профілі також покращилась.
У результаті всіх рекламних кампаній ми:
Правильна стратегія дає можливість націлитися на потрібну аудиторію і збільшити кількість як підписників, так і клієнтів.
Наші дії ґрунтувалися на опрацюванні ніші і досвіді ведення інших SMM-проектів. В результаті, це дозволило істотно підняти позиції акаунту клієнта, значно збільшити охоплення публікацій і отримати заявки на навчальний курс в поточному місяці.
Замовник звернувся до нас з метою просування сайту в ТОП-1 за запитами всіх груп послуг, які надає компанія.
Замовник звернувся до нас з метою просування сайту в ТОП 1-10 за ключовими словами в пошуковій системі Google
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.