SMM-просування для акаунта косметолога

4 хвилини
phone каріна бьюті скриншот
карина бьюті квадрат
instagram
https://www.instagram.com/karina_beauty057/
Послуги косметолога, депіляція, ламінування. Навчання
Задача:
Підвищення продажів послуг та навчального курсу. Збільшення числа лояльних клієнтів та цільових підписників акаунта
www.instagram.com
Клієнт:
Ринок:
Україна
CPL
2,9$
CPS
50,2$

SMM-просування включає в себе не тільки створення постів та сторіс. Це комплексний процес, що спрямований на залучення цільових відвідувачів і їх конвертацію в клієнтів.

Чому важливо, щоб профіль соцмережі виглядав привабливо? Користувачів набагато легше підштовхнути до співпраці, якщо вони:

  • бачать кваліфікацію фахівця, яку можна передати через релевантну інформацію в шапці профілю і в постах Інстаграм.
  • кольорові рішення поєднуються між собою, загальна візуальна складова акаунту приємна для перегляду і викликає потрібні емоції.

У кейсі ви побачите, як, керуючись цими принципами, нам вдалося збільшити охоплення окремих публікацій у 30 разів від початкового показника.


Про клієнта

Наш клієнт володіє косметологічним кабінетом у Харкові. Б'юті-індустрія розвивається стрімкими темпами, тому велика кількість спеціалістів відкривають салони та косметологічні кабінети. Однак не всі власники мають медичну освіту, що є у замовника, з котрим ми співпрацювали з SMM-просування. І цю інформацію потрібно вказувати в профілі, так як кваліфікація лікаря викликає довіру у відвідувачів. Фактор наявності освіти для багатьох грає більш значущу роль, ніж практичний досвід.

Велике значення має спектр послуг. Список ґрунтується на вміннях самого фахівця. Але при відвідуванні профілю Інстаграм потенційні клієнти бажають відразу дізнатися, які процедури доступні на вибір.

Послуги кабінету:

  • косметологічні (ламінування та фарбування вій, чищення та масаж, депіляція та ін.);
  • навчання майстрів.

Хід робіт

Раніше клієнт вів профіль самостійно, і візуал сторінки був розрізнений. Нам потрібно було розробити єдиний стиль, щоб привести аккаунт замовника до одноманітності. Це сприятливо впливає на сприйняття відвідувачів профілю: якщо сторінка сподобалася їм виглядом і змістом, вони швидше підпишуться і запишуться на прийом. Також замовник проводить косметологічні курси для підвищення кваліфікації, про що ми теж повідомляли в постах.

Завдання першого тижня ведення проекту - підготовка акаунта Інстаграм для нових підписників.

Для того, щоб нова аудиторія, яка прийде через рекламу, захотіла підписатися на акаунт. Зацікавити важливо з перших секунд перегляду сторінки.

Для цього ми провели підготовчі роботи:

  • розробили яскравий та привабливий логотип кабінету в кольорах сайту, який працював вже давно;
  • підібрали нове ім'я облікового запису, так як цей рядок бере участь в пошуковому запиті Інстаграм;
  • переписали шапку профілю, щоб вона була читабельною і максимально відповідала на всі питання клієнта.

Косметолог Харьков шапка

Рис. 1 - Оновлена шапка профілю Інстаграм

  • створили унікальні актуальні сторіс, і протягом 2 тижнів наповнили їх релевантною інформацією.

На замітку: вказуйте в історіях інформацію першої необхідності - ціни, адресу, сертифікати, відгуки, послуги. Зацікавлені підписники хочуть дізнатися цю інформацію відразу і при необхідності продовжити пошук фахівця, замість того, щоб чекати відповіді в Директ.

Харьков косметолог

Рис. 2 - Хайлайтс в профілі

Публікації, які були раніше в профілі, не відповідали трендам нинішнього ведення Інстаграм. Пости необхідно викладати по максимуму наповнюючи їх потрібним для цільової аудиторії контентом. Ми склали документ, в якому детально розписали всі побажання по фотографіях і показали приклади (референси) для фотографа клієнта.

Поки фотограф робив знімки, використовували ті фото, що надав замовник. І розбавили стрічку профілю фотографіями з фотостоків. Всі фото підбирали в одному стилі, щоб створити візуальну єдність для публікацій.

Клієнт висловив побажання, щоб в поточному звітному періоді ми згадували про декілька акцій кабінету краси. Для цього ми викладали пости з текстом на фото. Деякі користувачі вважають за краще дивитися пости на сторінці у вигляді сітки, і фото з текстом дозволяє їм дізнатися вміст публікації, не клікаючи на неї.

Косметолог Харьков визуал

Рис. 3 - Фото з написом

Пости ми розділили на:

  • інформативні (опис процесу, нюансів процедур, показання, страхи і т. д.);
  • продаючі (ненав'язливо підштовхнути клієнта купити послугу описавши болі та рішення проблем);
  • пости-знайомство з лікарем-косметологом. 

У актуальних сторіс ми розробили прайс-лист в стилі сайту.

Сторіс завжди на очах: наявність актуальних цін у швидкому доступі дозволяє користувачам відразу оцінити всі вигоди та не питати (тобто не чекати відповіді) про ціни.

Косметолог Харьков услуги

Рис. 4 - Прайс після редизайну

Подивіться, як змінився візуал профілю після роботи з ним: до (ліворуч) - після (праворуч).

Косметолог Харьков

Рис. 5 - Візуал профілю

Якщо це акаунт для роботи, то краще наповнювати його тільки постами на робочу тематику. Загальна кольорова палітра і фотографії крупним планом працюють краще, так як дозволяють очам плавно пересуватися по постам.

Такий підхід в сукупності з таргетованою рекламою дозволив збільшити кількість взаємодій (лайк, репост, коментар) з 0 до 388 за 30 днів! А про те, яку ми вибрали аудиторію, читайте нижче.


Таргетована реклама

Тепер прийшла черга таргетованої реклами. З її допомогою ми націлилися на потрібну аудиторію, що дозволило ефективно витрачати бюджет на просування. Всього запустили 11 кампаній.

  • рекламна кампанія навчання з посадковою сторінкою сайту;
  • просування постів Інстаграм з посадковою в Інстаграм.

В основі кожної рекламної кампанії (РК) лежить індивідуально розроблений портрет клієнта.

На послугу ламінування вій були запущені дві РК (одна з метою Повідомлення та друга з метою Трафік). Аудиторія - жінки 18-45, Харків, +30 км які раніше цікавилися доглядом за обличчям, послугами косметолога, нарощуванням вій і подібними інтересами.

Обидві рекламні кампанії для послуги Мезотерапія (одна з метою Повідомлення і 2-а з метою Трафік) в інтересах яких був присутній догляд за дітьми, материнство, сім'я, і інші, так як цільова цієї аудиторії старшого віку і повинна мати передумови для такої процедури.

Радіус і вікові рамки для послуги мезотерапії відрізняються, тому що мезотерапія покликана омолодити, поліпшити зовнішній вигляд, а зайняті сімейні жінки не горять бажанням їздити на процедури через усе місто через брак часу.

Основна мета рекламних кампаній - залучення нових підписників на сторінку. Ми запустили рекламну кампанію, яка була спрямована на пошук учнів на курс підвищення кваліфікації.


Результат рекламних кампаній

Цільові публікації, релевантний контент і єдність стилю оформлення дозволили досягти відмінних результатів за місяць:

  • збільшили охоплення публікацій з 300 осіб до 3000-9000 за 30 днів;

Косметолог Харьков охват

Рис. 6 - Статистика охоплень (листопад 2020 - грудень 2020)

  • зросли покази з 800 до 7000 за 7 днів (збільшилася релевантність рекламних оголошень, алгоритми Інстаграм помітили це);

Косметолог Харьков охват

Рис. 7 - Статистика Інстаграм за 7 днів. Відмінний результат, правда?

  • збільшили число цільових підписників - 52 людини. Це люди, які за віком і геолокацією підходять нам як потенційні клієнти (тобто повністю підійшли за "цільовим портретом клієнта");
  • рекламні кампанії з навчання вели на плейсмент сайту клієнта, в результаті якого ми отримали 3 реєстрації на сайті на навчальний курс.

Косметолог Харьков

Рис. 8 - Статистика рекламних кампаній щодо навчання

Загалом ми витратили 150,64$ на рекламу.


Результати

Навіть за короткий проміжок часу можна домогтися гарних результатів. Ми створили красивий, інформативний профіль, який залучає цільових підписників.

Налаштували таргетовану рекламу на правильну аудиторію, що зацікавлена в послугах нашого клієнта. Якість аудиторії у клієнта в профілі також покращилась. 

У результаті всіх рекламних кампаній ми:

  • отримали 52 цільових підписника;
  • здійснили 3 продажі курсу на сайті;
  • охопили 40 873 користувача;
  • отримали 347 унікальних кліків за посиланням;
  • 5 початих листувань з реклами.

Правильна стратегія дає можливість націлитися на потрібну аудиторію і збільшити кількість як підписників, так і клієнтів.

Наші дії ґрунтувалися на опрацюванні ніші і досвіді ведення інших SMM-проектів. В результаті, це дозволило істотно підняти позиції акаунту клієнта, значно збільшити охоплення публікацій і отримати заявки на навчальний курс в поточному місяці. 

ITFORCE TEAM
ЮЛИЯ МАЗОРЕНКО
Юлія
Project-менеджер
SMM-просування для акаунта косметолога - картинка 7
Дар'я
SMM-спеціаліст

«Хочете так само? Залиште заявку»

Отримайте безкоштовну консультацію та оцінку просування бізнесу
Ваш запит надіслано

    Надіслати