SMM-маркетинг для медицинського центру

3 хвилини
phone beautymed.zp.ua скриншот
beautymed.zp.ua квадрат
instagram
https://www.instagram.com/beautymed.zp/
ЗАПОРІЖЖЯ | КОСМЕТОЛОГІЯ • ULTRAFORMER MPT • ЛАЗЕРНА ЕПІЛЯЦІЯ
Задача:
Тестування маркетингу в соціальних мережах для розширення та залучення нових клієнтів
www.instagram.com
Клієнт:
Ринок:
Україна
CPL
5,9$
Охоплення
+22%

Маркетинг у сфері медичних послуг завжди ускладнений, тому що це заборонена тематика. Фахівцям доводиться креативити, щоб пройти модерацію оголошень. Зробити це швидко можна тільки при наявності великого досвіду роботи з подібними кейсами.

Робота з одними каналами просування створює умови для інших. Це взаємопов'язана екосистема, яка дає максимальну віддачу, якщо залучені усі канали, або їх більшість.

SMM-просування дає можливість працювати не тільки з новими аудиторіями, а й дотискати ту частину аудиторії, яка раніше вже взаємодіяла з продуктом/послугою/сайтом. Про це і розповімо далі.


Про клієнта

Замовник володіє ліцензованою медичною клінікою, яка надає кваліфіковані косметологічні послуги для підтримки краси тіла.

До того як ми почали співпрацювати по SMM (ведення профілю та налаштування таргетованої реклами), сайт клієнта просувався в Google за допомогою PPC та SEO. Кількість трафіку на сайт була достатньою, щоб запускати ремаркетингові кампанії на користувачів Фейсбук та Інстаграм.

Суть ремаркетингу в тому, щоб нагадати про своє існування, і, таким чином, дотиснути користувачів до купівлі товару, замовлення послуги, запису на прийом та ін. цільових дій. Ремаркетинг працює з тими, хто вже контактував з сайтом або послугою.

Статистика клієнта до початку співпраці:

Кейс медцентр

Рис. 1 - Статистика Фейсбук та Інстаграм до початку співпраці

Медцентр кейс

Рис. 2 - Статистика Фейсбук та Інстаграм до початку співпраці

Загальне охоплення публікацій до початку нашої роботи з профілями ФБ і Інстаграм становило - 102 329.

Успішність ремаркетингових кампаній залежить від того, наскільки фахівець добре розуміє, що потрібно аудиторії. Кращий результат приносить персоналізована реклама. Через те, що користувач відразу розуміє - це було створено спеціально для нього, і нехай таких, як він, у списку ще тисячі.


Стратегія

Профіль Інстаграм потрібно вести, дотримуючись розробленої візуальної концепції. Приваблива картинка може значити набагато більше її змісту.

У профіль клієнта ми додали мінімалізму і "повітря", щоб акції або інформативні пости були чітко видні в стрічці (зліва - до нашого ведення, праворуч - після). У перший місяць було опубліковано 25 постів в Інстаграм з кроспостингом до Фейсбуку.

Кейс медцентр профиль

Рис. 3 - Зміни профілю Інстаграм клієнта після роботи з ним

Іконки актуальних сторіз замінили на більш яскраві й сучасні (вгорі - було, знизу - стало):

Кейс медцентр иконки

Рис. 4 - Іконки історій в акаунті клієнта

Для підвищення довіри до медцентру та спеціалістів запровадили нову рубрику "Знайомство з фахівцями", яка відразу показала високу залученість. Користувачам буде легше довірити своє тіло людині, про яку вони також що-небудь знають.

Кейс медцентр посты

Рис. 5 - Статистика охоплень публікацій, що ознайомлюють із працівниками центру краси

Ми отримали добрі показники.


Таргетована реклама

Специфіка ніші полягає в тому, щоб у рекламних креативах обійти блокування, тому, що гінекологія, фото до/після - заборонені у рекламі, і частіше за все не проходять модерацію.

Націленість реклами на аудиторії ремаркетингу привертає користувачів на основі їх минулого інтересу до послуги або медцентру. Конверсійність такого підходу набагато вище, ніж у роботи з аудиторією, яка чує про вас вперше (і, швидше за все, мало довіряє).

Для аудиторії ремаркетингу в креативах використовуються такі CTA:

  • пропозиція, обмежена за часом;
  • ціна знижена;
  • знижка.

Деякі користувачі побачать, що ціна зменшилася, і запишуться на послугу. А інші запишуться, тому що немає часу думати (дія пропозиції обмежена).

Ми використовували вигідні пропозиції, комбінації послуг, створювали різноманітні креативи, фото і відеоконтент для профілю замовника:

Медцентр кейс посты

Рис. 6 - Пости в стрічці (або реклама в стрічці)

Це дієві тригери, й вони використовуються у більшості видів просування.


Ефективність рекламних кампаній

Косметологічні послуги коштують дорого. Покупців потрібно переконати витратити гроші, тому більша частина замовлень і записів відбувається в Директі. Там є можливість з'ясувати питання, що цікавлять і отримати відповідь швидко (іноді миттєво). На ймовірність конверсії також впливає якість посадкової сторінки.

Результати ведення рекламних кампаній:

Мета рекламиРезультат

Повідомлення” (вартість послуги 140$)

Бюджет - 56,12$

  • 15 повідомлень в Директ;
  • 1 заявка на сайті.

CPL=3,51$

Повідомлення” (вартість послуги 30$)

Бюджет - 48,72$

  • 7 повідомлень в Директ;
  • 3 дзвінка;
  • 2 оформлені заявки на консультацію на сайті.

CPL=4,06$

Трафік на сайт” (вартість послуги 100$) з офером на безкоштовну консультацію

Бюджет - 54,2$

  • 8 заявок на безкоштовну консультацію

CPL=6,78$

Трафік на сайт

Бюджет - 70,98$

  • 3 заявки на безкоштовну консультацію

CPL=23,66$

Охоплення

Бюджет - 14,56$

  • 32 488 показів реклами в Фейсбук
  • уникальні кліки - 47
  • ціна 0,45$ за охоплення 1000 осіб

 

За період проведення рекламних кампаній було витрачено 534$, з урахуванням РК, які були запущені особисто клієнтом.

Підсумки за листопад-грудень 2020:

  • 125 249 користувачів охопили;
  • 3890 унікальних кліків по посиланню;
  • 3 торкання контактів на сайті;
  • 14 заявок на безкоштовну консультацію;
  • 11 осіб перейшли в розділ Акції на сайті.

Висновки

Робота з аудиторіями ремаркетингу в соціальних мережах може приносити додатковий прибуток бізнесу шляхом повторної роботи з користувачами. Це потрібно робити, якщо послуга дорога. Користувач відразу не захоче записатися на неї, він спочатку знайомиться з клінікою, дивиться роботи, і потім приходить на послугу. Тоді, коли він повністю впевнений в експертності лікарів і необхідності проведення такої процедури.

Ми оновили візуальний стиль профілю клієнта і наповнили стрічку креативами та відео, що допомогло значно збільшити охоплення публікацій. Спасибі клієнту, який постійно надавав якісні фото і відео для реклами.

Наявність зручного сайту, на якому легко записатися на консультацію - важливий фактор як для ведення профілю, так і для ефективності креативів. Користувачі цінують зручність користування сайтом і економію часу при заповненні даних для запису на послуги.

Як підсумок, SMM-просування допомогло отримати додаткові заявки та підвищити ефективність роботи інших рекламних каналів. Тож пам'ятайте, найкращу віддачу можна отримати тільки завдяки комплексному підходові.

ITFORCE TEAM
Таня Жуковец
Тетяна
PM-менеджер
SMM-маркетинг для медицинського центру - картинка 2
Дар'я
SMM-спеціаліст

«Хочете так само? Залиште заявку»

Отримайте безкоштовну консультацію та оцінку просування бізнесу
Ваш запит надіслано

    Надіслати