Пошукова оптимізація сайту допомагає залучати на ресурс цільову аудиторію. Тобто ту, котра з великою ймовірністю здійснить цільову дію (наприклад, замовить зворотний дзвінок чи послугу). Що є вкрай важливим для нового сайту, адже про новий ресурс ще нічого не знають ні пошуковики, ні користувачі.
Методи SEO дозволяють:
- підвищити видимість сайту в результатах пошуку;
- просунути веб-ресурс у видачі ближче до першої сторінки Google, де його побачать користувачі та клікнуть на посилання;
- залучити органічний трафік на новий сайт;
- покращити користувацький досвід, полегшивши відвідувачам пошук інформації, яку вони шукають;
- збільшити кількість конверсій (звернень, продажів тощо).
Результати SEO можна виміряти та відстежити, що дозволяє побачити вплив зусиль з пошукової оптимізації та за потреби вчасно скоригувати стратегію просування.
В поточному кейсі розберемо ситуацію з SEO-просуванням саме нового сайту послуг, котрий належить до ніші лазерної епіляції.
Сайт з надання послуг лазерної епіляції та косметології
Клієнт — засновник мережі студій з надання послуг естетичної медицини та косметології Epilook, зокрема це:
- лазерна епіляція;
- ін’єкційна косметологія;
- косметологія обличчя.
Кожна послуга має свій розгалужений перелік процедур. Компанія використовує найновіше лазерне обладнання та методики у роботі. Спеціалісти студій мають медичну освіту.
Клієнт звернувся в ITForce за рекомендаціями та відгуками у лютому 2022 з метою створення та пошукової оптимізації сайту. На той час ми вже мали історію співпраці — налаштування та ведення контекстної реклами для студії з надання послуг лазерної епіляції (в той час клієнт працював з однією послугою та сайт розташовувався на лендінгу, й поступово за структурою та наповненням виріс до розмірів сайту).
Надалі ж наш замовник планував створити повноцінний сайт з урахуванням всіх вимог SEO для подальшого просування ресурсу в інтернеті. Згодом компанія планувала розширити пул послуг та відкрити філії у кількох містах України. Тож ми надали клієнту та його команді рекомендації щодо створення нового сайту, котрі враховували вимоги пошукових систем.
Тож ресурс потрапив до нас новим, SEO-роботи на ньому ще не проводились.
Початок роботи — аналіз домену сайту з надання послуг лазерної епіляції
Перед пошуковим просуванням наші спеціалісти обов’язково роблять попередній аналіз домену, щоб знати його історію та вчасно виявити проблеми, якщо вони існують. Так аналіз показав, що сайт клієнта був зламаний та містив критичні помилки, котрі робили неможливим подальше просування поточного домену.
Проблеми, з котрими зіткнулись SEO-спеціалісти ITForce:
- наявність на сайті зайвих сторінок, за певними запитами з котрих сайт вже ранжувався в пошуку;
- 14 000+ спамних сторінок в картах сайту;
- спамні посилання з неякісних підозрілих доменів, котрі з’являлися швидкими темпами;
- наявність на ресурсі 2 карт сайту.
Рис. 1 - Критичні помилки, наявні на домені сайту з лазерної епіляції
Тобто поточний домен студії лазерної епіляції був засмічений посилальним ехо від посилань з сайтів з сірої ніші. Крім того, кількість лінків збільшувалась з кожним днем. Ситуація не підлягала виправленню без шкоди для пошукового просування. Тож наші спеціалісти рекомендували клієнту змінити домен та вже на новому чистому домені розпочати роботи з SEO-просування сайту з надання послуг лазерної епіляції.
Поки замовник та наша команда підбирали та проводили аналіз прийнятних доменів, програміст ITForce перевірив вміст сайту на старому домені та почистив ресурс від спамних посилань задля того, щоб можна було перенести контент на новий домен без помилок, які ми виявили. Адже тільки після цих підготовчих робіт можна переносити старий сайт на новий домен.
Зазначимо, що ми не налаштовували редирект зі старого домену на новий, бо так би ми перетягнули всі проблеми й на новий домен. Спеціалісти ITForce зробили на старому домені сторінку-заглушку, на якій була вказана інформація, що сайт переїхав на новий домен, й текстом вказали адресу домену (не активним посиланням).
Рис. 2 - Сторінка для клієнтів з інформацією про перенесення сайту
Також ми додатково встановили захист від зламу на ресурсі клієнта, аби ситуація не повторилась.
Аналіз конкурентів та ніші естетичної медицини
Ніша лазерної епіляції висококонкурентна. В Києві особливо, адже місто велике й попит на цю послугу значний. Відповідно існує велика кількість студій для його задоволення. Й у ТОПі пошукової видачі знаходяться сайти з великою масою зовнішніх посилань.
Аналіз сайтів-конкурентів у ніші надав наступну інформацію:
- вік доменів конкурентів варіюється від 2 до 12 років;
- 250 - 900 сторінок в індексі мають сайти конкурентів;
- від 300 до 81 000 користувачів щомісяця з органіки мають конкуренти;
- 6 400 - 347 000 - кількість ключових фраз, за якими ранжуються сайти;
- найбільш трафікові сторінки в конкурентів — Послуги, Ціна та Блог;
- основні соцмережі присутності конкурентів — Facebook та Instagram.
Тобто сайти переважно ранжуються за комерційними (сторінки Послуги та Ціна) та інформаційними (сторінки Блогу) запитами.
Комерційні фактори – це інформація та функції, які впливають на довіру покупців та допомагають користувачеві здійснити конверсію на сайті. Google враховує комерційні фактори під час ранжування сайтів. Тобто зважати на них потрібно, й будувати стратегію просування необхідно з їх урахуванням.
Рекомендації, які ми надали компанії Epilook після аналізу ресурсів конкурентів та комерційних факторів:
- додати на Головну сторінку більше блоків з корисною інформацією;
- оптимізувати сторінку з цінами на послуги;
- додати на сайт сторінку з акціями;
- оптимізувати сторінки послуг;
- додати сторінку з подарунковими сертифікатами на послуги студії;
- впровадити можливість запису на процедуру онлайн;
- додати на сайт інформацію про сертифікати спеціалістів студії (адже це — підтвердження експертності фахівців, котрі проводять процедури);
- впровадити додаткові можливості оплати (в студії, на сайті тощо);
- додати на сайт Блог, аби отримувати трафік за інформаційними запитами.
Аналіз конкурентів з ТОПу показав, що сайт потребує змін в структурі. Надалі наш клієнт мав в планах впровадження додаткових послуг з косметології, а також відкриття нових студій в інших районах Києва й Львова. Й ці нові складові ми врахували, продумали найліпші варіанти реалізації та заклали технічні можливості на сайт.
Технічний та юзабіліті аудит сайту з надання послуг лазерної епіляції
Окрім аналізу домену, котрий робиться попередньо, першочерговим завданням SEO-просування є технічний аудит сайту — тобто технічної складової ресурсу, котрий підлягатиме просуванню в інтернеті.
Технічний аудит сайту — це процес виявлення та аналізу технічних аспектів сайту, які можуть вплинути на його здатність ранжуватися в результатах органічного пошуку.
Основна мета техаудиту сайту для SEO - переконатися, що пошукові системи (наприклад, Google), можуть без перешкод сканувати, індексувати та ранжувати сторінки веб-ресурсу. Під проблемами, які можуть вплинути на ефективність роботи сайту, розуміють будь-які помилки в технічній частині (невірний код відповіді сторінки, відсутність сторінки за URL та перенаправлення на іншу сторінку, повільну швидкість роботи сайту, структуру URL-адрес та багато інших факторів).
Проблеми, котрі виявив техаудит сайту з надання послуг лазерної епіляції:
- помилки в карті сайту (наявність видалених сторінок);
- знайдені сторінки з кодом відповіді 301 та 404;
- відсутній атрибут hreflang;
- відсутність атрибута Description на всіх сторінках сайту;
- неоптимізовані картинки (відсутність атрибута Alt) та їх велика вага, що негативно впливало на швидкість завантаження сайту;
- низька швидкість завантаження сторінок на мобільних пристроях;
- відсутність перелінковки у блозі;
- помилки у мікророзмітці (розмітка Article статей, блогу, хлібних крихт, розмітка FAQ на головній сторінці, розмітка Local Business на сторінці контактів, розмітка на сторінці Цін);
- відсутність оптимізації сайту під фактори ранжування Google YMYL (для медичних сайтів це є докази експертності, наявність професійного стилю, актуальність інформації) та E-A-T (ідея E-A-T полягає в тому, що контентний матеріал у загальному доступі на сайті має бути створений фаховим експертом);
- відсутність сторінок авторів спеціалізованого контенту на сайті;
- відсутність можливості додавання відгуків у форму на сторінці з відгуками;
- відсутність сторінки Політика конфіденційності;
- відсутність сторінки з сертифікатами студії;
- відсутність форми онлайн-запису на сеанс;
- дублі заголовка H1 на головній сторінці;
- відсутність клікабельності сторінки компанії в Google Мапах у футері сайту.
Для кожної проблеми ми зробили детальний опис та варіант реалізації виконання, прописали пріоритет важливості та строки усунення, й передали на виправлення програмісту.
Спочатку на тестовому домені команда виконала необхідні дії для виключення всіх можливих помилок, таким чином ми виключили помилки ще на старті. Також наші спеціалісти створили акаунти Google Analytics й Google Search Console та під’єднали до них сайт клієнта. У лютому 2022 перевели сайт на новий домен та відкрили його до індексації.
Семантичне ядро сайту з ніші естетичної медицини
Ніша клієнта дуже конкурентна, тому при зборі семантики спеціалісти ITForce враховували складність запитів, опрацьовувалися при цьому всі запити в ніші.
Ніша косметології та супутніх послуг містить багато страхів та питань, які необхідно розвіювати та висвітлювати. Тобто коли користувач проводить ресьорч даних щодо лазерної епіляції в інтернеті, й знаходить потрібну для нього інформацію на сайті мережі студій Epilook, це говорить про те, що сторінка сайту чітко та повною мірою відповідає на його питання. Що своєю чергою може означати, що, швидше за все, цей користувач з великою ймовірністю стане клієнтом студії. Тобто за інформаційними запитами сайт приведе відвідувачів та спрямує їх на сторінки з комерційною інформацією. Тобто цільові відвідувачі згодом можуть стати дійсними клієнтами.
Аналіз семантики конкурентів дав нам зрозуміти, що майже всі основні конкуренти з ніші надають понад 1 послугу (епіляція, косметологія тощо). Тож на перший час ми мали в пріоритеті роботу з низько- та середньочастотними запитами, за якими сайт Epilook міг би створити конкуренцію наявним сайтам з надання послуг лазерної епіляції. На основі зібраної семантики запитів ми визначили посадкові сторінки, за якими просуватимемо сайт.
Рис. 3 - Реалізація перемикання між містами на сайті
SEO-команда зібрала запити для нових послуг клієнта й надала рекомендації щодо семантики для Києва та Львова. Технічна частина з реалізації вибору гео вже була в роботі в програміста.
Лінкбілдинг сайту з надання послуг лазерної епіляції
Лінкбілдинг (побудова посилального профілю) — суттєва складова пошукового просування, оскільки він допомагає підвищити кількість якісних посилань, які вказують на сайт.
Важливим є підбір посилань з релевантних та авторитетних сайтів. Адже пошуковики розглядають зворотні посилання як індикатори надійності, авторитетності та релевантності ресурсу. А для нового сайту, яким є Epilook, це головний фактор, адже пошуковики ще нічого про нього не знають й не можуть присвоїти певний рейтинг у видачі. Зворотні лінки з якісних джерел збільшують ймовірність отримання високого рейтингу від пошукових роботів, що призводить до подальшого просування сайту у видачі ближче до першої сторінки.
Стратегія нарощування посилань на сайт з перших днів SEO-робіт дозволяє побудувати якісний посилальний профіль та покращити видимість ресурсу в пошукових системах. Ці зусилля призведуть до зростання трафіку на сайт та згодом його кращої конверсійності. Тобто чим швидше розпочнуться роботи з лінкбілдингу, тим швидше ми побачимо результат. На нові сайти активно нарощувати посилальну вагу не рекомендується, адже є шанс потрапляння під фільтр пошукової системи.
Правильною стратегією лінкбілдингу є використання різних типів лінків у певних % частках всього посилального профілю:
- dofollow та nofollow-посилань;
- анкорних та безанкорних тощо.
Дуже важливим є поступове збільшення посилальної маси, адже різкий сплеск зовнішніх посилань може призвести до попадання сайту під санкції з боку пошукових систем.
Головна особливість робіт з нарощування посилальної маси в ніші естетичної медицини — пошук якісних донорів для розміщення. Саме тому бюджет на зовнішнє просування сайту нашого клієнта поступово зростає, а часу на пошук донорів посилань витрачається все більше. Всі роботи з побудови стратегії лінкбілдингу ми проводимо за згодою компанії Epilook.
Роботи з SEO-просування сайту з ніші естетичної медицини та косметології
У березні 2023 відбувся апдейт алгоритму Google, який негативно вплинув на позиції ресурсу — сайт просів, знизився показник трафіку. Ми не спиняли темпів роботи та планомірно працювали згідно з розробленою стратегією SEO-просування - продовжували роботи з зовнішнього просування та впровадження запланованих оновлень на ресурсі. На момент апдейту в нас були деякі задачі в роботі, які відкладались (або клієнтом, або бюджетом), тому після апдейту ми ще раз намагались скоріше їх впровадити. Завдяки дотриманню узгодженого з клієнтом плану розвитку сайту через деякий час позиції в пошуку вирівнялися, поступово зріс й трафік.
Надалі команда спеціалістів ITForce проводила постійний моніторинг з виявлення помилок. Всі знайдені помилки ми швидко обробляли, аби вони не вплинули на просування.
Наші зусилля з пошукової оптимізації над ресурсом клієнта містили:
- планомірну працю над формуванням якісного посилального профілю та коригування виконання робіт спеціалістом;
- роботу з аналізу пріоритетних сторінок та їх дооптимізацію (унікалізацію блоку FAQ, пропрацювання внутрішньої перелінковки, дооптимізацію метатегів, унікалізацію деяких текстових блоків на сторінках);
- створення ТЗ для поточних робіт з лінкбілдингу;
- наповнення Блогу сайту для залучення потенційних клієнтів;
- аналіз мікророзмітки та впровадження змін (розмічений блок FAQ та рейтинги послуг).
Аналіз сайту та конкурентів показав, що є необхідність в доробленні структури та додаванні нових посадкових сторінок з цінами під нові напрямки послуг клієнта. Надалі ми доробили й дизайн — додали блок та функціонал перелінковки між сторінками:
Рис. 4 - Реалізація перелінковки між послугами
Ми продовжуємо роботи з пошукової оптимізації сайту згідно з затвердженим планом. А тепер поглянемо на результати нашої співпраці за 18 місяців.
Результати SEO-просування сайту з ніші естетичної медицини
Компанія Epilook активно займається стратегічним розвитком свого сайту через пошукове просування. З метою оптимізації та покращення функціональності веб-ресурсу власник компанії уважно розглядає та впроваджує рекомендації, надані фахівцями ITForce.
Видимість та позиції ключових запитів в ТОП-10
Видимість — це відсоток користувачів, які побачили посилання на сайт у видачі за певними запитами. Чим вище показник, тим вищий рейтинг матиме сайт й тим більше користувачів інтернету його побачать.
Рис. 5 - Кількість запитів, за котрими ранжується сайт клієнта в Google (обидві мовні версії)
За 18 місяців співпраці маємо результат (враховуються всі мовні версії сайту):
- 484 або 5% - кількість ключів у ТОП-10 (це означає, що за 484 запитами сайт потрапляє до ТОП-10, і це перша сторінка Google);
- 30 - середня позиція сайту у видачі (за всіма запитами обох мовних версій сайт клієнта в середньому виводиться на 4 сторінці пошуку);
- 300 - сервіс прогнозує приріст відвідуваності на 300;
- 2,6 - видимість сайту в пошуковику (тобто зі 100% сайт показується у 2,6% видачі);
- 5 - елементи пошуку (це спеціальні елементи пошукової видачі Google, котрі були знайдені в результатах пошуку за відстежуваним ключовим словом).
Дані щодо запитів в ТОП-10. Маємо зазначити, що упродовж всього періоду просування клієнт змінював пріоритети, тобто в різні періоди ми робили акценти то на послуги лазерної епіляції, то на косметологію. З травня цього року наголос був на послузі лазерної епіляції.
Інформація щодо запитів з рис. 5 (враховуються всі мовні версії сайту):
- 31 запит посідає 1 місце у пошуку (за 31 запитом сайт замовника виводиться першим на першій сторінці видачі);
- 80 запитів знаходяться на 2-3 місці першої сторінки Google;
- 373 запита належать до ТОП 4-10 видачі (це перша сторінка Google);
- 818 ключових слів ранжуються у ТОП 11-100.
Маємо дані щодо запитів різних мовних версій, адже вони мають різний рівень конкуренції. Наприклад, українська семантика має меншу конкуренцію й меншу частотність, тому й трафіку принесе менше. Але через те, що конкуренція та складність фраз низька, результат можна отримати швидше та з меншими затратами, ніж на іншу мовну версію.
Зупинимось більш детально на визначенні середньої позиції сайту у видачі. Спочатку команда збирала семантику та просувала послуги лазерної епіляції, й тільки з листопада 2022 ми почали працювати над просуванням послуг косметології.
Послуга Лазерна епіляція
Рис. 6 - Динаміка змінення середньої позиції семантики української версії з червня 2022 року по серпень 2023 (послуга лазерної епіляції)
На початку співпраці сайт клієнта за всіма запитами українською мовою в середньому займав 76 позицію (це 8 сторінка Google). Сьогодні, у серпні 2023 - 15 позиція (2-а сторінка видачі). Сайт пересунувся на 6 сторінок й наразі розташований ближче до лідерів.
Стосовно російської версії: сайт мав 82 позицію, а зараз - 20-ту. З урахуванням кількості конкурентів це дуже добрий результат - маємо стрибок на 7 сторінок.
Послуга Косметологія
У листопаді 2022 (початок співпраці) за всіма запитами українська версія сайту Epilook в середньому отримувала 99 позицію (10 сторінка Google). У серпні 2023 маємо вже 46 позицію (5-а сторінка видачі). Стосовно російської версії: з 86 позиції сайт піднявся на 36.
Рис. 7 - Динаміка змінення середньої позиції семантики української версії з червня 2022 року по серпень 2023 (послуга косметологія)
А тепер конкретні дані щодо динаміки розподілу ключових запитів. Розглянемо запити українською:
Рис. 8 - Динаміка розподілу ключових запитів українською
Бачимо, що обрані нами перші 10 ключових запитів основних послуг нашого клієнта на початку співпраці майже не ранжувались в пошуку — ранжування здобули 3 запити для послуги лазерної епіляції, й вони розташовувались на 3 сторінці Google. Тоді як у серпні 2023 деякі ключові слова вже посідають 1-11 місця, а це перша та друга сторінки видачі. Тобто наша затверджена стратегія просування ефективна.
В цілому станом на серпень 2023 сайт клієнта ранжується у Google за 2 002 запитами на 10 сторінках видачі. З огляду на це подивимось дані Google Search Console за останній рік, звіт Ефективність:
Рис. 9 - Ефективність сайту, дані Google Search Console
Зі скриншоту наочно бачимо, як зростає видимість сайту, підвищується середня позиція у видачі, що сприяє збільшенню кількості показів та кліків, тобто, відвідувань.
Лінкбілдинг для сайту з надання послуг лазерної епіляції
Кількість доменів та сторінок, котрі посилаються на сайт, показують пошуковикам, що сайт має авторитет у ніші. Чим більше авторитетних трастових майданчиків має сайт у посилальному профілі, тим вище він ранжуватиметься в пошуку за групами запитів.
Нагадаємо, що домен сайту — новий. Й стратегію лінкбілдингу ми будували з урахуванням цього фактору.
Рис. 10 - Динаміка нарощування посилань на сайт epilook
Станом на серпень 2023 маємо наступні результати:
- 152 - кількість ресурсів, які посилаються на сайт клієнта;
- 693 - кількість зворотних посилань, отриманих ресурсом клієнта;
- 26 - рейтинг домену клієнта;
- 10 - рейтинг Головної сторінки сайту.
Ніша естетичної медицини дуже конкурента й ми ретельно підходимо до підбору якісних донорів для отримання зворотних посилань.
Органічний трафік сайту з ніші естетичної медицини
Команда ITForce працює з сайтом з моменту його появи, тож покажемо всю динаміку пошукового трафіку (лютий 2022 - серпень 2023).
Рис. 11 - Органічний трафік на сайт (лютий 2022 - серпень 2023, Google Analytics 4)
Інформація зі скриншоту щодо органічних переходів на сайт клієнта:
- 14 823 користувачів зайшли на сайт з пошуку з лютого 2022 року;
- 10 771 відвідувач здійснив певну взаємодію з сайтом;
- 84 918 оформлених подій користувачами;
- 1,03 хвилин в середньому перебуває відвідувач на сайті.
Кількість досягнутих цілей з органіки з ресурсу Universal Analytics:
Рис. 12 - Досягнуті цілі з органічних заходів на сайт за період співпраці
Налаштовані нами конверсійні цілі для відстеження:
- 2 419 досягнутих цілей з органіки;
- 7,39% коефіцієнт досягнутих цілей.
Тобто 7,39% відвідувачів сайту зробили конверсійну дію (конверсія — це подія, яку ми відстежуємо (наприклад, замовлення дзвінка чи клік на телефон).
Аналіз ніші та конкурентів показав нам, що цільова аудиторія користувачів послуг сфери естетичної медицини має значну кількість відвідувачів, котрі заходять на сайт за інформаційними запитами — тобто, почитати про послугу та подивитись ціни. Необов’язково ця аудиторія замовить послугу з першого заходу. Тому у цьому розрізі корисно спостерігати за кількістю асоційованих конверсій з пошуку та кількістю днів до конверсії (візьмемо період до 90 днів після першого відвідування ресурсу):
Рис. 13 - Асоційовані конверсії на сайті клієнта впродовж 90 днів після першого заходу
Загалом за 18 місяців співпраці сайт нашого клієнта отримав 435 асоційованих конверсій з органіки.
Асоційовані конверсії — це відкладені конверсії, які мають понад 1 торкання з ресурсом клієнта, наприклад:
- користувач перейшов на сайт клієнта з соцмережі;
- переглянув сторінки послуг;
- вийшов з сайту;
- побачив рекламу в інтернеті та клікнув на неї;
- перейшов на сайт;
- здійснив цільову дію.
Тобто кожен канал залучення аудиторії виконує свою дію. Наразі маємо 55,13% здійснених конверсій саме з органічних заходів, тобто більш ніж половину від усієї кількості конверсій. Також бачимо, що чим більше проходить днів від першого відвідування ресурсу, тим менше асоційованих конверсій налічує сайт. Основна частина припадає на перші 2-18 днів після першого заходу.
Проведемо порівняльний аналіз органічного трафіку однакових періодів, оскільки бізнес нашого клієнта має сезонні чинники. Подивимось на кількість заходів на сайт через пошук рік тому й сьогодні (серпень 2022 та серпень 2023). Маємо дані з ресурсу Universal Analytics:
Рис. 14 - Порівняння трафіку серпень 2022/серпень 2023
- 182 користувача на місяць налічував сайт клієнта у серпні 2022 й 3 288 користувачів маємо на червень 2023;
- 1 706,59% склав загальний приріст користувачів;
- 1 884,05% становить приріст нових користувачів на сайт;
- 1,22 сторінку наразі переглядає відвідувач за сеанс.
Тобто наш клієнт має значну частку відвідувачів з органіки. Незначне зменшення кількості переглянутих сторінок за сеанс може пояснюватися правильною роботою з контентною стратегією: оптимізацією структури сайту, коли користувач одразу знаходить відповідь на свій запит та залишає сторінку, задоволений результатом пошуку. Таким чином ми покращили користувацький досвід.
Висновки
Результати співпраці з сайтом з ніші естетичної медицини з лютого 2022:
- 14 584 користувача відвідали сайт;
- 2 419 досягнутих цілей з каналу органічного трафіку маємо на сайті клієнта;
- 484 ключових запита знаходиться в ТОП-10;
- 152 доменів, посилаючихся на ресурс клієнта;
- 2,6% видимість сайту.
Мета, котру перед нами ставив клієнт — присутність в ТОП-10 за всіма групами запитів послуг компанії. Станом на серпень 2023 сайт клієнта ранжується за 484 запитами в ТОП-10.
Наразі наші роботи з пошукової оптимізації містять:
- аналіз комерційних блоків пріоритетних сторінок послуг та конверсійних блоків для сторінок блогу, надання рекомендацій щодо їх оптимізації;
- детальний аналіз пріоритетних сторінок сайту (контенту та метатегів й за необхідності їх коригування);
- збір семантики для статей в блог;
- підбір та написання текстів в блог компанії та на зовнішні майданчики;
- роботи з лінкбілдингу (аналіз посилальної маси, підбір профільних майданчиків для розміщення);
- робота з Google Search Console та аналіз позицій сайту.
Ми розширюємо семантичне ядро сайту згідно з новими видами послуг, котрі надає клієнт. Дотримуємось виробленої стратегії лінкбілдингу згідно з затвердженим планом.