Замовник звернувся до нас з метою залучення зацікавлених у співпраці інженерів, які розробляють ексклюзивні проєкти гідравлічних, змащувальних та пневматичних систем.
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Замовник звернувся за послугою пошукової оптимізації ще під час проектування сайту.
SEO (пошукове просування)
Стоматологічна клініка
Україна
Збільшення відвідуваності Google до 8455 користувачів на місяць за 14 місяців
Збільшення кількості органічного трафіку на сайт за джерелом безкоштовної пошукової видачі
Просування сайту в пошуковій видачі
SEO-просуванням слід займатися ще на етапі розробки сайту. Але найчастіше відбувається так, що клієнти приходять вже з готовими сайтами, які не можуть збільшити заходи з органічного пошуку. У такому разі пошукова оптимізація теж дає свої плоди, але повільніше, ніж seo на етапі розробки.
Тому що сайт, створений з урахуванням усіх рекомендацій, необхідних для просування, швидше принесе результат, ніж виправлення вже створеного ресурсу. Так відбувається, тому що процес впровадження доопрацювань займає час не тільки для виправлення, а й для переіндексації пошуковими роботами.
Нижче ми поділимося кейсом нашого клієнта, який прийшов до нас ще в той момент, коли його сайт був на стадії розробки.
У ході роботи ми дали замовнику рекомендації та вибудували стратегію, яка допомогла підняти кількість трафіку до 8 455 користувачів на місяць! А що ми для цього зробили, дізнаєтесь нижче.
Замовник звернувся до нас за послугою пошукової оптимізації ще під час проектування сайту.
Робота клініки відбувається у таких напрямках:
Основна аудиторія – ті, у кого є проблеми із зубами (тобто клієнти, яким необхідно як одноразове відвідування стоматолога – вирвати зуб, поставити пломбу, так і багаторазові візити для лікування хвороб зубів).
Ми склали покроковий план робіт, узгодили його та тримали замовника в курсі всіх наших ініціатив та дій. Після кожного місяця ведення складали звіти та пропонували нові ідеї, поради для розвитку сайту.
Про те, які підходи застосували, читайте нижче.
Замовник звернувся до нас на стадії розробки сайту. Ми підготували рекомендації для впровадження, що дозволило забезпечити проекту швидше зростання зі старту.
Рис. 1 – Структура сайту
Рис. 2 – Шаблон розташування елементів на домашній сторінці
Рекомендації також включали поради щодо:
Рис. 3 – Запропонований приклад формування html-карти сайту
Всі рекомендації будувалися на основі аналізу конкурентів, щоб після розробки ресурс замовника вже був привабливішим не тільки для пошукових систем, але й для користувачів.
Після запуску сайту ми провели аудит виконаних рекомендацій та підготували новий документ з результатами аудиту. Таким чином ми супроводжуємо клієнта на постійній основі та звертаємо увагу на існуючі недоліки.
Також під кожну послугу склали метадані, що дозволило сформувати сніпет, що привертає увагу у видачі, який з першого погляду дає зрозуміти потенційним клієнтам переваги, місцезнаходження клініки та номери телефонів для зв’язку.
Рис. 4 – Приклад розроблених метаданих
Для SEO-просування важливо, щоб інформація на сайті будувалася виходячи з семантичного ядра. Тому ми зібрали та підготували ядро для клієнта, та вказали, які посадкові сторінки потрібно створити. Також склали ТЗ для копірайтера та контент-план для наповнення блогу, щоб впровадити розроблену семантику на ресурс, що просувається.
Особливістю при зборі семантики стала необхідність детальнішого опрацювання ключів, оскільки одна послуга може називатися по-різному (напр., виправлення прикусу и ортодонтія).
Рис. 5 – Приклад СЯ, розбитий за групою запитів
Для всіх нових сайтів за законом України потрібна наявність у них української версії. Для цього ми опрацювали українську версію сайту замовника, а саме:
Займаємось як внутрішньою, так і зовнішньою оптимізацією проекту. Що стосується зовнішньої оптимізації, то з моменту індексації сайту ми відразу ж почали опрацьовувати профіль посилання. Для цього використовували сабміти та крауд-посилання (у невеликій кількості).
Ці методи дозволяють сформувати природний посилальний профіль, що важливо для створених з нуля сайтів, щоб не потрапити під фільтр пошукових систем.
Рис. 6 – Справа в окремому блоці можна знайти основну інформацію про клініку замовника
Крім цього, сайт отримує додатково перевагу, тому що буде показуватися за геозалежними запитами (напр., стоматологічна клініка поруч зі мною), коли пошуковик на основі розташування користувача пропонує об’єкти поблизу.
Якщо користувач відразу ж шукає клініку через карти, а вашого сайту там немає, ви втратите частину клієнтів.
Також необхідно підтримувати актуальність інформації компанії. Повірте, більшість шукають першу інформацію про час роботи та послуги саме в мережі. А профіль Google My Business зі свіжою інформацією дозволить вам завоювати лояльність аудиторії. Також там можна переглянути відгуки, що вплине на рішення читача про покупку послуг.
Рис. 7 – Відгуки про клініку клієнта
Опрацювання відгуків також допомагає профілю компанії ранжуватись серед усіх результатів локального SERP. Хороші відгуки необхідні й для формування позитивного першого враження в лідів.
Як спосіб просування профіль на GMB не може бути основним інструментом, але на додачу до загальної оптимізації здатний привести чимало нових відвідувачів та клієнтів.
У кейсах нашого агентства з seo-просування вже неодноразово говорилося про те, що для залучення додаткового трафіку необхідно регулярно працювати з блогом.
З нашого боку готувалося ТЗ, теми узгоджувалися з клієнтом, а потім завдання надходило до роботи копірайтеру. Як регулярні роботи ми маємо на увазі наповненням блогу інформаційними текстами, які здатні задовольнити запити користувачів, тобто відповісти на їх запитання в кількості кількох текстів щомісяця.
Похід до стоматолога досі лякає багатьох, тому часто-густо користувачі шукають не відразу клініку для лікування зубних проблем, а просто текстову статтю. В якій вони змогли б знайти, що їх турбує і дізнатися, що це, як лікується, та скільки коштує.
Найчастіше такі дії – перший крок перед дзвінком на консультацію та записи на прийом до стоматолога.
Рис. 8 – Блог на сайті клієнта
Особливість цієї сфери ще й у тому, що це медична ніша, для якої застосовуються жорсткіші правила ранжування. Відповідно до них, на сайті мають бути лише якісні тексти, а сам текст має бути написаний експертом або затверджений лікарем.
На ресурсі має бути інформація про лікарів з усіма дипломами та дозволами. Також на таких сайтах не повинні розміщуватись зображення з операцій з цензурою на ненормативний контент. Крім цього, забороняється закликати лікуватися без консультації спеціаліста та не можна підштовхувати до запису на будь-які послуги.
У таких умовах головне завдання контенту – своєю експертністю та доступністю для розуміння підштовхувати читачів звернутися за послугами саме до закладу, що промоутується.
Рис. 9 – Приклад ТЗ на блог за серпень 2021 року
Наприклад, статті з лікування стоматиту та брекетам стабільно приносять трафік ресурсу (загальний трафік 12939 та 202 відповідно), а частина читачів потім перетворюється на клієнтів. І чим більше статей у блозі, тим більше шансів, що користувачі з блогу перейдуть на сторінку послуг та запишуться на прийом.
Рис. 10 – Відвідуваність сторінок блогу
Рис. 11 – Трафік невеликий, але стабільний)
Також обов’язкова вимога для покращення відвідуваності сторінок у блозі – використання внутрішньої перелінковки статей. Так що не нехтуйте нею, вона працює.
На сайті форма запису містила кнопку запису під кожною послугою окремо.
Рис. 12 – Форма запису
Ми рекомендували клієнту прибрати кнопки з-під кожної послуги та додати її у верхньому закріпленому меню (у шапці сайту), де вона тепер і знаходиться.
Рис. 13 – Рекомендоване місце розташування кнопки для запису на прийом до лікаря
А внизу сторінки замінити кнопку на ту, що рухається зі скролом. Тобто, яка їздить сторінкою під час перегляду її користувачем.
Рис. 14 – Реалізація кнопки запису на сайті замовника
Таке рішення допомагає покращити юзабіліті інтерфейсу – не доведеться прокручувати сторінку вниз, щоб дістатися кнопки, а можна будь-якої миті бачити її зліва. До того ж у цій частині сайту кнопка не перешкоджає перегляду контенту, але при цьому привертає до себе увагу.
На додаток, ми порадили замовнику змінити саму форму запису та поля: зменшити її та розмістити по центру.
Через місяць після індексації сайту ми провели технічний аудит, щоб перевірити наявність помилок у коді та роботі сайту. І надіслали документ програмісту на виправлення.
Через півтора місяці після індексації побачили, що сайт спостерігав відвідуваність – 248 сеансів з органіки за період 7 серпня-7 вересня 2020 року. Також вже було 60 сторінок, що посилаються з 12 доменів. Більшість заходів походила з Києва.
Рис. 15 – Розподіл відвідуваності сайту клієнта по містах
Після отримання перших результатів ми зосередилися на покращенні посилального профілю, працювали над відгуками в профілі GMB та написанні текстів для блогу. На додаток, регулярно проводимо коригування семантичного ядра для підтримки розвитку проекту.
У березні 2021 року провели аналіз посилального профілю та побачили наступну динаміку зростання посилальної маси:
Рис. 16 – Домени-донори
Рис. 17 – Сторінки, що посилаються
За проміжок з серпня 2020 по березень 2021 року сталося 3-х кратне збільшення кількості доменів, з яких є посилання на сайт клієнта. Всього ж сторінок, що посилаються – 465, що у 7,5 разів більше, ніж було у серпні.
У лютому-березні 2021 року було зроблено наголос на закупівлі вічних посилань, тобто тих, що будуть наводити трафік на постійній основі.
Виходячи з аналізу, ми зробили такі висновки:
Відповідно до висновків склали поради для побудови маси посилань, відсоткову розбивку для розподілу анкорів та вказали ключові фактори вибору посилань.
Для основних конкурентів провели аналіз посилальних профілів конкурентів й виділили домени, на яких далі розміщували посилання на проект, що просувається.
При лінкбілдингу виявилася ще одна особливість ніші – дуже мало якісних сайтів на медичну тему. Посилання з таких сайтів коштують дорожче. При просуванні ми також використовували посилання з сайтів новин та загальних, на яких були розділи про здоров’я.
Для розміщення на таких ресурсах ми використовували власні тексти і таким способом контролювали тематичність, тобто контент, в якому було розміщено посилання, був 100% медичним. Таким чином, виходило правильно розподіляти бюджет: дорогі посилання з медичних ресурсів та подешевше з новинних/регіональних майданчиків.
Починаючи з листопада 2020 року ми відстежували, як змінюються позиції сайту в пошуку за запитами, роблячи зрізи у Топвізорі:
Рис. 18 – Динаміка зміни позицій ресурсу
У другій половині квітня Топвізор підрахував, що 20% запитів із загальної кількості перебувають у ТОП-10.
При цьому ми продовжуємо роботу з коригування семантичного ядра, наповнення блогу текстами та створення контенту для зовнішнього розміщення.
Ми працюємо з клієнтом з 21 липня 2020 року. Сайт був проіндексований 7 серпня 2020 року. Незважаючи на часом ускладнену комунікацію та очікування затвердження наших дій та текстів, трафік сайту незмінно зростає.
Рис. 19 – Динаміка зростання трафіку за час роботи з проіндексованим сайтом
Ми вже наводили вище дані щодо зростання маси посилань за період роботи з лінкбілдингу. За допомогою закупівлі вічних посилань, краду та сабмітів вдалося досягти наступних показників.
Рис. 20 – Зростання посилального профілю на початок жовтня 2021 року
На домен клініки клієнта зараз посилаються 88 сайтів та 679 сторінок. Динаміка змін плавна, що викликає довіру з боку пошукової системи Google.
Працювати із замовником почали ще до відкриття його сайту до індексації. Після того як сайт був внесений до пошукового індексу, ми працювали з ним ще протягом 14 місяців (серпень 2020 року – вересень 2021).
З 21 липня по 7 серпня наша робота мала більш консультативний характер. А наступні 14 місяців ми зосередилися безпосередньо над підвищенням видимості ресурсу замовника.
Рис. 21 – Зростання органічного трафіку при порівнянні останніх та перших 7 місяців просування
У перші 7 місяців (липень 2020-лютий 2021) відвідуваність досягла позначки в 3620 користувачів. За наступні 7 місяців трафік зріс до 30 349 відвідувачів, тобто зростання склало 738%!
Якщо порівнювати перший місяць, коли на сайт почав приходити трафік, та останній місяць, то бачимо, що відвідуваність збільшилася у 64 рази.
Рис. 22 – Порівняння трафіку за вересень 2021 та серпень 2020
Як результат – у вересні 2021 року ми вже отримали 8 455 користувачів за місяць проти 132 користувачів за перший місяць роботи проіндексованого сайту. Щодня на сайт заходив у середньому 281 користувач, адже в серпні 2020 це було всього 4-5 осіб на день!
Це наш спільний внесок і ми дуже раді, що клієнт зараз отримує не лише органічний трафік у блозі, а й клієнтів, які займаються лікуванням у спеціалістів його клініки.
Кількість запитів, що покращили свої позиції в пошуковій видачі за період роботи з сайтом – 1114, що становить 60% усієї семантики, впровадженої на сайт замовника.
Цей кейс показує, що SEO на етапі розробки заощаджує гроші та час, тому що переробити сайт зазвичай виходить дорожче, ніж створити з нуля за всіма правилами оптимізації.
Суть полягає в тому, щоб спочатку зробити на сайті все якісно та правильно, з урахуванням вимог пошукової системи до веб-ресурсів.
Після оптимізації сайту на етапі розробки пошукові системи сканують і додають до індексу вже якісний сайт, а значить, шансів швидше отримати результат у просуванні більше, ніж при доопрацюванні вже проіндексованого ресурсу.
Замовник звернувся до нас з метою залучення зацікавлених у співпраці інженерів, які розробляють ексклюзивні проєкти гідравлічних, змащувальних та пневматичних систем.
Замовник звернувся до нас з метою збільшення продажів шляхом оптимізації поточних рекламних кампаній та налаштування нових.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.