Реклама в контекстно-медійній мережі для компанії Marangoni (Google Ads)

5 хвилин
phone скриншот марангоні
квадрат марангоні
marangoni
https://marangoni.com.ua/
Виробництво та продаж відновлених протекторів шин з Італії
Задача:
У РК клієнта спостерігалася відсутність стабільної динаміки зростання конверсій. Збільшення кількості заявок та зниження їх вартості
https://marangoni.com.ua/
Клієнт:
Ринок:
Україна
Кількість конверсій
+253%
Вартість конверсії
-50%

Наварювання шин - це процес відновлення протектора покришок. Цей прийом використовується для відновлення початкового стану гуми, збільшуючи її зносостійкість та якість.

Найчастіше використовується метод холодного наварювання, що дозволяє під тиском надійно скріпити шар протектора з шиною.

Популярність такого методу обгрунтована високими цінами на нові комплекти гуми і можливістю заощадити до 30-40% від їх вартості. Але використовується цей спосіб відновлення покришок найчастіше для вантажного транспорту. Повільний знос і жорсткість корду дозволяють здійснювати наварювання 2-3 рази без збитку характеристик. А ще на такі вироби дається річна гарантія.

Просування за допомогою контекстної реклами для нішевого продукту повинно проводитися на всіх доступних майданчиках. Особливо тих, які відвідують автолюбителі та приватні перевізники.

У цьому кейсі ми покажемо різницю між самостійним веденням кампаній і налагодженою роботою фахівця. І розповімо про те, як нам вдалося зменшити вартість конверсії на 50% за час ведення рекламного акаунту.


1. Про клієнта

Marangoni - один з провідних світових брендів з виробництва відновлених протекторів шин родом з Італії.

Історія бізнесу, заснованого братами Марангоні, почалася в 1945 році в майстерні Роверето. До 2020 року компанія вже більше 70 років впроваджує інновації у сфері протекторів для шин шляхом холодного наварювання.

В Український ринок компанія прийшла ще у 2013 році та відкрила 2 заводи: в Харкові й Донецьку. Зараз заводів на території України розташовується вже 3. Вони вкомплектовані фірмовою технікою, яку Марангоні використовує в роботі.

Турбота про якість і постійне прагнення розвиватися - саме це зробило італійську компанію настільки сильним гравцем на світовій арені.

В Україні виробництво йде на стабільно високому рівні, тому що сировина поставляється з Німеччини, Італії та Голландії.

Переваги клієнта:

  • річна гарантія;
  • каркас з Європи;
  • сировина з Італії, Голландії, Німеччини;
  • найбільші виробники наварювання R22.5 в Україні;
  • робота з популярними типорозмірами покришок для вантажних автомобілів - 315/70, 385/65/55.

До початку співпраці в РК клієнта спостерігалася відсутність стабільної динаміки зростання кількості конверсій. Читайте далі, якими методами вдалося домогтися 15-ти кратного зниження вартості заявки в перший місяць робіт!

Кейс Марангони

Рис. 1 - Статистика медійних рекламних кампаній до того як почалася наша співпраця


2. Налаштування реклами

Коли клієнт почав з нами співпрацю, в акаунті була налаштована реклама на 2 різних сайти з продажу шин, і перші місяці ми працювали з 2-ма сайтами. Потім один із сайтів “закрили”, відповідно, кількість переходів зменшилася в акаунті, а вартість конверсії збільшилася (до цього ще повернемося пізніше).


2.1 Стратегія просування

Контекстна реклама - один з видів просування, при якому оголошення показуються користувачам на основі їх запитів та інтересів. Чим більше релевантна реклама пошуковому запиту, тим більше шансів у оголошення бути показаним користувачеві, який шукає відповідний/схожий товар.

Наварювання шин діаметром R22.5 застосовується для відновлення покришок вантажного транспорту. Це нішевий продукт, який в першу чергу варто просувати в Пошуку.

На жаль, клієнт категорично не хоче налаштовувати пошукову рекламу (як каже, вже налаштовував раніше, і була висока ціна за конверсію). Тому ми працювали тільки з контекстно-медійною рекламою. Проаналізувавши можливості, ми запропонували:

  • налаштувати Розумну КММ. Розумні кампанії в медійній мережі дозволяють автоматизувати призначення ставок, таргетинг і створення оголошень. У оголошення вручну вносяться заголовки, описи, картинки, відео, логотипи. Система сама міксує елементи та виводить їх користувачеві, тому потрібно стежити за тим, щоб всі заголовки підходили до описів, і навпаки. Майданчики для розумних кампаній підбираються системою автоматично. Перші пару тижнів будуть збиратися дані, і за рахунок них система буде оптимізувати кампанію для поліпшення її ефективності.
  • налаштувати Ремаркетинг, щоб нагадувати про себе користувачам, які вже були на сайті, але не стали клієнтами (не залишили заявку/не зв'язались у чаті Вайбера);
  • налаштувати КММ кампанію на Вайбер (саме в цьому месенджері клієнт спілкується зі своїми замовниками). Рекламна кампанія працює зі списком ремаркетингу (тими, хто вже раніше взаємодіяв з сайтом);
  • підібрати та протестувати майданчики, схожі на Lardi Trans (інформаційний портал для пошуку перевізників: саме з цього майданчика замовник отримував найбільшу кількість конверсій). Тестувалися такі майданчики як Auto Ria, OLX, Della і т. д.;
  • підібрати та протестувати аудиторії автолюбителів і т. п.;
  • протестувати YouTube канали автолюбителів;
  • працювати з автоматичними стратегіями призначення ставок (тестували стратегії “Максимум конверсій”/”Цільова ціна за конверсію”). У довгостроковій перспективі, автоматичні стратегії показують себе краще ручних за рахунок застосування в роботі алгоритмів машинного навчання Google.

Виконуючи заявлений план робіт, нам вдалося збільшити кількість конверсій майже в 16 разів! За квітень 2020 року ми отримували заявки за нижчою вартістю.

Кейс Марангони

Рис. 2 - За перший місяць робіт ціна конверсії впала в 16 разів!

З червня ситуація з заявками стала погіршуватися. Ми почали отримувати в 4,5 рази менше конверсій, а вартість конверсії збільшилася в 5,7 разів.

Замовник повідомив, що один із сайтів ми більше не можемо використовувати в роботі з рекламою (рішення замовника), це і вплинуло на зменшення кількості конверсій і підвищення вартості конверсії.

Марангони стоимость

Рис. 3 - Збільшення вартості конверсії після того, як один з сайтів перестав працювати


2.2 Налаштування оголошень

Налаштування оголошень повинно відбуватися відповідно до потреб бізнесу. Google рекомендує вписувати до заголовків та описів коротку інформацію про продукт, і використовувати якісні зображення.

Алгоритми Google засновані на машинному навчанні. Вони самі визначають оптимальну кількість елементів, місце і час для показу. Адаптивні медійні оголошення, створені автоматично, виглядають так:

Кейс Марангони объявления

Рис. 4 - Приклади рекламних оголошень

Зацікавити покупця можна, описавши переваги й вартість продукту.

У клієнта:

  • якісна сировина;
  • присутня гарантія на вироби;
  • вказано діаметр обода;
  • відзначений максимальний запас ходу після відновлення та ін..

Ця інформація обов'язкова: у короткій формі вона повністю дає зрозуміти вигідність пропозиції.

Використання логотипу та бренду може багаторазово збільшити зацікавленість в продукції компанії, так як Marangoni - всесвітньо відома марка. Для деяких користувачів наявність бренду відіграє вирішальну роль при ухваленні рішення про покупку.


3. Оптимізація реклами й масштабування

Один з головних аспектів роботи з нашим агентством - це своєчасна оптимізація рекламних кампаній. Проводиться вона за необхідності та залежить від вже наявних результатів. Коригування в курс роботи можуть вноситися раз на місяць і частіше.

Якщо це не прописано у плані робіт на поточний місяць, фахівець самостійно вирішує, які зміни вносити, і, після узгодження з замовником, здійснює коригування.

Далі, за згодою з замовником, ми вирішили провести такі дії в акаунті:

1. Відключили все неефективні кампанії та групи оголошень. А саме: не спрацювала реклама на певних Ютуб каналах з автолюбителями, відключили майданчики, які приносили конверсії за високою вартістю. Також, дорогі конверсії приносила кампанія по аудиторіях, її ми так само відключили.

2. Протестували кампанію Діскавері (з аудиторією на автолюбителів). З її допомогою можна значно розширити коло майданчиків для показу оголошень. Оголошення Діскавері, як і КММ, відображаються на сторінках Youtube і Gmail, а також в новинних стрічках Google Discover Feed.

Крім стандартних форматів адаптивних оголошень, можна створити карусель з 2-10 змінними зображеннями.

3. Зробити коригування ставок за часом показу, пристрою, статі для стандартних медійних кампаній (в розумній КММ не можна робити коригування).

4. Застосувати стратегію "Цільова ціна за конверсію з платою за конверсію" (благо, кількість конверсій в акаунті нам дозволяла це зробити - не менше 100 за останні 30 днів, за умови, що 90% конверсій повинні відбуватися протягом тижня після кліка по оголошенню). Це стратегія інтелектуального призначення ставок для кожного аукціону. Процес відбувається автоматично, і заснований він на аналізі статистики конверсій за останні кілька тижнів. Чим більше даних доступно для аналізу, тим краще стратегія проявляє себе в рамках кампанії.

Тестуючи різні кампанії, місця розміщення і застосувавши стратегію "Цільова ціна за конверсію з платою за конверсію", за липень - грудень 2020 вдалося отримати такі результати:

Марангони результат

Рис. 5 - Результати роботи реклами за 5 місяців

Кейс Марангони

Рис. 6 - Порівняння періодів ведення реклами (март-липень 2020 та серпень-грудень 2020)

Ціна за конверсію зараз стабільно тримається в межах 70-80 грн (завдяки стратегії, що ми застосували - "Цільова ціна за конверсію з оплатою за конверсію").

Також за період ведення вдалося досягти збільшення конверсій у 3,5 рази, а вартість конверсії зменшити в 2 рази.

Ми вважаємо, що правильніше поділитися нашими власними досягненнями й тому в цьому блоці ми наводимо порівняння двох періодів, в які ми займалися налаштуванням і оптимізацією рекламних кампаній (март-липень 2020 і серпень-грудень 2020).


4. Продовжуємо роботи з клієнтом

Наша головна мета - зменшувати вартість конверсії та при цьому не втратити їх кількість.

У планах:

  • збір аудиторії на схожих користувачів, хто залишив заявку;
  • тестування цієї аудиторії;
  • відмальовка нових креативів для медійної реклами.

Аналізуючи можливості масштабування, ми запропонували клієнту протестувати відеорекламу, адже виявили багато цікавих відеороликів у конкурентів.


Висновки

Просування за допомогою контекстної реклами може проводитися в різних напрямках. Без допомоги найчастіше обійтися не виходить.

З цієї причини власники бізнесу звертаються до нашого агентства і доручають нам налаштування та оптимізацію реклами. Ми розробляємо нові підходи й вносимо ідеї, які дозволяють бізнесу масштабуватися й рости. Це дозволило нашому клієнтові збільшити кількість заявок у 3,5 рази.

Видимі результати досягаються не відразу, а проявляються через певний період часу, як це можна побачити на прикладі кейсу компанії Marangoni. За рахунок злагодженої роботи та комунікації між фахівцями та замовником пропозиції/питання - оперативно вирішуються, а результат говорить сам за себе.

ITFORCE TEAM
Inna Starkova
Інна
Head of PM Department
Реклама в контекстно-медійній мережі для компанії Marangoni (Google Ads) - картинка 3
Анастасія
PPC-спеціаліст

«Хочете так само? Залиште заявку»

Отримайте безкоштовну консультацію та оцінку просування бізнесу
Ваш запит надіслано

    Надіслати