Замовник звернувся до нас з метою залучення зацікавлених у співпраці інженерів, які розробляють ексклюзивні проєкти гідравлічних, змащувальних та пневматичних систем.
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Клієнт працює в вузькоспеціалізованій ніші промислових насосів, звернувся до нас з метою привести органічний трафік на свій новий сайт.
SEO (пошукове просування)
Сайт промислових насосів
Україна
Збільшення трафіку до 620 відвідувачів за 7 місяців
Залучити максимальну кількість цільового трафіку на сайт
Збільшити органічний трафік, конверсії, популярність ТМ
Сайт тільки розроблявся та був закритий від індексації. Ми скористалися цим, щоб оптимізувати проект до його запуску.
Складнощі на старті:
Клієнт працює у вузькоспеціалізованій ніші промислових насосів. Ми детально вивчили цю бізнес-нішу, т. я. для проекту подібної тематики потрібна ретельно продумана стратегія просування.
Виявили основних лідерів ринку, їх ключові відмінності та особливості купівлі та продажу устаткування (т. я. насоси – товар з тривалим терміном прийняття рішення). Почали з поліпшення внутрішніх факторів сайту, що в першу чергу впливають на швидкість індексації сторінок та ранжування ресурсу.
Роботи з внутрішньої оптимізації:
Після детального аналізу конкурентів підготували список рекомендацій щодо впровадження комерційних факторів на сайт, а саме:
Провели технічний аудит, виправили помилки та проконтролювали впровадження SEO-рекомендацій.
Після відкриття сайту до індексації (1 лютого 2019 г.) та введення комерційних факторів пішло перше зростання трафіку:
Рис. 1 – Початок зростання трафіку
При зборі семантики SEO-спеціаліст врахувала весь обсяг ВЧ, СЧ та НЧ запитів, вийшло близько 1800 ключових фраз.
Асортиментний ряд продукції клієнта почав розширюватися, тому ми переглянули структуру сайту та запропонували замовнику створити ряд нових посадкових сторінок.
У свою чергу, аналіз контенту сайту, що надав замовник, продемонстрував незадовільні показники якості контенту/тексту на сторінках сайту та картках товару, тому ми створили технічні завдання щодо оптимізації контента та провели заміну первинних текстів більш якісними.
Після аналізу конкурентів та оновленого ядра проекту картки товарів містили однакові скопійовані тексти. Переписали тексти для популярних карток товару з урахуванням нових ключових фраз.
Після додавання блогу на майданчик, написали корисні статті на теми промислових насосів, видів та класифікацій обладнання, тощо.
З зовнішньої оптимізації:
Роботи, що ми проводили на сайті, принесли відчутні результати. Тематика, до якої відноситься сайт, складна, мала невелику кількість НЧ-запитів, за якими можна було б просуватися, також ми мали “молодий” сайт, що раніше не індексувався. За 7 місяців постійної скрупульозної роботи над проектом ми отримали 620 відвідувачів в місяць з органіки з подальшою позитивною динамікою.
Складнощі, з якими зіткнулися:
Все це вплинуло на SEO-просування й досі позначається на результаті.
Зростання видимості ресурсу в пошукових системах в Google Webmaster:
Рис. 2 – Зростання показів сайту у видачі та кліки
Досягнуті конверсії за 7 місяців:
Рис. 3 – Досягнуті цілі
Органічний трафік з пошукових систем поступово зростав. Це добрий результат для сайту, нещодавно відкритого до індексації:
Можемо переконатися, що роботи, що ми виконали, приносять позитивний результат та регулярне зростання трафіку з місяця в місяць. Незначні осідання викликані зменшенням попиту в зв’язку з сезонністю. Далі ми впровадили фільтри, чим привернули на сайт більше НЧ ключів.
Рис. 4 – Динаміка зростання органічного трафіку Google Analytics
Upd. Далі ми створили фільтр за моделями насосів. За рахунок НЧ запитів вдалося істотно збільшити охоплення в ніші.
Показники після впровадження фільтрів на сайт:
Рис. 5 – Показники органічного трафіку
Працювати з проектом клієнта ми почали в лютому 2019. За 1,1 роки роботи з молодим сайтом зараз органіка становить 32% від всього трафіку на сайт та приносить 35% від загального числа конверсій.
Ніша промислових насосів вкрай вузька та конкурентна, де дуже важливі популярність бренду та довіра до ТМ. Вік ресурсу також грає роль для пошукових систем – молодий сайт важче просувати, але ми досягли відмінного результату за досить короткий термін.
У планах збільшити кількість посилань сайту до рівня великих конкурентів.
Замовляйте послугу SEO на етапі розробки в нас, якщо ви бажаєте максимально коректно підготувати свій сайт до просування та не витрачати час після відкриття сайту до індексації на доопрацювання з точки зору SEO.
Замовник звернувся до нас з метою залучення зацікавлених у співпраці інженерів, які розробляють ексклюзивні проєкти гідравлічних, змащувальних та пневматичних систем.
Замовник звернувся до нас з метою збільшення продажів шляхом оптимізації поточних рекламних кампаній та налаштування нових.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.