Що було
Сайт тільки розроблявся та був закритий від індексації. Ми скористалися цим, щоб оптимізувати проект до його запуску.
Складнощі на старті:
- новий сайт,
- щойно відкритий для індексації,
- складність тематики (мало НЧ-запитів, що могли б принести швидкий трафік на сайт).
Хід робіт
Клієнт працює у вузькоспеціалізованій ніші промислових насосів. Ми детально вивчили цю бізнес-нішу, т. я. для проекту подібної тематики потрібна ретельно продумана стратегія просування.
Виявили основних лідерів ринку, їх ключові відмінності та особливості купівлі та продажу устаткування (т. я. насоси - товар з тривалим терміном прийняття рішення). Почали з поліпшення внутрішніх факторів сайту, що в першу чергу впливають на швидкість індексації сторінок та ранжування ресурсу.
Роботи з внутрішньої оптимізації:
- усунули технічні помилки;
- зібрали семантичне ядро сайту;
- заповнили метадані та написали статті на категорії;
- унікалізували товарні описи та оптимізували картки товарів;
- створили тематичний блог;
- впровадили модуль внутрішньої перелинковки (на блоки товарів, блог, категорії);
- попрацювали над прискоренням додавання сторінок сайту в індекс.
Після детального аналізу конкурентів підготували список рекомендацій щодо впровадження комерційних факторів на сайт, а саме:
- додали форму зворотного зв'язку;
- опублікували на сайті "Приклади робіт" (впровадження промислового обладнання ТМ "Атлант" на різних об'єктах);
- розмістили УТП та переваги замовника;
- внесли клікабельний телефон для швидкого зв'язку до шапки сайту для зручності клієнтів;
- додали фото, посаду та форму зв'язку з фахівцями;
- створили сторінку про компанію у Google My Business.
Провели технічний аудит, виправили помилки та проконтролювали впровадження SEO-рекомендацій.
Після відкриття сайту до індексації (1 лютого 2019 г.) та введення комерційних факторів пішло перше зростання трафіку:
Рис. 1 - Початок зростання трафіку
При зборі семантики SEO-спеціаліст врахувала весь обсяг ВЧ, СЧ та НЧ запитів, вийшло близько 1800 ключових фраз.
Асортиментний ряд продукції клієнта почав розширюватися, тому ми переглянули структуру сайту та запропонували замовнику створити ряд нових посадкових сторінок. У свою чергу, аналіз контенту сайту, що надав замовник, продемонстрував незадовільні показники якості контенту/тексту на сторінках сайту та картках товару, тому ми створили технічні завдання щодо оптимізації контента та провели заміну первинних текстів більш якісними.
Після аналізу конкурентів та оновленого ядра проекту картки товарів містили однакові скопійовані тексти. Переписали тексти для популярних карток товару з урахуванням нових ключових фраз. Після додавання блогу на майданчик, написали корисні статті на теми промислових насосів, видів та класифікацій обладнання, тощо.
З зовнішньої оптимізації:
- крауд-маркетинг - розмістили посилання на форумах, в тематичних блогах та на інших порталах з нашою ЦА;
- аутріч на тематичних вузькоспеціалізованих сайтах;
- вічні посилання в статтях на відповідних сайтах-донорах.
Результати
Роботи, що ми проводили на сайті, принесли відчутні результати. Тематика, до якої відноситься сайт, складна, мала невелику кількість НЧ-запитів, за якими можна було б просуватися, також ми мали "молодий" сайт, що раніше не індексувався. За 7 місяців постійної скрупульозної роботи над проектом ми отримали 620 відвідувачів в місяць з органіки з подальшою позитивною динамікою.
Складнощі, з якими зіткнулися:
- не завжди клієнт надавав зворотній зв'язок за запропонованим точками росту;
- складнощі з ухваленням пропозиції щодо розширення структури;
- з боку клієнта була затримка з пошуком підрядника, що в підсумку призвело до втрати декількох місяців;
- затримка із заповненням нових категорій сайту товарами та наданням прикладів виконаних робіт з боку клієнта.
Все це вплинуло на SEO-просування й досі позначається на результаті.
Зростання видимості ресурсу в пошукових системах в Google Webmaster:
Рис. 2 - Зростання показів сайту у видачі та кліки
Досягнуті конверсії за 7 місяців:
Рис. 3 - Досягнуті цілі
Органічний трафік з пошукових систем поступово зростав. Це добрий результат для сайту, нещодавно відкритого до індексації:
Можемо переконатися, що роботи, що ми виконали, приносять позитивний результат та регулярне зростання трафіку з місяця в місяць. Незначні осідання викликані зменшенням попиту в зв'язку з сезонністю. Далі ми впровадили фільтри, чим привернули на сайт більше НЧ ключів.
Рис. 4 - Динаміка зростання органічного трафіку Google Analytics
Upd. Далі ми створили фільтр за моделями насосів. За рахунок НЧ запитів вдалося істотно збільшити охоплення в ніші.
Показники після впровадження фільтрів на сайт:
Рис. 5 - Показники органічного трафіку
Працювати з проектом клієнта ми почали в лютому 2019. За 1,1 роки роботи з молодим сайтом зараз органіка становить 32% від всього трафіку на сайт та приносить 35% від загального числа конверсій.
Ніша промислових насосів вкрай вузька та конкурентна, де дуже важливі популярність бренду та довіра до ТМ. Вік ресурсу також грає роль для пошукових систем - молодий сайт важче просувати, але ми досягли відмінного результату за досить короткий термін.
У планах збільшити кількість посилань сайту до рівня великих конкурентів.
Замовляйте послугу SEO на етапі розробки в нас, якщо ви бажаєте максимально коректно підготувати свій сайт до просування та не витрачати час після відкриття сайту до індексації на доопрацювання з точки зору SEO.