PPC для магазину музичних інструментів

3 хвилини
phone скриншот нотка
квадрат нотка
notka
https://notka.com.ua
Найбільший асортимент музичних інструментів в Україні
Задача:
Налаштування платної реклами з нуля для магазину музичних інструментів. До цього канал платної реклами не використовувався
https://notka.com.ua
Клієнт:
Ринок:
Україна
ROAS
+1509%
Транзакції
+280%
Дохід
+295%

Контекстна реклама – перший у списку інструментів метод підвищення продаж для інтернет-магазинів. Адже навіть якщо у вас на сайті чудовий товар та знижки, що користі, якщо ніхто про це не дізнається? Контекст дає змогу показуватися іншим користувачам та залучати їх ставати вашими клієнтами.

Щоправда, рекламні кампанії потрібно налаштувати так, щоб віддача від них прийшла якнайшвидше.

У цьому кейсі ми покажемо, що дав запуск контекстної реклами нашому клієнту – магазин музичних товарів Notka. Запуск рекламних кампаній дозволив збільшити дохід клієнта у 4 рази, а кількість транзакцій – у 3,8 раза лише за другий місяць роботи!


1. Про клієнта

Завдання від замовника – збільшити кількість продажів музичних інструментів. До цього послугами контекстної реклами не користувався. У клієнта сайт на Хорошопі, що значно спростило нам завдання із встановленням додаткових інструментів та налаштуванням цілей. Нам потрібен був лише доступ до адмін. панелі. Далі ми самі налаштовуємо GTM та Google Аналітику. До того ж на цих платформах вже інтегрована електронна комерція, що дає нам більше часу на налаштування реклами.

Для цієї CMS не потрібно використовувати програміста для налаштування відстеження, що значно економить кошти клієнта.


2. Налаштування рекламних кампаній

Коли надходить нове завдання, ми чітко знаємо, що налаштовувати. При цьому обов'язково орієнтуємось на побажання клієнта. На чому ми зупинилися у цьому випадку.


2.1 Пошукові кампанії

Клієнт звернувся з бажанням збільшити продаж на пріоритетні категорії товарів:

  • синтезатори;
  • цифрові піаніно;
  • акустичні системи.

Для цього ми налаштували пошукові кампанії: для кожної категорії - одна кампанія, для кожного інструмента категорії – окрема група об'яв. А в кожній групі містяться оголошення окремих товарів. За рахунок орієнтації на український ринок ми також додавали українські варіанти оголошень.

Для збільшення клікабельності використовували переваги клієнта та розширення Google Ads:

  • додаткові посилання;
  • уточнення;
  • структуровані описи;
  • номер телефону.

Музичні інструменти

Рис. 1 – Оголошення клієнта в пошуку на десктопі

Мобільний пошук

Рис. 2 – Оголошення клієнта в мобільному пошуку

У ході роботи ми:

  • пропрацювали семантику (виключали нецільові запити, розширювали список мінус-слів);
  • аналізували ключові слова щодо ефективності (виключали неефективні - ті, на які найбільше витрачається бюджет і які не приносять конверсій);
  • тестували стратегії призначення ставок (на початковому етапі використовувалася стратегія Максимум кліків, далі – Максимальна цінність конверсій та Цільова ціна за конверсію для зменшення витрат на рекламу).

Перший місяць роботи був націлений на збір статистики, і від нього великих результатів ми не чекали. Кампаніям необхідно навчитися, зібрати дані, щоб надалі підвищувати результативність своєї роботи.

У другий місяць роботи ми запропонували налаштувати додатково пошукові кампанії за брендовими запитами та кампанію із загальними запитами на магазин музичних інструментів, тому що помітили, що користувачі часто вбивають дані запити в пошуковик Google.

Клієнт був згоден з усіма пропозиціями, й, зі свого боку, додатково попросив налаштувати кампанію для ударних музичних інструментів з метою підвищення продажів за цією категорією.


2.2 Торгова кампанія

Ще першого місяця ми налаштували звичайну Шопінг кампанію. Однак на другий місяць довелося її відключити, тому що за перший отримали достатньо даних щодо транзакцій та цінності конверсій для налаштування Розумної торгової кампанії.

Шопінг та смарт шопінг

Рис. 3 – Результати роботи звичайної та Смарт шопінг кампаній (5 вересня-5 листопада 2021)

Вона дала нам ефективніші результати: кількість транзакцій у Smart Shopping вища, ніж у звичайній Торговій на 41%, а вартість конверсії нижча на 22%.


2.3 DSA

За нашою ініціативою ми налаштували замовнику DSA-кампанію. Вона працює в комбінації з пошуковими та дозволяє закрити прогалини в семантиці та збільшити аудиторію, якій будуть показані оголошення.

Динамічна пошукова кампанія автоматизована: система сама порівнює пошуковий запит користувача та контент на сайті. Якщо контент релевантний, то алгоритми автоматично створюють заголовок оголошення та вибирають посадкову сторінку на основі контенту на сайті.

Шляхом штучного інтелекту у своїй основі DSA допомагає показувати користувачам якісніші оголошення: частка показів над результатами пошуку склала 94%, а відсоток отриманих показів – 75% (на 39% краще, ніж показник у пошукових).

Аукціони для DSA notka

Рис. 4 – Статистика аукціонів для DSA кампанії

На листопад 2021 року в акаунті клієнта працює 7 рекламних кампаній. І найбільш результативна з них – Смарт шопінг (відповідно, бюджету на неї виділяється більше).


3. Результати

Завдяки постійному аналізу та оптимізації рекламних кампаній, за другий місяць ведення проекту у порівнянні з першим нам вдалося отримати такі результати.:

Транзакции notka сравнение

Рис. 5 – Період 5 жовтня-5 листопада 2021 року (у порівнянні з попереднім місяцем)

У результаті коректно налаштовані кампанії дозволили досягти наступних показників:

  • дохід зріс на 294,6%;
  • кількість транзакцій зросла на 279,5%;
  • ROAS збільшився на 1509%;
  • ціни за транзакцію знизилися на 60,4%.

Зростання доходу notka

Рис. 6 – Збільшення доходу за вересень-листопад 2021

За таких результатів рекламний бюджет зріс лише на 50%. Ми не зупиняємось й працюємо далі з проектом – оптимізуємо кампанії для отримання ще більшого результату. Тому оновлюватимемо кейс в міру розвитку та просування. А поки що канал контекстної реклами – основне джерело доходу для замовника.


Висновок

Те, наскільки вдало працюватиме ваша контекстна реклама зі старту, залежить від багатьох факторів. І вибір digital-агентства один із ключових. Ми докладаємо максимум зусиль для успішної роботи реклами зі старту та не зменшуємо темп протягом усього періоду просування. Це можна побачити по кейсу нашого клієнта.

На цей час ми продовжуємо співпрацю, а значить і зараз працюємо над коригуванням семантики та оголошень для зростання клікабельності креативів та доходу замовника. Звертайтесь!

ITFORCE TEAM
Богдана Конопако
Богдана
PM-менеджер
PPC для магазину музичних інструментів - картинка 6
Анастасія
PPC-спеціаліст

«Хочете так само? Залиште заявку»

Отримайте безкоштовну консультацію та оцінку просування бізнесу
Ваш запит надіслано

    Надіслати