Пошукове просування для охоронної агенції

5 хвилин
phone скриншот вікінг
квадрат вікінг
vikinglux
https://vikinglux.com.ua/uk/
Охоронна компанія у Миколаєві
Задача:
Просування нового сайту в ТОП 3-10 за ключовими словами в пошуковій системі Google
vikinglux.com.ua
Клієнт:
Ринок:
Україна
Ключів у ТОП-10
+21%
Ранжуючихся запитів
+153

Пошукове просування — ефективна послуга у довгостроковій перспективі. Найкращий результат вона дає у разі, якщо замовник при розробці сайту одразу оптимізує його під вимоги пошукових систем. Тоді після релізу сайт з перших секунд починає працювати на замовника.

В інших випадках, а так трапляється найчастіше, спочатку створюється сайт, і вже потім через деякий час власник розуміє, що створений ресурс ще потрібно довести до ладу. Спершу сайт мають побачити пошукові роботи. Потім вони обходять та сканують сторінки, а це відбувається не за один обхід, бо краулінговий бюджет вичерпний для кожного сайту. Далі роботи мають надати сайту якийсь рейтинг, щоб він потрапив на сторінки видачі. І вже потім ресурс бачать користувачі. Це часозатратний процес. З таким сайтом замовника ми й працювали — з новоствореним та не оптимізованим під пошуковики.

У грудні 2021 до нас звернулася охоронна компанія в Миколаєві якраз задля приведення нового сайту до вимог пошуковика Google. Подивимось, чи вдалося команді ITForce вивести сайт на перші позиції за певними запитами.


1. Про клієнта — охоронну компанію в Миколаєві

Замовник звернувся до ITForce у грудні 2021 року. Наш клієнт — охоронна компанія, котра надає послуги в Миколаєві.

Перелік послуг компанії:

  • фізична охорона;
  • охоронна сигналізація;
  • пожежна сигналізація;
  • відеоспостереження.

Переваги клієнта:

  • 20 років досвіду роботи;
  • 24 години на добу несіння відповідальності за охорону;
  • 5 хвилин — строк приїзду на об’єкт спеціалістів у разі екстреного виклику.

Головна особливість (вона ж складність) просування сайту клієнта полягає у тому, що компанія пропонує свої послуги лише у місті Миколаєві. Тобто наше гео — вузьке, це одне велике місто. В цьому випадку сайт отримуватиме обмежену кількість трафіку.

Плюс сайт замовника новий, а конкуренція в регіоні сильна. Оскільки у Миколаївській області йдуть бойові дії, після 24 лютого попит на послуги значно зменшився. Саме тому ми зіткнулися з тим, що трафік на сайт зростає повільно, проте позиції ресурсу покращуються й показники сайту також зростають.

Вхідні дані до початку робіт

Сайт клієнта — новий, тож робіт з пошукової оптимізації раніше не проводилось.

Подивимось на позиції сайту до початку робіт (ключові слова російською та українською):

Позиції сайту до початку
Позиції сайту до початку

Рис. 1 - Позиції сайту до початку робіт за ключовими запитами українською та російською

За ключовими запитами сайт клієнта має невисокі позиції, тож наше завдання полягало у їх підвищенні.


2. Хід робіт з SEO-просування сайту охоронної агенції

На старті ми мали провести деякі підготовчі роботи для правильного подальшого SEO-просування сайту. Тож одним із перших основних завдань SEO-спеціаліста стало перенесення сайту з піддомену nk.xxx.com.ua на домен xxx.com.ua. Далі ми продовжили працювати з основним доменом.

Перенесення сайту — процес не швидкий, також ресурс після перенесення потребує багато часу на переіндексацію всіх сторінок. До того ж сайт клієнта новий, а це додаткові складності з індексуванням сторінок. Процес потрібно було пришвидшити, й для додавання сторінок в індекс ми використовували плагін Google Indexing API. Таким чином нам вдалося прискорити індексацію та просування сайту у пошуку.

Технічний аудит сайту охоронної компанії: результати та план робіт

Робота над просуванням сайту починається з техаудиту. Перелік виправлених помилок на сайті після техаудиту:

  • додали новий файл robots.txt;
  • склеїли http та https;
  • замінили биті посилання;
  • оптимізували картинки та теги alt;
  • додали мікророзмітку FAQ на сторінки сайту;
  • прибрали дублі сторінок сайту;
  • оновили чи прописали метадані;
  • додали меню на сайт та сторінки у меню;
  • прописали контактні дані у футері;
  • оптимізували ЛЗУ (людинозрозумілі урли);
  • налаштували редиректи.

Юзабіліти сайту теж зазнав змін. Ми додали:

  • форму для зворотного зв'язку та консультацій;
  • хлібні крихти;
  • блог, де додали форму з коментарями, пошук за статтями, блок з останніми статтями та блок із рекомендованими статтями.

Після збору семантики на сайт були додані нові посадкові сторінки та виправлена структура, оскільки раніше сайт містив лише 4 послуги, а меню на ресурсі не було. На сьогодні сайт замовника налічує 17 сторінок послуг.

Головна складність у розробці стратегії контент-маркетинга полягала в тому, що клієнт не був готовий надавати інформацію для нових послуг, і таким чином нам довелося власноруч переробити чинний контент сайту під кожну нову послугу. Та ми впоралися з цим завданням.

Подивимось на результат нововведень SEO-спеціаліста щодо сайту клієнта:

Меню сайту до та після
Меню сайту до та після

Рис. 2 - Меню сайту до та після початку робіт з SEO-просування

Для всіх сторінок сайту ми прописали метатеги з входженням ключових слів та додали їх на сайт. Також за зібраною семантикою та складеними ТЗ SEO-спеціаліста копірайтер написав тексти для пріоритетних сторінок, котрі ми додали на сайт клієнта. Це 13 сторінок українською мовою та 13 сторінок російською мовою. В першу чергу ми брали в роботу високочастотні запити (ВЧ), та з СЧ та НЧ також працювали.

У березні просування сайту було припинено через повномасштабне вторгнення в Україну. Бюджет з квітня довелося скоротити, 6 місяців ми працюємо з мінімальним бюджетом. І нам вдалось досягти результат, саме тому ви зараз читаєте цей кейс.

Оскільки по Миколаєву і так менша кількість запитів, ніж загалом по Україні, а за часів війни попит в Миколаєві ще більше впав, то зараз важливо просувати сайт за ВЧ-запитами, щоб зберегти хоч частину трафіку з органіки та залучити більшу кількість користувачів.

Трафік в залежності від виду пристрою:

Трафік на ресурс в

Рис. 3 - Трафік на ресурс в залежності від виду пристрою

Бачимо, що трафік з мобільних переважає над десктопним. Це ще один наголос, що вкрай важливо мати адаптивну версію сайту або його окрему мобільну версію. Споживачам зручніше користуватись телефоном. Й пам’ятаємо про важливість mobile-first для Google - це нова модель індексації, коли Google при ранжуванні сайтів насамперед враховує саме мобільну версію.

Тож при запровадженні блогу на ресурсі замовника ми врахували цей момент та зробили блог також адаптованим до мобільних телефонів.

На сьогодні (жовтень 2022) ми розробили контент-план для блога компанії та ведемо його. Так ми збільшуємо кількість трафіку на сайт замовника та отримуємо лояльність нових користувачів.

Посилальна стратегія для сайту охоронної агенції

Наступний крок — робота з набором маси посилань на сайт. Особливо це важливо для нових сайтів, бо вони мають заслужити довіру й у користувачів, й у пошукових систем. Нові сайти не мають пула постійних клієнтів та лояльної аудиторії. Водночас пошуковики ставляться до них вкрай прискіпливо, і роботи з розширення посилальної маси повинні вестися з обережністю, щоб не отримати санкції від пошукових систем.

Насамперед вхідні посилання на новий сайт повинні бути якісними, тобто з сайтів, котрі вже мають авторитет пошукових систем та довіру користувачів.

Нарощування маси посилань на ресурс замовника було розпочато з другого місяця співпраці, тобто, з січня. Наша команда проаналізувала посилальну масу конкурентів, внаслідок чого ми зрозуміли, яку кількість посилань нам необхідно закупити. Ми склали стратегію на найближчі 3 місяці й дотримувалися її до 24 лютого. Оскільки впродовж березня проєкт був на паузі, а роботи ми відновили у квітні, тож одразу скоригували посилальну стратегію, зробивши наголос на піднятті позицій за тими ключовими словами, які вже були біля ТОПу.

Що сьогодні?

Як тільки ми розпочали роботи над сайтом, рейтинг домену почав поступово зростати. Шляхом нарощування маси посилань з кожним місяцем збільшується кількість донорів. Зараз ми прагнемо до показників DR 30, щоб обійти головного конкурента.

Масу посилань нарощуємо за допомогою вічних посилань, крауд-маркетингу і сабмітів. Єдиний мінус — обмежене гео, оскільки для Миколаєва не так легко знайти донорів.


3. Результати SEO-робіт для охоронної компанії

Нагадаємо, що у Миколаєві тривають бойові дії, тож попит на послуги охоронних агенцій зменшився. Нашим головним завданням було покращення позицій сайту у пошуку за ключовими запитами й нарощуванні маси вхідних посилань.

Насамперед нам вдалося повернути кількість конверсій. Дані за грудень 2021 та серпень 2022.

Кількість конверсій на
Кількість конверсій на

Рис. 4 - Конверсії на початку робіт з сайтом

Подивимось на позиції сайту за той самий період:

Позиції сайту у грудні 2021
Позиції сайту у грудні 2021
Позиції сайту у грудні 2021

Рис. 5 - Позиції сайту у грудні 2021 та серпні 2022, загальне зростання

Порівняння позицій ресурсу охоронної компанії в Миколаєві за 8.06 та 7.10 (приклад для сторінок нових послуг та загалом):

Порівняння позицій сайту
Порівняння позицій сайту

Рис. 6 - Порівняння позицій сайту охоронної компанії в Миколаєві

За умов війни нам вдалося збільшити рейтинг домену сайту з 0 до 7:

Рейтинг домену клієнта

Рис. 7 - Рейтинг домену (DR) клієнта

Кількість доменів-донорів за останній рік теж зросла з 38 на початку до 95 сьогодні:

Кількість доменів-донорів

Рис. 8 - Кількість доменів-донорів за рік співпраці

Зазначимо, що через бойові дії на території Миколаївської області з березня відвідування (трафік на сайті) впали, бо послуги не на часі, і на сьогодні ми зберігаємо досягнутий обсяг трафіку та намагаємося приводити нових користувачів за допомогою хороших позицій з органіки.

У грудні 2021 сайт ранжувався за 8 ключовими словами та не був у ТОПі. У жовтні 2022 сайт ранжується за 153 ключами та входить у ТОП-10 за 56 ключовими словами.

План робіт на наступні періоди:

  • розміщення зовнішнього контенту та статей у блозі компанії;
  • підбір донорів для закупівлі вічних посилань;
  • робота з індексацією сайту, перевірка помилок у Google Search Console та аналіз позицій сайту.

Тож за умов війни команді ITForce вдалося збільшити видимість сайту у пошуку, покращити позиції та увійти у ТОП за обраними ключовими запитами. Це чудовий результат з урахуванням того, що сайт клієнта — новий, а бюджет на просування ми мали мінімальний.

Зацікавились? Заповнюйте форму запиту консультації нижче, наші спеціалісти спробують вам допомогти з підбором стратегії пошукового просування.

ITFORCE TEAM
Таня Жуковец
Тетяна
PM-менеджер
Ганна Філіна
Ганна
SEO-спеціаліст

«Хочете так само? Залиште заявку»

Отримайте безкоштовну консультацію та оцінку просування бізнесу
Ваш запит надіслано

    Надіслати