Як експериментальна кампанія стала першою за кількістю конверсій та прибутковістю в акаунті

2 хвилини
phone скриншот юмі
квадрат юмі
yumi
https://yumi.kh.ua/
Повітряні кульки до світ - інтернет-магазин YUMI
Задача:
Налаштування Розумної локальної кампанії до Дня закоханих
https://yumi.kh.ua/
Клієнт:
Ринок:
Україна
Взаємодій
+30%
Вартість конверсії
-21%
Конверсій
+113
Umi
Михаїл
Founder
Працюємо з компанією ITForce із грудня 2016 року. Почали нашу співпрацю тому, як раніше я розчарувався взагалі в налаштувачах контекстної реклами — змінив до цього гору підрядників, всі мені виносили мозок будь-якою непотрібною мені хрінню і не хотіли хоч трохи розібратися в нашому продукті.
Тому я дав завдання Марині, вона на той час обіймала посаду керівника в ЮМІ, йди на курси контексту, послухай там, що до чого, і знайди мені адекватних та нормальних підрядників, щоб ми світилися у Гуглі на першому місці за адекватні гроші. Що Марина й зробила. І знайшла вас.
Потім ми плідно працювали, і одним з головних плюсів я можу виділити те, що є залученим до того, щоб ми реально нормально працювали й у нас реально були замовлення.
У мене прохання були прості:
- Запит "повітряні кульки Харків" - тут ми маємо світитися першими, ок?
- ОК.
– Значить, працюємо. Бюджет на рекламу стабільний?
- Стабільний.
– Замовлення приходять? Телефонія дзвонить?
- Так, усі норми.
- Ну, от і зашибісь.
Ось така у мене оцифровка замовлень.
За внутрішніми налаштуваннями в кабінетах або там яка ціна кліка, я в це вникати точно не хочу. У мене движуха тільки вперед, а решта – нехай фахівці розбираються. Вирішуватимемо проблеми в міру їх надходження. Поки дзвонять – значить усе нормально.
І хочу сказати нашому менеджеру Олені велике спасибі, що позбавляєте нас зайвих питань і що за час нашої роботи Ви точно показали залучення в тому, щоб розібратися в нашому продукті, адже без цього нормальну рекламу не налаштувати.
Останні півроку ми опікувалися СЕО оптимізацією сайту. Тут теж критерії оцінки роботи хлопців у мене прості: ми виросли в пошуковій видачі, так, виросли, але потім то карантин, то криза якась, то ще щось, тому роботи ми тимчасово призупинили, але, я думаю, незабаром часу до них повернемось.
Загалом, коротше, скільки можна писати, час і працювати. Співробітництвом із компанією ITForce я задоволений. Рухаємось далі!
P.S. Реально показником націленості на результат є завзятість та навичка досягнення цілей. Олена із завзятістю "діставала" з мене цей відгук. Не тому, що вона намагалася мене якось напружити, а тому, що я її трохи "динамив". Але, все-таки, вона мене дотиснула. Респект, Олено, Ви молодець, то тримати!

Що було

З клієнтом ми співпрацюємо з 2016 року та рекламні активності до Дня закоханих вже неодноразово проводилися.

В цьому році ми працювали з уже існуючими в акаунті кампаніями:

  • активували показ груп з ключовими словами до Дня закоханих в запущеній пошукової кампанії;
  • запустили РК в КММ;
  • налаштували та запустили відео та Gmail-кампанії з креативом під свято.

А також, з метою експерименту, на 10-14 днів вирішили налаштувати Розумну локальну кампанію.

Локальні кампанії призначені для збільшення відвідуваності магазинів або зростання дзвінків в компанію. Такі кампанії працюють із застосуванням машинного навчання.

Вимоги до запуску:

  • інформація щодо геотаргетинга;
  • бюджет кампанії.

Далі створюємо креативи. Google Реклама буде автоматично оптимізувати ставки, місця розміщення оголошень та комбінації креативів.


Хід робіт

Рекламний аккаунт клієнта вже був пов'язаний з сервісом Google My Business. Ми вирішили показувати рекламу з прив'язкою до радіусу навколо адреси компанії.

Кейс Umi

Рис. 1 - Геотаргетинг оголошень

Далі обираємо напрямок діяльності компанії. На підставі цієї інформації система пропонує потенційні пошукові запити наших користувачів. Можна скористатися цією підказкою, або ж ввести свої ключові слова (максимум 10 словосполучень).

Коли кампанія почне працювати, стане доступна статистика роботи зазначених фраз та з'явиться можливість відключити окремі ключі.

Кейс Umi

Рис. 2 - Ключові фрази

Далі створюємо оголошення.

Необхідно задати 3 заголовка та 2 описа. Це оголошення буде показуватися в Google Пошуку, на Google Картах та сайтах партнерів. Також є можливість додати графічні креативи та логотип, завдяки чому система використовуватиме варіанти оголошення із зображенням в КМС.

Кейс Umi

Рис. 3 - Створення оголошення

У цільовому url можна вказати адресу сайту або ж посилання на сторінку в GMB.

Так виглядають оголошення на Google Картах:

Кейс Umi

Рис. 4 - Оголошення в Google Картах

Останній етап налаштування - бюджет.

Система пропонує 3 варіанти з прогнозом ефективності, або ж можна вибрати власний.

Кейс Umi

Рис. 5 - Визначення бюджету кампанії

Після запуску на дашборді можна відстежувати ефективність роботи кампанії. Під дзвінками маються на увазі натискання на кнопку "Подзвонити» в оголошеннях на мобільних пристроях.

За допомогою функції «Дії по карті» можна дізнатися, скільки разів, переглянувши оголошення, користувачі натискали на маркер компанії на Google Картах або прокладали маршрут до офісу.

Кейс Umi

Рис. 6 - Ефективність перегляду оголошення

Активні дії з оголошенням:

  • Кліків - 1741;
  • Дій з картою - 893;
  • Дзвінків - 21.

Результати

Локальна кампанія працює на стратегії Максимальна кількість кліків та призначає ставки автоматично.

Після тестового періоду роботи несподівано для нас виявилося, що експериментальна кампанія вийшла на першу позицію в акаунті, обігнавши Smart Shopping:

Кейс Umi

Рис. 7 - Порівняння Локальної кампанії та Smart Shopping

Ми бачимо, що показів у Локальної кампанії менше, ніж у Smart Shopping. Це пояснюється місцем показів: Локальна показувалася тільки в Харкові, а Шопінг крутився по всій Україні.

Показники Локальної:

  • конверсій - 198,69;
  • цінність конверсії - 10 552,37.

Вартість кліка обох кампаній приблизно однакова (13,68 грн проти 12,17 грн), а коефіцієнт конверсій у Локальної вище майже в 2 рази (11,41% проти 6,9%).

Крім того, що кампанія вийшла на перше місце по транзакціях, вона також приносить найбільше дзвінків. А клієнт в силу специфіки бізнесу якраз і отримує більше замовлень після прямого спілкування з клієнтом. Транзакції для нього не є показником успішності рекламної кампанії.

У свою чергу, ми рекомендуємо бізнесам не боятися експериментів і перерозподіляти частину коштів на різні типи рекламних кампаній, а також не поспішати з висновками. І завдяки цьому отримувати нових клієнтів, замовлення і прибуток.

А за допомогою в налаштуванні реклами звертайтеся до нас!

ITFORCE TEAM
Як експериментальна кампанія стала першою за кількістю конверсій та прибутковістю в акаунті - картинка 2
Олена
Project-manager
Тетяна Томенко
Тетяна
Head of PPC Department

«Хочете так само? Залиште заявку»

Отримайте безкоштовну консультацію та оцінку просування бізнесу
Ваш запит надіслано

    Надіслати