Як експериментальна кампанія стала першою за кількістю конверсій та прибутковістю в акаунті
Тому я дав завдання Марині, вона на той час обіймала посаду керівника в ЮМІ, йди на курси контексту, послухай там, що до чого, і знайди мені адекватних та нормальних підрядників, щоб ми світилися у Гуглі на першому місці за адекватні гроші. Що Марина й зробила. І знайшла вас.
Потім ми плідно працювали, і одним з головних плюсів я можу виділити те, що є залученим до того, щоб ми реально нормально працювали й у нас реально були замовлення.
У мене прохання були прості:
- Запит "повітряні кульки Харків" - тут ми маємо світитися першими, ок?
- ОК.
– Значить, працюємо. Бюджет на рекламу стабільний?
- Стабільний.
– Замовлення приходять? Телефонія дзвонить?
- Так, усі норми.
- Ну, от і зашибісь.
Ось така у мене оцифровка замовлень.
За внутрішніми налаштуваннями в кабінетах або там яка ціна кліка, я в це вникати точно не хочу. У мене движуха тільки вперед, а решта – нехай фахівці розбираються. Вирішуватимемо проблеми в міру їх надходження. Поки дзвонять – значить усе нормально.
І хочу сказати нашому менеджеру Олені велике спасибі, що позбавляєте нас зайвих питань і що за час нашої роботи Ви точно показали залучення в тому, щоб розібратися в нашому продукті, адже без цього нормальну рекламу не налаштувати.
Останні півроку ми опікувалися СЕО оптимізацією сайту. Тут теж критерії оцінки роботи хлопців у мене прості: ми виросли в пошуковій видачі, так, виросли, але потім то карантин, то криза якась, то ще щось, тому роботи ми тимчасово призупинили, але, я думаю, незабаром часу до них повернемось.
Загалом, коротше, скільки можна писати, час і працювати. Співробітництвом із компанією ITForce я задоволений. Рухаємось далі!
P.S. Реально показником націленості на результат є завзятість та навичка досягнення цілей. Олена із завзятістю "діставала" з мене цей відгук. Не тому, що вона намагалася мене якось напружити, а тому, що я її трохи "динамив". Але, все-таки, вона мене дотиснула. Респект, Олено, Ви молодець, то тримати!
Що було
З клієнтом ми співпрацюємо з 2016 року та рекламні активності до Дня закоханих вже неодноразово проводилися.
В цьому році ми працювали з уже існуючими в акаунті кампаніями:
- активували показ груп з ключовими словами до Дня закоханих в запущеній пошукової кампанії;
- запустили РК в КММ;
- налаштували та запустили відео та Gmail-кампанії з креативом під свято.
А також, з метою експерименту, на 10-14 днів вирішили налаштувати Розумну локальну кампанію.
Локальні кампанії призначені для збільшення відвідуваності магазинів або зростання дзвінків в компанію. Такі кампанії працюють із застосуванням машинного навчання.
Вимоги до запуску:
- інформація щодо геотаргетинга;
- бюджет кампанії.
Далі створюємо креативи. Google Реклама буде автоматично оптимізувати ставки, місця розміщення оголошень та комбінації креативів.
Хід робіт
Рекламний аккаунт клієнта вже був пов'язаний з сервісом Google My Business. Ми вирішили показувати рекламу з прив'язкою до радіусу навколо адреси компанії.
Рис. 1 - Геотаргетинг оголошень
Далі обираємо напрямок діяльності компанії. На підставі цієї інформації система пропонує потенційні пошукові запити наших користувачів. Можна скористатися цією підказкою, або ж ввести свої ключові слова (максимум 10 словосполучень).
Коли кампанія почне працювати, стане доступна статистика роботи зазначених фраз та з'явиться можливість відключити окремі ключі.
Рис. 2 - Ключові фрази
Далі створюємо оголошення.
Необхідно задати 3 заголовка та 2 описа. Це оголошення буде показуватися в Google Пошуку, на Google Картах та сайтах партнерів. Також є можливість додати графічні креативи та логотип, завдяки чому система використовуватиме варіанти оголошення із зображенням в КМС.
Рис. 3 - Створення оголошення
У цільовому url можна вказати адресу сайту або ж посилання на сторінку в GMB.
Так виглядають оголошення на Google Картах:
Рис. 4 - Оголошення в Google Картах
Останній етап налаштування - бюджет.
Система пропонує 3 варіанти з прогнозом ефективності, або ж можна вибрати власний.
Рис. 5 - Визначення бюджету кампанії
Після запуску на дашборді можна відстежувати ефективність роботи кампанії. Під дзвінками маються на увазі натискання на кнопку "Подзвонити» в оголошеннях на мобільних пристроях.
За допомогою функції «Дії по карті» можна дізнатися, скільки разів, переглянувши оголошення, користувачі натискали на маркер компанії на Google Картах або прокладали маршрут до офісу.
Рис. 6 - Ефективність перегляду оголошення
Активні дії з оголошенням:
- Кліків - 1741;
- Дій з картою - 893;
- Дзвінків - 21.
Результати
Локальна кампанія працює на стратегії Максимальна кількість кліків та призначає ставки автоматично.
Після тестового періоду роботи несподівано для нас виявилося, що експериментальна кампанія вийшла на першу позицію в акаунті, обігнавши Smart Shopping:
Рис. 7 - Порівняння Локальної кампанії та Smart Shopping
Ми бачимо, що показів у Локальної кампанії менше, ніж у Smart Shopping. Це пояснюється місцем показів: Локальна показувалася тільки в Харкові, а Шопінг крутився по всій Україні.
Показники Локальної:
- конверсій - 198,69;
- цінність конверсії - 10 552,37.
Вартість кліка обох кампаній приблизно однакова (13,68 грн проти 12,17 грн), а коефіцієнт конверсій у Локальної вище майже в 2 рази (11,41% проти 6,9%).
Крім того, що кампанія вийшла на перше місце по транзакціях, вона також приносить найбільше дзвінків. А клієнт в силу специфіки бізнесу якраз і отримує більше замовлень після прямого спілкування з клієнтом. Транзакції для нього не є показником успішності рекламної кампанії.
У свою чергу, ми рекомендуємо бізнесам не боятися експериментів і перерозподіляти частину коштів на різні типи рекламних кампаній, а також не поспішати з висновками. І завдяки цьому отримувати нових клієнтів, замовлення і прибуток.
А за допомогою в налаштуванні реклами звертайтеся до нас!