Google Ads для сервісу з ремонту побутових холодильників

3 хвилини
phone скриншот клієнт
тестова картинка квадрат
fridgefix
https://fridgefix.us/
Refrigerator Repair and Service in Orange County, CA
Задача:
Збільшення кількості замовлень через контекстну рекламу. Налаштування Google Ads на сайт з нуля. Створення релевантних оголошень для Локальної рекламної кампанії
fridgefix.us
Клієнт:
Ринок:
США
Конверсії
+1405%
Вартість конверсії
-92%
CPC
$1,71

Послуги контекстної реклами Google Ads пропонує потужні інструменти для охоплення та залучення нових клієнтів. У цьому кейсі ми продемонструємо, як локальна кампанія Performance Max може допомогти місцевому бізнесу збільшити кількість лідів з реклами. Проєкт, з яким працюватимемо — місцевий бізнес з ремонту та обслуговування холодильників та морозильних камер в Каліфорнії, США. 

Local Performance Max
Кампанія PMax має значний потенціал, оскільки оголошення показуються на всіх платформах Google, що дозволяє охопити всіх потенційних користувачів. Для цього необхідно надати рекламній кампанії певні вихідні дані для аналізу: об’єкти та атрибути, географічні та демографічні дані користувачів, сигнали аудиторій, елементи оголошень тощо.Всю надану спеціалістами інформацію аналізує штучний інтелект Google Performance Max, після чого відбувається тестування комбінацій креативів та розміщення адаптивної реклами у пошуку, Gmail, Картах, контекстно-медійній мережі, Discover Feed та YouTube. Таким чином, одна кампанія охоплює користувачів на всіх доступних майданчиках системи Google. Ми зосередились на локальних цілях кампанії.

У червні 2023 ми перейшли на відстеження показників у Google Analytics 4, де налаштували рекламні цілі та імпортували конверсії з GA4 в акаунт Google Ads.

Роботи липня-серпня 2023 містили:

  • опрацювання рекомендацій системи для підвищення показника якості облікового запису;
  • опрацювання пошукових запитів, додавання ключових та мінус-слів;
  • відключення неефективних ключових слів;
  • коригування стратегій призначення ставок та бюджетів;
  • додавання групи за загальним запитам (не гео) у пошукову кампанію;
  • додавання нових груп обʼєктів (без сигналів аудиторій, т. я. кампанії вже набрали достатню статистику) в запущені локальну та стандартну PMax;
  • призупинення пошукової кампанії;
  • розподілення бюджету пошукової кампанії на ПМакси;
  • коригування показників цільової рентабельності;
  • також в цей час (червень) відбувся перехід обліку конверсій з UA на GA4.

Поглянемо на результати роботи реклами й для наочності подивимось їх в розрізі вартості конверсії:

Робота кампаній Google Ads в

Рис. 3 - Робота кампаній Google Ads в липні-серпні 2023

Налаштована локальна Performance Max є найбільш результативною з показниками:

  • 2 587 кліків на оголошення;
  • 1 134 здійснених конверсій;
  • $0,67 становить вартість конверсії;
  • $0,29 є середня ціна за клік.

Тобто припущення, що локальна Performance Max стане найбільш ефективною для залучення місцевих клієнтів у нашому випадку, спрацювало.


Результати Google Ads для компанії з ремонту холодильників

Чи є ефективною контекстна реклама для компанії з надання послуг ремонту та обслуговування побутових холодильників та морозильних камер? Поглянемо на загальні дані щодо трафіку за періоди липень-серпень 2023 з джерела Google Analytics 4 - скільки трафіку залучили оголошення Google Ads:

Дані GA4 з залучення трафіку
Дані GA4 з залучення трафіку
Дані GA4 з залучення трафіку

Рис. 4 - Дані GA4 з залучення трафіку

Cross network та Paid Search - канали платної реклами, й ми бачимо, що разом саме вони приносять основну кількість трафіку. Тобто реклама є ефективною: вона приводить на сайт нових релевантних відвідувачів, які здійснюють значну кількість цільових дій. Це включає не лише зростання трафіку, але й покращення взаємодії з сайтом. Завдяки правильно налаштованій рекламі ми змогли залучити зацікавлену аудиторію, яка активно взаємодіяла з контентом сайту та скористалася запропонованими клієнтом послугами.

Для поточного кейсу для порівняння результативності реклами ми беремо період березень-квітень та липень-серпень 2023. Переглянемо рекламні кампанії за обрані періоди з погляду кількості конверсій та їх вартості.

Порівняння періодів

Рис. 5 - Порівняння періодів роботи Google Ads

Кількість конверсій в загальному в обліковому записі збільшилась на 1405% при збільшенні рекламних витрат на 13% (це з урахуванням місцевих конверсій). Якщо беремо до уваги тільки зафіксовані дзвінки або дії на сайті (конверсії, які враховуємо в стандартному PMax), то:

  • +233% складає збільшення кількості таких конверсій;
  • -58% становить зменшення вартості конверсій;
  • +39% до витрат на кампанії.

Найбільш результативною з запущених РК є локальна кампанія Performance Max, яка принесла +1759,02% конверсій, а вартість конверсії при цьому знизилась на 92%. Витрати на рекламу збільшились на 44%, що є цілком прогнозованим. При цьому середня вартість конверсії по акаунту становить $1,71, що суттєво менше за заплановані $30, встановлені як один з KPI на початку співпраці.

Дані щодо конверсійності кожної налаштованої для РК цілі:

Конверсії по цілях

Рис. 6 - Конверсії по цілях рекламних кампаній

Найчастіше виконуються цілі натискання кнопок "Прокласти маршрут" й "Виклик" у геоконтекстних оголошеннях (або сервісі Google після взаємодії з оголошенням). Тобто локальна Performance Max по більшості показників є найрезультативнішою: вона приносить основну частину лідів за прийнятною вартістю конверсії. Саме з локальної кампанії в Google Maps наш клієнт отримує переважну кількість лідів.

Кампанія Local Performance Max в Google Ads - це потужне автоматизоване рішення для бізнесу, яке націлене на залучення місцевих користувачів. Застосування кросканального охоплення потенційних клієнтів з екосистеми Google, розширеного таргетингу та штучного інтелекту забезпечують ефективне використання рекламних коштів та максимальну рентабельність інвестицій. Ефект від кампанії ми споглядаємо в поточному кейсі, це ефективний рекламний інструмент для локальних бізнесів.

Ми щотижня відстежуємо динаміку рекламних кампаній, моніторимо географію показів та виключаємо нерелевантні гео, коригуємо ставки показів на різних пристроях, графік показу оголошень. На основі отриманих даних надаємо рекомендації щодо зміни стратегій та коригування бюджету. Працюємо над оптимізацією реклами згідно з встановленими KPI клієнта.

ITFORCE TEAM
Inna Starkova
Інна
Head of PM Department
Анастасія Чернявська
Анастасія
PPC-спеціаліст

«Хочете так само? Залиште заявку»

Отримайте безкоштовну консультацію та оцінку просування бізнесу
Ваш запит надіслано

    Надіслати