Замовник звернувся до нас з метою просування сайту в ТОП-1 за запитами всіх груп послуг, які надає компанія.
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Клієнт звернувся за впровадженням додаткового каналу комунікації з клієнтами. Робота з базою розсилки до цього не велася ні в якому вигляді.
Email-маркетинг
Інтернет-магазин брендового жіночого одягу
Україна
2,9% повторних продажів за місяць з каналу Email. З них 48% - за допомогою тригера оформлення замовлення
Підвищення лояльності та впровадження додаткової точки комунікації з клієнтом
Реактивувати базу клієнтів, налаштувати повідомлення про замовлення для нових клієнтів
У клієнта вже була хороша база клієнтів – 14 350 контактів. Тому для розв’язання поставлених завдань ми вирішили провести кілька проморозсилок та налаштувати тригер оформлення замовлення.
Досить велика база – 14 350 контактів. Усі вони – клієнти магазину. Робота по базі раніше не велась ні в якому вигляді.
Спочатку ми перевірили базу на наявність спам-пасток та неправильних адрес, й залили її в Еспутнік. Також ми провели верифікацію домену, щоб листи не потрапляли в спам. Далі все йшло за розробленою на початковому етапі стратегією.
Ми розробили покрокову стратегію, яку затвердили з клієнтом:
Це перше, з чого ми починаємо роботу, якщо у замовника до цього не було ніяких розсилок. Звичайно, цей етап настає тільки після розробки стратегії.
При підготовці шаблону завжди потрібно враховувати такі моменти, як:
Рис. 1 – Розроблений нами шаблон листи
Також при розробці шаблону важливо пам’ятати про мобільну версію. Це стосується всіх листів, але таких важливих тригерів, як листи оформлення замовлення, в першу чергу.
Позаяк у клієнта вже була досить велика база контактів, ми вирішили не гаяти часу й почати проморозсилку одразу після затвердження шаблону. Всього за лютий ми відправили 4 листи:
Рис. 2 – Проморозсилки за базою замовників
Усі чотири розсилки показали хороші показники відкриттів та переходів.
Але найкращими стали перший лист з теплими костюмами й розсилка до Дня Святого Валентина. Це пов’язано з тим, що перша розсилка була для них новою і тому цікавою, а друга розсилалась в переддень свята, коли читачі найбільш розташовані до покупок.
Рис. 3 – Статистика проморозсилок
Готовність клієнтів купувати на свята підтверджують й дані про покупки – святкова розсилка отримала найбільше продажів. Тоді як лідер з відкриттів – лист з теплими костюмами, який не зконвертив жодної покупки. Можливо, таке сталося через кінець сезону, коли всі вже шукають легший та весняний одяг. Таке іноді трапляється 😉
Рис. 4 – Показники проморозсилок в аналітиці
Всього за період співпраці:
Цей тригер необхідний для того, щоб повідомляти користувача про те, що він успішно оформив замовлення. Тригер відправляється одразу після оформлення за допомогою автоматизованого сценарію. Основна мета такого листа – передати клієнту необхідну інформацію про замовлення й підвищити його лояльність.
Передача даних про замовлення налаштовується по API та далі підтягується в лист автоматично за допомогою змінних, які ми вставляємо у лист.
Рис. 5 – Так виглядає код зі змінними, які передаються
Ми зупинилися на передачі таких даних:
Ось такий лист замовлення у нас вийшов після всіх налаштувань та доопрацювань:
Рис. 6 – Лист замовлення
Воно вийшло простим, але при цьому стильним, й містило всі необхідні дані для клієнта.
Рис. 7 – Статистика листа оформлення замовлення
Уже з цих цифр ми бачимо, наскільки ефективніше він спрацював в порівнянні з проморозсилками. Хоча спочатку завдання продати за допомогою цього тригера не було зовсім.
Дані:
За місяць співпраці ми отримали 32 замовлення з каналу email. З огляду на той факт, що перші 10 днів ми займалися розробкою шаблону та технічними параметрами, а з базою до цього не працювали, це відмінні показники.
Великим здивуванням для нас став факт того, що половина покупок була оформлена через лист замовлення. Це означає, що 15 замовлень – це повторні покупки протягом одного місяця!
Крім того, даний тригер настроюється один раз і потім протягом тривалого часу працює без додаткових доробок і витрат. Тому можна сміливо сказати, що він спрацював навіть краще, ніж проморозсилки.
Всього за час роботи з магазином:
Рис. 8 – Статистика промо та тригерів
Розсилки – важливий інструмент при роботі зі своєю аудиторією. А тригер оформлення замовлення й зовсім один з основних. Але, як ви вже змогли переконатися, він несе не тільки функцію повідомлення, але й служить пам’яткою для замовника, за якою він зможе в будь-який час перейти та замовити знову.
Проморозсилки дають результат у моменті, а ось тригер грає тривалий час. Фактично, весь час своєї роботи. Більш того, витрати на настройку тригера – одноразові. Принаймні до моменту редизайну шаблону.
Тому ми рекомендуємо обов’язково налаштовувати цей тригер всім інтернет-магазинам незалежно від розміру бази й кількості трафіку. Ну, і, звичайно ж, працюйте з проморозсилками, вони теж здатні підвищити прихильність бренду у користувачів.
Замовник звернувся до нас з метою просування сайту в ТОП-1 за запитами всіх груп послуг, які надає компанія.
Замовник звернувся до нас з метою просування сайту в ТОП 1-10 за ключовими словами в пошуковій системі Google
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.