Ми шукали професіонала, який налаштує та адаптує кампанії Google Ads, щоб реагувати на сезонність ринку.
Ми хотіли витрачати менше та заробляти більше — як і будь-який інший бізнес. Наші цілі змінюються з місяця в місяць, і деякі з них були/є:
залучати більше відвідувачів на сайт;
залучати більше клієнтів на сайт;
генерувати ліди;
оптимізувати конверсію;
оптимізувати бюджет;
будувати бренд, створюючи унікальні та привабливі оголошення тощо.
Ми прагнули до постійного зростання, і зараз досягаємо його разом з ITForce.
Ми комунікуємо через робочі чати або дзвінки, і ITForce завжди гнучко підходить до часу та відповіді. Маркетинговий менеджер складає план реклами, а PPC-спеціаліст втілює його в реальність. Я завжди отримую щомісячні звіти разом із планами налаштувань на наступний місяць та щотижневі оновлення щодо моїх кампаній.
Я тісно співпрацював із маркетинговим менеджером, PPC-спеціалістом, копірайтерами та командою підтримки клієнтів.
Ми постійно досягаємо наших цілей — витрачаємо менше і заробляємо більше. Наша конверсія зростає, приносячи компанії більше прибутку, водночас ми отримуємо постійний потік повернених клієнтів.
Дуже ефективно та продуктивно. ITForce завжди онлайн, завжди на зв’язку та завжди відповідає. Вони реагують на мої потреби швидше, ніж будь-яка компанія, з якою я працював.
Щоб розширити свої послуги, було б чудово, якби вони знайшли спосіб полегшити мовний бар’єр.
У святкові дні компанії розсилають добірки товарів та знижки, починаючи за кілька днів до дня Х. Так вони повідомляють свою базу контактів про прийдешні знижки, дають користувачам можливість визначитися з подарунком й замовити його. Багато хто віддає перевагу в якості подарунка оформляти доставку квітів, щоб висловити свою вдячність та порадувати близьких людей.
У святкові дні (Різдво, 8 березня, День Подяки, Новий Рік) конкуренція у квіткових магазинів загострюється, частина покупців відсіюється. Людям потрібно нагадувати про себе.
У такі періоди email-розсилка - це must-have для магазину з квітами, і в цьому кейсі ви дізнаєтеся, як ми добилися приросту заробітків клієнта в свята в 27 та 23 рази!
Про клієнта
Наша співпраця з клієнтом, який володіє магазином квітів в Канаді, почалося не з сфери емейл-розсилки. Замовник співпрацював з ITForce ще з контекстною рекламою та SEO.
У магазині клієнта є можливість придбати авторський букет. Асортимент кольорів великий, є ексклюзивні сорти. Купити й заплатити за композицію можна онлайн: букет привезуть додому при необхідності. Регіон роботи магазину - Канада.
Клієнт самостійно проводив розсилки, але крім промо іншими інструментами емейл-маркетингу не користувався. Клієнтська база - 6535 адрес. Розсилка раніше проводилася в іншому сервісі, тому потрібно було й перенести базу, й переконатися, що всі, хто відписався, не отримають розсилку. Ми виділили цих користувачів в окрему групу й виключили її з наступної розсилки.
Рис. 1 - Скріншот виключення
Попередні розсилки клієнта виглядають інформативно й мають приємний дизайн. У тілі листа розміщено багато букетів, що правильно - клієнтам важливо бачити асортимент, й при бажанні купити квіти, вибравши букет прямо в листі.
Ось приклади попередніх розсилок для наочності:
Рис. 2 - Приклади попередніх розсилок клієнта
Розсилка хороша, але перевантажена зайвим текстом й елементами. Змінити розсилку потрібно було так, щоб користувач бачив більше букетів та не відволікався від вибору композиції.
Наша задача
Клієнт прийшов до нас в перших числах грудня з метою запустити Різдвяну проморозсилку.
Різдво в Канаді відзначають 25 грудня, а користувачі повинні були отримати листи раніше на 3-5 днів. Довелося попрацювати, щоб переробити концепцію листів та запустити 2 розсилки за 2 тижні. Завданням було не тільки збільшити прибуток, але й повернути старих клієнтів (нагадати їм про себе, зацікавити повернутися).
Наша робота вимірювалася такими показниками:
- кількість замовлень квітів;
- дохід від розсилок.
Розробка шаблонів
Розсилка на свята відрізняється від інших днів. Візуальна частина листа повинна наштовхувати людину на думки про свято, давати йому святковий настрій. Серія листів повинна бути об'єднана однією ідеєю й графічним оформленням.
Щоб розігріти користувачів, ми підготували 2 листи для розсилки 11 та 18 грудня. Ті, хто забув про свято, згадають й встигнуть спланувати свої витрати та купити букет.
У розсилці на 11.12 ми помістили добірку актуальних композицій. А в листі на 18.12 показали популярні товари за останні 2 тижні.
Рис. 3 - Розсилка 11.12 та 18.12
У шаблон внесли елементи для асоціації з новорічним періодом й переробили шаблон листа:
- прибрали текст з шапки та додали сніжинки для настрою;
- прикріпили більше фотографій;
- додали переваги сервісу, щоб додатково підштовхнути клієнтів до покупки;
- з нижньої частини прибрали логотип та кнопки соцмереж, додали контакти.
Що вийшло в результаті, дивіться вище на рис. 3. Ми зробили наголос на візуальній частини листа, орієнтуючись на ЦА - жителі США та Канади. Збільшення асортименту квітів підвищило дохід від розсилки в 23 рази!
Результати
Новорічний період асоціюється у користувачів з подарунками. Ми переробили шаблон листа та прибрали всі відволікаючі елементи. Але й конкуренти в цей час намагаються піднести клієнтам щось особливе.
Використовуйте чіткий заклик й намагайтеся персоналізувати ваше звернення. Нагадайте клієнтам про себе, лояльні користувачі обов'язково повернуться.
Опрацюйте шаблон та дизайн розсилки. Це дозволило нам окупити витрати в 27 разів!
| Дані | Показник |
| База контактів | 6266 |
| Листів відправлено | 12 368 |
| Листів прочитано | 2938 (23,75%) |
| Переходів | 264 (9%) |
| Зробили покупки | 69 (26%) |
| Конверсія листа | 2,3% |
| Прибуток (+ наші послуги, + витрати на сервіс) | *27,2 рази |
Рис. 4 - Звіт за розсилкою від 11.12
Рис. 5 - Звіт за розсилкою від 18.12
Показник конверсії 26% перевершив всі наші очікування.
Рис. 6 - Статистика (дані за розсилками за грудень)
Розсилка на День Святого Валентина
Пізніше клієнт також звернувся до нас із завданням наростити продажі до Дня Закоханих.
Інтервал розсилки ми вирішили залишити тим самим (2 листи були надіслані з різницею в 3-4 дні). Але шаблон листів потрібно було переробити відповідно до атмосферою свята: романтика, любов, пристрасть.
Ось що вийшло:
Рис. 7 - Листи до Дня Валентина
У хедер ми додали заклик купити розкішний букет та пов'язали це з основним посилом свята: дарувати любов близьким. Це допомогло збільшити доходи в порівнянні з витратами в 23 рази!
| Дані | Показник |
| База контактів | 6266 |
| Листів відправлено | 12 966 |
| Листів прочитано | 2196 (16,9%) |
| Переходів | 167 (7,6%) |
| Зробили покупки | 40 (24%) |
| Конверсія листа | 1,8% |
| Прибуток (+ наші послуги, + витрати на сервіс) | *23,4 рази |
Рис. 8 - Скріншот статистики розсилки за 04.02.21
Рис. 7 - Скріншот статистики розсилки за 12.02.21
Рис. 10 - Статистика (дані за лютий)
На відміну від Нового Року, до якого всі готуються заздалегідь, день Св. Валентина іноді застає зненацька. Цим й пояснюється зниження показників лютневої розсилки. Все ж таки, Новий Рік вважається основним святом.
Незважаючи на це, показники перевищують середні по емейл-маркетингу за 2019 рік.
Висновок
Святкові дні - одні з кращих приводів для створення не перевантаженою тематичної розсилки. Користувачі з нетерпінням чекають знижок, але їм потрібно нагадувати про себе, зацікавлювати їх. Наш кейс показує, як опрацювання візуала й посилу може принести збільшення прибутку в 27 та 23 разів відповідно.
Не потрібно спамити базу контактів, підготуйте 2-3 лаконічних листи з бажаним асортиментом товарів й результати перевершать всі ваші очікування.