Раніше ми вже писали про те, Навіщо потрібні Google Tag Manager, Call Tracking, E-commerce.
Часто замовники стикаються з питанням, як правильно надати доступ до ключових рекламних та аналітичних інструментів. Для ефективної співпраці з агенцією необхідно забезпечити коректний доступ до Google Ads, Google Analytics 4, Google Tag Manager та Google Merchant Center (GMC).
Сьогодні розберемо ці нагальні питання. Одразу зазначимо, що відкривати доступ необхідно за допомогою електронної пошти, зв’язаної з акаунтом Google (Gmail або Google Workspace).
Для агенції найкраще надати доступ через ідентифікатор клієнта (Client ID), щоб можна було приєднати обліковий запис до свого Керуючого акаунту (MCC).
Рис. 1 – ID акаунту
Рис. 2 – Налаштування доступу та безпеки
Рис. 3 – Підтвердження запиту
Рис. 4 – Рівні доступу
Готово.
Важливо: неможливо надати користувачеві доступ до окремої кампанії, лише до облікового запису загалом.
Доступ до акаунту Google Analytics можна надати необмеженій кількості користувачів.
Рис. 5 – Google Analytics
Рис. 6 – Управління доступом до акаунту
Рис. 7 – Дозволи на рівні облікового запису
Рис. 8 – Права доступу
Готово. Тепер користувач, якого ми додали, може переглядати Аналітику.
Обліковий запис Google Tag Manager працює так само як і обліковий запис GA. Зазвичай він призначений для компанії/бізнесу/клієнта, тоді як контейнер зазвичай призначений для вебсайту або програми. Один контейнер може містити багато тегів, тригерів і змінних.
В Google Tag Manager доступ можна надати на 2 рівнях:
1. Заходимо на сайт Google Tag Manager та обираємо контейнер, до якого слід надати доступ.
Рис. 9 – Інтерфейс Google Tag Manager
2. Клікаємо на Адміністратор, далі двічі обираємо Керування користувачами. Натискаємо справа вгорі на + (Додати користувача чи Додати групу користувачів).
Рис. 10 – Додавання нового користувача
3. Вводимо дані та налаштовуємо права доступу:
Рис. 11 – Права доступу
4. Далі натискаємо на кнопку Запросити.
Користувач отримає електронний лист і зможе отримати доступ до контейнера GTM.
Для ефективної роботи з налаштуванням конверсій та аналітики агенції потрібен мінімум рівень Редагування, а для самостійного впровадження коду – Публікація.
Якщо користувача потрібно видалити зі списку, то видаляємо.
Умови для надання доступу до Merchant Center ті ж – наявний акаунт Google у користувача.
Крім того, користувачам можна встановити 2 типи доступу:
Як відкрити доступ до акаунту:
Рис. 12 – Налаштування в Merchant center
Рис. 13 – Доступ до акаунту
Далі надаємо рівень Стандартний або Адміністратор. Зберігаємо.
Ось і вся інструкція.
З її допомогою ви легко зможете самостійно надати доступ до потрібних вам акаунтів.Та якщо у вас виникли додаткові питання при наданні доступів, звертайтесь до нас, допоможемо розібратись.