Пошукове просування для сайту ескорт-послуг

3 хвилини
phone скриншот ескорт
квадрат ескорт
NDA
NDA
Послуги супроводу в Казахстані
Задача:
Підвищення видимості ресурсу в органічному пошуку та залучення релевантного трафіку
Клієнт:
Ринок:
Казахстан
Трафік
+1200%
Запитів в ТОП-3
+54%
Видимість ресурсу
+132%

Компанія вперше працювала з проектом тематики Adult. За рядом причин ми не називаємо сайт - це комерційна таємниця.

Нам довелося креативити, знаходити й впроваджувати нестандартні прийоми для просування проекту.

SEO-фахівці тестували все розроблені гіпотези для пошукового просування сайту. Одне сформоване в ході брейншторму рішення стало особливо вдалим - після його запуску пошукова видимість проекту та переходи з органіки зросли завдяки планомірній щомісячній праці. Тобто не слід лякатись якоїсь незвичної тематики, на кожен проєкт є рішення.


Що було

 

На стадії складання комерційної пропозиції та первинного аудиту ресурсу, ми визначили вузлові проблеми, що впливають на відсутність органічного трафіку:

  • недопрацьовану структуру сайту;
  • відсутність релевантного та оптимізованого контенту;
  • відсутність Title та Description на 90% сторінок сайту;
  • відсутність внутрішньої перелінковки;
  • наявність величезної кількості дублів сторінок;
  • проблеми з юзабіліті;
  • "слабкий" посилальний профіль у порівнянні з основними конкурентами.

Сукупність цих факторів впливала на ключову проблему - низьку видимість ресурсу в пошукових системах. І, як наслідок, відсутність органічного трафіку в вебпроєкта.

На момент початку робіт проект знаходився в ТОПі за вузьким низькочастотним пулом запитів. Середньодобова відвідуваність сайту з пошукових систем становила 80 - 100 користувачів.

Кейс_6_1

Рис. 1 - Дані Google Analytics

Ми приступили до усунення основних проблем ресурсу і подальшого занурення в дану нішу.


Хід робіт

Тематика проекту досить специфічна. Для вибору вірної стратегії дій має бути розуміння особливостей роботи запропонованого ринку послуг. Тому в першу чергу ми провели повний аналіз конкурентів. Виявили лідерів в ніші, визначили їх сильні й слабкі сторони. За підсумками конкурентного аналізу склали список додаткових "фіч", рекомендованих для впровадження в проєкт.

Наступний крок - первинний технічний аналіз сайту. На стадії складання комерційної пропозиції ми одразу помітили помилки, що впливають на некоректне сприйняття ресурсу в пошукових системах.

За підсумками аудиту сформували перелік зі 100+ проблемних пунктів, серед основних які:

  • дублікати сторінок;
  • грубі помилки в мобільній версії сайту (Mobile-Friendly Tests);
  • дуже низький показник швидкості завантаження сайту на робочому столі та мобільних пристроях;
  • некоректно складений файл robots.txt;
  • неактуальна карта сайту sitemap.xml;
  • величезна кількість "битих" сторінок з 404 помилкою;
  • відсутність метаданих на трафікогенеріруючих сторінках сайту.

Файл з помилками передали програмісту на доопрацювання.

SEO-фахівці приступили до збору семантичного ядра та реформації структури ресурсу. Поточна семантика проекту була занадто вузькою. Ми продіагностували головні трафікогенеріруючі сторінки, основні категорії розділів, пройшлися по рівням вкладеності сайту. В ході роботи стало зрозуміло, що поточної семантики проекту недостатньо. Ми поставили завдання розширити ядро ​​ключових запитів. На стадії оцінки конкурентів пропрацювали близько 10 проектів adult-тематики. Їх вивчення допомогло сформувати оптимальну структуру веб-проекту для охоплення максимальної кількості запитів в ніші. Також ми помітили, що жоден з конкурентів не використовує фільтрацію на сайті.

SEO-фахівці вирішили доопрацювати структуру, а саме:

  • Категорії.

На сайті цей типу сторінок присутній, але був вузьконаправленим.

  • Фільтри за наданими послугами.

Цей тип сторінок раніше був відсутній на сайті. Зазвичай фільтрація застосовується для ресурсів сфери e-commerce, але ми ризикнули й впровадили її на сайт замовника. Саме цей крок дав поштовх до зростання пошукового трафіку:

Кейс_6_2

Рис. 2 - Початок зростання трафіку після впровадження фільтрації

Основні зусилля ми сконцентрували на усуненні помилок внутрішньої та зовнішньої оптимізації проекту, а також модернізації контенту.

Ключові роботи з внутрішньої оптимізації:

  • розширили семантичне ядро;
  • створили посадкові сторінки;
  • усунули технічні проблеми;
  • поліпшили навігацію на сайті;
  • усунули помилки в метатегах та тегах сторінок;
  • сформували меню та систему фільтрів;
  • усунули проблеми з індексацією.

Основні моменти зовнішньої оптимізації:

  • підвищили позиції веб-проекту і вивели пріоритетні запити в ТОП пошукових систем;
  • наростили кількість посилань - в рамках виділеного бюджету підібрали максимально якісних і відповідних тематиці донорів;
  • крауд-маркетинг - розмістили природні посилання в релевантних темах блогів, на форумах і сайтах з нашої ЦА.

Контентна частина:

  • створили інформативний оптимізований контент для посадкових сторінок;
  • регулярно розміщували статті та оновлювали текстовий вміст проекту.

Підсумок - сьогодні на сайті заповнено 1000+ нових сторінок. Це сформувало "майданчик" для залучення трафіку за новими пошуковими запитами для проекту.

Видимість ресурсу за всіма запитам:

Кейс_6_3

Рис. 3 - Загальна видимість ресурсу по всім запитам


Результати

Після усунення основних помилок, а, на жаль, даний період зайняв більше часу, ніж планувалося - виникли складнощі в реалізації змін через особливості системи управління сайтом, показники сайту стали планомірно збільшуватися.

Проявилася позитивна динаміка зростання органічного трафіка:

Кейс_6_4

Рис. 4 - Динаміка зростання органічного трафіку Google Analytics

Через 6 місяців робіт з оптимізації та просування сайту відвідуваність ресурсу зросла на 1 270% від початкових показників та склала в середньому 1100 - 1200 користувачів на добу з пошукових систем.

Кейс_6_5

Рис. 5 - Порівняння даних Google Analytics

За підсумками пошукового просування клієнт отримав вражаючі результати завдяки рішучості й злагодженій роботі наших SEO-фахівців та Рroject менеджера.

Так що, друзі, не бійтеся незвіданих складних бізнес-ніш!

«Хочете так само? Залиште заявку»

Отримайте безкоштовну консультацію та оцінку просування бізнесу
Ваш запит надіслано

    Надіслати