Збільшення трафіку з пошукових систем на 324% для сайту наручних годинників

3 хвилини
phone скриншот часік
квадрат часік
chasik
https://chasik.com.ua/
Купити наручний годинник в Україні ➡️ інтернет магазин Chasik
Задача:
Зростання відвідуваності й продажів шляхом просування за частотними запитами
chasik.com.ua
Клієнт:
Ринок:
Україна
Трафік
+324%
Запитів в ТОП-10
+300%
Конверсій
+104%
Кейс Виктор парадиз
Віктор
Founder
З ITForce вже працював за одним проектом та отримав відмінний результат. Вирішив довірити їм і 2й свій сайт, вже на SEO-просування. Діти додали фільтри та інші фішки, і за деякими запитами ми вже в ТОПі. Це допомагає розвиватися та залучати більше клієнтів.
Разом за час співпраці відвідуваність та продаж зросли. Роботою задоволений, рухаємось далі.

Ринок, на якому працює клієнт, висококонкурентний. У ніші годинників присутні дуже великі гравці, змагатися з котрими складно. Тому в першу чергу SEO-спеціаліст зосередилася на масштабуванні НЧ-трафіку.


Що було:

Первинний технічний аудит сайту визначив основні причини, що впливають на відсутність пошукового трафіку:

  • відсутність технічної оптимізації;
  • відсутність посадкових сторінок із СЧ та НЧ запитами (обмежений фільтр);
  • великий недобір ключових слів в категоріях;
  • мінімум комерційних факторів;
  • недостатній обсяг зовнішніх посилань в порівнянні з конкурентами.

Ці недоробки істотно обмежували видимість сайту в пошуковій системі Google. В результаті - немає зростання трафіку та конверсій.

Сайт практично не ранжирувався, заходи були випадкові та за низькочастотними запитами. 20-30 користувачів на добу - така середня відвідуваність в серпні 2019 року (початок робіт).

Кейс SEO Часики

Рис. 1 - Вихідні дані Google Analytics


Хід робіт

Що ми зробили для виконання завдання замовника? Вивчили нішу та склали стратегію просування на найближчі 6 місяців.

ВНУТРІШНЯ ОПТИМІЗАЦІЯ

Проведено повний технічний аудит. На підставі аудиту склали рекомендації для програміста для виправлення помилок:

  • безліч дублікатів сторінок;
  • дублі метаданих;
  • відсутні метадані;
  • не налаштовані ЧПУ сторінок (url - адрес);
  • не налаштовані сторінки пагінацїї;
  • помилки в мікророзмітці;
  • помилки в карті сайту sitemap.xml;
  • закриті стилі у файлі robots.txt;
  • низька швидкість завантаження сайту;
  • помилки у відображенні мобільної версії;
  • відсутність структури фільтрів;
  • помилки в верстці;
  • інші технічні помилки.

Наше завдання полягало в:

  • виправленні технічних помилок;
  • розробці структури фільтрів (створення нових фільтрів для всіх категорій);
  • створенні великої кількості нових посадкових сторінок з варіаціями фільтра;
  • створення сторінок з виробниками;
  • удосконалення карток товару, додаванні комерційних чинників;
  • удосконалення блогу;
  • розробці юзабіліті сайту.

Для всіх нових посадкових сторінок ми написали якісні унікальні тексти. Для карток товару та нових розділів сайту склали шаблони метаданих.

Основні точки для поліпшення конверсій:

  • Розширення зростання видимості.

Основна недоробка сайту була у відсутності фільтрів, а для тематики годинників це дуже важливо. Для збільшення кількості ключових слів, за якими сайт буде "видно" в пошукових системах, ми суттєво розширили фільтри в усіх категоріях.

Створили сторінки з варіаціями фільтрів та окремі сторінки під кожного виробника. Запровадили шаблон метаданих та написали унікальні тексти. Для фільтрів також створили перелінковку. Через масштабність, а впровадили близько 300 нових сторінок, нам вдалося залучити трафік на сайт за великою кількістю НЧ-запитів.

  • Юзабіліті.

Тепер, після залучення відвідувачів на сайт, головне завдання - зробити їх покупцями. Для цього ми поліпшили якість фото, виправили помилки при оформленні замовлення, зробили перелінковку з характеристик карток товару на категорії, модуль "Схожий товар", налаштували url-адреси сайту, та інші доробки.

Все це нам дозволило поліпшити поведінкові чинники на сайті та відвідувачів конвертувати в клієнтів.

  • Інфо-контент.

Для залучення додаткового трафіку ми вдосконалили блог. Запровадили перелінковку, шаблони метаданих, та написали популярні й корисні статті про годинникі. Поліпшили поведінкові чинники.

Така робота над сайтом розширює кількість ключових слів, за якими й знаходять інтернет-магазин. Тобто, видимість ресурсу в пошукових системах поліпшується, оскільки він допомагає вирішити проблему покупця.

Перший зростання трафіку після впровадження рекомендацій з аудиту:

Кейс SEO Часики

Рис. 2 - Початок зростання трафіку після виправлення технічних помилок

ЗОВНІШНЯ ОПТИМІЗАЦІЯ

Невід'ємна частина просування сайту - просування тематичними посиланнями. Для цього ми провели аналіз конкурентів у видачі та склали стратегію придбання посилань:

  • тематичних з одноразовою оплатою;
  • крауд-посилань - розміщення коментарів на форумах, сайтів з відгуками, та інших відвідуваних майданчиках;
  • аутріч - лінкбілдінг за допомогою домовленості з блогерами та власниками тематичних сайтів.

Рівномірне розміщення посилань на якісних ресурсах призвело до поліпшення рейтингу сайту та конкурентоспроможності у видачі.


Результати

Результати не змусили себе чекати. Вже з перших місяців роботи над сайтом ми побачили зростання відвідуваності. А продовжуючи роботу над комерційними факторами, ми збільшили й кількість конверсій.

  • Підсумкова видимість ресурсу на всі запити, що потрапили в ТОП:

Кейс SEO Часики

Рис. 3 - Загальна видимість ресурсу за всіма запитами

  • Зростання видимості сайту в пошукових системах:

Кейс SEO Часики

Рис. 4 - Зростання показів сайту у видачі та кліки

  • Зростання органічного трафіку:

Кейс SEO Часики

Рис. 5 - Динаміка зростання органічного трафіку з Google Analytics за 7 місяців

Результат через 7 місяців SEO-робіт:

  • відвідуваність ресурсу зросла на 323,55%.

Що склало приблизно 125 - 155 користувачів на добу з пошукових систем.

Кейс SEO Часики

Рис. 6 - Порівняння даних Google Analytics

Щодо досягнутих цілей (конверсії):

Кейс SEO Часики

Рис. 7 - Досягнуті цілі

Ефект ми отримали в ході регулярної та планомірної роботи над проектом: генерували ідеї, вибудовували стратегію та дивилися на результат.

Бажаєте зростання трафіку? Замовляйте в нас SEO-просування!

ITFORCE TEAM
Збільшення трафіку з пошукових систем на 324% для сайту наручних годинників - картинка 2
Юлія
Project-менеджер
Анна Щербацевич
Ганна
SEO-спеціаліст

«Хочете так само? Залиште заявку»

Отримайте безкоштовну консультацію та оцінку просування бізнесу
Ваш запит надіслано

    Надіслати