Разом за час співпраці відвідуваність та продаж зросли. Роботою задоволений, рухаємось далі.
Ринок, на якому працює клієнт, висококонкурентний. У ніші годинників присутні дуже великі гравці, змагатися з котрими складно. Тому в першу чергу SEO-спеціаліст зосередилася на масштабуванні НЧ-трафіку.
Що було:
Первинний технічний аудит сайту визначив основні причини, що впливають на відсутність пошукового трафіку:
- відсутність технічної оптимізації;
- відсутність посадкових сторінок із СЧ та НЧ запитами (обмежений фільтр);
- великий недобір ключових слів в категоріях;
- мінімум комерційних факторів;
- недостатній обсяг зовнішніх посилань в порівнянні з конкурентами.
Ці недоробки істотно обмежували видимість сайту в пошуковій системі Google. В результаті - немає зростання трафіку та конверсій.
Сайт практично не ранжирувався, заходи були випадкові та за низькочастотними запитами. 20-30 користувачів на добу - така середня відвідуваність в серпні 2019 року (початок робіт).
Рис. 1 - Вихідні дані Google Analytics
Хід робіт
Що ми зробили для виконання завдання замовника? Вивчили нішу та склали стратегію просування на найближчі 6 місяців.
ВНУТРІШНЯ ОПТИМІЗАЦІЯ
Проведено повний технічний аудит. На підставі аудиту склали рекомендації для програміста для виправлення помилок:
- безліч дублікатів сторінок;
- дублі метаданих;
- відсутні метадані;
- не налаштовані ЧПУ сторінок (url - адрес);
- не налаштовані сторінки пагінацїї;
- помилки в мікророзмітці;
- помилки в карті сайту sitemap.xml;
- закриті стилі у файлі robots.txt;
- низька швидкість завантаження сайту;
- помилки у відображенні мобільної версії;
- відсутність структури фільтрів;
- помилки в верстці;
- інші технічні помилки.
Наше завдання полягало в:
- виправленні технічних помилок;
- розробці структури фільтрів (створення нових фільтрів для всіх категорій);
- створенні великої кількості нових посадкових сторінок з варіаціями фільтра;
- створення сторінок з виробниками;
- удосконалення карток товару, додаванні комерційних чинників;
- удосконалення блогу;
- розробці юзабіліті сайту.
Для всіх нових посадкових сторінок ми написали якісні унікальні тексти. Для карток товару та нових розділів сайту склали шаблони метаданих.
Основні точки для поліпшення конверсій:
- Розширення зростання видимості.
Основна недоробка сайту була у відсутності фільтрів, а для тематики годинників це дуже важливо. Для збільшення кількості ключових слів, за якими сайт буде "видно" в пошукових системах, ми суттєво розширили фільтри в усіх категоріях.
Створили сторінки з варіаціями фільтрів та окремі сторінки під кожного виробника. Запровадили шаблон метаданих та написали унікальні тексти. Для фільтрів також створили перелінковку. Через масштабність, а впровадили близько 300 нових сторінок, нам вдалося залучити трафік на сайт за великою кількістю НЧ-запитів.
- Юзабіліті.
Тепер, після залучення відвідувачів на сайт, головне завдання - зробити їх покупцями. Для цього ми поліпшили якість фото, виправили помилки при оформленні замовлення, зробили перелінковку з характеристик карток товару на категорії, модуль "Схожий товар", налаштували url-адреси сайту, та інші доробки.
Все це нам дозволило поліпшити поведінкові чинники на сайті та відвідувачів конвертувати в клієнтів.
- Інфо-контент.
Для залучення додаткового трафіку ми вдосконалили блог. Запровадили перелінковку, шаблони метаданих, та написали популярні й корисні статті про годинникі. Поліпшили поведінкові чинники.
Така робота над сайтом розширює кількість ключових слів, за якими й знаходять інтернет-магазин. Тобто, видимість ресурсу в пошукових системах поліпшується, оскільки він допомагає вирішити проблему покупця.
Перший зростання трафіку після впровадження рекомендацій з аудиту:
Рис. 2 - Початок зростання трафіку після виправлення технічних помилок
ЗОВНІШНЯ ОПТИМІЗАЦІЯ
Невід'ємна частина просування сайту - просування тематичними посиланнями. Для цього ми провели аналіз конкурентів у видачі та склали стратегію придбання посилань:
- тематичних з одноразовою оплатою;
- крауд-посилань - розміщення коментарів на форумах, сайтів з відгуками, та інших відвідуваних майданчиках;
- аутріч - лінкбілдінг за допомогою домовленості з блогерами та власниками тематичних сайтів.
Рівномірне розміщення посилань на якісних ресурсах призвело до поліпшення рейтингу сайту та конкурентоспроможності у видачі.
Результати
Результати не змусили себе чекати. Вже з перших місяців роботи над сайтом ми побачили зростання відвідуваності. А продовжуючи роботу над комерційними факторами, ми збільшили й кількість конверсій.
- Підсумкова видимість ресурсу на всі запити, що потрапили в ТОП:
Рис. 3 - Загальна видимість ресурсу за всіма запитами
- Зростання видимості сайту в пошукових системах:
Рис. 4 - Зростання показів сайту у видачі та кліки
- Зростання органічного трафіку:
Рис. 5 - Динаміка зростання органічного трафіку з Google Analytics за 7 місяців
Результат через 7 місяців SEO-робіт:
- відвідуваність ресурсу зросла на 323,55%.
Що склало приблизно 125 - 155 користувачів на добу з пошукових систем.
Рис. 6 - Порівняння даних Google Analytics
Щодо досягнутих цілей (конверсії):
Рис. 7 - Досягнуті цілі
Ефект ми отримали в ході регулярної та планомірної роботи над проектом: генерували ідеї, вибудовували стратегію та дивилися на результат.
Бажаєте зростання трафіку? Замовляйте в нас SEO-просування!