Прийшов до них з метою спробувати контекст, тому що багато про нього чув, і мене цікавило зростання продажів.
ITForce допомогли налаштувати рекламні кампанії, а далі оптимізували їх, щоб досягти кращого ефекту. Щодо процесу роботи – щомісяця я отримував звіт з аналітикою та подальшим планом. Спілкування відбувається у спільному чаті зі спеціалістами. Мої питання вирішуються швидко.
Що стосується ефекту — за час співпраці продаж магазину зріс у 2 рази, при цьому вартість переходу за оголошенням скоротилася більш ніж на третину.
Роботою я задоволений та можу впевнено їх рекомендувати.
Що було:
Коли клієнт звернувся до нас, він не користувався контекстною рекламою.
Виходячи з тематики бізнесу замовника, ми запропонували запустити контекст та налаштувати кампанії:
- в пошуковій мережі Google;
- торгові кампанії в Google Shopping;
- динамічні пошукові кампанії;
- ремаркетинг.
Хід робіт:
Пошукові кампанії.
Доопрацювали семантику за категоріями товарів для пошукових кампаній. Запустили кампанії, паралельно оновлюючи список мінус-слів (раз в 3-4 дня). Тестували креативи оголошень. Аналізували ключові слова за їх ефективністю. Тестували стратегії призначення ставок.
Далі запустили динамічну пошукову кампанію за індексом сайту для пріоритетних категорій. Створили фід сторінок для запуску динамічної кампанії за URL з фіда сторінок. Додали ключі в точній відповідності до пошукових кампаній, щоб уникнути перетину.
Рис. 1 - Показники роботи пошукових кампаній (01.02.2019 - 31.08.2019)
Запуск кампанії з фідом дозволив досягти зниження CPA на 31% та збільшення коефіцієнта конверсії в 2 рази.
Торгові кампанії.
Для запуску сформували ТЗ зі складання фіда та відправили рекомендації з вимогами до його запуску та впровадження на сайті. Спочатку торгові кампанії запустили з поділом товарів за категоріями, при цьому ретельно опрацювали список мінус-слів. Max СРС виставили згідно маржинальності товарів.
Розумна торгова кампанія.
Перед створенням кампанії оптимізували товарний фід (внесли коригування до назв та описів товарів за допомогою правил перетворення фіда).
Запустили її, зупинивши покази звичайної торгової.
Рис. 2 - Показники роботи кампаній Shopping (01.02.2019 - 31.08.2019)
За підсумками розумна торгова кампанія дала нам більш ефективні результати: вартість транзакції в Smart Shopping нижче, ніж у звичайній, на 41%.
Результати
За півроку роботи контекстної реклами нам вдалося отримати такий результат.
Прибутковість реклами:
Рис. 3 - Прибутковість реклами за період (01.02.2019 - 31.08.2019)
Ми щомісяця аналізували ефективність реклами та оптимізували її. Так ми могли регулярно збільшувати показник прибутковості.
Рис. 4 - Порівняння роботи кампаній за період (01.08-31.08 та 01.02-3.03)
Порівнюючи перший та останній місяці, оптимізацією реклами ми домоглися:
- зростання доходу на 164,7%;
- збільшення транзакцій на 111%;
- зменшення CPA на 37,4%.
Рекламний бюджет при цьому зріс на 32%. Отриманий результат обумовлений чіткою роботою і своєчасною оптимізацією рекламних кампаній.
У будь-який момент ви можете замовити в нас аудит рекламних кампаній та подивитися, чи ефективно працює ваш контекст.