Збільшення числа продажів на платформі Facebook на 200%. Зниження показника CPO на 63%
Фахівець вказала на помилки та виправила їх. Заодно запропонувала запустити нову РК із більш точними налаштуваннями.
У результаті кампанія, яку налаштували фахівці, принесла крутий ефект: наші продажі зросли втричі.
Чудові фахівці, їм можна довіряти!
Що було:
В клієнта вже були налаштовані рекламні кампанії у Facebook. Замовник звернувся до нас за аудитом з метою поліпшити ефективність цього каналу продажів.
На момент проведення аудиту в акаунті були активні:
- кампанія з метою «Трафік»;.
- динамічний ремаркетинг (Мета - «Продажі товарів з каталогу»).
При цьому в рекламний аккаунт Facebook не надходила статистика щодо проведених покупок, а також інші події: додавання товару до кошика, ініціація замовлення та інші.
Продажі відстежувалися тільки в Google Analytics за допомогою utm-міток.
Хід робіт
В першу чергу PPC-спеціаліст коректно налаштувала акаунт та передачу подій до Facebook.
Налаштовані події демонстрували статистику за кожним рекламним оголошенням:
- кількість покупок;
- вартість покупки;
- цінність покупки;
- рентабельність реклами.

Рис. 1 - Налаштовані події в кабінеті Google Реклама
До оптимізації каталог клієнта використовувався тільки в динамічному ремаркетингу. Ми його розбили на підкатегорії за типом та кольором товарів для персоналізації реклами. Так з'явилася можливість використовувати індивідуальний заклик в тексті рекламного поста. А також демонструвати товари найбільш зацікавленій групі користувачів.
Тепер, коли ми отримували вхідні дані щодо продажів, ми налаштували нову рекламну кампанію з метою, яка більш заточена під продажу.
*Відзначимо, що для ефективного використання кампаній з метою "Переходи" або "Продаж товарів з каталогу" на сайті повинні бути встановлені коди подій Facebook.
Рис. 2 - Варіанти постів для таргетованої реклами в Facebook
Поки ми працювали над оптимізацією реклами, ми збирали дані щодо покупок для налаштування look-a-like аудиторії за подією Purchase. Потім підключили зібрану аудиторію до кампанії. Аудиторія look-a-like дозволила додатково охопити користувачів, котрі з максимальною ймовірністю стануть нашими клієнтами.
*Слід зауважити, що рекламні оголошення запускалися на 2х мовах: українською та російською.
Після аналізу роботи нової та вихідної кампаній ми оцінили основні показники ефективності. З'ясувалося, що вихідна рекламна кампанія виявилася невигідною в порівнянні з другою. Тому ми її зупинили:

Рис. 3 - Показники роботи кампаній (10.10.2019 по 30.11.2019)
Які роботи включала оптимізація РК:
- тестування різних варіантів текстів для груп товарів;
- аналіз на рівні сегментів за віком, статтю та плейсменту з наступним виключенням неефективних сегментів.
Результати
За півтора місяці роботи з рекламою у Facebook нам вдалося досягти таких результатів:

Рис. 4 - Порівняння двох однакових періодів роботи реклами в Facebook, до та після початку оптимізації (період оптимізації та супроводу з 10.10.2019 по 30.11.2019)
Разом, якщо порівняти 2 аналогічних періоди ДО та ПІСЛЯ оптимізації, ми отримали:
- дохід з таргетированной реклами виріс на 226%;
- зниження вартості за покупку (CPO) на 63%;
- збільшення продажів на 202%.
Рекламний бюджет збільшився всього на 11%.
Завдяки чому ми отримали результат:
- детального опрацювання цільової аудиторії;
- персоналізації оголошень під потенційних клієнтів;
- оптимізації реклами з використанням вхідних даних про покупки на рівні груп і оголошень.
Як бачите, контекст та таргетована реклама в Facebook зокрема, зовсім не вимагають значних грошових вливань. Вся справа у вмілому налаштуванні та ретельному опрацюванні портрета цільових користувачів.