Збільшення числа продажів на платформі Facebook на 200%. Зниження показника CPO на 63%

2 хвилини
phone скриншот парадайз
квадрат парадайз
paradise
https://paradise.net.ua/ua/
Інтернет магазин аксесуарів PARADISE - модні аксесуари в Україні
Задача:
Аудит налаштованих рекламних кампаній у Facebook та поліпшення ефективності цього каналу продажів
paradise.net.ua
Клієнт:
Ринок:
Україна
Дохід
+226%
Транзакцій
+202%
СРO
-63%
Кейс Виктор парадиз
Віктор
Founder
Звернувся до ITForce за аудитом рекламних кампаній у Facebook. Рекламу ми налаштовували самі, і вона давала ефект, але ми хотіли кращого результату.
Фахівець вказала на помилки та виправила їх. Заодно запропонувала запустити нову РК із більш точними налаштуваннями.
У результаті кампанія, яку налаштували фахівці, принесла крутий ефект: наші продажі зросли втричі.
Чудові фахівці, їм можна довіряти!

Що було:

В клієнта вже були налаштовані рекламні кампанії у Facebook. Замовник звернувся до нас за аудитом з метою поліпшити ефективність цього каналу продажів.

На момент проведення аудиту в акаунті були активні:

  • кампанія з метою «Трафік»;.
  • динамічний ремаркетинг (Мета - «Продажі товарів з каталогу»).

При цьому в рекламний аккаунт Facebook не надходила статистика щодо проведених покупок, а також інші події: додавання товару до кошика, ініціація замовлення та інші.

Продажі відстежувалися тільки в Google Analytics за допомогою utm-міток.


Хід робіт

В першу чергу PPC-спеціаліст коректно налаштувала акаунт та передачу подій до Facebook.

Налаштовані події демонстрували статистику за кожним рекламним оголошенням:

  • кількість покупок;
  • вартість покупки;
  • цінність покупки;
  • рентабельність реклами.

События в Google Реклама

Рис. 1 - Налаштовані події в кабінеті Google Реклама

До оптимізації каталог клієнта використовувався тільки в динамічному ремаркетингу. Ми його розбили на підкатегорії за типом та кольором товарів для персоналізації реклами. Так з'явилася можливість використовувати індивідуальний заклик в тексті рекламного поста. А також демонструвати товари найбільш зацікавленій групі користувачів.

Тепер, коли ми отримували вхідні дані щодо продажів, ми налаштували нову рекламну кампанію з метою, яка більш заточена під продажу.

*Відзначимо, що для ефективного використання кампаній з метою "Переходи" або "Продаж товарів з каталогу" на сайті повинні бути встановлені коди подій Facebook.

Посты для таргета

Рис. 2 - Варіанти постів для таргетованої реклами в Facebook

Поки ми працювали над оптимізацією реклами, ми збирали дані щодо покупок для налаштування look-a-like аудиторії за подією Purchase. Потім підключили зібрану аудиторію до кампанії. Аудиторія look-a-like дозволила додатково охопити користувачів, котрі з максимальною ймовірністю стануть нашими клієнтами.

*Слід зауважити, що рекламні оголошення запускалися на 2х мовах: українською та російською.

Після аналізу роботи нової та вихідної кампаній ми оцінили основні показники ефективності. З'ясувалося, що вихідна рекламна кампанія виявилася невигідною в порівнянні з другою. Тому ми її зупинили:

Сравнение кампаний

Рис. 3 - Показники роботи кампаній (10.10.2019 по 30.11.2019)

Які роботи включала оптимізація РК:

  • тестування різних варіантів текстів для груп товарів;
  • аналіз на рівні сегментів за віком, статтю та плейсменту з наступним виключенням неефективних сегментів.

Результати

За півтора місяці роботи з рекламою у Facebook нам вдалося досягти таких результатів:

Сравнение работы кампаний

Рис. 4 - Порівняння двох однакових періодів роботи реклами в Facebook, до та після початку оптимізації (період оптимізації та супроводу з 10.10.2019 по 30.11.2019)

Разом, якщо порівняти 2 аналогічних періоди ДО та ПІСЛЯ оптимізації, ми отримали:

  • дохід з таргетированной реклами виріс на 226%;
  • зниження вартості за покупку (CPO) на 63%;
  • збільшення продажів на 202%.

Рекламний бюджет збільшився всього на 11%.

Завдяки чому ми отримали результат:

  • детального опрацювання цільової аудиторії;
  • персоналізації оголошень під потенційних клієнтів;
  • оптимізації реклами з використанням вхідних даних про покупки на рівні груп і оголошень.

Як бачите, контекст та таргетована реклама в Facebook зокрема, зовсім не вимагають значних грошових вливань. Вся справа у вмілому налаштуванні та ретельному опрацюванні портрета цільових користувачів.

ITFORCE TEAM
Збільшення числа продажів на платформі Facebook на 200%. Зниження показника CPO на 63% - картинка 3
Юлія
Project-менеджер
МАРИЯ-ДОЛГОВА
Марія

«Хочете так само? Залиште заявку»

Отримайте безкоштовну консультацію та оцінку просування бізнесу
Ваш запит надіслано

    Надіслати