Клієнт звернувся до ITForce із завданням комплексного SEO-просування сайту на американському ринку з фокусом на просуванні за комерційними запитами, пов’язаними з продажем мобільних кухонь для виготовлення та продажу їжі.
Основна мета співпраці — виведення сайту в ТОП пошукової видачі у ключових містах і штатах США.
Про клієнта
Наш клієнт – це сімейна компанія в Каліфорнії, що вже понад 5 років виготовляє кастомні пересувні фургони для виготовлення/продажу іжі за високими стандартами якості.
Переваги компанії:
- 100 % виробництво в США – все виробництво здійснюється в Каліфорнії, без субпідряду.
- Custom Fabricated Kitchens – понад 8 років досвіду у металообробці, можливість створення кухні мрії.
- Скрупульозні матеріали й безпека:
- Особливу увагу приділено електриці – приховані дроти, безпечні з’єднання.
- Системи пожежогасіння, що відповідають стандартам інспекцій.
- Сертифіковані матеріали, антипригарне покриття підлоги, світлодіодне освітлення, зовнішні розетки і т. д..
- Брендування – наклейки/обклеювання на трейлері як мобільна реклама.
- Документація – підготовлені креслення: електрика, газ, вода, розміри – для відповідності нормам.
- Сертифікація на продукцію, що виробляється.
- Гарантія – повна гарантія на конструкцію й обладнання, підтримка після продажу.
- Експертна команда – спеціалісти з багаторічним досвідом, підтримка у всіх питаннях.
- Клієнтоцентричність – дизайн, що враховує потреби клієнтів, комфорт і позитивний досвід кінцевого споживача.
Аналіз конкурентів
Для досягнення максимальної видимості на локальному та регіональному рівнях роботи з просування команда розпочала з аналізу ніші та конкурентів.
Порівняльний аналіз конкурентів надав нам інформацію:
- від 4 до 25+ років варіюється вік доменів сайтів;
- 69 – 30 300 сторінок в індексі мають сайти конкурентів;
- 572 – 51 344 відвідувань на місяць;
- 1 334 – 18 064 ключових запитів у США;
- 77 – 2 497 запитів у ТОП 10 Google США;
- CMS: більшість конкурентів використовують WordPress, два – самописні рішення, один – Wix;
- SSL сертифікація: всі використовують Let’s Encrypt;
- Блоги ведуть 6 із 9 конкурентів.
Загальні висновки про посилальний профіль конкурентів:
- Лише 2 конкуренти мають DR вище 25, це говорить про невисоку конкуренцію у ніші в цілому.
- Два конкуренти мають низькі DR та мало доменів-донорів, але демонструють позитивну динаміку, що є прикладом для "розумного" лінкбілдингу з обмеженим бюджетом.
- Один конкурент є найсильнішим з погляду SEO-посилань (2 195 доменів, 655 тис. сторінок), але 90% з них – nofollow, тобто не несуть максимальної ефективності.
- 2 конкуренти мають слабкий розвиток лінків: кількість доменів і сторінок майже не змінюється, трафік падає або нестабільний.
- Дехто робить ставку на масовий крауд (низький DR, але 25 тис. посилань), при цьому генерує хороший трафік, особливо через головну сторінку.
- Локальні запити (геозапити) просувають лише 2 конкуренти у штатах Техас та Каліфорнія, тобто для нашого клієнта є можливість зайняти свою нішу по штатах США.
Загальна тенденція – більшість конкурентів не приділяють достатньо уваги нарощуванню якісного посилального профілю, що відкриває вікно можливостей для швидкого росту при правильно побудованій SEO-стратегії. Варто розвивати лінкбілдинг стабільно, працювати над авторитетними доменами та впроваджувати локальне SEO. Дотримання стратегії планомірного нарощування посилальної маси та підтримання здобутої позитивної динаміки є пріоритетом, що забезпечить сталий розвиток і посилення позицій сайту в ніші.
Крім SEO, для комплексного залучення клієнтів ми запропонували продовжувати використовувати й інші джерела трафіку, такі як:
- Таргетована реклама в соціальних мережах.
- Контекстна реклама PPC.
Це також допомогло б розвивати впізнаваність бренду та зміцнювати його позиції на ринку.
Що показав техаудит:
- Помилки в URL сторінок.
- Невірно вказані метадані деяких сторінок пагінації.
- Наявні сторінки з 302 редиректом.
- Неточності в посиланнях з 301 редиректом.
- Незакриті від індексації сторінки фільтрів.
Налаштування файлів та мовних версій:
- Некоректні директиви у файлі robots.txt.
- Неправильно заданий атрибут hreflang.
- Загальні помилки в мовних версіях.
Елементи юзабіліті та структура сторінок:
- Відмінності у поведінці користувачів, які відвідують сайт з пристроїв через Safari та Chrome.
- Неточності з заголовками та хлібними крихтами.
Висновки та рекомендації, отримані в результаті аудиту, ми передали команді клієнта для розгляду. Усунення технічних недоліків, виявлених під час аудиту, сприяло б покращенню його позицій в пошукових системах та збільшенню загальної відвідуваності. Тобто сайт мав потенціал для зростання.
Семантичне ядро
На основі аналізу ніші та сайтів конкурентів ми розробили стратегію збору семантичного ядра, яка дозволить ефективно просувати сайт клієнта. Ключовим моментом є фокус на висококонверсійних запитах та поступове розширення охоплення.
Під час збирання семантики ми дотримувались стратегії просування за основними найбільш релевантними ключовими словами, згрупованими в певний пріоритетний кластер, що охоплюють ядро нашої цільової аудиторії. Попередньо ж зібрану семантику під інший кластер ми оптимізували під окрему інформаційну сторінку для отримання додаткового трафіку. Особливу увагу ми приділили комерційним запитам на кшталт "... for sale". Ці запити свідчать про високу готовність користувача до покупки, що робить їх пріоритетними для залучення трафіку.
Виходячи з того, що всі основні конкуренти роблять акцент виключно на комерційних запитах, ігноруючи інформаційні, ми зробили висновок, що інформаційний трафік у цій ніші не є пріоритетним. Отже, виділяти час на активну роботу з блогом та створення великої кількості інформаційного контенту на початкових етапах не потрібно. Наші зусилля зосереджені на залученні "гарячих" клієнтів.
Ключовою особливістю у проєкті стала глибока деталізація СЯ за географічним принципом. З огляду на те, що просування охоплює велику кількість локацій у США, ми разом з командою клієнта виділили та проаналізували ТОП-50 найбільших міст за населенням в штаті Каліфорнія, щоб обрати пріоритетні гео. Наразі триває робота з пропрацювання інших штатів (Орегон, Вашингтон тощо).
Для кожного з цих великих міст далі проводиться більш детальна та прицільна робота зі збору семантики. Це означає, що окрім загальних запитів, команда фахівців враховує специфічні локальні потреби та особливості, що дозволяє:
- Залучати highly-targeted трафік: користувачі, які шукають "... for sale in [назва міста]", мають високу готовність до покупки та чіткі наміри.
- Підвищувати релевантність контенту: оптимізація під локальні запити дає змогу створювати контент, який максимально відповідає потребам користувачів у конкретному регіоні.
- Конкурувати ефективніше: у багатьох містах конкуренція за загальні запити дуже висока. Локалізація СЯ дозволяє знаходити менш насичені, але дуже цінні ніші.
Такий підхід забезпечує системне охоплення ринку та максимізує потенціал для залучення органічного трафіку з різних регіонів США.
Для подальшого посилення впливу на ринку та більш ефективного залучення регіонального трафіку, команда власника та спеціалістів ITForce розробила та впровадила створення окремих посадкових сторінок — робота включала узгодження URL, блоків та шаблону LP. Ці сторінки орієнтовані на конкретні штати та великі міста у США. Шаблон спроєктований таким чином, щоб максимально відповідати запитам користувачів з конкретного регіону та ефективно конвертувати їх у клієнтів.
Всі рішення з оптимізації ми впроваджуємо після узгодження з клієнтом та з дотриманням пріоритетів пошукового просування проєкту.
Загальні дані ефективності сайту до початку SEO-робіт
Трафік
На початку періоду (березень 2024 року) середній щоденний трафік з органіки коливався в межах 250-350 відвідувачів. У квітні споглядаємо поступове збільшення з моментами піків. У травні трафік коливається, але видно тренд до підвищення: кінець місяця закінчується зростанням до 453 візитів. SEO-роботи стартували у травні, і вже в перший місяць можна побачити перші результати у вигляді поступового зростання та появи піків, яких раніше не було. Після старту SEO-активностей сайт демонструє ознаки покращення видимості в органічному пошуку.
Позиції – по першим ключовим запитам, які були додані до сервісу відстеження позицій:
До початку оптимізації більшість ключових запитів, за якими просувався сайт клієнта, знаходилися поза видимістю пошукових систем:
- Відсутні запити в ТОП-1.
- Менше ніж 10 запитів входили у ТОП-100, та жоден з них не потрапляв у ТОП-10.
- Понад 200 запитів, які не ранжувалися в межах перших 100 результатів ("No data" у стовпці "SW-0"), створюють можливості для залучення нового органічного трафіку. Це дозволяло нам зосередитися на оптимізації для цих ключів.
Посилальний профіль
Протягом майже року, кількість доменів, що посилаються, залишалася відносно стабільною і дуже низькою. Графік показує практично горизонтальну лінію, яка коливається в межах 5-10 доменів, що посилаються на сайт клієнта. Це свідчить про неактивну стратегію нарощування посилальної маси. Наявні посилання, ймовірно, були набуті природним шляхом або в результаті мінімальних зусиль. Такий профіль вказував на низький посилальний авторитет сайту в очах пошукових систем, що ускладнювало органічне ранжування за конкурентними запитами. Саме ця обставина підкреслює невикористаний потенціал для зростання у лінкбілдингу, оскільки планомірне та цілеспрямоване нарощування якісної посилальної маси може суттєво покращити позиції сайту та його видимість.
Результати SEO-просування
Цільовий ринок товару нашого клієнта в США є динамічним, з постійною появою нових гравців, зміною споживчих уподобань та регуляторних вимог. Ми відстежуємо показники ефективності, аналізуємо зміни в пошукових алгоритмах та беремо в роботу нові вхідні дані від клієнта. Наприклад, при зростанні попиту на певний тип пересувних точок приготування/продажу іжі (як-от для барбекю чи морозива), ми переглядали контент-стратегію та проводили оптимізацію ключових слів. Такий адаптивний підхід сприяє зростанню трафіку та конверсій. Наразі ми зосереджені на роботі зі сторінками міст.
Період розгляду робіт – з травня 2024 по травень 2025.
Лінкбілдинг
При побудові посилального профілю команда стикнулась з певними особливостями та викликами при нарощуванні посилальної маси:
- Обмежена кількість якісних та тематичних донорів (ніша харчових фургонів є досить специфічною, що призводить до відносно невеликої кількості якісних та релевантних доменів-донорів. Знайти сайти, які є авторитетними, мають високий траст і водночас тематично близькі до виготовлення/продажу пересувних закладів для харчування, непросто. Ми стикаємося з конкуренцією за ці обмежені ресурси, що вимагає більш креативного та наполегливого підходу до пошуку).
- Стратегія пошуку якісних донорів (щоб подолати цей виклик, ми активно використовуємо різноманітні біржі посилань та застосовуємо комбінацію методів пошуку якісних донорів. Це включає:
- Аналіз посилальних профілів конкурентів: виявлення донорів, які вже посилаються на успішних гравців ринку.
- Пошук тематичних блогів та новинних порталів: ресурси, що пишуть про бізнес, харчову індустрію, малий бізнес, підприємництво, що можуть містити релевантні розділи.
- Outreach (аутріч): безпосереднє звернення до власників сайтів, блогерів, журналістів з пропозиціями щодо розміщення контенту з посиланнями (гостьові пости, експертні коментарі) тощо.
Наша мета – підтримувати стабільну та позитивну динаміку нарощування посилальної маси, зосереджуючись на якості, а не кількості, що є запорукою довгострокового успіху в SEO.
За даними ahrefs приріст зворотних лінків за рік роботи: з 8 до 104 (+96).
За цей час ми розмістили 30 статейних посилань на підібраних якісних доменах-донорах. Також паралельно проводились роботи з розміщенням крауду та сабмітів.
З моменту початку робіт з SEO спостерігаємо різкий стабільний висхідний тренд у кількості доменів, що посилаються. Графік демонструє чітке і постійне зростання: з приблизно 10 доменів на початку періоду SEO-робіт, кількість доменів, що посилаються, зросла до понад 110 доменів до червня 2025 року. Це свідчить про інтенсивну та успішну стратегію лінкбілдінгу. Таке значне зростання кількості якісних доменів-донорів є надзвичайно позитивним сигналом для пошукових систем. Воно говорить про підвищення авторитетності та довіри до сайту, що є одним з найважливіших факторів для покращення органічного ранжування та загальної видимості. Плавний, але стійкий нахил кривої вказує на постійність та послідовність зусиль у лінкбілдінгу, а не на одноразові стрибки, що є найкращою практикою для довгострокового SEO-успіху.
Пошуковий трафік
Загальні дані за період:
Канал Organic search показує поступове збільшення обсягів трафіку протягом усього періоду. На початку робіт з SEO (кінець травня - червень 2024 року) середній тижневий трафік становив близько 500 відвідувачів. На кінець періоду (кінець квітня - травень 2025 року) він досяг позначки 2100 відвідувачів. Це свідчить про трикратне збільшення органічного трафіку протягом року.
Порівняємо трафік з пошуку за травень 2024 та травень 2025.
Маємо значне зростання органічного трафіку (понад 350%) у порівнянні з початковим періодом співпраці. Це є свідченням успіху проведених SEO-робіт у залученні значно більшої органічної аудиторії. Тобто сайт виконує завдання – відповідає на запит користувача та залучає його на подальші дії на ресурсі.
Позиції ключових запитів
З початку робіт, до відстеження позицій була додана невелика група запитів. Надаємо приклад зростання позицій з першого знімання позицій за 03.06.2024 й по останній 14.05.2025 на прикладі певного штату.
Багато ключових слів з високим обсягом пошуку перемістилися до ТОП-10 або ТОП-20. Певні ключові фрази перемістилися з різних нижчих позицій (наприклад, 14, 9 тощо) до міцних позицій у ТОП-10 (6, 7 тощо).
Запити, які раніше здебільшого не мали рейтингу, наразі показують нові позиції, навіть якщо ще не знаходяться в ТОП-10. Частина високооб'ємних комерційних запитів належить до ТОП-10 видачі, що є прямим результатом ефективного SEO та нарощування посилальної маси. Багато інших ключовиків, які не ранжувались чи були за межами ТОП-100, наразі перебувають у ТОП-20 та ТОП-50. Це вказує на суттєве розширення органічної видимості та залучення широкого спектра цільових запитів.
Наприклад, для штату Каліфорнія в ТОП-1 маємо 24 ключових запита, а загалом в ТОП-10 їх 188. Результати ранжування за рік просування демонструють стабільний прогрес. Значна кількість ключових запитів цього гео належить до ТОП-10 та ТОП-5, що свідчить про ефективну роботу над покращенням видимості та залученням цільового трафіку. Позитивна динаміка для запитів, що знаходяться поза ТОП-100, вказує на системний характер просування та потенціал для подальшого зростання.
Загалом зараз сайт займає ТОП 1/3 позиції по великій кількості міст, як за загальними, так і по локальних запитах (до прикладу наводимо сторінки, які були створені в період співпраці):
Кількість оптимізованих міст наразі складає 72 міста. По більшості з них простежується позитивна динаміка органічного трафіку. Загальний прогрес у ранжуванні більшості цільових ключових слів є сприятливим: ключовики належать до ТОП-10 загальної та локальної видачі. Хоча локальна оптимізація є більш тривалим процесом.
Мета клієнта – зайняти ТОП пошукової видачі Google по великих містах та штатах США за ключовими запитами. Цей процес є безперервним, і ми перебуваємо в активній фазі його виконання, що включає як оптимізацію під загальні комерційні запити, так і прицільну роботу з локальними ключовими словами для кожного регіону.