Кількість конверсій постійно зростала, тоді як вартість заявки знижувалася. Ми досягли оптимального балансу між вартістю та кількістю конверсій.
Найкраще рішення для сайту — оптимізація його під вимоги пошукових систем ще на етапі розробки. Тоді після релізу створений майданчик одразу починає приносити відвідувачів та клієнтів.
Наш замовник — компанія вантажоперевезень в Ізраїлі, звернувся до ITForce у листопаді 2021 року.
Початкове завдання — просування сайту в Google в тематиці вантажоперевезень за російськими запитами. І далі після отримання перших результатів — просування іврит-версії сайту.
Мета — бути в ТОП видачі за цільовими запитами, тим самим згодом відійти від фінансування реклами та підтримувати лише SEO-видачу.
Про клієнта
Замовник — компанія вантажо- та квартирних перевезень в Ізраїлі.
Переваги компанії:
- 4 офіси в Ізраїлі;
- 11 років досвіду в перевезеннях;
- 363 робочих дні на рік;
- швидка та надійна доставка вантажів;
- перевезення квартири, офісу тощо;
- допомога в облаштуванні після переїзду;
- надає приміщення для зберігання речей та меблів.
Клієнт надає послуги перевезень по всій території Ізраїлю.
Хід оптимізаційних робіт для сайту вантажоперевезень
Зазвичай підготовчі роботи перед просуванням сайту складаються з кількох етапів. Розберемо кожний.
Технічний аудит сайту
Роботи з сайтом ми почали з технічного аудиту. З’ясувалось, що сайт клієнта був зроблений на HTML, тобто, самописний. Знайдені помилки та недоліки було складно виправляти, адже ми не мали можливості вносити всі правки вносити самостійно. А це — значна перешкода для оптимізації.
Показники сайту на початку робіт:
Рис. 1 - Видимість та позиції сайту на початку робіт (грудень 2021)
- 9,2% видимість сайту у пошуку (тобто за окремими запитами сайт показується 9 разів зі 100);
- 75 - середня позиція сайту у видачі (а це — 7ма сторінка видачі Google);
- 12 ключів в Топ 1-10 (тобто сайт клієнта ранжується за 12ма запитами, котрі входять у ТОП-10).
Дані щодо органічного трафіку на початку робіт:
Рис. 2 - Трафік з Google до початку робіт
На початку співпраці органічний трафік з Google з моменту відкриття сайту для індексації складав близько 3%, і одним з наших завдань було підвищення долі органіки на сайт.
Аналіз конкурентів компанії вантажоперевезень в Ізраїлі
Після аналізу конкурентів клієнта ми зрозуміли, що треба розробити новий сайт, т. я. помилки у технічній частині було складно виправити через те, що сайт писався на HTML, також дизайн поточного ресурсу був застарілим. Розробка сайту на WordPress вирішила б ці проблеми.
SEO-спеціаліст зібрав всю можливу семантику, та через специфіку роботи клієнта її виявилося не надто багато. В Ізраїлі невеликий попит на послугу вантажоперевезень саме російською мовою.
Оскільки сайт замовника має 2 мовні версії, то семантику на івриті нам допомагав збирати клієнт. Як це відбувалося:
- запити російською ми перекладали на іврит;
- збирали частотність перекладених запитів;
- порівнювали наші запити з семантикою конкурентів;
- зібрані запити ми давали на вичитування та узгодження клієнту.
Таким чином нам вдалося виокремити послуги, які мають найбільший попит в замовників перевезень і котрі надає наш клієнт. На цій основі ми скоригували структуру майбутнього сайту та видали ТЗ програмісту на розробку нового майданчика на платформі WordPress.
Рис. 3 - Структура нового сайту згідно з зібраною семантикою
Ми виділили категорії послуг та розширили перелік цих послуг, котрі надає клієнт, а також додали зони обслуговування Ізраїлю.
Водночас SEO-спеціаліст підготував ТЗ на написання контенту для нових сторінок сайту з урахуванням нової семантики ресурсу. А коли всі роботи були зроблені та узгоджені, ми відкрили сайт для індексації.
Як змінився зовнішній вид ресурсу замовника:
Рис. 4 - Сайт вантажоперевезень до та після переробки структури та дизайну
Бачимо, що переваги клієнта стали чіткішими й вся потрібна споживачу інформація щодо вантажоперевезень тепер виокремлена та знаходиться на виду. Також ми зробили чіткий футер з контактною інформацією та додали перелік соцмереж, де присутній замовник.
З хедеру сайту користувач одразу бачить:
- в яких містах Ізраїлю працюють послуги перевезень;
- які саме послуги перевезень здійснює клієнт;
- ціни на послуги.
Оскільки проєкт першочергово заходив на послугу налаштування контекстної реклами, то наші спеціалісти самостійно встановили Google Analytics вже на новий сайт та налаштували цілі для відстеження. Тож відділу SEO не потрібно було проходити ці кроки.
Налаштовані цілі в Universal Analytics:
- клік по телефону;
- відправка заявки;
- клік на пошту;
- клік по Whats up.
Далі після відкриття сайту ми застосовували On-Page оптимізацію для пріоритетних сторінок послуг вантажоперевезень. Так ми змогли швидше покращити якість та позиції певних сторінок клієнта за обраними запитами в пошуку.
Надалі плануємо перехід на Google Analytics 4 та налаштування там цілей.
Блог сайту вантажоперевезень в Ізраїлі
Сайт мусить мати відвідувачів та водночас показувати експертність клієнта у перевезеннях. Для отримання додаткового трафіку на сайт ми вирішили додати блог. Блог би вирішував обидві задачі: на експертні інформаційні статті приходили б відвідувачі.
На основі зібраної семантики SEO-спеціаліст підготував:
- ТЗ копірайтеру на статті для зовнішніх майданчиків;
- ТЗ на внутрішні матеріали.
Наразі найбільше відвідувань нам приносять сторінки послуг та статті у блозі.
Сервіси, котрими користуємося під час роботи:
- Google Analytics - використовуємо для відстеження досягнення цілей та трафіку;
- Ahrefs та Serpstat - допомагають оцінювати загальний рівень конкуренції у ніші, підібрати запити для просування, скласти стратегію зовнішнього просування;
- Seranking – використовуємо для контролю зміни позицій пошукових запитів.
Побудова посилальної стратегії для сайту
У нарощуванні посилань на сайт клієнта проблема була лише в отриманні посилань для версії на івриті.
Як ми працювали з посилальною стратегією:
- аналізували конкурентів та складали список майданчиків для розміщень;
- знайшли перелік ресурсів на івриті, на яких можна розміститися;
- перевіряли майданчики на параметри, які нам потрібні для розміщення зовнішнього посилання;
- надавали контент для перекладу на іврит;
- спеціаліст на стороні клієнта домовлявся про розміщення.
Таким чином нам вдалося побудувати певну стратегію лінкбілдингу, котрої дотримуємося й сьогодні. Треба зазначити, що замовник прислухається та впроваджую всі рекомендації, й виділяє достатній бюджет на щомісячне придбання посилань. Зі сторони клієнта перешкод для роботи немає.
Оптимізація сьогодні. Техаудит
Для того, щоб сайт працював справно, тобто, приносив трафік та конверсії, його потрібно регулярно оптимізувати — моніторити платформу на помилки. Тому після певного проміжку роботи ми провели повторний технічний аудит, котрий виявив:
- помилки у карті сайту з посиланнями з протоколом HTTPS;
- невірно вказані теги canonical;
- помилки з налаштованими 301 редиректами;
- дублі в метатегах Title, Description, H1;
- помилки з виводом текстів на сайті;
- циклічні посилання у вигляді тегів;
- X-Robots-Tag.
Наразі спеціалісти виправили ці помилки. Подивимось на результати, котрих вдалось досягти за рік роботи над проєктом.
Результати SEO-просування сайту вантажоперевезень
У грудні 2022 ми продовжуємо орієнтуватися на оптимізацію сайту на івриті, це наше першочергове завдання.
Поглянемо на результати збудованої посилальної стратегії. Кількість посилаючихся на сайт клієнта доменів зросла до 123 з 2 на початку співпраці. Сторінок — до 324 з 2:
Рис. 5 - Кількість доменів та посилаючихся сторінок на ресурс клієнта
Чим більша кількість доменів та сторінок, котрі посилаються на сайт замовника, тим вище авторитетність та трастовість майданчика в пошуку. Тобто сайт має більші шанси на попадання в видачу за певними запитами, що ми й спостерігаємо.
Позиції та видимість сайту вантажоперевезень у листопаді 2022
Як зросла видимість ру-версії сайту в пошуку:
Рис. 6 - Видимість та середня позиція сайту після SEO-робіт у листопаді 2022
- 79,7% видимість;
- 18 - середня позиція сайту у видачі;
- 70 ключів в Топ 1-10.
Видимість — це кількість показів за вибраними ключовими фразами, виходячи з позицій сайту в пошуковій видачі. Чим більше видимість сайту, тим більше показів він отримує з пошуку. Тобто у грудні 2022 сайт нашого замовника показується у 79,7% видачі зі 100% можливих. Нагадаємо, на початку робіт клієнт мав показник видимості ресурсу на рівні 9,2%.
І розподіл запитів у Топ:
Рис. 7 - Розподіл запитів у Топ 1-100 після SEO-робіт у листопаді 2022
Сайт клієнта потрапив у Топ-1 за 23 запитами, це означає, що за певними запитами ресурс клієнта виводиться першим на першій сторінці пошуку.
Зростання позицій ключів у пошуку (іврит та ру версії):
Рис. 8 - Кількість ранжуючихся ключів у пошуку
Зібрані та використані на сайті ключі мають середню та низьку частотність. Зараз сайт замовника показується та охоплює більшу кількість зацікавлених у купівлі послуг клієнта споживачів.
Зміни органічного трафіку та досягнуті цілі
Рис. 9 - Трафік з органіки на сайт клієнта
У лютому трафік на сайт різко впав, й нам знадобилося 4 місяці, щоб вийти на попередню цифру відвідувачів ресурсу. І це зрозуміло, бо таке часто трапляється після викату сайту, тобто після того, як відбувся реліз, показники зростають, а потім йдуть спад та відбувається стабілізація. Станом на грудень 2022 року відвідувачі з Google здійснили 214 конверсій за налаштованими цілями.
Сформований план робіт на наступний період:
- розміщення крауд та вічних посилань;
- робота з аутріч (ізраїльські сайти);
- робота з текстами для зовнішніх майданчиків;
- робота з біржею (підбір майданчиків)
- робота з індексацією в Google Search Console.
У листопаді 2021 сайт ранжувався за 32 ключовими словами у ТОП-100. У листопаді 2022 сайт ранжується за 115 ключами та входить у ТОП-1 за 23 ключовими словами, а в ТОП 2-3 - за 30ма цільовими запитами. Видимість сайту в пошуку покращилась у 8,7 разів й на ресурс зараз приходить більше відвідувачів з органіки.
Сьогоднішні зусилля команди ми спрямували на зростання посилальної маси сайту та позиції версії на івриті в органічній видачі.