У попередній частині нашої статті ми обговорювали інструменти для обробки текстового контенту за допомогою ШІ. Сьогодні докладно розглянемо можливості, які пропонують сервіси на основі штучного інтелекту для створення графічних елементів, обробки голосу та відео. Прискорена обробка та трансформація вмісту в…
Штучний інтелект. Восени з’явився Chat-GPT, а згодом й Bing. Й наразі інструменти для створення контенту на основі ШІ вкрай популярні. Інструменти на базі штучного інтелекту використовують алгоритми обробки природної мови (NLP) та машинного навчання для створення якісного та цікавого контенту,…
Threads запустили 5 липня 2023 й мережа одразу наробила шуму. Threads стала найшвидше зростальною платформою соціальних медіа в історії. За перші години після запуску застосунок отримав 30 мільйонів завантажень. За перший тиждень – 100 млн реєстрацій. У тому числі в…
З липня 2023 Universal Analytics перестала збирати та обробляти дані й припинила своє існування. Й до цього періоду кожен користувач мав перейти та опанувати новий ресурс – Google Analytics 4. Проте й досі не всі розібрались, як користуватись GA4. На…
Facebook Lookalike Audiences (схожі аудиторії) – один з найкращих способів знайти нових користувачів серед тих, хто не чув про ваш бренд, й тих, на кого ви вже ретаргетуєтесь. Як працює таргет для Lookalike-аудиторій? Рекламодавець надає Facebook характеристики своїх клієнтів, й…
Реклама в соціальних мережах – дієвий інструмент. Й власники бізнесу за кордоном звертаються до нас за допомогою в налаштуванні реклами в соцмережі. Часто наші клієнти мають інтернет-магазини на платформі Shopify. Й для нас це не є проблемою, адже Shopify добре…
Метрики SEO дають змогу відстежувати ефективність сайту з точки зору пошукової оптимізації та порівнювати поточні результати з попередніми. Так спеціаліст з просування знає, що сайт є здоровим та оптимізованим. Тобто, сайт створює цінність для бізнесу. Залежно від потреб бізнесу, спочатку…
Google Looker Studio (попередня назва Google Data Studio) — це платформа візуалізації даних, яка дозволяє під’єднувати, візуалізувати та ділитися своєю історією даних в одному місці. Простіше кажучи, Google Looker Studio синхронізує всі джерела даних в єдину систему звітування. ITForce використовує…
Facebook та Instagram належать до однієї компанії-власника. Але мають трохи різний функціонал, аудиторію та цілі присутності. Дехто з маркетологів вирішує просувати бізнес тільки в Інстаграм, дехто — у Фейсбук. А дехто — одразу на обох платформах. Основні відмінності між ними…
Інструкції з налаштування взяті з сайтів: джерело 1, джерело 2. Google займає 85% світового пошукового ринку. Пошукова система Microsoft займає друге місце з 8% (станом на січень 2023 року). Тобто аудиторія Microsoft — більше ніж 1 мільярд унікальних відвідувачів щомісяця.…