Будьте обережні! Шахраї видають себе за рекрутерів ITForce і пропонують роботу в неіснуючих офісах у Дніпрі та Полтаві. Актуальні вакансії: work.ua та robota.ua

Курси з Google Analytics 4

Курси з Google Analytics 4

З липня 2023 Universal Analytics перестала збирати та обробляти дані й припинила своє існування. Й до цього періоду кожен користувач мав перейти та опанувати новий ресурс – Google Analytics 4. Проте й досі не всі розібрались, як користуватись GA4.

На щастя, в інтернеті є велика кількість курсів та доступних ресурсів, які допоможуть розібратися з нюансами роботи з новою платформою.

Ми зібрали список з 9 навчальних курсів Google Analytics 4, які можуть вам допомогти. Курси проходять на безплатний чи платній основі. Формат навчання — онлайн. Мова викладання — англійська або українська. Добірка впорядкована на зростанням ціни.


1. Курс з Google Analytics 4 від Google

Посилання на курс
Вартість: безкоштовно.
Рівень: початківці.
Тривалість: 1 година.
Доступ: поки уроки є на платформі.

Google Analytics 4 від Google

Google створив власний курс, щоб навчити користувачів основам GA4. Курс має на меті надати відправну точку для людей, які хочуть дізнатися про GA4, але мають невеликий або зовсім не мають досвіду. Курс зосереджений на налаштуванні облікового запису Google Analytics та перевірці збору даних й охоплює такі теми:

  • Використання GA4 для розвитку бізнесу.
  • Як Google Analytics обробляє дані.
  • Як створити обліковий запис та ресурс GA4.
  • Налаштування сайту для збору даних.
  • Підтвердження збору даних.
  • Керування доступом до облікового запису та налаштуваннями.
  • Покращення звітів за допомогою параметрів та показників.

2. Курс Skillup by Simplelearn

Посилання на курс
Вартість: безкоштовно.
Рівень: початківці.
Тривалість: 2 години (відеоуроки для самостійного навчання).
Випуск: сертифікат про закінчення присуджується після закінчення курсу.
Доступ: 90 днів.

Skillup by Simplelearn

Курс охоплює основні концепції Google Analytics 4, зокрема: що таке Google Analytics, порівняння Google Analytics та Universal Analytics, модель даних GA4 тощо.

Програма занять курсу:

  • Відстеження подій.
  • Аналіз залучення користувачів.
  • Аналіз воронки.
  • Відстеження електронної комерції.
  • Спеціальне звітування та аналіз.

3. Основи Google Analytics 4 від Alison

Посилання на курс
Вартість: безкоштовно.
Рівень: початківець.
Тривалість: 5-6 годин.
Випуск: підсумкове оцінювання та акредитація CPD.
Доступ: немає інформації.

Основи Google Analytics 4 від Alison

У цьому курсі обговорюватиметься Google Marketing Platform й те, які послуги вона пропонує користувачам. Докладне ознайомлення з усіма перевагами, особливостями та функціями Google Analytics. Цей курс також надасть детальний огляд деяких розширених тем у Google Analytics. Розглядатимуться такі важливі сфери, як Google BigQuery, Google Tag Manager, Google Adwords, дослідження, звіти тощо.

Програма занять курсу:

  • Вступ до Google Analytics.
  • Поглиблені теми з Google Analytics 4.
  • Оцінка курсу.

4. Курс K2 – реклама для інтернет-магазинів

Посилання на курс
Вартість: безкоштовно.
Рівень: початківці.
Тривалість: 20 відео від 1 до 58 хвилин (відеоуроки для самостійного навчання).
Випуск: немає даних.
Доступ: доки зберігаються відео на YouTube.

K2 - реклама для

Курс складається з практичних відеоуроків, на яких розглядаються налаштування Google Analytics 4 для магазинів на Prom, Хорошоп, OpenCart.

Програма занять курсу:

  • Створення акаунту Google Analytics 4.
  • Встановлення GA4 на сайт (платформи Prom, Хорошоп, OpenCart, WordPress).
  • Відмінності Universal Analytics від Google Analytics 4.
  • Зв’язок GA4 та Google Ads (Google Search Console).
  • Стандартні звіти.
  • Налаштування спеціальних звітів.

5. Курси від Udemy

Платформа пропонує 10 000+ курсів з GA4 різними мовами.

Вартість: від $9,99.
Рівень: від початкового.

Udemy Google Analytics 4

Та є й курс українською – Google Analytics 4 з нуля. Мінікурс з Google Analytics українською від Нікіти Наконечного.

Google Analytics 4 з нуля

Вартість: $9,99.
Рівень: від початкового.
Тривалість: 2,5 години відео.
Доступ: для мобільних та десктопу.
Випуск: сертифікат про проходження курсу.

Україномовний мінікурс з Google Analytics 4 дає змогу аналізувати джерела трафіку, працювати з UTM-мітками, робити висновки на основі аналізу різних моделей атрибуції та розуміти, з яких джерел приходять клієнти.

Програма курсу:

  • Навіщо вивчати аналітику.
  • Різниця між UA та GA4.
  • Визначення джерел трафіку на сайт.
  • Визначення шляхів конверсії.
  • Розбір атрибуції та її моделей.

6. Онлайн-практикум Google Analytics 4: ефективна робота з даними від WebPromoExperts

Посилання на курс
Вартість: 9 000 грн.
Рівень: середній.
Тривалість: 8 тижнів (відеолекції).
Випуск: сертифікат про закінчення курсу.
Доступ: немає даних.

Онлайн-практикум Google Analytics 4

Програма занять курсу:

  • Аналітика в сучасному бізнесі: інструмент впровадження воронки продажів та забезпечення успішності підприємства.
  • Google Analytics 4: розбір відмінностей від Universal.
  • Налаштування GA4. Робота з GTM.
  • Особливості роботи з фільтрами та навички використання спостереження в GA4.
  • Робота з UTM-мітками в Google Analytics 4.
  • Процес роботи зі звітами для визначення цільової аудиторії та її особливостей.
  • Аналіз даних користувачів через звіт “Залучення”: виявлення джерел трафіку та їх особливості.
  • Оптимізація маркетингового бюджету за допомогою звіту “Ефективність” у новому розділі GA4: аналіз конверсій з різних каналів для ефективного розподілу ресурсів.
  • Оптимізація воронки продажів через аналіз звітів порівняння моделей атрибуції та шляхів конверсій в Google Analytics 4.
  • Аналіз послідовності конверсій та дослідження шляху клієнта.
  • Оптимізація сайту послуг через практичний досвід налаштування Google Analytics 4.
  • Практика налаштування GA-4 для e-commerce проєкту.
  • Стратегії налаштування звітів монетизація.
  • Ефективна пріоритезація та презентація гіпотез за допомогою моделі HADI: Ключові кроки до успішної реалізації ініціатив.

Навчання проходитиме за допомогою адміністратора та куратора курсу.


7. Веб-аналітика 4.0 від UAMaster

Посилання на курс
Вартість: 17 500 грн.
Рівень: всі охочі.
Тривалість: 16 практичних занять загальною тривалістю 24 години.
Випуск: немає даних.
Доступ: доступ до відео надається на 2 тижні.

Веб-аналітика 4.0 від UAMaster

Програма курсу:

  • Основи веб-аналітики.
  • Знайомство з GA4 та GTM.
  • Налаштування збору даних на сайтах.
  • Огляд Google Analytics 4 для аналізу трафіку.
  • Поглиблений аналіз за допомогою Google Analytics 4.
  • Розширені можливості Google Tag Manager.
  • Налаштування електронної торгівлі в Google Analytics 4 та Universal Analytics.
  • Проведення A / B тестів на сайті для підвищення конверсії.
  • Наскрізна аналітика.
  • Інструменти й засоби візуалізації даних за допомогою Power BI.
  • Огляд Looker Studio.
  • Google Analytics для Firebase.
  • Мобільна аналітика застосунку.
  • Аналіз даних.
  • Додаткові інструменти веб-аналітики. QA сесія.

8. Google Analytics 4 від Analytics mania

Посилання на курс
Вартість: від $499.
Рівень: від початкового до просунутого.
Тривалість: 16 годин.
Випуск: сертифікат після проходження курсу.
Доступ: довічний доступ + безкоштовні оновлення.
Бонус: 30-денна гарантія повернення грошей.

Google Analytics 4 від Analytics mania

Програма курсу:

  • Планування аналітики.
  • Налаштування — огляд, адмін-панель, інсталяція, відстеження подій, конверсії, покупки та інше.
  • Конфіденційність в Google Analytics 4.
  • Звіти — стандартні звіти, дослідження, кастомні звіти, маркетингові кампанії та атрибуція; відстеження воронки.
  • Отримання інформації зі звітів GA4.
  • Міграція з Універсальної аналітики (GA3) на GA4.

9. Практичний курс по роботі з даними від автора блогу Analytics Tips

Посилання на курс
Вартість: $700.
Рівень: середній.
Тривалість: 30+ годин.
Випуск: немає даних.
Доступ: матеріал залишиться після закінчення курсу + доступ до майбутніх оновлень.

Практичний курс по роботі

Програма курсу:

  • Знайомство з Web-аналітикою.
  • Знайомство з Google Analytics.
  • Вивчення аудиторії.
  • Джерела трафіку.
  • Відстеження подій, налаштування конверсій.
  • Аналітика для лендінгів, інформаційних ресурсів, інтернет-магазинів, SaaS-продуктів.
  • Розширені налаштування Google Analytics 4.
  • Знайомство з Big Query.
  • Знайомство з Power BI.
  • Когортний аналіз. На основі даних у Big Query.
  • RFM-аналіз. Знайомство з Big Query ML.
  • Наскрізна аналітика в Power BI.

Висновок

Існує багато відмінностей між UA та GA4, які маркетологи вважають складними. GA4 має багато нових функцій й оновлень робочого процесу. Проте навчатись працювати з Google Analytics 4 потрібно, адже дані будуть надходити саме до ресурсу GA4. Й наша наведена добірка навчальних курсів з опанування Google Analytics 4 допоможе обрати саме той, котрий висвітлисть особливості роботи з ресурсом. Обирайте прийнятний для себе та впроваджуйте знання в роботу.

Отримайте більше користі

Ви отримаєте від нас найкращий контент, який допоможе вашому бізнесу зростати.
Ваш запит надіслано

    Підписатись

    Просувайтеся з нами — залиште заявку просто зараз

    Отримайте безкоштовну консультацію та оцінку просування бізнесу
    Ваш запит надіслано

      Надіслати