Threads запустили 5 липня 2023 й мережа одразу наробила шуму. Threads стала найшвидше зростальною платформою соціальних медіа в історії. За перші години після запуску застосунок отримав 30 мільйонів завантажень. За перший тиждень – 100 млн реєстрацій. У тому числі в застосунку зареєструвалась велика кількість відомих брендів, знаменитостей, впливовців та багатьох інших відомих акаунтів.
Проте з часом кількість щоденних активних користувачів стала падати. На кінець липня цей спад становив 82%. Й наразі щоденна кількість користувачів платформи продовжує падати приблизно на 1% на день. Тобто мережа має проблеми з утриманням користувачів. Невже Threads спонукає доля Clubhouse? Нумо розбиратись.
Threads – це застосунок від компанії Meta для обміну текстовими повідомленнями та приєднання до публічних бесід.
Реєструватись в Threads не потрібно, вхід в мережу відбувається з використанням свого облікового запису Instagram. Є 2 важливих нюанси:
Публікації в Threads можуть мати до 500 символів та містити посилання, фотографії й відео тривалістю до 5 хвилин.
Користувачі одразу помітили схожість Threads із Twitter (наразі Twitter вже став X). Адже обидві платформи пропонують стрічку текстових дописів, які дозволяють користувачам стежити за подіями у світі й створювати власні розмови. Коли користувач приєднується до Threads, його стрічка складається з облікових записів, на які він підписаний, а також з рекомендованого контенту від авторів, які, на думку алгоритму Threads, можуть зацікавити користувача.
Поділитися публікацією Threads можна:
Переглянути цей допис в Instagram
Як і в Instagram, в Threads можна додавати приховані слова, щоб відфільтрувати відповіді у ланцюжках розмов, які містять певні слова.
Рис. 1 – Вкладка Приховані слова
Користувач може скасувати підписку, заблокувати, обмежити або повідомити про профіль у Threads, торкнувшись меню з трьома крапками. Тоді всі облікові записи, які користувач заблокував в Instagram, будуть автоматично заблоковані й в Threads.
Спілкуватися в Threads можна у застосунку та десктопній версії.
Для роботи в Threads через застосунок необхідно виконати 6 кроків.
Завантажити застосунок за прямими посиланнями можна в App Store чи Google Play або через пошук сторів за запитом “Threads, an Instagram app”. Threads є безплатним.
Акаунт користувача Threads пов’язаний з наявним обліковим записом Instagram. Саме тому окремо реєструватись в Threads не потрібно. Просто натисніть своє ім’я користувача внизу вітального екрана.
Рис. 2 – Створення облікового запису
Якщо ви маєте декілька облікових записів Instagram, то кожен можна зв’язати з їхнім обліковим записом Threads. Перемкніть акаунти та зв’яжіть кожен у разі потреби.
Після натискання свого імені користувача відкриється екран профілю. Тут можна ввести нові дані або імпортувати наявну біографію з Instagram.
Існує 2 види профілю:
Рис. 3 – Види профілю в Threads
Оскільки акаунт Threads пов’язаний з Instagram, користувач автоматично має можливість стежити за тими обліковими записами, на які він вже підписаний в тій соцмережі.
Також можна вибрати окремих користувачів, на яких слід підписатися, або натиснути «Підписатися на всіх», щоб імпортувати весь список підписників.
На останньому етапі користувачу пропонується прийняти 3 частини інформації:
Рис. 4 – Приєднання до Threads
У разі, якщо ви згодні зі всіма полями, клікаєте на Приєднатися до Threads та починаєте працювати в застосунку.
Десктопна версія Threads – threads.net працює аналогічно застосунку. Під час відвідування сайту користувача просять надати:
Тобто дані для входу такі самі, як і в Instagram.
Рис. 5 – Веб-версія Threads
Після доступу до веб-версії користувач бачить той самий дизайн, що й у застосунку. Панель програми має ідентичні вкладки.
Також веб-версія Threads має спадне меню, яке дозволяє користувачам перемикатися між світлою та темною темами, повідомляти про проблеми, відкривати сторінку з інформацією або виходити з системи.
Наразі користувачі веб-версії можуть:
Однак є певні функції, котрі наявні на мобільних пристроях, але у веб-версії не представлені. І стосується це редагування профілю. Наразі Meta працює над реалізацією цього питання.
Коли користувач під’єднується до Threads, його ім’я та ім’я користувача автоматично підтягується до облікового запису. Тобто, щоб змінити своє ім’я користувача в Threads, потрібно змінити ім’я користувача Instagram. Як це зробити:
Рис. 6 – Зміна імені користувача Threads
Відкриваємо мережу та в нижньому меню натискаємо на середню кнопку.
Окрім тексту в допис можна додати фото чи відео у кількості 10 штук. Робиться це за допомогою іконки скріпка. Можливо, застосунку знадобиться надати дозвіл на доступ до медіафайлів, якщо ви цього ще не зробили. Обираємо прийнятне фото.
Рис. 7 – Як написати допис в Threads
Додаємо текст до фото. Також по аналогії з Instagram мережа дозволяє додати альтернативний текст до зображення. Коли допис стає наповненим, натискаємо Готово.
Рис. 8 – Додати текст до фото в дописі
Наш новостворений допис опубліковано. Можна одразу поставити фільтр на відповіді до публікації, а можна зробити це й після.
Спробуємо 2й варіант — натискаємо на трикрапку справа зверху допису.
Рис. 9 – Обмеження коментування допису Threads
Далі йдемо у поле Хто може відповідати й активуємо актуальний повзунок.
Як видалити допис? Натиснути на трикрапку допису й у поточному меню натиснути Видалити.
Наразі мережа не передбачає рекламної моделі роботи. Та скоріш за все цю опцію все ж таки впровадять по аналогії з Instagram та Facebook.
В інтернеті є інформація від Axios, що Instagram вже працює над цією можливістю:
Instagram планує перенести свої інструменти брендованого контенту в Threads, що дасть маркетологам можливість долучитися до платного просування в застосунку, поки рекламні опції платформи ще закриті.
Компанії бачать явну перевагу в тому, щоб бути першими в Threads, але оскільки правила платного просування постійно змінюються, незрозуміло, як найкраще залучитись до цього процесу, окрім створення органічних постів. Як повідомило Axios джерело в Meta, Threads не впроваджуватиме рекламу доти, доки база користувачів не досягне критичної маси. До того часу маркетологи радять чітко розкривати платні партнерства за допомогою хештегів або тексту.
Що маємо сьогодні: Умови використання Instagram, які включають рекомендації щодо спонсорованого вмісту, застосовуються й до Threads.
А поки нова соцмережа працює зі звичайним (органічним) трафіком.
Оскільки Threads належить до Meta, застосунок збиратиме ту ж саму кількість інформації про своїх користувачів. Тобто ті ж дані, які збирають Facebook та Instagram. Meta збирає та зберігає всі дані, які вводять користувачі, включно з конфіденційною інформацією:
Threads також зберігає дані про те, як користувачі взаємодіють з дописами та за ким вони стежать. Як бачимо, інформації дуже багато, причому конфіденційної.
Threads доступні в більш ніж 100 країнах світу, однак поки недоступні в Європейському Союзі. Причина полягає в занепокоєнні, що операції з конфіденційності даних Threads не відповідають Закону ЄС про цифрові ринки.
Згідно з інформацією Apple App Store, деякі користувачі також висловили занепокоєння щодо кількості даних, які Threads може збирати про користувачів, включаючи місцезнаходження, контакти, історію пошуку, історію перегляду, контактну інформацію тощо. Не зважаючи на негативну реакцію громадськості, скандали, попередження регуляторів та штрафи, Meta поки не переосмислила свою бізнес-модель, щоб зробити її більш поважною до користувачів.
Наразі Meta не має планів розгортання Threads у країнах ЄС.
Threads дотримується Правил спільноти Instagram щодо контенту та взаємодії. Згідно з цими умовами, користувачі мають бути не молодше 13 років, а користувачі до 16 років (або 18 років у деяких країнах) автоматично отримують приватний акаунт за замовчуванням. Однак батькам все одно рекомендується контролювати діяльність дітей в мережі.
Користувачі мають можливість:
З 2016 року Meta інвестувала понад 16 мільярдів доларів у захист людей, які користуються її платформами, і заявила, що безпека залишається пріоритетом для Threads.
Для початку обліковий запис можна спробувати деактивувати.
Перейдіть на вкладку свого профілю та натисніть на двокрапку справа зверху. В Налаштуваннях зайдіть в Обліковий запис. Клікніть на поле Деактивувати профіль.
Рис. 10 – Деактивація акаунту Threads
Соцмережа ще раз запитає, чи дійсно ви готові деактивувати обліковий запис. Якщо так, то після натискання кнопки контент вашого профілю буде приховано, доки ви не ввійдете та не активуєте його знову.
Після деактивації профілю попередні публікації та взаємодії користувача більше не відображатимуться в Threads. Деактивація профілю не вплине на дані, зібрані платформою, або на зв’язаний з ним обліковий запис Instagram.
Зверніть увагу, що якщо ви деактивуєте свій обліковий запис Instagram, ваш обліковий запис Threads також буде деактивовано. Для активації потрібно просто увійти в застосунок знов.
Крім того, замість деактивації можна зробити профіль приватним.
Що говорить генеральний директор Instagram Адам Моссері про видалення профілю — допис Threads.
Тобто наразі станом на вересень 2023 ми не можемо видалити профіль Threads окремо від профілю Instagram. Але платформа працює над цим.
Бачимо, що Threads залишається відносно недопрацьованим додатком. Платформі бракує багатьох функцій, до яких звикли користувачі Twitter, таких як десктопна версія, повідомлення в Директ, трендові теми та можливість редагування дописів.
Але керівники Meta вже натякнули, що планують продовжувати розвивати Threads.