
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Розповісти про акції, подарувати подарунки й просто привітати з Новим роком потрібно не тільки нових відвідувачів вашого сайту, але і тих, хто вже давно з вами.
Звичайно, можна сподіватися на таргетовану рекламу або на те, що клієнт сам про вас згадає і зайде на сторінку. Але куди ефективніше розробити та запустити стратегію новорічних email-розсилок.
Вже давно пророкують смерть email-розсилок, а вони як були ефективним засобом комунікації з клієнтами, так і залишилися. Чому так відбувається і в чому секрет популярності каналу в маркетологів?
1. Низька вартість у порівнянні з іншими каналами. Як результат – вища прибутковість, так як при одних і тих же витратах на різні канали ефективність email буде вище.
2. Можливість самостійно визначати, хто та яку інформацію отримає в листі. Це підвищує релевантність розсилок та лояльність аудиторії.
3. Персоналізація листів. На відміну від інших каналів трафіку, ви вже знаєте аудиторію, якій розсилаєте листи, а тому можете налаштувати найбільш релевантний для неї контент. А завдяки сучасним сервісам – автоматизувати персоналізацію.
4. Автоматизація маркетингу. Більшу частину розсилок можна налаштувати автоматично.
5. Підвищення впізнаваності бренду та лояльності клієнтів.
6. Розсилка – найкращий інструмент для утримання та повернення клієнтів.
Один з американських сервісів з розсилки email провів дослідження на тему популярності поштових розсилок. І з’ясував, що 74% споживачів для спілкування з брендами віддають перевагу саме каналу email. Крім цього, вони прогнозують зростання популярності email-маркетингу на 83% в найближчу пару років.
1. Стратегія. Перше, що потрібно зробити – це розробити чіткий план-графік: що, коли та кому ми будемо розсилати. А головне – з якою метою. Не женіться за тим, щоб всі листи зробити такими, що продають. Подякуйте клієнта, допоможіть йому вибрати подарунки, розкажіть про ваш графік роботи на свята. Ідей багато. Головне, думати в момент складання стратегії про свого клієнта, а не про прибуток.
2. Стиль письма. Підготуйте новорічний шаблон для своїх листів. Можна не робити окремий шаблон під це свято, просто прикрасьте логотип шапочкою Санти й переконайтеся в тому, що усі ваші банери виконані у святковому стилі.
3. Святковий контент. Всі картинки й інформація в листі в цей період повинна навіювати святковий настрій.
4. Аналізуйте минулий досвід. Подивіться, що спрацювало у вас в минулому році. Якщо розсилок до цього не було зовсім, проаналізуйте контент в соцмережах і таргетовану рекламу, які були найбільш ефективні – це допоможе зрозуміти, що подобається вашій аудиторії.
5. Дивіться у конкурентів. Це ще один спосіб зрозуміти, що розсилати. Читайте кейси минулих років і переглядайте розсилки відомих брендів, там завжди багато цікавого.
6. Приділіть увагу темі листа. Проведіть А/В тестування емодзі в темі. Виявіть, які заголовки найбільше чіпляють ваших читачів, щоб максимально збільшити відкриваємість листів.
7. Подумайте про майбутнє. Пропонуйте у своїх розсилках не тільки знижки та подарунки тут і зараз, а й подарункові карти, і програми лояльності на майбутнє. Адже якщо хтось купив у вас подарункову карту, то він або людина, якій він подарує її, обов’язково повернуться до вашого магазину.
1. Гайд з вибору подарунків. Максимально корисна розсилка. З року в рік залишається однією з моїх найулюбленіших і тих, що продають. Допомагає не тільки зорієнтуватися у вашому асортименті, а й сформувати ідеї для подарунків у читача в цілому.
Рис. 1 – Гайд з вибору подарунків
Рис. 2 – Подарунки та корисний контент
2. Новорічна акція. Подарунки та розіграші люблять усі. А напередодні Нового року користувачі особливо чекають дива і святкового настрою, тому охочіше беруть участь у всяких активностях. Саме час цим скористатися)
Рис. 3 – Новорічна акція
3. Турбота про клієнта та вдячність. Завжди приємно коли тебе цінують. Вашим клієнтам в тому числі. Тому просто скажіть їм кілька добрих слів. Не заїжджених, а від душі. І вони запам’ятають вас і повернуться в Новому році. А якщо вийде поєднати це з рекомендаціями на 2021 рік – ефект буде ще краще!
Рис. 4 – Турбота про клієнта та вдячність Irwin Naturals
У Irwin Naturals немає новорічних товарів, але й вони знайшли про що писати. У своєму листи розповіли, як пережити передсвятковий стрес і полегшити роботу шлунка у святкові дні за допомогою своїх препаратів та добавок.
Рис. 5 – Добірка суконь для новорічної вечірки
Чи розсилка від rabota.ua:
Рис. 6 – Розсилка від rabota.ua
4. Знижки та розпродажі. Беззмінний атрибут усіх свят! Тут ви точно не помилитеся і потішите своїх передплатників. Головне, постарайтеся не бути заїждженими у тексті й подбайте про красиве візуальне оформлення листа, щоб виділиться серед конкурентів.
Рис. 7 – Добірка годинників для подарунка
Отже, що ж потрібно зробити, щоб ваші новорічні розсилки принесли плоди? Всього лише дотримуватися наших порад, дивитися на кейси конкурентів та лідерів ніш, вивчати свою аудиторію і не боятися експериментувати!
І запам’ятайте: не буває ніш, непридатних для святкових розсилок, буває мало фантазії.
А якщо ви хочете довірити все це одразу професіоналам – сміливо пишіть нам 😉
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.