
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
В Інстаграм можна заробляти чималі гроші. В деяких блогерів створення контенту в мережі — основна робота. Є й нагороди для блогерів та інфлюенсерів за вплив і досягнення в різних сферах. Пам’ятаєте нагородження World Influencers and Bloggers Awards?
Сьогодні надамо поради щодо заробітку в Інстаграм, які стосуються всіх: і брендів, і блогерів.
Чи можна заробити в Instagram? Так. Причому, й автоматизованими методами монетизації, й тими, котрі потребують ручного налаштування.
Рис. 1 - Статистика щодо Інстаграм у світі
Інстаграм посідає 4 місце за використанням соцплатформ у світі та має 1,22 мільярда користувачів щомісяця. Це величезна аудиторія потенційних споживачів з різними інтересами, з якою можна працювати й заробляти. Тож почнемо.
Розмір заробітку в мережі може бути різний. Так, можна відстежити кількість продажів через блогера, в котрого замовили рекламу через перегляд кількості застосувань його іменного промокоду типу “Christina15”. Але в цьому випадку транзакції здійснять й ті покупці, котрі просто забули скористуватися цим промокодом та зробили покупку за повною ціною, хоча прийшли від того самого блогера, в котрого ви купували рекламу.
А може статися й так, що ви викладаєте рецепти корисної їжі у блозі, в Інстаграм робите анонс, а потім вас помічає хтось з ТВ й пропонує контракт на створення кулінарного шоу. У цьому випадку ви отримуєте роботу, й прибутком будуть кошти від переглядів та спонсорської реклами брендів у шоу.
Та є й вимірні цифри. Обсяг заробленого в Інстаграм залежить від вихідних даних акаунта: кількості підписників, залученості аудиторії, побудованої стратегії ведення акаунту та продажів через акаунт. Поглянемо на цифри щодо ринку США.
Business Insider наводить наступні дані:
Hype Auditor наводить дані власного опитування 1 865 інфлюенсерів (більшість із США) щодо заробітку через соцмережу:
Треба пам’ятати, що середні цифри не є найкращим орієнтиром, оскільки існує велика різниця між максимумом та мінімумом.
Рис. 2 – Скільки заробляють інфлюенсери в Інстаграм
Інформація, котра буде нам також цікавою:
Отже, заробляти в Інстаграм можливо й навіть достатньо. Розглянемо, як заробляти в Інстаграм бізнесу та блогеру. Це 2 окремі категорії акаунтів в мережі.
Насамперед бути присутнім, активним і залученим в Instagram.
Перевірити свій акаунт на відповідність вимогам (шапку профілю, сторіс, візуал акаунту). А також триматися трендів (читайте Модні тренди Інстаграм 2022).
На рекламу можна перетворити будь-яку публікацію — просто запустіть її в рекламу та відстежуйте аналітику.
Рис. 3 – Таргетована реклама та статистика по ній
Або створюйте окремі креативи спеціально під таргет. Й дивіться ефект після запуску в Ads Manager, котрий ми бачимо на рисунку вище — другий креатив з кампанії приніс продажів більше, ніж інші 3.
Співробітництво з інфлюенсерами — дієвий спосіб обмінятися аудиторією профілів.
Коли ви шукаєте людей, з якими можна співпрацювати, зверніть увагу на зміст їх акаунта та цінності: ви ж хочете вибрати людину, яка має цілі, які збігаються з вашими, щоб партнерство мало сенс для клієнтів та не здавалося дивним.
Способи взаємодії з крійеторами:
Рис. 4 – Приклад реклами товару
Та часто працюють одразу гроші та товар у подарунок. За бартером частіше все ж таки працюють мікроінфлюєнсери.
Макроінфлюенсери з великою кількістю підписників співпрацюють на грошовій основі + їм надається товар у подарунок. Наприклад, якщо йдеться про рекламу Nutella, то в подібному типі реклами однозначно працює зв’язка гонорар та товар. Й оскільки товар відкривають у рекламі, то він теж залишається в блогера.
Як і партнерство з блогерами, партнерство з іншими брендами дає обом сторонам можливість взаємодіяти з більшою базою користувачів та розширити коло підписників.
Спробуйте домовитися з іншими брендами, подібними до вас, і влаштувати конкурс чи розіграш — це спосіб отримати підписників і залучити нову аудиторію.
Цей благодійний розіграш від брендів @guzema.foundation та @thecoat_official вимагає від учасників 3 дії:
Рис. 5 – Партнерство з брендом
Таким чином обидва бренди створюють свою аудиторію — підписників, які з часом можуть перетворитися на споживачів.
Якщо ви маєте підписників та деякий вплив на фоловерів, то можна заробляти гроші в Інстаграм як інфлюенсер (лідер думок, блогер).
Тобто, для вдалої співпраці потрібно:
З чіткою нішею легко працювати: фітнес-блогер, спеціаліст з харчування тощо. Тут бренд, попадаючи в профіль блогера, одразу розуміє, яка саме аудиторія в блогера та чи можлива й доцільна співпраця. Та лайфстайл-блог, тобто висвітлення майже геть усього навколо, теж підійде. В цьому випадку дивіться на цінності блогера, чи відгукуються вони вам.
Аудиторія — ось що важливо компаніям, котрі співпрацюють з інфлюенсерами. Звісно, чим більша аудиторія блогера, тим більше грошей зароблять бренди від співпраці, адже більше людей зацікавиться продуктом, котрий пропонує бренд.
Та нагадуємо, шанси є в кожного інфлюенсера.
Велика кількість підписників не обов’язково означає високу залученість. А тіньовий бан та скарги в Інстаграм все ще існують та розглядаються. Особливо це важливо зараз, коли російські користувачі масово скаржаться на акаунти українців через згадування війни. Згадаємо, як заблочили акаунт Jerry Heil через висвітлення правди. Маємо бути готовим до цього та працюємо далі.
Лояльні підписники — люди, котрі відстежують життя блогера та тепло до нього ставляться. Тобто, кожну публікацію сприймають апріорі позитивно та з готовністю до взаємодії. Тож якщо в блозі інфлюенсер порекомендує якийсь товар, тепла аудиторія відреагує з більшою залученістю (перейде за посиланням у профіль, прочитає кілька дописів в акаунті бренда, підпишеться, надішле питання в Директ чи придбає представлений продукт). У цьому випадку навіть маленький акаунт з лояльною аудиторією може бути більш вагомим для співпраці з брендом, ніж великий з випадковими фоловерами.
Власні поради Інстаграм інфлюенсерам щодо заробітку в мережі.
Співпраця з брендами — найпростіший та найпоширеніший спосіб заробітку інфлюенсера.
Як це зробити? Знайти малий або великий бренд, який відповідає вашим цінностям. Співпраця з брендом, який не має нічого спільного з вашим контентом та меседжем блога або навіть прямо суперечить контенту акаунта, не принесе ефект, бо це не буде природною співпрацею.
Партнерство з брендами може мати 2 форми:
Як почати? Спробуйте безкоштовно опублікувати кілька дописів про деякі з улюблених продуктів — засоби догляду за шкірою, сервіси доставки, заклади харчування тощо. Спробуйте залучити аудиторію, щоб під дописом виникла бесіда. Потім ці публікації можна використовувати як приклади, коли ви звертаєтесь до брендів.
У подібних угодах з брендами бере участь багато інфлюенсерів зі сфери б’юті.
Рис. 6 – Приклади створення портфоліо для співпраці з брендами
Тож якщо ви вже маєте приклади дописів з огляду товарів, сміливо пишіть брендам про співпрацю та наводьте своє портфоліо. Звісно, не кожен з відкритих діалогів надасть відповідь та надішле товар на огляд. Та треба починати, тож будьте активними. Робіть перші кроки через бартер. Якщо ваш профіль має цінність та знайшов свою ЦА, підписники та бренди прийдуть. І зі зростанням акаунта бренди самі замовлятимуть у вас рекламу. Спробуйте.
Що таке спонсорована публікація?
Спонсорована публікація показує, що автор цього контенту співпрацює зі згаданою компанією та отримав від неї плату за рекламу.
Рис. 7 – Приклад спонсорованої публікації
Насамперед спонсорована публікація важлива тим, що є офіційним просуванням. Тобто відносини партнерів прописані у правилах Інстаграм.
Переваги спонсорованого контенту:
Важливо: коли ви берете участь у платному партнерстві чи спонсорованій публікації, будьте чесними з підписниками, попереджайте про це. Використовуйте хештеги, позначайте публікацію як спонсорську та чітко вказуйте партнерство. Недотримання вказівок Instagram щодо фірмового вмісту може призвести до видалення дописів.
Партнерський маркетинг частково схож з попереднім пунктом — співпрацею з брендами. Різниця полягає в тому, що тут блогер працює за комісію з продажів товару.
Як це працює:
Рис. 8 – Партнерський маркетинг (купон на знижку)
Це досить поширена практика у всьому світі, котра добре працює. Адже у профіті всі учасники процесу:
Цей спосіб заробітку ґрунтується на оплаті за навчання безпосередньо блогеру. Частіше за все блогер створює окремий акаунт в Інстаграм, де проводить вебінари чи прямі ефіри.
Допуск в канал надається на платній основі:
На основі скріну блогер надсилає користувачеві туди доступ.
Рис. 9 – Платне навчання як спосіб заробітку в Інстаграм
Вище ми бачимо приклад платного навчання — організованого марафону з бігу. Кожен урок викладається в закритому каналі, доступ до якого — платний та за запрошенням.
Мається на увазі продаж реклами у блозі (власний сайт, застосунок, блог YouTube). Тобто ви партнеритеся з брендом, а Інстаграм використовуєте, щоб перенаправити підписників на цей зовнішній сайт.
Вдалий приклад — фудблогери та фітнес-тренери. Фудблогери знімають відео з приготуванням певного рецепта, в Інстаграм викладають анонс (допис чи рілс), а повне відео глядачі дивляться на YouTube, де в блогера підключена монетизація (тобто показ реклами під час відео). Таким чином під час перегляду відео блогер заробляє гроші.
Рис. 10 – Посилання на зовнішні платформи
На прикладі вище є лінк на додаток, Youtube-канал та загальний перелік посилань для користування.
Якщо мова йде про печатний блог, то там працюють партнерські посилання, за кліки по яким блогер також отримує гроші. Ще один варіант — підключений AdSense, – на сайті розміщуються оголошення, за переходи по яким блогер отримує грошову винагороду.
Якщо мова йде про застосунок, то застосунок — власна розробка блогера, й використання застосунка платне.
Ще один варіант — підключити донати. Розмістити посилання у шапці та спрямовувати туди підписників, аби вони донатили за контент, котрий ви викладаєте. Причому на добровільній основі.
Рис. 11 – Донати на підтримку діяльності
На картинці вище доктор @doc.bobr надає навчальні посібники стосовно здоров’я, оповідання, пам’ятки тощо. І користувач має можливість задонатити за користування викладеним матеріалом й таким чином підтримати блогера фінансово.
Ще як варіант — викладати майтер-класи, вебінари, лекції тощо. Вони надаватимуться підписникам на безкоштовній основі, але люди завжди можуть заплатити (тобто задонатити) на них.
Стосується особистого бренда. У разі, якщо ваш особистий бренд має вплив на людей, й ви маєте певний сформований зовнішній вигляд, логотип тощо, що є впізнаваним, то подумайте про власний мерч.
Рис. 12 – Продаж мерча блогером
На прикладі вище за посиланням на офіційний магазин кожен користувач може придбати мерч з собакою-розмінувальником Патроном.
А всі кошти від продажів спрямовуються на потреби ДСНС України.
Live Badges Instagram – це спосіб заробляти гроші безпосередньо через застосунок (докладно про це читайте у статті Монетизація Інстаграм). Під час перегляду ефіру глядачі можуть придбати значки (коштують від $0,99 до 4,99), щоб продемонструвати свою підтримку кріейтору.
Якщо ви працюєте в США, то щоб увімкнути Live Badges, перейдіть у свій профіль і торкніться Professional Dashboard. Потім увімкніть монетизацію. Після схвалення ви побачите кнопку під назвою Налаштувати значки, клікніть на неї. Готово.
Рис. 13 – Живі значки в Інстаграм
Якщо ви ввімкнули живі значки, обов’язково згадайте про це під час трансляції — нагадайте своїм підписникам, що якщо вони мають бажання та змогу продемонструвати свою підтримку грошима, то відтепер це зробити дуже легко. І обов’язково подякуйте, коли хтось купує значок. Вдячність має велике значення, до того ж вона спонукає інших людей долучитися до вашої підтримки.
Інстаграм швидко зростає й має високу залученість, тому заробляти гроші на платформі легко, якщо користуватись нею правильно. Від спонсорованих дописів до продажу мерча у соцмережі, є багато креативних способів заробити гроші в Інстаграм.
Зрештою, вкладений час та зусилля — це інвестиція в майбутнє. Користуйтеся нашими порадами, монетизуйте свою присутність на платформі.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.