Будьте обережні! Шахраї видають себе за рекрутерів ITForce і пропонують роботу в неіснуючих офісах у Дніпрі. Актуальні вакансії: work.ua та robota.ua

Блог

превю Гугл Партнерс
2 хвилини
Компанія ITForce стала Преміум-партнером Google на 2025 рік #Новини команди
ITForce підтвердила статус Преміум-партнера на 2025 рік у межах програми Google Partners.
Блог - картинка 2
Maksym Yevsiukov
CMO та Co-Founder
05 березня 2025
вибір країни 2024 превю
2 хвилини
Вибір Країни 2024: ITForce - Digital-агенція року #Новини команди
Аналітичний центр «Вибір Країни» провів ранжування та детальний аналіз усіх компаній в номінації “Digital-агенція року” на території України й ITForce офіційно отримала статус-звання «Вибір Країни» 2024.
Блог - картинка 3
Артем Яцук
CEO
25 лютого 2025
таргет превю
12 хвилин
Що таке таргетована реклама (таргет) простими словами? #SMM-просування
Що таке таргетована реклама? Таргетована, вона ж націлена реклама або таргет це спосіб показу рекламних оголошень конкретним аудиторіям, які відповідають певним критеріям. Таргетована реклама: що це таке та як працює Таргетована реклама – це простими словами прицільний показ оголошень, коли…
Блог - картинка 4
Катерина Дьоміна
Редактор
14 січня 2025
Чому дешева SEO-оптимізація
5 хвилин
Чому дешева SEO-оптимізація шкодить вашому бізнесу? #SEO-пошукове просування
Автор – Євген Гуменюк, СЕО NML.BIZ.UA . Уявіть, що ваш сайт — це невеликий човен у безмежному океані інтернету, де хвилі конкуренції змінюються щосекунди. Здається, що замовити дешеве SEO — це ідеальний спосіб заощадити. Але насправді такий крок часто стає…
05 січня 2025
Нативна реклама
7 хвилин
Нативна реклама #SMM-просування
Нативна реклама виділяється з-поміж всіх видів реклами тим, що органічно поєднується із вмістом платформи, на якій розміщується. Її можна побачити в онлайн-виданнях, соціальних мережах, на стрімінгових платформах, в SERP тощо. Спонсорована публікація в соцмережах є чудовим прикладом нативної реклами. Аудиторія…
Блог - картинка 4
Катерина Дьоміна
Редактор
20 червня 2024
Google Discover
7 хвилин
Як потрапити до Google Discover #SEO-пошукове просування
Google Discover є одним із найшвидше зростальних джерел трафіку для новинних сайтів. Деякі видавці повідомляють, що трафік з Discover навіть перевищує трафік зі звичайного пошуку. Google Discover — це персоналізований канал, доступний у застосунку Google для мобільних пристроїв та на…
Блог - картинка 4
Катерина Дьоміна
Редактор
11 червня 2024
Зворотні посилання .gov
14 хвилин
Як отримати зворотні посилання з сайтів .gov? #SEO-пошукове просування
Отримання якісних посилань з авторитетних джерел — ключове завдання лінкбілдингу. Зворотні посилання .gov надходять із сайтів федеральних та місцевих державних установ, які мають довіру та авторитет в очах пошукових систем та користувачів. Подібні посилання сприяють підвищенню рейтингу сайту в пошуку.…
Блог - картинка 8
Ксенія Пашкульська
Head of SEO Department
27 травня 2024
Крауд-маркетинг
8 хвилин
Крауд-маркетинг: чи доцільно використовувати? #SEO-пошукове просування
Зворотні посилання вкрай важливі для сайтів. Кількість, релевантність та якість зворотних посилань на веб-ресурс допомагають пошуковим системам оцінити майданчик та призначити певний рейтинг. Google аналізує веб-сторінки на основі PageRank, щоб визначити їх пріоритетність у результатах пошуку. Отримання крауд-лінків здається простим…
Блог - картинка 8
Ксенія Пашкульська
Head of SEO Department
09 травня 2024
Режим згоди Google
8 хвилин
Режим згоди Google #Контекстна реклама
*Матеріал створений на основі Consent Mode 2.0 FAQ | Blog Markus Baersch та Consent Mode V2 For Google Tags | Simo Ahava’s blog. Цифровий світ розвивається, з’являються нові технології, удосконалюються алгоритми. Й все більше звертається увага на правила конфіденційності та…
Тетяна Томенко
Тетяна Томенко
Head of PPC Department
01 травня 2024
LTV, CAC, CRR, CSAT, NPS
10 хвилин
LTV, CAC, CRR, CSAT та NPS: ключові показники ефективності бізнесу
Бізнес обертається навколо клієнтів. Втрата кожного клієнта призводить до зменшення доходу та зростання витрат на дослідження, перенацілювання та залучення нових клієнтів. Велика кількість незадоволених клієнтів здатна зруйнувати бізнес. Розглянемо 5 ключових показників ефективності, які допомагають в керуванні компанією та дають…
Блог - картинка 4
Катерина Дьоміна
Редактор
14 березня 2024
Завантажити ще

Отримайте більше користі

Ви отримаєте від нас найкращий контент, який допоможе вашому бізнесу зростати.
Ваш запит надіслано

    Підписатись
    Слідкуйте за нами: