Будьте обережні! Шахраї видають себе за рекрутерів ITForce і пропонують роботу в неіснуючих офісах у Дніпрі. Актуальні вакансії: work.ua та robota.ua

Де брати ідеї для контенту в блог

Идеи для контента

Новий рік почався, потрібно дивувати підписників новим контентом. А де брати ідеї для публікацій, якщо свій список ви вже спустошили?

Відмінність успішних блогів та пабліків у тому, що контент там різноплановий й цікавий для читача. Якщо вам здається, що запас ідей для нових матеріалів вичерпався, то в цій статті ми зібрали джерела та ідеї, з яких й самі беремо натхнення.

Контент – це в першу чергу ваша візитна картка. Люди підписуються не тільки на паблік, теми яких їх цікавлять, а й часто на співтовариства, які просто цікаво читати. Це дозволяє набрати аудиторію серед користувачів, чий портрет частково/повністю відрізняється від вашої ЦА.

Читайте нижче, які ідеї допоможуть вам урізноманітнити публікації в блозі компанії та де можна знайти нові теми.


1. Форуми, блоги

По суті, невичерпне джерело нових ідей. Люди люблять обговорювати наболілі теми й говорять про це простою мовою. Почитайте пости з цікавої вам тематики, знайдіть відповідні форуми й там обов’язково натрапите на ідею. Може бути, вона і сама вас відвідає. Цілком ймовірно, що з питань часто обговорюваних на форумі можна створити свою статтю або розширити існуючий матеріал.

Идеи для контента

Рис. 1 – У блогах профільних компаній завжди повно ідей для контенту


2. Конкуренти

Бути конкурентом для інших компаній у своїй ніші можна і за допомогою постингу статей на теми, які або перегукуються, або пропонують новий контент за темою. Вивчаючи та знаходячи теми, які спрацювали у конкурентів, подумайте, як саме ви можете використовувати їх на своєму порталі.

Знайдіть топові компанії у вашому сегменті бізнесу і регулярно читайте їх, щоб розуміти, яку інформацію використовують вони для залучення уваги.

Також можна скористатися підказкою з Ahrefs – вбити адресу потрібного сайту-конкурента й у вкладці "Топ-сторінки" подивитися, які статті набрали щонайбільше трафіку:

Идеи контента

Рис. 2 – Аналіз "Топ-сторінок" в Ahrefs

Проклікайте найближчих конкурентів або найавторитетніші сайти й візьміть їх ідеї собі. Перетворіть, доповніть, покращіть, nf викладіть у себе.


3. Аналіз пошукових запитів

Робочий спосіб знайти те, що цікавить користувачів – проаналізувати те, що вони шукають в пошуку, пов’язане з вашою тематикою. У таких сервісах як Вордстат та Serpstat можна ввести слово і подивитися статистику запитів, що включають це слово.

Контент идеи

Рис. 3 – Статистика за запитом “seo просування” в Seprstat

Контент идеи блог

Рис. 4 – Динаміка популярності запиту "робота на дому"

Якщо у вас запущена реклама, то можна подивитися звіт "Пошукові запити" в акаунті Google Ads. З його допомогою можна знайти популярні запити та якраз нову тему для контенту.

Контент блог идеи

Рис. 5 – У колонці Кліки показано кількість кліків для кожного запиту (чим цифра більше, тим популярнішим є запит)


4. Аналіз зворотних посилань

Якщо ви вивчаєте своїх конкурентів, то напевно проводили аналіз посилального профілю. У його результатах можна знайти сторінки на які найбільше посилаються. Тематику таких сторінок можна використовувати як основу для написання власного контенту.

Наприклад, в Ahrefs можна знайти сторінки на сайті, на які посилаються найбільше (Best by Links). І побачити докладний звіт по сторінках

Контент для блога идеи

Рис. 6 – Вкладка "Best by Links" в Ahrefs

Або використовувати Serpstat, Netpeak Checker, Majestic, Search Console.


5. Запитайте в підписників

Ваша аудиторія знає, що їй потрібно. Поцікавтеся і складіть список того, що хочуть знати ваші читачі. Це добре працює для блогерів в Інстаграмі, які під виглядом опитувальника черпають нові ідеї для постів.

Идеи для блога

Рис. 7 – Підписники можуть підкинути масу нових ідей для постів

Читати коментарі, відповіді своїх фоловерів дуже важливо, адже там теж повно ідей, питань. І на них потрібно відповісти.


6. Ситуативний маркетинг

На відміну від інших джерел, до сітуативного маркетингу можна вдатися тільки при настанні тієї самої події з якою можна зв’язати пост. На практиці видно, що зв’язок вашого продукту і бізнесу з будь-яким приводом (які раз у раз виникають на рівному місці) – справа фантазії та бажання.

Ось вам кілька прикладів, в яких імениті компанії (Ford, Guinness і ін.) використовують пандемію як засіб маркетингу і залучення нових клієнтів, підписників.

Так що не бійтеся пов’язувати інформацію з подіями у світі. Використання інфоприводів наблизить вас до аудиторії й покаже, що ви в курсі подій навколо.


7. Використовуйте власні кейси

Якщо ви працюєте в B2B-сегменті, швидше за все у вас є кейси, якими варто поділитися. Це не повинен бути сухий текст про графіки та цифри. Можливо це буде статистика розбавлена курйозними ситуаціями або ж ви випробували абсолютно нові техніки маркетингу, про які мало говорять. Діліться своїм досвідом, познайомте читача з вами ще більше – ваші зусилля оцінять.


8. Запасайтеся ідеями

У будь-яку тему можна заглибитися і знайти те, про що ви ще ніколи не розповідали. Складіть за допомогою таблиці списки тем статей за напрямками. Якщо тема дуже велика, наприклад, SEO-просування, то краще її розбити на підрозділи. Вже в цих пунктах варто прописувати аспекти та додавати ідеї про що можна писати текст. Для пошукової оптимізації такими розділами можуть бути внутрішня і зовнішня оптимізація.

SEO Внутрішня оптимізація Структура сайту
  • що це?
  • як скласти?
  • рекомендації
Семантичне ядро
  • як зібрати?
  • як почистити?
Контент
  • який контент писати
  • оновлення старого контенту
Метатеги
  • як заповнювати метатеги?
Юзабіліті
  • як зробити сайт зручним для користувача?
  • навіщо потрібна пагінація?
Перелінковка
  • навіщо потрібно розставляти посилання в тексті?
Метадані
  • чи впливають метадані на ранжування?
Комерційні фактори (КФ)
  • що входить до КФ?
  • як впливають КФ на довіру покупців?
Аналіз посилального профілю
  • як почистити посилальний профіль?
  • на що впливають атрибути dofollow та nofollow?
Зовнішня оптимізація Стратегія лінкбилдингу
  • за допомогою яких сервісів аналізувати конкурентів?
  • чому зовнішні посилання – спосіб підвищення трастовості сайту?

З 4ї колонки можна написати десятки статей: можуть бути сотні варіацій.

Склавши такий список у вас буде місце, де подивитися, прикинути, що ще можна опрацювати.


9. Зверніться по допомогу

Партнерські проєкти дуже поширені як форма співпраці й взаємного просування між різними компаніями. Запросіть до себе в блог експерта в галузі з іншої компанії та запропонуйте йому написати партнерський матеріал. Або візьміть інтерв’ю і викладіть відео з відповідями на ваші запитання від експерта. Це може бути все що завгодно: від спільного вебінару до навчальних відео або майстер-класів від відомих у своїй ніші людей.

Це ще і додатково підтягне трафік шанувальників такої особи на ваш ресурс або канал в Youtube.


10. Если идея до сих пор не пришла

Якщо дочитали до цього місця, то швидше за все ви ще не знайшли ресурс з якого черпати нові ідеї. Не переживайте, іноді необхідно брати паузу і думати про те в якому напрямку розвивати свій блог далі або ж розвиватися самому.

Ось кілька ідей для контенту якщо ви не знаєте, що можна запостити:

  1. опитування;
  2. меми;
  3. поради, інструкції, дайджести, збірки лайфхаків, чек-листи;
  4. гівевеї;
  5. життя співробітників;
  6. побажання, поздоровлення;
  7. розвінчання міфів;
  8. знижки;
  9. одкровення;
  10. новини компанії, фотозвіти;
  11. лонгріди;
  12. анекдоти;
  13. глосарії;
  14. посилання на контент;
  15. розміщення відгуків.

Ми закликаємо до різноманітності, унікальності. Ви можете бути популярні за власний формат контенту, щотижневі дайджести та подарунки, регулярні відео, які показують ваші робочі процеси. І багато іншого.

Поділіться в коментарях власними ідеями та джерелами натхнення


Висновок

Ідея може прийти в будь-який час, в будь-якому місці. Користуйтеся вищенаписаним і впроваджуйте нові формати. Використовуйте доступні інструменти роботи, щоб урізноманітнити свій контент і намагайтеся глибше розібратися в темі.

Не поспішайте з випуском матеріалу. Якість краще кількості. Докладний матеріал написаний “російською” мовою буде читатися найкращим чином.
Бажаємо успіхів!

Отримайте більше користі

Ви отримаєте від нас найкращий контент, який допоможе вашому бізнесу зростати.
Ваш запит надіслано

    Підписатись

    Просувайтеся з нами — залиште заявку просто зараз

    Отримайте безкоштовну консультацію та оцінку просування бізнесу
    Ваш запит надіслано

      Надіслати